AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #41 Del Skrevet 7. september 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Her startet jeg på Mysimba mai 2020 Gikk så over til Ozempic høsten 2020. På ett år hadde jeg gått ned 30 kg. Det neste året gikk jeg ned 10 kg til. Uten å tenke noe særlig over ting. Var aldri sulten. Spiste når jeg ville, spiste også søtt når jeg ville. Men, jeg ble mye fortere mett. Og hadde ikke det ekstreme søtsuget som jeg hadde før. Nå har ikke jeg gått på Ozempic på 9 mndr. Vanskelig å holde vekta. Fyker fort opp 4-5 kg kjapt om jeg ikke tenker meg om. Anonymkode: cba52...39f Dette er jo en viktig setning og samtidig et viktig råd til dem som bruker medisinen. Følg med på hvor mye du spiser når du har et normalt inntak og vekten går ned. Da får man konkrete bestemte vaner, og man har en plan man kan følge når man skal leve uten medisinen. For man kan ikke bare blindt følge apetitten. Hverken når den er fraværende eller for stor. Bruke medisinen til å lære seg hva som er et normalt kosthold med sunne mengder. Ellers står man der like uvitende den dagen man slutter på medisinen, og vekten vil øke igjen. Anonymkode: bb280...b65 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #42 Del Skrevet 7. september 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det er akkurat sånn jeg også har det. Ingenting som frister lengre. Men det jeg må passe på nå er faktisk å spise mat. Merker jeg ikke tenker så mye på mat og glemmer å spise. Og når jeg først spiser, så orker jeg ikke stort før magen føles helt full. Så har blitt litt skjelven og slapp på grunn av lite næring. En utrolig uvant følelse når man vanligvis spiser mengder og ikke klarer å stoppe selv når man er mett. Anonymkode: 398d4...606 Sånn er det her og. Ingenting frister, går greit på jobb for da har man mer regulert spisetid, så noe får jeg i meg, et knekkebrød eller to. I helger er det verre… ikke bare spiser jeg lite, det er vanskelig å drikke også… har gått ned 9-10 kg siden 1. juni Anonymkode: 46233...2f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #43 Del Skrevet 7. september 2023 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Sånn er det her og. Ingenting frister, går greit på jobb for da har man mer regulert spisetid, så noe får jeg i meg, et knekkebrød eller to. I helger er det verre… ikke bare spiser jeg lite, det er vanskelig å drikke også… har gått ned 9-10 kg siden 1. juni Anonymkode: 46233...2f1 Da har du jo gått ned ca 3kg i måneden. Det er ikke ekstremt dersom du er veldig overvektig. Jeg ville derfor ikke bekymret meg for at du får i deg for lite mat. Det føles sikkert bare slik, i forhold til hva du pleide å spise. Anonymkode: bb280...b65 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #44 Del Skrevet 8. september 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Dette er jo en viktig setning og samtidig et viktig råd til dem som bruker medisinen. Følg med på hvor mye du spiser når du har et normalt inntak og vekten går ned. Da får man konkrete bestemte vaner, og man har en plan man kan følge når man skal leve uten medisinen. For man kan ikke bare blindt følge apetitten. Hverken når den er fraværende eller for stor. Bruke medisinen til å lære seg hva som er et normalt kosthold med sunne mengder. Ellers står man der like uvitende den dagen man slutter på medisinen, og vekten vil øke igjen. Anonymkode: bb280...b65 Men det du ikke virker å forstå er at det ikke hjelper å være klar over hvor lite man spiser hvis det medfører at man er konstant sulten når man opprettholder denne mengden uten medisinene. Det å skulle leve resten av livet på ren viljestyrke når det kommer til basalbehov som sult er ikke gjennomførbart. Derfor må mange gå på medisinen i mange år, om ikke resten av livet. Jeg krysser alt jeg har for at metthetsfølelsen min tilpasser seg mindre mat etter en viss stund, men det kan hende det ikke skjer, og det hadde vært skikkelig kjipt. Anonymkode: 652f6...6bc 5 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #45 Del Skrevet 13. september 2023 (endret) Hei Jeg har slitt med vekta hele livet, og har veid alt mellom 52 og 130 kilo flere ganger i mitt voksne liv. Nå har jeg slitt med diverse plager noen år, og har levd veldig stille og inaktivt siden jeg gikk av på AFP. Like rolig har vekta bare økt. 100 kg hos legen i dag, hvor jeg ba om en resept på Wegovy. Mitt kosthold er ikke av de verste, da jeg blir fort mett og maten er ganske sunn. Problemet er at jeg blir fort sulten igjen og spiser mer, så det blir for mye på den måten. ⚖️ Nå, 11.september har jeg tatt min aller første dose og er spent på om dette fungerer for meg også. Jeg har meldt meg inn i en facebookgruppe for Wegovy og Ozempic, men vil gjerne spørre om dere kjenner til noe nettforum også? 🌺 Takk og klem fra Tone. 1,58 høy og 100 kg bred Anonymkode: 4ce43...99e Ryddet for omtale av medisindosering. Perelandra, mod. Endret 6. oktober 2023 av Perelandra 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #46 Del Skrevet 13. september 2023 AnonymBruker skrev (På 8.9.2023 den 13.59): Men det du ikke virker å forstå er at det ikke hjelper å være klar over hvor lite man spiser hvis det medfører at man er konstant sulten når man opprettholder denne mengden uten medisinene. Det å skulle leve resten av livet på ren viljestyrke når det kommer til basalbehov som sult er ikke gjennomførbart. Derfor må mange gå på medisinen i mange år, om ikke resten av livet. Jeg krysser alt jeg har for at metthetsfølelsen min tilpasser seg mindre mat etter en viss stund, men det kan hende det ikke skjer, og det hadde vært skikkelig kjipt. Anonymkode: 652f6...6bc Jeg tenker at all kunnskap er bra. Så slipper man hvertfall å tro at man spiser kjempelite når man egentlig spiser nok til å opprettholde normalvekt. Samtidig er vaner og planlegging viktig for nesten alle når det gjelder kosthold og livsstil. Det er lettere å stå imot sult og craving når man vet hva man skal spise og når akkurat den dagen. Så svarer mitt var til henne som bare kun spiste etter apetitten og ikke ante hva hun fikk i seg i løpet av en dag. Da er det større risiko for å øke vekten når hun skulle slutte på medisinen tenkte jeg. Anonymkode: bb280...b65 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #47 Del Skrevet 14. september 2023 AnonymBruker skrev (På 13.9.2023 den 16.22): Hei Jeg har slitt med vekta hele livet, og har veid alt mellom 52 og 130 kilo flere ganger i mitt voksne liv. Nå har jeg slitt med diverse plager noen år, og har levd veldig stille og inaktivt siden jeg gikk av på AFP. Like rolig har vekta bare økt. 100 kg hos legen i dag, hvor jeg ba om en resept på Wegovy. Mitt kosthold er ikke av de verste, da jeg blir fort mett og maten er ganske sunn. Problemet er at jeg blir fort sulten igjen og spiser mer, så det blir for mye på den måten. ⚖️ Nå, 11.september har jeg tatt min aller første dose på 0,25 mg og er spent på om dette fungerer for meg også. Jeg har meldt meg inn i en facebookgruppe for Wegovy og Ozempic, men vil gjerne spørre om dere kjenner til noe nettforum også? 🌺 Takk og klem fra Tone. 1,58 høy og 100 kg bred Anonymkode: 4ce43...99e Jeg skrev feil, for jeg begynte jo i går, og da var det 13.september og ikke 11. Det har derfor gått ett døgn og 4 timer siden dose 1. Det er visst mange som kjenner forandringer eller bivirkninger veldig fort, men jeg kjenner ingen kvalme eller andre bivirkninger. Det eneste er at jeg ikke har lyst på mat i dag. Stå.på og lykke til. Jeg hopper over til facebook. Det er nok bedre enn kg for slike som meg. Anonymkode: 4ce43...99e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2023 #48 Del Skrevet 15. september 2023 (endret) Da har jeg bak meg 3 uker på wegovy, dose 4 satt denne uken 😊 Jeg er usikker på hvor mye effekt det egentlig har gitt. Jeg har gått ned 3 kg, men tror egentlig jeg ville klart det uten medisin også. Har vært veldig bevist på kostholdet, kuttet søtsaker og forsøkt å ta sunne valg. Har ikke talt kalorier, men notert ned alt jeg har spist. Noen jobbreiser har gjort det litt utfordrende. Jeg har hatt lite bivirkninger, litt vondt i hodet første uken og noe halsbrann. Noen tilfeller av kvalme og vondt i magen, men helt overkommelig. Jeg har ikke opplevd å bli fortere mett enn tidligere, heller ikke mistet matlysten. Men jeg opplever at tankekjøret og craving rundt sukker og usunt nesten er borte. Det kjennes veldig deilig. God helg der ute 😊 ts Anonymkode: 5f51a...4e2 Ryddet for omtale av medisindosering. Perelandra, mod. Endret 6. oktober 2023 av Perelandra 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2023 #49 Del Skrevet 15. september 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Da har jeg bak meg 3 uker på wegovy, dose 4 satt denne uken 😊 Jeg er usikker på hvor mye effekt det egentlig har gitt. Jeg har gått ned 3 kg, men tror egentlig jeg ville klart det uten medisin også. Har vært veldig bevist på kostholdet, kuttet søtsaker og forsøkt å ta sunne valg. Har ikke talt kalorier, men notert ned alt jeg har spist. Noen jobbreiser har gjort det litt utfordrende. Jeg har hatt lite bivirkninger, litt vondt i hodet første uken og noe halsbrann. Noen tilfeller av kvalme og vondt i magen, men helt overkommelig. Jeg har ikke opplevd å bli fortere mett enn tidligere, heller ikke mistet matlysten. Men jeg opplever at tankekjøret og craving rundt sukker og usunt nesten er borte. Det kjennes veldig deilig. Jeg øker dosen fra neste uke til 0,5 og er spent på om det gjør noe forskjell. God helg der ute 😊 ts Anonymkode: 5f51a...4e2 Da trenger du ikke være usikker på effekten 😄 Lykke til videre 🙂 Anonymkode: fd8fe...8df 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #50 Del Skrevet 18. september 2023 AnonymBruker skrev (På 15.9.2023 den 18.12): Da har jeg bak meg 3 uker på wegovy, dose 4 satt denne uken 😊 Jeg er usikker på hvor mye effekt det egentlig har gitt. Jeg har gått ned 3 kg, men tror egentlig jeg ville klart det uten medisin også. Har vært veldig bevist på kostholdet, kuttet søtsaker og forsøkt å ta sunne valg. Har ikke talt kalorier, men notert ned alt jeg har spist. Noen jobbreiser har gjort det litt utfordrende. Jeg har hatt lite bivirkninger, litt vondt i hodet første uken og noe halsbrann. Noen tilfeller av kvalme og vondt i magen, men helt overkommelig. Jeg har ikke opplevd å bli fortere mett enn tidligere, heller ikke mistet matlysten. Men jeg opplever at tankekjøret og craving rundt sukker og usunt nesten er borte. Det kjennes veldig deilig. Jeg øker dosen fra neste uke til 0,5 og er spent på om det gjør noe forskjell. God helg der ute 😊 ts Anonymkode: 5f51a...4e2 Du sier veldig mye rart og virker å ha litt merkelige forventninger til enkelte ting... Anonymkode: 652f6...6bc 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #51 Del Skrevet 18. september 2023 AnonymBruker skrev (På 15.9.2023 den 18.12): Da har jeg bak meg 3 uker på wegovy, dose 4 satt denne uken 😊 Jeg er usikker på hvor mye effekt det egentlig har gitt. Jeg har gått ned 3 kg, men tror egentlig jeg ville klart det uten medisin også. Har vært veldig bevist på kostholdet, kuttet søtsaker og forsøkt å ta sunne valg. Har ikke talt kalorier, men notert ned alt jeg har spist. Noen jobbreiser har gjort det litt utfordrende. Jeg har hatt lite bivirkninger, litt vondt i hodet første uken og noe halsbrann. Noen tilfeller av kvalme og vondt i magen, men helt overkommelig. Jeg har ikke opplevd å bli fortere mett enn tidligere, heller ikke mistet matlysten. Men jeg opplever at tankekjøret og craving rundt sukker og usunt nesten er borte. Det kjennes veldig deilig. Jeg øker dosen fra neste uke til 0,5 og er spent på om det gjør noe forskjell. God helg der ute 😊 ts Anonymkode: 5f51a...4e2 Gratulerer med flott nedgang på bare 3 uker. Du bør ikke være skuffet for det. Vær heller stolt av deg selv. Selv er jeg «ekspert» på slanking av kroppen min og har klart det helt glimrende. Vet hva jeg skal spise og hva det inneholder. Likevel står jeg her igjen mange kilo tyngre, med en BMI på 40,1. Det skulle bare en sorg og en depresjon til for å bringe meg hit. Ikke morsomt og jeg har følt meg som en taper. Wegovy er jo så dyrt. Jeg kunne klart det selv. Nei, jeg klarer ikke det. Jeg er sliten. Til onsdag har det gått 1 uke og jeg skal ta min 2. dose. Jeg vil ikke tenke noen negative tanker om det. Lykke til du også. Du holder ut. 🌼 Anonymkode: 4ce43...99e 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #52 Del Skrevet 18. september 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Du sier veldig mye rart og virker å ha litt merkelige forventninger til enkelte ting... Anonymkode: 652f6...6bc Hva er rart? Helt seriøst, gi meg gjerne tilbakemelding. Er veldig opptatt å lykkes med dette og om jeg har feil fokus vil jeg gjerne få tilbakemelding på det. ts Anonymkode: 5f51a...4e2 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #53 Del Skrevet 18. september 2023 (endret) AnonymBruker skrev (På 18.9.2023 den 19.47): Gratulerer med flott nedgang på bare 3 uker. Du bør ikke være skuffet for det. Vær heller stolt av deg selv. Selv er jeg «ekspert» på slanking av kroppen min og har klart det helt glimrende. Vet hva jeg skal spise og hva det inneholder. Likevel står jeg her igjen mange kilo tyngre, med en BMI på 40,1. Det skulle bare en sorg og en depresjon til for å bringe meg hit. Ikke morsomt og jeg har følt meg som en taper. Wegovy er jo så dyrt. Jeg kunne klart det selv. Nei, jeg klarer ikke det. Jeg er sliten. Til onsdag har det gått 1 uke og jeg skal ta min 2. dose. Jeg vil ikke tenke noen negative tanker om det. Lykke til du også. Du holder ut. 🌼 Anonymkode: 4ce43...99e Takk, ønsker deg også lykke til 👍🏻 Synes jeg har fått bedre virkning den siste uka. Jeg har mange kilo igjen, med en bmi på ca 33 er dette langsiktig. ts Anonymkode: 5f51a...4e2 Ryddet for omtale av medisindosering. Perelandra, mod. Endret 6. oktober 2023 av Perelandra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #54 Del Skrevet 19. september 2023 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Hva er rart? Helt seriøst, gi meg gjerne tilbakemelding. Er veldig opptatt å lykkes med dette og om jeg har feil fokus vil jeg gjerne få tilbakemelding på det. ts Anonymkode: 5f51a...4e2 Du anser ikke det å spise mindre som en endring i kosthold og jeg skjønner ikke helt hvordan du kan anse "bare 3 kg" selv om du kunne gjort det selv. Hva er det egentlig du forventer...? At noe magisk skal skje? Hva annerledes skal skje enn at du går ned kilo...? Anonymkode: 652f6...6bc 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hagefryd Skrevet 20. september 2023 #55 Del Skrevet 20. september 2023 Kjekt å lese! Jeg starter i morgen med første dose, med mål om å gå ned 25 kilo. Kjenner jeg er lei av å loggføre alt jeg spiser, og er spent på om jeg må det for å holde et lavt kaloriinntak, eller om det kommer av seg selv grunnet mindre matlyst… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #56 Del Skrevet 20. september 2023 Hagefryd skrev (21 minutter siden): Kjekt å lese! Jeg starter i morgen med første dose, med mål om å gå ned 25 kilo. Kjenner jeg er lei av å loggføre alt jeg spiser, og er spent på om jeg må det for å holde et lavt kaloriinntak, eller om det kommer av seg selv grunnet mindre matlyst… Matlysten forsvant så og si helt her… ingen ulvehunger og overhodet ingen cravings. Kjenner litt på sult av og til, men ikke som før… orker heller ikke å spise så mye av gangen. Det ble vanskelig å handle inn mat + planlegge middager så det ble veldig ensidig og stusselig etterhvert. Grønnsaker er greit, ellers blir det mye knekkebrød. Det er virkelig et fantastisk legemiddel, helt utrolig å tenke på at slik lever «vanlige/slanke folk» - antageligvis. Anonymkode: 46233...2f1 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hagefryd Skrevet 20. september 2023 #57 Del Skrevet 20. september 2023 (endret) Takk for svar! Knekkebrød og grønnsaker innholdet jo lite kalorier. Spiser du brød og «vanlige» middag også? Hvor lang tid tok det før du/ dere begynte å gå ned i vekt? Ellers leser jeg at mange går opp om de slutter på medisinen. Mitt mål er å etablere nye vaner, og klare å holde meg til dem. Er det naivt…? Endret 20. september 2023 av Hagefryd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #58 Del Skrevet 20. september 2023 (endret) AnonymBruker skrev (På 19.9.2023 den 19.44): Du anser ikke det å spise mindre som en endring i kosthold og jeg skjønner ikke helt hvordan du kan anse "bare 3 kg" selv om du kunne gjort det selv. Hva er det egentlig du forventer...? At noe magisk skal skje? Hva annerledes skal skje enn at du går ned kilo...? Anonymkode: 652f6...6bc Selvfølgelig anser jeg det å spise mindre som en endring i kostholdet og selvfølgelig skjønner jeg at det er det som medfører vekttap. Men jeg er usikker på hvor mye wegovy har bidratt i dette vekttapet, det var det jeg forsøkte å formidle - muligens uten å lykkes. Jeg har en venninne som har gått på medisinen en god stund og hun kjente virkning fra første dag. Hun klarte bare å spise halvparten av porsjonene hun spiste før, hun ble uvel om hun spiste fet mat og matlysten forsvant. Hun raste ned i vekt. Jeg vet at w kan ha ulik virkning fra person til person, men jeg hadde jo håpet at kroppen min skulle respondere bedre enn den har gjort. Jeg blir ikke fortere mett, jeg kunne spist samme middagsporsjoner som tidligere. Jeg blir ikke uvel av fet mat og jeg er ofte sulten. Så de kiloene jeg har gått ned er på grunn av at jeg har vært veldig bevisst på hva jeg har spist, hvor mye og når. Jeg har fått lite hjelp av w. MEN, det jeg har merket er at tankekjøret rundt sjokolade, kaker etc er redusert, har ikke den cravingen som jeg har hatt før. Det tenker jeg er til hjelp framover, jeg har ofte klart å gå ned 8-10 kg på 2-3 måneder, men da har jeg sprukket. Antar at mindre craving vil gjøre det lettere framover. Har også hatt enkeltdager hvor jeg har følt mindre sult og hvor jeg har spist fordi jeg tenker jeg må. Så nei, jeg tenker ikke noe «magisk» skal skje. Når jeg er kommet til et punkt hvor jeg faktisk har fått medisin for overvekten er det klart jeg tar det på alvor. Det er jeg som må gjøre jobben, håper bare å få hjelp på veien. ts Anonymkode: 5f51a...4e2 Endret 6. oktober 2023 av Perelandra Omtale av medisindosering 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #59 Del Skrevet 20. september 2023 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Du anser ikke det å spise mindre som en endring i kosthold og jeg skjønner ikke helt hvordan du kan anse "bare 3 kg" selv om du kunne gjort det selv. Hva er det egentlig du forventer...? At noe magisk skal skje? Hva annerledes skal skje enn at du går ned kilo...? Anonymkode: 652f6...6bc For noen skjer det noe magisk. For meg var det som å skru av en bryter og jeg sluttet å tenke på mat idet jeg tok første sprøyta. Mange har det sånn, så å ha en forventning om slik effekt er ikke det minste rart... AnonymBruker skrev (På 18.9.2023 den 19.47): Gratulerer med flott nedgang på bare 3 uker. Du bør ikke være skuffet for det. Vær heller stolt av deg selv. Selv er jeg «ekspert» på slanking av kroppen min og har klart det helt glimrende. Vet hva jeg skal spise og hva det inneholder. Likevel står jeg her igjen mange kilo tyngre, med en BMI på 40,1. Det skulle bare en sorg og en depresjon til for å bringe meg hit. Ikke morsomt og jeg har følt meg som en taper. Wegovy er jo så dyrt. Jeg kunne klart det selv. Nei, jeg klarer ikke det. Jeg er sliten. Til onsdag har det gått 1 uke og jeg skal ta min 2. dose. Jeg vil ikke tenke noen negative tanker om det. Lykke til du også. Du holder ut. 🌼 Anonymkode: 4ce43...99e Jeg har også noen sørgekilo, samt at jeg ikke var sylslank fra før... Har gått ned 20,5 kilo, de siste 9,5 på ozempic. Nå er det bare 19,5 kilo igjen, og jeg er over halvvegs... Anonymkode: eb1fe...b65 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #60 Del Skrevet 20. september 2023 Hagefryd skrev (31 minutter siden): Takk for svar! Knekkebrød og grønnsaker innholdet jo lite kalorier. Spiser du brød og «vanlige» middag også? Hvor lang tid tok det før du/ dere begynte å gå ned i vekt? Ellers leser jeg at mange går opp om de slutter på medisinen. Mitt mål er å etablere nye vaner, og klare å holde meg til dem. Er det naivt…? Ja, det er helt klart for lite… virker nesten som om det gjør at kroppen går i spare-modus. Har gått ned drøye 10 kg på 3 mnd.. jeg mistenker at min alder og at jeg er midt i overgangsalderen har noe å si på akkurat det, og merker at når jeg klarer å spise litt mer, så løsner det litt på kiloene også. Lager jo middag med kjøtt/fisk til familien som regel, men fint lite jeg får i meg rett og slett. At kroppen holder igjen ses også på blodprøver, flere verdier har sunket, såpass at legen vil jeg ikke skal øke dosen når den tiden kommer (kanskje gå et skritt tilbake heller) og se om det hjelper + at jeg må ta tilskudd og ekstrablodprøver hver 3. uke Litt mer styrete enn jeg hadde tenkt… i starten var det så enkelt og greit. Anonymkode: 46233...2f1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå