*Emma* Skrevet 6. juni 2014 #6661 Skrevet 6. juni 2014 (endret) Fikk gratis førpremiere til Grace of Monacco for noen uker siden. Egentlig ikke en film jeg hadde tenkt til (eller sånn kjempe lyst til å se.....) Den var vel egentlig bare litt sånn "tja"..... Endret 6. juni 2014 av *Emma*
Gjest Corto Maltese Skrevet 6. juni 2014 #6664 Skrevet 6. juni 2014 Little Krishna - The Darling Of Vrindavan Part 1 Little Krishna - The Legendary Warrior Part 2 Little Krishna - The Wondrous Part 3
sofie777 Skrevet 6. juni 2014 #6665 Skrevet 6. juni 2014 The Truman Show. En av de beste (om ikke DEN beste) til Jim Carrey.
Gjest badeand1 Skrevet 7. juni 2014 #6667 Skrevet 7. juni 2014 Dark shadows. Så halve, så stoppet jeg. Gidder ikke se igjen. Utrolig kjedelig og bare pjatt hele veien.
Vulpes Skrevet 7. juni 2014 #6668 Skrevet 7. juni 2014 Don Jon Terningkast 4. Helt OK film og verdt å se, uten at den når helt til topps. Dark shadows. Så halve, så stoppet jeg. Gidder ikke se igjen. Utrolig kjedelig og bare pjatt hele veien. Enig, den filmen var helt fjern og uten særlig innhold.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2014 #6676 Skrevet 8. juni 2014 The Wolf of wall street- MAGISK Anonymous poster hash: f3d8f...be7 1
Mann 42 Skrevet 9. juni 2014 #6677 Skrevet 9. juni 2014 ja actionsekvensene var jo ok, men mye drøye ting i historien ja. var han sørafrikaner? syns han hørtes mer australsk ut, og han hadde en utrolig irriterende stemme Sørafrikaner. Han spiller den utrolig irriterende immigrasjonbyråkraten i "District 9" også. Du vet, han som ble eksponert for noe romgugge og begynte å morfe til en alien. Mye bra action der også, forøvrig.
Gjest lurven Skrevet 9. juni 2014 #6678 Skrevet 9. juni 2014 Sørafrikaner. Han spiller den utrolig irriterende immigrasjonbyråkraten i "District 9" også. Du vet, han som ble eksponert for noe romgugge og begynte å morfe til en alien. Mye bra action der også, forøvrig. har ikke sett district 9 enda, begynte å se litt på den en gang men synes den så litt drøy ut
sofie777 Skrevet 9. juni 2014 #6679 Skrevet 9. juni 2014 Sørafrikaner. Han spiller den utrolig irriterende immigrasjonbyråkraten i "District 9" også. Du vet, han som ble eksponert for noe romgugge og begynte å morfe til en alien. Mye bra action der også, forøvrig. Og han spilte i A-Team og Malificent
Mann 42 Skrevet 12. juni 2014 #6680 Skrevet 12. juni 2014 har ikke sett district 9 enda, begynte å se litt på den en gang men synes den så litt drøy ut Den er jo det, da, men den er ganske god, også. Jeg likte slutten. Mest fordi jeg liker ukonvensjonelle slutter. Den var ganske poetisk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå