Gå til innhold

Prosjekt kropp


Ephemera

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

da ble det en kaffe mocca med lettmelk.....

Jaja ikke det værste jeg kunne hatt i meg iallefall!

Nei, det var definitivt ikke det værste du kunne fått i deg. Jeg syns du er flink jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg trent en klokketime med beinhard step og aerobic! Det var A-time med enkle trinn, sånn som jeg liker det, men med steintøff intensitet. Instruktøren idag var kjempeflink og jeg holdt ut! En halvtime med step og jeg hadde aldri trodd jeg var så sprek at jeg holdt ut det der - og så - når vi var klare for å stupe - fikk vi ikke lov å stoppe opp, men vi gikk direkte over til en halvtime med aerobic.

Jeg var mer svett enn etter en spinning-time etterpå.

Men det er så deilig å dusje etterpå - og å ha god samvittighet for at man har trenet! Og jammen fikk jeg ikke en blomst i resepsjonen når jeg gikk ut! En sånn orange fløyelsblomstgreie som ser ut som en solsikke. Står fint i en vase på spisestuebordet nå.

Men vet dere hva jeg måtte gjøre før treningen?? Shopping... :sjenert: Hadde jo en time på meg til treningen begynte. Var innom 4 butikker og sto plutselig med en ny Friis-veske og en Floyd-topp i poser...

Jaja... Jeg fortjener det sikkert! ;)

Endret av Ephemera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0
Nei, det var definitivt ikke det værste du kunne fått i deg. Jeg syns du er flink jeg!

:rodme:

Det fortjente jeg virkelig ikke...

Etter jobb dro jeg hjem og kastet i meg resten av kaka jeg fikk av sambo i går, og nå har vi vært på IKEA og der kjøpte jeg meg en soft is... :sjenert:

Møkkauke!!! Nå skal jeg søren meg ha smoothie i tillegg... Skal det skeies ut skal jeg gjøre det skikkelig :frustrert:

Møkka pms :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

:rodme:

Det fortjente jeg virkelig ikke...

Etter jobb dro jeg hjem og kastet i meg resten av kaka jeg fikk av sambo i går, og nå har vi vært på IKEA og der kjøpte jeg meg en soft is... :sjenert:

Møkkauke!!! Nå skal jeg søren meg ha smoothie i tillegg... Skal det skeies ut skal jeg gjøre det skikkelig :frustrert:

Møkka pms :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Takk Lizzie :klem:

Jeg har tydeligvis en dårlig slankeuke... Jeg får se hvor mye jeg orker å slanke meg denne uka. Jeg blir så demotivert når jeg allerede har ødelagt 3 dager... :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest 0

Nå har jeg lagt inn nesten alt jeg har spist i dag, og jeg ligger på 1800 kcal.. Så i teorien burde jeg i det minste ikke gå opp! Men hvis det betyr at jeg kan spise like mye som i dag hver dag skal jeg sannelig ikke klage. Men det kan jeg virkelig ikke skjønne kan stemme? Jeg synes nemlig jeg ikke har gjort stort annet enn å spise hele dagen. og jeg tror ikke jeg spiste så mye da jeg ikke slanket meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff... så kjedelig...  :forvirret:

Kanskje du har kommet til det berømmelige og utrolig kjedelige platået hvor vekta står stille en stund? Jeg sto i ro i noen uker jeg også, før jeg begynte å gå ned igjen. Og det var før jeg begynte med utskeielser...

Du må bare holde ut!

Takk.. :klem: Jeg nekter å gi meg, så jeg får vel bare håpe på bedre tider neste mandag. Kan godt være dette er det berømmelige platået.. Nå er jeg blitt forkjølet i tillegg, og da frister det lite å trene. Eller, det gjør det egentlig alltid.. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cristoph
Nå har jeg lagt inn nesten alt jeg har spist i dag, og jeg ligger på 1800 kcal.. Så i teorien burde jeg i det minste ikke gå opp! Men hvis det betyr at jeg kan spise like mye som i dag hver dag skal jeg sannelig ikke klage. Men det kan jeg virkelig ikke skjønne kan stemme? Jeg synes nemlig jeg ikke har gjort stort annet enn å spise hele dagen. og jeg tror ikke jeg spiste så mye da jeg ikke slanket meg....

kan jeg få spørre om hva du spiser i løpet av en dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter her på jobb og knasker på en kålrot. Det skal lissom gjøre meg mindre sulten frem mot lunsjen, men det er ikke så ofte at det virker. Senere i dag skal vi ha litt bursdagsfeiring her med is, peanøtter og non-stop. Skal vel godt gjøres ikke å ta en liten smaksprøve.

