Gå til innhold

Prosjekt kropp


Ephemera

Anbefalte innlegg

Gjest gjest 0

Det er nok biffmiddagen som er synderen Lizzie! Eller kanskje du drakk farris eller fikk i deg annen salt mat i går?

Jeg har veid det samme hele uka, som er 500 gram opp fra mandagen, og det er greit for nå er mensen rett rundt hjørnet... Men i morgen da starter hardkjøret! 4 små uker igjen... Nå kan jeg ikke slurve mer!!

I sommer håper jeg på å gå ned 5 kg til. Klarer jeg det er jeg egentlig på målet mitt... Målet er å gå ned mellom 12-15 kg, og med mine 3 i minus nå, 3-4 innen en mnd og 5 til i sommer så er jeg jo nesten der!

Men det blir nok hardt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har veid det samme hele uka, som er 500 gram opp fra mandagen, og det er greit for nå er mensen rett rundt hjørnet... Men i morgen da starter hardkjøret! 4 små uker igjen... Nå kan jeg ikke slurve mer!!

I sommer håper jeg på å gå ned 5 kg til. Klarer jeg det er jeg egentlig på målet mitt... Målet er å gå ned mellom 12-15 kg, og med mine 3 i minus nå, 3-4 innen en mnd og 5 til i sommer så er jeg jo nesten der!

Men det blir nok hardt....

Jeg håper også på 3-4 innen en mnd, og er innstilt på at det blir tøft. Men umulig er det ikke, og sammen kan vi klare det! Lykke til :klem:

Nå skal jeg faktisk ut og jogge, og er for en gangs skyld veldig motivert. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Ingen som har veid seg i dag? Jeg vet det er pinse, men det er da mandag likevel ;)

Jeg har gått opp 600 gram siden mandag, men det hadde jeg forventet siden jeg hadde slankepause uka som var og fordi jeg venter mensen i dag eller i morgen.

I dag har jeg brukt den nye ministepperen min i 30 min. Jeg ble sliten og svett, så det er iallefall bedre enn ingen trening. I morgen har jeg eksamen og treningsavtale med ei venninne, så nå satser jeg hardt på å gå ned 3-4 kg frem til 1 juli!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0
Jeg håper også på 3-4 innen en mnd, og er innstilt på at det blir tøft. Men umulig er det ikke, og sammen kan vi klare det! Lykke til  :klem:

Nå skal jeg faktisk ut og jogge, og er for en gangs skyld veldig motivert. :hoppe:

Da kan vi konkurrere da ;) Men vi begynner å telle fra neste uke ok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

300 gram opp fra forrige mandag, men det var forventet. Mensen kommer i morgen så, merker jeg begynner å samle vann nå. Drakk mer enn 1 liter vann under treninga i går, og da bruker jeg vanligvis å renne på do hele resten av kvelden. Men i går måtte jeg ikke tisse etter treninga i det hele tatt :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom på besøk! :vinke:

Jeg veier 600 gram mer, men jeg har ihvertfall vann i kroppen. Og jeg stopper jo slankinga nå. Lurte litt på hva jeg skulle gjøre med VK for de maser jo om veiing og sånn. Så idag endret jeg til "Hold vekta" og skrev at jeg veier 82 kilo selv om jeg i virkeligheten veier litt mer enn det. Kan nå spise 2.080 kcal. per dag. Men jeg kommer jo ikke til å bry meg så veeeeldig hardt om dette nå. Men jeg skal ikke legge på meg mer enn nødvendig i svangerskapet, så jeg skal være forsiktig og kommer fremdeles til å spise magre pølser isteden for vanlige osv.

Lørdag og søndag var jeg kvalm og hadde ikke lyst på stort, men greide frokost og middag likevel. Idag er jeg nesten ikke kvalm (takket være ingefærkapsler) og idag har jeg vært sulten hele tiden...

Kommer og besøker dere igjen! Og husk at dere er kjempeflinke!! ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir tomt uten deg her Ephemera :tristbla:

Men så lenge du lover å stikke innom så er jeg fornøyd ;)

:Nikke: Jeg lover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan vi konkurrere da ;)  Men vi begynner å telle fra neste uke ok?

Den er grei! Ned 4 kg innen 3. juli, da? ;)

Jeg står fortsatt på stedet hvil fra forrige mandag, temmelig frustrerende. Begynner nesten å tro at det er treninga som gjør at jeg ikke går ned. Trente tilnærmet ingenting da jeg gikk ned de 4 forrige kiloene. :sjenert:

Har drukket altfor lite vann de siste ukene, så det kan jo har litt å si.

Men, nå er jeg kjempemotivert for dealen vår, Vampyra! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir tomt uten deg her Ephemera :tristbla:

Enig. Heldigvis er det en veldig hyggelig grunn til at du ikke kommer til å være her så ofte. Men, noen små besøk håper jeg vi får. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe:

Ned 1 kilo siden sist mandag! Tror jeg sjekket 10 ganger at det stemte, så da gjør det vel det! Nå er det bare 2,7 kg igjen til målet mitt. Håper jeg trives der, for nå begynner jeg å bli skikkelig lei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Gratulerer Lizzie!! :klappe:

Den er grei! Ned 4 kg innen 3. juli, da?  ;)

Jeg står fortsatt på stedet hvil fra forrige mandag, temmelig frustrerende. Begynner nesten å tro at det er treninga som gjør at jeg ikke går ned. Trente tilnærmet ingenting da jeg gikk ned de 4 forrige kiloene.  :sjenert:

Har drukket altfor lite vann de siste ukene, så det kan jo har litt å si.

Men, nå er jeg kjempemotivert for dealen vår, Vampyra! :hoppe:

oi nå får jeg nesten prestasjonsangst!! Jaja det er bare å sette igang! Jeg har holdt meg innenfor kalorimengden min doreløpig i dag, i tillegg til 30 min step, så da er jeg forsåvidt i gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi nå får jeg nesten prestasjonsangst!! Jaja det er bare å sette igang! Jeg har holdt meg innenfor kalorimengden min doreløpig i dag, i tillegg til 30 min step, så da er jeg forsåvidt i gang.

Hihi. Ingen grunn for prestasjonsangst, det viktigste er at vi prøver så hardt vi bare klarer. :klem: Så flink du har vært i dag! Jeg ble inspirert og tok meg en joggetur, utrolig herlig å komme inn igjen etter en skikkelig økt.

Gratulerer til Lizzie, kjempebra! :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei alle flinke jenter

Jeg er tilbake i morgen etter min lange pause, men nå skal hardkjøre begynne og målet er ned 5 kilo på 5 uker. Jeg har klart det før og skal klare det igjen. Det vanskligste er lunsjen på jobben som er en stor kantine med alt gratis. Hva veier en ferdig oppsskåret skive med rugbrød? Hva veier en ferdigoppskåret skive med ostm eller skinke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så snille dere er!

Vekta viste det samme i morges, så nå er jeg sikker på at det ikke var tull. Jeg går nå fremover med dødsforakt frem til jeg reiser til London om to uker og en dag.

Miracl3: Her på jobb har vi nettopp innført felles lunsjordning, der vi alle betaler 200 kroner i måneden for så å spise det vi vil. Jeg skjønte raskt at hele slankeprosjektet ville gå til h...... så jeg har med meg mine skiver med Ingers rugbrød og en boks makrell i tomat hver dag. For så vidt 200 kroner i måneden rett ut av vinduet, men jeg kommer nok til å delta mer i ordningen når jeg er ferdig med å slanke meg. Og det blir jeg jo om ikke så lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Kan jo fortelle at jeg veide 82,7 kilo igjen i dag tidlig - og har i tillegg løpt på do med dårlig mage idag, så nå veier jeg sikkert enda mindre.

Men jeg er hjemme fra jobb pga kvalme, halsbrann og dårlig mage idag. Men det gjør da ingenting hvis det resulterer i et sprell levende lite babynurk! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Fruktkake

Jeg er her fremdeles, selv om jeg til en viss grad har tatt slankesommerferie.

Dvs - nå er jeg på hold-vekten-stadiet fram mot august, så jeg kan ikke hvile for mye på lauvbærene. Jeg skal IKKE opp!

Kneet mitt er mye bedre, så jeg våget meg ut på en løpetur i går. Skulle ønske jeg hadde tid til å løpe til frokost hver dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det jammen meg dødt, jeg skal vel ikke si så mye jeg da, har vært skikkelig sløv i det siste selv. Men etter en uke med sykdom så har jeg liksom ikke helt klart å komme igang igjen. Men skal ta ett nytt tak når vi har kommet over helgen igjen. Ellers så er jeg jo en del ute hverdag nå da,er jo alltid noe som skal gjøres når man har hus og hage, så jeg ligger ihvertfall ikke på sofaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Jeg holder på jeg! Jeg har vært flink med maten hele uka, men har desverre ikke orket å trene. Jeg har bare stått en time totalt på stepmaskinen, og det er egentlig langt ifra nok til å nå målet mitt... Men sånn er det i eksamensperiodene :forvirret: Jeg burde prøve å få til to økter i løpet av helga i det minste....

Veide meg i dag, ogjeg har mista 400 gram siden mandag så det går i riktig retning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...