Gå til innhold

Sist sette film?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke inntatt noe sterkere enn colombiansk kaffe det siste året, (Nei, det er ikke noe annet enn kaffe i den) og jeg digget Pacific Rim.

Det er vel først og fremst at den er utrolig vellaget til tross for et par gapende logiske hull i historien. Vel, kanskje MER enn et par. Men ærlig talt, det er som å klage over at bh-en og trusa ikke matcher nå du flekker neglisjèen av din drømmekvinne og Nirvana er kun sekunder unna. Det er ikke DET det HANDLER om.

Guillermo del Toro gav iallfall meg en visceral opplevelse som gav meg gåsehud gjennom store deler av filmen. Og CGI-en var mesterlig. Ting hadde masse og tyngde og virket svært virkelige og fysiske.

Da har jeg sett filmen, og den var jo grei nok underholdning en formiddag. Kjedet meg ikke. Ser den neppe igjen ;)

Skrevet

Har hatt Simon Pegg maraton A fantastic fear of everything, Burke and Hare og How to lose friends and alienate people.

Skrevet

X-men: First Class

Skrevet

The Spectacular Now :rodmer:

AnonymBruker
Skrevet

Shaving Ryan's Privates

Anonymous poster hash: a2dc8...027
Skrevet (endret)

Frozen.

Faktisk overraskende god, om man sammenlikner med andre animasjonsfilmer så klart. Fengende sanger og ålreit handling, og jeg lo for meg selv flere ganger av morsomme «voksenvitser».

Endret av Tonje!
Skrevet

Blueberry.

Og det er fortsatt den særeste western-film jeg noen sinne har sett. Men det er artig at det lages sånne også.

Gjest MiezeKatze
Skrevet

Christiane F. - wir kinder vom bahnhof zoo

Bra film som er viktig i tysk filmhistorie

Skrevet

Life as we know it - grei 18.mai-film når man er stuptrøtt.

Skrevet

Battleship. Helt OK. Ble litt for far off for min del, merket jeg, men faktisk ikke så ille som jeg hadde forestilt meg på forhånd. 5/10

Gjest Ung tøff mann
Skrevet

The Conjuring. Helt grei film. 7/10.

Bare synd at The Exorcist og The Omen er fullstendig overlegen og av såpass bra kvalitet at filmer som omhandler temaene exorcisme og besettelse av djeven blir helt middelmådige tatt i betraktning.

Skrevet

X-men: days of future past

Gjest Linn Cathrin
Skrevet

The boy she met online. Helt ok film!

Skrevet

Godzilla - meget bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...