Mann 42 Skrevet 18. juli 2014 #6802 Skrevet 18. juli 2014 Law abiding citizen Konge! Justice will be served!
Gjest lurven Skrevet 18. juli 2014 #6803 Skrevet 18. juli 2014 Konge! Justice will be served! ja men han gikk kanskje litt langt, men jeg liker generelt filmer som handler om temaet hevn/rettferdighet. Fin twist på slutten av filmen også
Mann 42 Skrevet 18. juli 2014 #6804 Skrevet 18. juli 2014 Sky Atlas. Nydelig film. Og utrolig spennende. Det var såpass mye faenskap og hjerteskjærende skjebner at jeg satt liksom på nåler hele tida i usikkerhet over hvordan de forskjellige skjebnene skulle utvikle seg. Det var bare èn jeg var sikker på skulle overleve, og det var den gamle landsbyboeren med det forferdelige arret over det venstre øyet. Og det var bare fordi han begynner å fortelle historien sin i første scene. Èn liten ting irriterte meg: Prescient og landsbyboere har et ganske spesielt språk. Det kom ikke spesielt godt frem i oversettelsen.
Mann 42 Skrevet 18. juli 2014 #6805 Skrevet 18. juli 2014 ja men han gikk kanskje litt langt, men jeg liker generelt filmer som handler om temaet hevn/rettferdighet. Fin twist på slutten av filmen også Tatt i betraktning at familien hans ble myrdet og kona hans voldtatt foran øynene på ham, mens gjerningsmennene slapp unna fordi de kunne selge en større og fetere fisk til påtalemyndigheten, så syns jeg kanskje at hellig vrede var berettiget. Jaja, de kunne jo ikke vite at de køddet med selveste stedfortrederen til mannen med ljåen. "Hvis han vil ha deg død, så er du død. Sånn er det bare. Den beste i bransjen."
Mann 42 Skrevet 18. juli 2014 #6806 Skrevet 18. juli 2014 (endret) Romero`s "Day of the Dead". Klassiker, med mengder av gode, gammeldagse zombier av den subbende, stønnende sorten. Og èn ganske smart en, som etter hvert utvikler sosiale antenner, sans for musikk og gode følelser for forskeren som prøver å finne ut hvordan han fungerer. Jeg syns litt synd på zombien Bub. Han var en kjekk kar, så kjekk som det er mulig å være post mortem. Endret 18. juli 2014 av Mann 42
Gjest lurven Skrevet 18. juli 2014 #6807 Skrevet 18. juli 2014 Romero`s "Day of the Dead". Klassiker, med mengder av gode, gammeldagse zombier av den subbende, stønnende sorten. Og èn ganske smart en, som etter hvert utvikler sosiale antenner, sans for musikk og gode følelser for forskeren som prøver å finne ut hvordan han fungerer. Jeg syns litt synd på zombien Bub. Han var en kjekk kar, så kjekk som det er mulig å være post mortem. Lenge siden jeg har sett romeros zombie klassikere nå. Bra filmer.
Silfen Skrevet 18. juli 2014 #6808 Skrevet 18. juli 2014 Tror jeg må she Shaun of the dead igjen snart.
Mann 42 Skrevet 18. juli 2014 #6809 Skrevet 18. juli 2014 Lenge siden jeg har sett romeros zombie klassikere nå. Bra filmer. De er kanskje en anelse overspilte, men de har jævlig bra dialog. Og akkurat som i The Walking Dead, så handler ikke filmene om zombier, men om mennesker. Zombiene kommer liksom mest til sin rett når de små gruppene endelig bryter sammen og folk begynner å gjøre irrasjonelle, primitive, dumme og grusomme ting mot hverandre. Romero visste virkelig hva han gjorde.
Gjest New_Girl Skrevet 18. juli 2014 #6812 Skrevet 18. juli 2014 Mors Elling som gikk på TV i sted Veldig søt da
Mann 42 Skrevet 18. juli 2014 #6813 Skrevet 18. juli 2014 Vampire Academy Haha! Hogwarts for vampyrer! Lettere komisk.
Silfen Skrevet 18. juli 2014 #6814 Skrevet 18. juli 2014 Haha! Hogwarts for vampyrer! Lettere komisk. Den var ræva. De har fucket bøkene opp totalt. Skjønte ingenting da den begynte, for den begynner jo midt i boken. Drittfilm.
Mann 42 Skrevet 19. juli 2014 #6815 Skrevet 19. juli 2014 Den var ræva. De har fucket bøkene opp totalt. Skjønte ingenting da den begynte, for den begynner jo midt i boken. Drittfilm. Ligger det an til en serie? Med den forrige rektoren i rollen som mistress Voldemort, kanskje? Hulen full av strigoy tyder vel på det?
Fame Skrevet 19. juli 2014 #6816 Skrevet 19. juli 2014 Ligger det an til en serie? Med den forrige rektoren i rollen som mistress Voldemort, kanskje? Hulen full av strigoy tyder vel på det? Det er en serie så regner med det.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #6818 Skrevet 19. juli 2014 Captain Philips Anonymous poster hash: c3de2...9df
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #6819 Skrevet 19. juli 2014 Trust med Clive Owen på Netflix. Bra film.Anonymous poster hash: c3de2...9df
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #6820 Skrevet 19. juli 2014 The Face of Love (Ed Harris, Anette Bering, Robin Williams) Helt ok Anonymous poster hash: 53982...0bc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå