Gå til innhold

Jakten på kjærligheten 2023

Mollebolle

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Irja skrev (41 minutter siden):

Lurer på hvorfor hun er der 🤔

Gleder meg til han skal sette inn støtet når hun er igjen som den siste... :D 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irja skrev (43 minutter siden):

Lurer på hvorfor hun er der 🤔

Hun er kanskje meldt på av noen andre 🤔 

Men hun har jo null interesse for bonden, så hun burde trekke seg fra programmet 😊

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Mardina said:

Hun er kanskje meldt på av noen andre 🤔 

Men hun har jo null interesse for bonden, så hun burde trekke seg fra programmet 😊

Tror det var søsteren som meldte henne på, men hun takker jo selv ja til «plassen» når hun blir castet!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

29_j skrev (10 timer siden):

Og May-jeanette er ikke interessert i det hele tatt, hun hintet jo om dette sist. Synd hvis han er forelsket i henne. 

Ikke ofte jeg tenker den tanken, men her dukket den opp gitt; han er på jakt etter en snasen trofè-kjæreste? :vetikke: 

Centimeteren skrev (58 minutter siden):

Martin er veldig opptatt av utseende?

Mhm. Det riktig godtepose-lyser av han når han ser på drømmedama si...

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, Centimeteren said:

Martin er veldig opptatt av utseende?

Utelukkende det ser det ut som

11 hours ago, Concert said:

Gleder meg til han skal sette inn støtet når hun er igjen som den siste... :D 

Haha ja jeg og. "Nå skal det kjøssast"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nutz skrev (8 minutter siden):

OM han nå velger en annen så blir det kjedelig for vedkommende å se programmet gå på TV nå

Må være rimelig kleint for de andre damene som har vært hos Martin også, han skryter May Jeanette opp etter ørene, men gir nesten ingen komplimenter til de andre 😅 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beetlegirl91 skrev (51 minutter siden):

Må være rimelig kleint for de andre damene som har vært hos Martin også, han skryter May Jeanette opp etter ørene, men gir nesten ingen komplimenter til de andre 😅 

Hun er jo sikret gratis egg i alle fremtid.

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man vet jo at Martin velger MJ nå. Etter daten med hun som virket lei seg sa han at han grunnet hennes usikkerhet nå var usikker på rekkefølgen av to av damene som skulle ryke. Når hun som røk ut gjorde det forstår man at han allerede har planlagt at MJ skal bli igjen til slutt.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
31 minutter siden, Frk.Show said:

Man vet jo at Martin velger MJ nå. Etter daten med hun som virket lei seg sa han at han grunnet hennes usikkerhet nå var usikker på rekkefølgen av to av damene som skulle ryke. Når hun som røk ut gjorde det forstår man at han allerede har planlagt at MJ skal bli igjen til slutt.

Der har man visst fra dag en, men jeg bet meg også merke i der der.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå sett episoden fra onsdag, og jeg ble så irritert på Martin da han hadde date med Idun. Altså.. dama sitter der og griner og viser usikkerheten sin, og hva gjør han?  Bare sitter der med glasset i hånda? 😯 gjøk, tenkte jeg akkurat da. Så sier han at han tar i mot bare hun forteller - nei det gjør han såvisst ikke!  Og hvorfor bare gikk han da daten liksom var ferdig??  Burde han ikke hjelpe henne å bære ting eller noe sånn?  Nei for en tafatt type. Håper Idun som er såå flott og god finner seg en som er mer på hennes nivå.

Kjenner at Martin generelt irriterer meg, men klarer ikke helt sette fingeren på hva  det er .. 

Syns forøvrig at Thomas (Enebakkneset) virkelig tør å gå i dybden og søker den gode relasjonen, liker måten han stiller spørsmål på og måten han prøver å få frem de forskjellige sidene av frierne sine. Av de han har igjen syns jeg han yngste bør bli valgt, virker som de har mest kjemi :)

• Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måneskinn skrev (1 minutt siden):

Jeg har nå sett episoden fra onsdag, og jeg ble så irritert på Martin da han hadde date med Idun. Altså.. dama sitter der og griner og viser usikkerheten sin, og hva gjør han?  Bare sitter der med glasset i hånda? 😯 gjøk, tenkte jeg akkurat da. Så sier han at han tar i mot bare hun forteller - nei det gjør han såvisst ikke!  Og hvorfor bare gikk han da daten liksom var ferdig??  Burde han ikke hjelpe henne å bære ting eller noe sånn?  Nei for en tafatt type. Håper Idun som er såå flott og god finner seg en som er mer på hennes nivå.

Kjenner at Martin generelt irriterer meg, men klarer ikke helt sette fingeren på hva  det er .. 

Syns forøvrig at Thomas (Enebakkneset) virkelig tør å gå i dybden og søker den gode relasjonen, liker måten han stiller spørsmål på og måten han prøver å få frem de forskjellige sidene av frierne sine. Av de han har igjen syns jeg han yngste bør bli valgt, virker som de har mest kjemi :)

Spoiler

Enig så enig! Tenkte også at han ikke gir god nok støtte, er dumt å si men han har kanskje en vei å gå når det kommer til det å være der. Men så er det jo kamera der også, å kanskje erfaringen av å være i forholdet bedrer den siden? Men uansett, fryktelig trist at han ikke holdt rundt henne, eller noe som helst, bare lot henne sitte der å gråte. Å dro! For å så si at daten var merkelig senere? Som i at stemning på date er viktigere enn hennes velvære? Nei hoff

Er også enig med Thomas, syns det går ganske så bra på den gården. Han er jo så åpen om reakjsonene sine  virkelig fin fyr. Selv om jeg også holder en knapp på han yngste, for et kyss! Koselig. Så syns jeg han er flink med dem alle. Syns synd på han bokseren, når det kommer til det emosjonelle. Vanskelig når en situasjon krever hastighet, men kroppen hans ikke er der at han er klar for å slippe noen inn raskt, eller hvertfall ikke har vært det før. Samme med May Jeanette. Men de begge var veldig ærlige om det, å det er fint å se. Kommunikasjon er godt å ha. 

Håper jeg fikk til å putte det skjult siden jeg skriver ting som for noen kanskje er spoiler

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosakatt skrev (42 minutter siden):
  Vis skjult innhold

Enig så enig! Tenkte også at han ikke gir god nok støtte, er dumt å si men han har kanskje en vei å gå når det kommer til det å være der. Men så er det jo kamera der også, å kanskje erfaringen av å være i forholdet bedrer den siden? Men uansett, fryktelig trist at han ikke holdt rundt henne, eller noe som helst, bare lot henne sitte der å gråte. Å dro! For å så si at daten var merkelig senere? Som i at stemning på date er viktigere enn hennes velvære? Nei hoff

Er også enig med Thomas, syns det går ganske så bra på den gården. Han er jo så åpen om reakjsonene sine  virkelig fin fyr. Selv om jeg også holder en knapp på han yngste, for et kyss! Koselig. Så syns jeg han er flink med dem alle. Syns synd på han bokseren, når det kommer til det emosjonelle. Vanskelig når en situasjon krever hastighet, men kroppen hans ikke er der at han er klar for å slippe noen inn raskt, eller hvertfall ikke har vært det før. Samme med May Jeanette. Men de begge var veldig ærlige om det, å det er fint å se. Kommunikasjon er godt å ha. 

Håper jeg fikk til å putte det skjult siden jeg skriver ting som for noen kanskje er spoiler

enig i dine refleksjoner :)  og de som sliter litt med å åpne seg, syns det er fint at de sier det! Det krever mot.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...