Mann 42 Skrevet 6. juli 2014 #6761 Skrevet 6. juli 2014 Hanna Enig med Mann 42 - bra film! Ingen eksplosjoner og sinnsyke biljakter eller enorme skytescener eller slomo. Fortsatt enormt spennende. En litt dempa versjon av The Bourne Identity-filmene. Man griper seg i å undre på hvor mye av dette som har noen rot i virkeligheten. At hemmelige tjenester og militæret har jobbet med å finne måter å gjøre soldater og agenter mer effektive på alle tenkelige måter, er vel rimelig klart. Men har det vært programmer som har forsøkt å påvirke selve genetikken gjennom genterapi og regelrett avl?
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #6762 Skrevet 7. juli 2014 Prisoners, med Jake Gyllenhaal og Hugh Jackmann. Bra, nervepirrende psykologisk thriller! Anbefales.Anonymous poster hash: c3de2...9df
Rumle Skrevet 8. juli 2014 #6763 Skrevet 8. juli 2014 Girl, interrupted. Girl, Interrupted. Anbefales på det sterkeste!! Og takk for påminnelsen!
Mann 42 Skrevet 10. juli 2014 #6764 Skrevet 10. juli 2014 Bloodrayne. Eller sett og sett, jeg orket ikke å se hele, den var så dårlig. Er det virkelig sant at det er en hel serie? Trøste og bære, the horror!
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #6765 Skrevet 10. juli 2014 Hard Candy Ikke dårlig.. Anonymous poster hash: 53982...0bc
netpuppy Skrevet 10. juli 2014 #6766 Skrevet 10. juli 2014 Hard Candy Ikke dårlig..Anonymous poster hash: 53982...0bc Den var så ekkel den.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #6767 Skrevet 10. juli 2014 Den var så ekkel den. Ekkel.. og det er bra! Anonymous poster hash: 53982...0bc
netpuppy Skrevet 10. juli 2014 #6768 Skrevet 10. juli 2014 Ekkel.. og det er bra!Anonymous poster hash: 53982...0bc Ja, jeg likte den
Mann 42 Skrevet 10. juli 2014 #6769 Skrevet 10. juli 2014 Hard Candy Ikke dårlig.. Anonymous poster hash: 53982...0bc Den var så ekkel den. Ekkel.. og det er bra! Anonymous poster hash: 53982...0bc Den var ekkel på en bra måte. Veldig god prestasjon av jenta. Hun er en ganske solid skuespiller. 1
Silfen Skrevet 10. juli 2014 #6771 Skrevet 10. juli 2014 Bloodrayne. Eller sett og sett, jeg orket ikke å se hele, den var så dårlig. Er det virkelig sant at det er en hel serie? Trøste og bære, the horror! Er det den i det ville vesten type ting? Så et eller annet sånt, var helt forferdelig.
sofie777 Skrevet 10. juli 2014 #6772 Skrevet 10. juli 2014 Before Sunrise. Har ikke sett den før, men det var en søt film, så skaffet meg etterfølgerne fort.
Mann 42 Skrevet 11. juli 2014 #6773 Skrevet 11. juli 2014 (endret) Gallowwalkers, med Wesley Snipes. En ny twist på zombiemytene, og som sådan er jeg nesten forpliktet til å like den. Men litt tvilsom var den nå uansett. Historien kunne hatt en litt bedre flow, på en måte. Men OK. Wesley Snipe er en slags dusørjeger eller hevner som er ute etter udøde forbrytere. Disse levende døde er ufattelig onde, og alle sammen er folk som Snipes allerede HAR drept minst en gang før. De kommer bare tilbake, helt til han gjør det skikkelig og dreper dem Predator-style. River hodet av dem SAMMEN med en del av ryggraden. Eller skyter hodet av dem. Noe annet duger ikke. De bare ler (moahaahahahaaaaaa!) av moderate metoder som multiple skudd i hjertet eller lignende. Men de er mer taleføre enn vanlige zombier, og sjenerer seg ikke for den klassiske "monologen" som bad guys ofte hengir seg til, og som gir helten tid til å samle seg for et siste motangrep, eller for hjelpen til å komme frem i siste liten og på overtid. Kunne godt hatt noen flere runder på klipperommet, for det ER litt rotete. Men jeg liker jo Wesley Snipes, da. Han har farlige vibber, og gjør seg i disse rollene. Elsket Blade-filmene. Endret 11. juli 2014 av Mann 42
Mann 42 Skrevet 11. juli 2014 #6774 Skrevet 11. juli 2014 Er det den i det ville vesten type ting? Så et eller annet sånt, var helt forferdelig. JA, det stemmer. Bloodrayne er en snill vampyr, og uansett hvor hun får blodet sitt, så ser det ikke ut til at folk har noe mot det. Billy the Kid, derimot, er en ufattelig ond og jævelsk slesk vampyr, og det er klart fra starten av at han ikke skal ha noen sympati. Og at han som spiller den rollen bør strekkes på steile og hjul, parteres, og gravlegges stykkevis og delt i hver himmelretning, så han aldri mer blir å se på film. Noen sinne. Så ille var det.
Gjest lurven Skrevet 12. juli 2014 #6778 Skrevet 12. juli 2014 The iceman. Bra film om en over gjennomsnitt psyk fyr
Mann 42 Skrevet 12. juli 2014 #6779 Skrevet 12. juli 2014 Hannibal. Stadig like bra. Men jeg forstår fortsatt ikke relasjonen mellom Clarice Starling og Hannibal Lecter. Det gir ingen mening at en fullblods psykopat skulle ha sånn respekt for den eneste personen som har potensiale til å ta ham, at han faktisk foretrekker å skade seg selv, fremfor henne, når det er det åpenbare valget. For ikke å snakke om at han redder livet hennes ved et par anledninger. At han er intellektuell og liker en god diskusjon og evt gjensidig respekt, er så sin sak, men det burde ikke være nok til å redde livet hennes.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå