Tough cookie Skrevet 2. oktober 2023 #121 Del Skrevet 2. oktober 2023 Beetlegirl91 skrev (På 28.9.2023 den 7.38): Jeg leste en artikkel på Tv2 om at May Jeanette har ei datter på 13 år, hun synes det er veldig rart at dette aldri ble vist på TV, hun fortalte så stolt om dattera si, men det valgte produksjonen å klippe vekk 🙄 En annen ting hun skrev er at hun merket at det ble veldig mye fokus på utseende, hun fikk mer komplimenter på utseende enn personligheten. Hvorfor er hun så sminket, pyntet og poserer som om hun er med på "Paradise Hotel" på bilder, hvis hun ikke liker utseendefokuset? 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookiesandcream Skrevet 2. oktober 2023 #122 Del Skrevet 2. oktober 2023 Måneskinn skrev (13 timer siden): Jeg har nå sett episoden fra onsdag, og jeg ble så irritert på Martin da han hadde date med Idun. Altså.. dama sitter der og griner og viser usikkerheten sin, og hva gjør han? Bare sitter der med glasset i hånda? 😯 gjøk, tenkte jeg akkurat da. Så sier han at han tar i mot bare hun forteller - nei det gjør han såvisst ikke! Og hvorfor bare gikk han da daten liksom var ferdig?? Burde han ikke hjelpe henne å bære ting eller noe sånn? Nei for en tafatt type. Håper Idun som er såå flott og god finner seg en som er mer på hennes nivå. Kjenner at Martin generelt irriterer meg, men klarer ikke helt sette fingeren på hva det er .. Syns forøvrig at Thomas (Enebakkneset) virkelig tør å gå i dybden og søker den gode relasjonen, liker måten han stiller spørsmål på og måten han prøver å få frem de forskjellige sidene av frierne sine. Av de han har igjen syns jeg han yngste bør bli valgt, virker som de har mest kjemi Helt enig med deg! Reagerte på akkurat det samme. Tenk å bare gå fra henne når hun sitter og gråter. Kunne i det minste gitt henne en klem og prøvd å trøste litt. Og så snakket han stygt om daten etterpå… Nei, synes han virker umoden. 21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naapo920 Skrevet 2. oktober 2023 #123 Del Skrevet 2. oktober 2023 Er dagens episode sponset av den pizzaovnen? 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 2. oktober 2023 #124 Del Skrevet 2. oktober 2023 1 hour ago, Naapo920 said: Er dagens episode sponset av den pizzaovnen? Vil tro det ja 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mperle Skrevet 2. oktober 2023 #125 Del Skrevet 2. oktober 2023 Haha tenkte det samme ang pizzaovn😂 Mon tro om det blir pizzaparty også på Enebakkneset og Finnskogen i onsdagens episode. (Åpenbart også produktplassering med de lave stettglassene de drikker fra på datene??🤣) 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beetlegirl91 Skrevet 2. oktober 2023 #126 Del Skrevet 2. oktober 2023 Jeg skal skrive min mening om episoden, men venter til programmet har gått på tv-en i kveld 😊 Det er mange som ikke har TV2 Play, og vil ikke røpe noe 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natriumclorid Skrevet 2. oktober 2023 #127 Del Skrevet 2. oktober 2023 Så sur Sigrid er. Grinete fordi de brenner pizzaen, at det går an. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perleblomst Skrevet 2. oktober 2023 #128 Del Skrevet 2. oktober 2023 Har de fått sponset pizzaovn? Syns bare det så ut som samme merke hos Martin og Sigrid, og i samme episode lager begge pizza. Syns filmingen var typisk reklame. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natriumclorid Skrevet 2. oktober 2023 #129 Del Skrevet 2. oktober 2023 Perleblomst skrev (10 minutter siden): Har de fått sponset pizzaovn? Syns bare det så ut som samme merke hos Martin og Sigrid, og i samme episode lager begge pizza. Syns filmingen var typisk reklame. Ja det ser sånn ut. Skal det ikke merkes med produktplassering? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naapo920 Skrevet 2. oktober 2023 #130 Del Skrevet 2. oktober 2023 Det står vel som regel produktplassering inni et eller annet hjørne ved begynnelsen av episoden, men jeg synes lovverket burde ha krevd mye mer enn bare det. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet 2. oktober 2023 #131 Del Skrevet 2. oktober 2023 Ja, hva skal en si om kveldens episode? Skjønner godt at Thomas sendte hjem Roy, der var det ikke mye å hente. Og han står igjen med to gode kandidater, så da blir det spennende å se om Christoffer åpner seg litt mer og byr på flere sider - det håper jeg han gjør virker som en fin type. Søstera til Martin var såå søt 🤩 hun likte jeg veldig godt, håper hun kan finne ut av hvem som kan passe broren sin. En ting jeg tenkte på da MJ og Martin sto og mekka pizzadeig.. greit nok at MJ er litt sjenert kanskje og bruker litt tid på å åpne seg, men det er liksom ikke antydning til noe som helst slags flørting der ... der hadde hun jo sjansen til både blikk, berøring og andre ting. Erlend hadde innsikt nok til å si at han var litt treig til tross for invitasjon fra Silje, og han var da så søt når han sto der og nærmesst rødma... det var artig å se hvem tror dere han velger? Jeg håper Silje eller Kristianne (som jeg forøvrig syns er veldig sexy btw, det er noe med blikket hennes altså... ) Den greia til Sigrid. Jeg satt og tenkte at ok, her er det store forventninger inni bildet. Ble litt vel drama? Skjønner jo på en måte at hun ble irritert, men på den annen side litt mye? Ikke godt å si hvordan jeg hadde reagert, så skal ikke si for mye, hehe en del av meg håper hun velger Kristofer, føler han har rett når han sier at hun trenger en som han. En som er energisk og har masse energi kan noen ganger trenge noen som er litt mer low key og holde ting nede. På daten med han følte jeg hun var litt "avvisende " på en måte. Jeg er sannelig ikke sikker på om Ben er noe for henne, syns han er litt glatt. Grei type liksom, men litt glatt.. Blir spennende å se hva som skjer fremover nå ja 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beetlegirl91 Skrevet 2. oktober 2023 #132 Del Skrevet 2. oktober 2023 Måneskinn skrev (51 minutter siden): Ja, hva skal en si om kveldens episode? Skjønner godt at Thomas sendte hjem Roy, der var det ikke mye å hente. Og han står igjen med to gode kandidater, så da blir det spennende å se om Christoffer åpner seg litt mer og byr på flere sider - det håper jeg han gjør virker som en fin type. Søstera til Martin var såå søt 🤩 hun likte jeg veldig godt, håper hun kan finne ut av hvem som kan passe broren sin. En ting jeg tenkte på da MJ og Martin sto og mekka pizzadeig.. greit nok at MJ er litt sjenert kanskje og bruker litt tid på å åpne seg, men det er liksom ikke antydning til noe som helst slags flørting der ... der hadde hun jo sjansen til både blikk, berøring og andre ting. Erlend hadde innsikt nok til å si at han var litt treig til tross for invitasjon fra Silje, og han var da så søt når han sto der og nærmesst rødma... det var artig å se hvem tror dere han velger? Jeg håper Silje eller Kristianne (som jeg forøvrig syns er veldig sexy btw, det er noe med blikket hennes altså... ) Den greia til Sigrid. Jeg satt og tenkte at ok, her er det store forventninger inni bildet. Ble litt vel drama? Skjønner jo på en måte at hun ble irritert, men på den annen side litt mye? Ikke godt å si hvordan jeg hadde reagert, så skal ikke si for mye, hehe en del av meg håper hun velger Kristofer, føler han har rett når han sier at hun trenger en som han. En som er energisk og har masse energi kan noen ganger trenge noen som er litt mer low key og holde ting nede. På daten med han følte jeg hun var litt "avvisende " på en måte. Jeg er sannelig ikke sikker på om Ben er noe for henne, syns han er litt glatt. Grei type liksom, men litt glatt.. Blir spennende å se hva som skjer fremover nå ja Du oppsummerte det veldig fint 😊 Er enig med deg i alt 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet 2. oktober 2023 #133 Del Skrevet 2. oktober 2023 Beetlegirl91 skrev (Akkurat nå): Du oppsummerte det veldig fint 😊 Er enig med deg i alt tusen takk 🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naapo920 Skrevet 2. oktober 2023 #134 Del Skrevet 2. oktober 2023 Alle sier jo at Kristoffer er den fornuftige typen, men var det ikke han som lurte seg unna do-vask på campingen mens Ben og han andre holdt på? Dumt å lure seg unna arbeid hvis man vil drive campingplass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beetlegirl91 Skrevet 2. oktober 2023 #135 Del Skrevet 2. oktober 2023 Naapo920 skrev (2 minutter siden): Alle sier jo at Kristoffer er den fornuftige typen, men var det ikke han som lurte seg unna do-vask på campingen mens Ben og han andre holdt på? Dumt å lure seg unna arbeid hvis man vil drive campingplass Håper bare ikke at Ben gjorde alt han kunne på do-vasken kun for å imponere Sigrid. Jeg vet ikke, men det er noe som skurrer der, han er mer tøysete enn seriøs. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet 2. oktober 2023 #136 Del Skrevet 2. oktober 2023 Naapo920 skrev (8 minutter siden): Alle sier jo at Kristoffer er den fornuftige typen, men var det ikke han som lurte seg unna do-vask på campingen mens Ben og han andre holdt på? Dumt å lure seg unna arbeid hvis man vil drive campingplass vil ikke si at han lurte seg unna, han var jo med på det han og. Men han tok med seg Sigrid ut for en liten prat - og jeg skjønner han godt. Alle vil vel ha mest mulig tid med bonden de er hos, spesielt i starten når det er så mange om beinet.. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perleblomst Skrevet 2. oktober 2023 #137 Del Skrevet 2. oktober 2023 Måneskinn skrev (2 timer siden): Ja, hva skal en si om kveldens episode? Skjønner godt at Thomas sendte hjem Roy, der var det ikke mye å hente. Og han står igjen med to gode kandidater, så da blir det spennende å se om Christoffer åpner seg litt mer og byr på flere sider - det håper jeg han gjør virker som en fin type. Søstera til Martin var såå søt 🤩 hun likte jeg veldig godt, håper hun kan finne ut av hvem som kan passe broren sin. En ting jeg tenkte på da MJ og Martin sto og mekka pizzadeig.. greit nok at MJ er litt sjenert kanskje og bruker litt tid på å åpne seg, men det er liksom ikke antydning til noe som helst slags flørting der ... der hadde hun jo sjansen til både blikk, berøring og andre ting. Erlend hadde innsikt nok til å si at han var litt treig til tross for invitasjon fra Silje, og han var da så søt når han sto der og nærmesst rødma... det var artig å se hvem tror dere han velger? Jeg håper Silje eller Kristianne (som jeg forøvrig syns er veldig sexy btw, det er noe med blikket hennes altså... ) Den greia til Sigrid. Jeg satt og tenkte at ok, her er det store forventninger inni bildet. Ble litt vel drama? Skjønner jo på en måte at hun ble irritert, men på den annen side litt mye? Ikke godt å si hvordan jeg hadde reagert, så skal ikke si for mye, hehe en del av meg håper hun velger Kristofer, føler han har rett når han sier at hun trenger en som han. En som er energisk og har masse energi kan noen ganger trenge noen som er litt mer low key og holde ting nede. På daten med han følte jeg hun var litt "avvisende " på en måte. Jeg er sannelig ikke sikker på om Ben er noe for henne, syns han er litt glatt. Grei type liksom, men litt glatt.. Blir spennende å se hva som skjer fremover nå ja Enig om Sigrid. Det virket ikke som de hadde snakket om tilbehøret. Sigrid sa jo at hun måtte fikse noe selv. Dessuten var frierne i en rar situasjon. Første gang de skulle hilse på vennene også. Ikke rart ting går litt i glemmeboken. De kan ikke lese tankene hennes og jeg mener hun burde sagt i fra på en fin og påminnende måte før det var for sent. Jeg tror hun kan være litt utfordrende som kjæreste. Virker som hun vet hvordan hun vil ha det, men da må man kommunisere og også huske at man er to om det meste i et forhold. Håper Erlend velger Kristiane. Vera virker for ung og sjenert. Ikke vært i ordentlig forhold før. Mulig det kan bli mye med en mann som er en del eldre i tillegg til livet på en gård. Jeg syns MJ virker bedre nå. Hun andre holder veldig igjen, så vet ikke om det funker. Ikke nok tid til å åpne seg tror jeg. 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saltwatertaffy Skrevet 3. oktober 2023 #138 Del Skrevet 3. oktober 2023 (endret) Jeg håper Sigrid velger Kristoffer. Ben virker umoden og usikker, som om han ikke helt har funnet seg selv enda. Erlend håper jeg ender opp med Kristianne eller Silje. Vera virker veldig umoden og skjør, og jeg tror hun lett kan bli overkjørt av han, så tror ikke de er en god match. Hun virket også veldig ukomfortabel rundt den kua på daten deres, når de skulle melke. Endret 3. oktober 2023 av Saltwatertaffy 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 3. oktober 2023 #139 Del Skrevet 3. oktober 2023 2 hours ago, Saltwatertaffy said: Erlend håper jeg ender opp med Kristianne eller Silje. Vera virker veldig umoden og skjør, og jeg tror hun lett kan bli overkjørt av han, så tror ikke de er en god match. Hun virket også veldig ukomfortabel rundt den kua på daten deres, når de skulle melke. Helt enig, de er på forskjellige steder i livet og har store forskjeller når det kommer til modenhet. Erlend har landet i seg selv, mens Vera ikke har blomstret enda. Et forhold dem to i mellom vil få en skjev maktbalanse. Likevel tror jeg han er veldig betat av henne. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jodaneida Skrevet 3. oktober 2023 #140 Del Skrevet 3. oktober 2023 Smos1 skrev (På 7.9.2023 den 11.39): I følge Instagram er hun sprangrytter så helt fremmed for gårdslivet er hun nok ikke 😉 Hun er dressurrytter, god er hun også! Hun tar inn hester i trening. Jeg liker henne! 5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå