Gå til innhold

Sist sette film?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Law abiding citizen

Konge! Justice will be served!

Gjest lurven
Skrevet

Konge! Justice will be served!

ja men han gikk kanskje litt langt, men jeg liker generelt filmer som handler om temaet hevn/rettferdighet.

Fin twist på slutten av filmen også

Skrevet

Sky Atlas.

Nydelig film. Og utrolig spennende. Det var såpass mye faenskap og hjerteskjærende skjebner at jeg satt liksom på nåler hele tida i usikkerhet over hvordan de forskjellige skjebnene skulle utvikle seg. Det var bare èn jeg var sikker på skulle overleve, og det var den gamle landsbyboeren med det forferdelige arret over det venstre øyet. Og det var bare fordi han begynner å fortelle historien sin i første scene.

Èn liten ting irriterte meg: Prescient og landsbyboere har et ganske spesielt språk. Det kom ikke spesielt godt frem i oversettelsen.

Skrevet

ja men han gikk kanskje litt langt, men jeg liker generelt filmer som handler om temaet hevn/rettferdighet.

Fin twist på slutten av filmen også

Tatt i betraktning at familien hans ble myrdet og kona hans voldtatt foran øynene på ham, mens gjerningsmennene slapp unna fordi de kunne selge en større og fetere fisk til påtalemyndigheten, så syns jeg kanskje at hellig vrede var berettiget. Jaja, de kunne jo ikke vite at de køddet med selveste stedfortrederen til mannen med ljåen.

"Hvis han vil ha deg død, så er du død. Sånn er det bare. Den beste i bransjen."

Skrevet (endret)

Romero`s "Day of the Dead".

Klassiker, med mengder av gode, gammeldagse zombier av den subbende, stønnende sorten. Og èn ganske smart en, som etter hvert utvikler sosiale antenner, sans for musikk og gode følelser for forskeren som prøver å finne ut hvordan han fungerer. Jeg syns litt synd på zombien Bub. Han var en kjekk kar, så kjekk som det er mulig å være post mortem.

Endret av Mann 42
Gjest lurven
Skrevet

Romero`s "Day of the Dead".

Klassiker, med mengder av gode, gammeldagse zombier av den subbende, stønnende sorten. Og èn ganske smart en, som etter hvert utvikler sosiale antenner, sans for musikk og gode følelser for forskeren som prøver å finne ut hvordan han fungerer. Jeg syns litt synd på zombien Bub. Han var en kjekk kar, så kjekk som det er mulig å være post mortem.

Lenge siden jeg har sett romeros zombie klassikere nå. Bra filmer.

Skrevet

Tror jeg må she Shaun of the dead igjen snart.

Skrevet

Lenge siden jeg har sett romeros zombie klassikere nå. Bra filmer.

De er kanskje en anelse overspilte, men de har jævlig bra dialog. Og akkurat som i The Walking Dead, så handler ikke filmene om zombier, men om mennesker. Zombiene kommer liksom mest til sin rett når de små gruppene endelig bryter sammen og folk begynner å gjøre irrasjonelle, primitive, dumme og grusomme ting mot hverandre.

Romero visste virkelig hva han gjorde.

Skrevet

The way way back. For en nydelig film!

Gjest New_Girl
Skrevet

Mors Elling som gikk på TV i sted ;) Veldig søt da :)

Skrevet

Vampire Academy

Haha! Hogwarts for vampyrer! Lettere komisk.

Skrevet

Haha! Hogwarts for vampyrer! Lettere komisk.

Den var ræva. De har fucket bøkene opp totalt. Skjønte ingenting da den begynte, for den begynner jo midt i boken. Drittfilm.

Skrevet

Den var ræva. De har fucket bøkene opp totalt. Skjønte ingenting da den begynte, for den begynner jo midt i boken. Drittfilm.

Ligger det an til en serie?

Med den forrige rektoren i rollen som mistress Voldemort, kanskje? Hulen full av strigoy tyder vel på det?

Skrevet

Ligger det an til en serie?

Med den forrige rektoren i rollen som mistress Voldemort, kanskje? Hulen full av strigoy tyder vel på det?

Det er en serie så regner med det.

AnonymBruker
Skrevet

Captain Philips :)

Anonymous poster hash: c3de2...9df

AnonymBruker
Skrevet

Trust med Clive Owen på Netflix. Bra film.

Anonymous poster hash: c3de2...9df

AnonymBruker
Skrevet

The Face of Love (Ed Harris, Anette Bering, Robin Williams)

Helt ok

Anonymous poster hash: 53982...0bc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...