Gå til innhold

Sist sette film?

Fremhevede innlegg

Gjest Naria
Skrevet

The Great Gatsby. Filmen var OK og veldig pen å se på, men boka er (som vanlig) mye bedre.

Brother Bear. Søt og koselig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

When Calls the Heart, tv-film som pilot med (for det meste) andre skuespillere til tv-serien med samme navn. Om noen vil se Stephen Amell fra Arrow virkelig smile, så er det her man må kikke inn, men ellers var ikke filmen særlig god. Serien er mye bedre.

Skrevet

The girl with the dragon tattoo

Skrevet

Why didn't they ask Evans :)

Skrevet

I går skjøv jeg fordommene til side og så Bluray versjonen av Star Wars - Episode IV. Med unntak av et par endringer de kunne ha spart seg, så var den slett ikke dum. :) Foretrekker dog originalversjonen.

Skrevet

Cowboys & Aliens - en glemt film som nok kommer til å forbli det, men artig nok til å holde meg våken midt på natten.

Whaaat? Den er jo en perle! Jeg har sett den tre ganger.

Skrevet

Whaaat? Den er jo en perle! Jeg har sett den tre ganger.

Sa ikke at den var dårlig, sa bare at den var glemt siden ingen snakker om den nå i ettertid, og få har sett den. Jeg likte den faktisk helt greit, ikke beste film jeg har sett, men langt fra verste.

Skrevet

Pacific Rim var gratis for Altibox-kunder igår, så tenkte jeg skulle sjekke den ut. Underholdende popcornfilm som leverer det den skal av imponerende actionscener.

Skrevet

Gravity og Heat. Gravity var veldig god. Vet ikke helt hvorfor jeg valgte å se den, men jeg angrer ikke. Til å være så enkel, mtp. bare to skuespillere, osv, er den utrolig godt laget. Tror nesten jeg skal se den igjen.

Heat var en komedie jeg trodde skulle bli veldig morsom, men den hadde få scener som fikk meg til å le, og var for det meste bare slitsom.

Skrevet

Non-stop - ikke se traileren før du ser den på kino. Den avslører veldig mye. Allikevel overraskende spennende.

Skrevet (endret)

Contracted contracted-poster.jpg

Endret av Anciol
Gjest Froskejenta
Skrevet

Fruitvale station - En viktig film om politivold basert paa en sann historie

Skrevet

Behind the Candelabra. 7/10

Veldig bra HBO film med Michael Douglas og Matt Damon, om en sprøyte gal Liberace og hans elsker.

Skrevet

Carrie (2013) - den målte seg ikke helt opp til orginalen, men slettes ikke verst remake.

Rise of the Guardians - Positivt overrasket :)

Skrevet

Captain America: Winter Soldier Veldig bra film, mye var ikke som jeg hadde tenkt ut fra traileren, og det er bra!!

Skrevet

Thor The Dark World

Joda. Plenty of Bang for the Buck!

Jeg antar at slutten blir utgangspkt for en snarlig oppfølger, siden det jo slutter med Loke på tronen i Asgard, og hvor er Odin? Man må forresten berømme Anthony Hopkins for skuespillerprestasjonen i den scenen, for mens Thor står foran tronen og frasier seg retten til den, til det han tror er Odin, men som bare er Loke skjult av en illusjon, så kan du faktisk se Loke i minespillet til Odin. Jeg fikk en uttalt følelse av at det var ham.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...