Gå til innhold

Sist sette film?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Joan the pope eller hva den nå het.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Et perfekt mord" som gikk på tv i går.

Skrevet

Flukten fra hønsegården.

Skrevet

"Repo Men".

I fremtiden kan du få alle dine organer erstattet eller forbedret av helsyntetiske. Det er svindyrt, og du må selvsagt gjøre det på avbetaling. Hvis du ikke kan betale regningene, så tar selskapet organene tilbake.

Repo men gjør jobben, og for enkelte fører det til samvittighetskvaler. Særlig når man begynner å identifisere seg med kundene.

For organene tas tilbake når selskapet finner deg, enten det er hjemme i stua, ute på gata, eller ett eller annet sted der du har tatt tilflukt for å overleve, koste hva det koste vil.

Det ultimate liberalistiske samfunn.

Skrevet

John dies at the end.

AnonymBruker
Skrevet

High school musical 3. Yep. My life sucks

Anonymous poster hash: 68e9f...414
AnonymBruker
Skrevet

Jurassic Park. Gammel slager :)

Anonymous poster hash: c3de2...9df

Skrevet

Need For Speed. En helt ok film, men ikke noe mer.

Gjest lurven
Skrevet

John dies at the end.

er det den der john dør på slutten

Skrevet

zombieland

Konge! Den hadde til og med et komisk mord! Eller mord, det var vel mer et uhell, men det var ganske komisk. Jeg skal ikke si mer om omstendighetene, så ingen anklager meg for å spoile.

Skrevet

Konge! Den hadde til og med et komisk mord! Eller mord, det var vel mer et uhell, men det var ganske komisk. Jeg skal ikke si mer om omstendighetene, så ingen anklager meg for å spoile.

De hadde en pilot for den der. Men så kom det aldri mer. Kjipt.

Skrevet

The Fault In Our Stars. Jeg var ikke imponert.

Skrevet

De hadde en pilot for den der. Men så kom det aldri mer. Kjipt.

Han som sminket seg og spilte zombie var überkul. Han spilte tilogmed golf midt blant zombiene. Jeg skulle ønsket at de hadde hatt med en sekvens om det. Tenk deg ham ravende og stønnende fra hull til hull.

Skrevet

Han som sminket seg og spilte zombie var überkul. Han spilte tilogmed golf midt blant zombiene. Jeg skulle ønsket at de hadde hatt med en sekvens om det. Tenk deg ham ravende og stønnende fra hull til hull.

I would not have minded.

Gjest Zeitgeist
Skrevet

X-Files-filmene. Etter å ha sett samtlige Californication-sesongene på rappen, var det en noe surrealistisk opplevelse å se "Hank Moody" som alien-jagende FBI-agent ...

Gjest lurven
Skrevet

Ja veit hva du mener :fnise: . Liker zombiefilmer, og en zombiekkomedie er jo ekstra bra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...