Jeg får satse på gressklipping, trening og mager middag i dag også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0
kan jeg få spørre om hva du spiser i løpet av en dag?

Nå som jeg slanker meg?

Det varierer litt men jeg spiser gjerne 4 brødskiver, en frukt, 4-5 gulrøtter, og til middag kan jeg eksempelvis spise en potet, en kyllingfilet og masse brokkoli og kanskje litt saus (uten smør) ved siden av. Har jeg nok plass i kaloribudsjettet mitt spiser jeg en yoghurt eller litt cottagecheese med syltøy.

Jeg veier og teller kalorier swå jeg er ganske nøye på å havne på rundt 1200-1350 kcal hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

vil anbefale deg å kutte ned på gulerotinntaket, 4-5 er myyye. det er ikke så bra ift insulingreiene(husker ikke helt prinsippene). spis heller max 2, og evt erstatt med kålrot. eller noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0
vil anbefale deg å kutte ned på gulerotinntaket, 4-5 er myyye. det er ikke så bra ift insulingreiene(husker ikke helt prinsippene). spis heller max 2, og evt erstatt med kålrot. eller noe annet.

Påvirker gulrot insulinen?

nå har jeg ikke spist gulrot på en uke elelr mer, men når jeg først begynner klarer jeg ikke stoppe.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Så stille det er her om dagen...

Jeg må komme igang med treningen igjen. Jeg var jo så godt igang før eksamensperioden slo til... :forvirret: Da hadde jeg lyst og synes det var kjempemorro, nå derimot er det et kjempeork, og jeg gleder meg bare til å komme hjem til soffan min...

Jeg har en skikkelig dårlig slankeuke nå, men jeg må prøve å ta meg sammen... Tror det hjelper litt å bli ferdig med pms og sukkersug!

Endret av Vampyra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:vinke:

Jeg er her!

Spiser vannmelon og noen tygg Atkins-bar. Gleder meg til å skeie ut bittelitt imorgen for denne uka har jeg vært kjempeflink med maten, til tross for PMS og masse sug etter mat og godteri.

I morgen skal jeg dessuten enten trøstespise fordi jeg får mensen eller feire hvis den ikke kommer! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hentet noen tall fra VK:

100 gram vannmelon 38 kcal

100.0 gram jordbær 38 kcal

100.0 gram plomme 44 kcal

100.0 gram moreller 62 kcal

100.0 gram nektarin 54 kcal

100.0 gram fersken 40 kcal

Husk at vannmelon veier mere enn man skulle tro. En sånn kvart vannmelon veier som regel over 1 kilo har jeg funnet ut. Altså 380 kcal.

En kurv jordbær inneholder 190 kcal.

Litt interessant at fersken har mindre kcalorier enn nektariner, for de to fruktene ser jeg på som det samme på en måte. Men det finnes mere nektariner i butikkene enn fersken. Ikke så stor forskjell på det da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det forresten noen som har sett eller prøvd det nye potetgullet fra Kims - Kims Minimal? Inneholder 30 % mindre fett.

Så annonse for det i avisa idag og ble nysgjerrig på hvor mye kaloerier det er i det.

Prøvde å se på nettsiden til Kims nå, men der fantes det ikke, så den er nok ikke helt oppdatert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Jeg har masse vannmelon men tør ikke begynne å spise det... Har allerede spist en halvkilo i dag...

Har spist en halv Atkinsbar nå for godtesuget er helt grusomt! Heldigvis lot jeg være å kjøre sambo på jobb for da hadde det nok blitt mer kake :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...