Gå til innhold

Sist sette film?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Wolf of wall street

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

This Means War. Grei komedie.

Anonymous poster hash: c3de2...9df

Skrevet

Robocop, nyinnspillingen.

Skrevet

"A good year" En "komedie" med Russel Crowe. Merkelige valg av scener synes jeg, langtrukket der jeg ville vært kort og kort der jeg ville ha dratt scenen litt lenger, men men, hva kan man kreve av Ridley Scotts eneste forsøk på komedie?

Skrevet

Harley Davidson and The Marlboro Man.

Utrolig nok syntes jeg at det var en ganske stilig film da jeg så den første gangen. Dvs, jeg REAGERTE ikke så sterkt på noe. Men den er faktisk helt utrolig dårlig, på nær sagt alle måter. Det er litt leit å tenke på at de pengene som ble investert i å produsere den, kunne vært brukt til å lage en skikkelig film.

Skrevet

Brothers - hadde egentlig litt lave forventninger, men synes det var en ganske fin film.

Skrevet

Epic - sett bedre tegnefilmer

AnonymBruker
Skrevet

Skal se "Locke" i kveld. Tenkte også å begynne på "The Walking Dead". :)

Gjest earthquake
Skrevet

The Other Woman, på kino! Ufattelig morsom film, tror aldri jeg har ledd så mye av en og samme film. Anbefales veldig :laugh:

• Liker 1
Skrevet

Nettopp sett Maleficent på kino. Helt OK film. Helt annerledes. Men ikke helt den store filmen.

Skrevet

American Hustle og 12 years of slave. Første var uten tvil favoritten min, Christian Bale leverer sin beste rolle siden Bates!

AnonymBruker
Skrevet

Så The Pill på Netflix. Overraskende morsom.

AnonymBruker
Skrevet

Gone med Amanda Seyfried i hovedrollen. Midt på treet.

Skrevet

Snowpiercer. Ålreit film, klassisk dystopi. Aldri sett Tilda Swinton overspille så mye, og det mener jeg på beste tenkelige måte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...