Gå til innhold

Sist sette film?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Six Bullets. Jean-Claude van Damme gjør rent bord blant øst-europeiske traficking-bander.

Og i denne filmen gjør han sågar et hederlig forsøk på skuespill, og det er faktisk ikke helt mislykka. Van Damme med eksistensiell angst? Det har vi ikke sett før. Heldigvis rister han det fort av seg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Halvveis gjennom The Employer. Kjenner at resten fint kan vente til jeg kommer hjem fra ferie.

Gjest Silverstream
Skrevet

Frozen

Elsker den filmen! Jeg er Anna fan :rodmer:

Gjest Silverstream
Skrevet

Driver med "Buffy - The vampire slayer". Er på sesong 2 nå. Foreløbig bra.

Skrevet

Driver med "Buffy - The vampire slayer". Er på sesong 2 nå. Foreløbig bra.

Å, det er knas. Jeg har alle 7 sesongene. Jeg hadde Buffy-dille en gang for noen år siden og endte opp med å kjøpe 7 sesonger Buffy og en Angel-boks med fem sesonger. Nå har jeg akkurat ryddet i DVD-samlingen, og gjett hva som ligger i en åpen kasse rett ved siden av meg nå?

Jeg tror kanskje.... Ja, jeg gjør det. Bare kjenningsmelodien til Buffy er verdt det.

Skrevet

Uuuh, Buffy...

Har "tvangssett" alle sesongene mens jeg bodde med en venninne som student. Ble aldri noe i nærheten av fan og har nok bare delvis fått med meg en god del av episodene.

Og nå har typen truet et par ganger med å "tvinge" meg gjenom de på nytt.

Heldigvis er det mye som står foran i køen ;)

AnonymBruker
Skrevet

An education. Fant den på Netflix og syntes den virket søt.

Den var jo det. Interessent å se hvordan Carey Mulligan har utviklet seg som skuespiller fra dette til The Great Gatsby.

Men jeg gidder ikke se den igjen.

Anonymous poster hash: f365d...f96
Skrevet

Uuuh, Buffy...

Har "tvangssett" alle sesongene mens jeg bodde med en venninne som student. Ble aldri noe i nærheten av fan og har nok bare delvis fått med meg en god del av episodene.

Og nå har typen truet et par ganger med å "tvinge" meg gjenom de på nytt.

Heldigvis er det mye som står foran i køen ;)

Enten så liker man det, eller så liker man det ikke.

Jeg syns det er hysterisk morsomt. Men jeg kan jo godt se for meg at det kan være en lidelse, også.

Skrevet

Enten så liker man det, eller så liker man det ikke.

Jeg syns det er hysterisk morsomt. Men jeg kan jo godt se for meg at det kan være en lidelse, også.

Vil ikke kalle det en lidelse. Så ille var ikke erfaringen.

Bare ikke helt engasjerende

Skrevet

Divergent. Visste ikke helt hva jeg skulle forvente, men synes den var underholdende :)

Skrevet

Draft Day - baseball film med Kevin Costner.

Skrevet

Oblivion- utrolig bra!!

Gjest Silverstream
Skrevet

Å, det er knas. Jeg har alle 7 sesongene. Jeg hadde Buffy-dille en gang for noen år siden og endte opp med å kjøpe 7 sesonger Buffy og en Angel-boks med fem sesonger. Nå har jeg akkurat ryddet i DVD-samlingen, og gjett hva som ligger i en åpen kasse rett ved siden av meg nå?

Jeg tror kanskje.... Ja, jeg gjør det. Bare kjenningsmelodien til Buffy er verdt det.

Høres ut som jeg har noe å se frem til:)

Skrevet

Saving Mr Banks - utrolig fin film!!

Dallas Buyers Club - en sterk historie. Utrolig bra spilt av J. Leto og Matthew McC.

Skrevet

Enough said - en av de siste filmene til James Gandolfini. Likte filmen!

The Conjuring - skummel? Ja...

The secret life of walter mitty - den må sees!! Likte den kjempegodt!!

Skrevet

Hercules, Walt Disney classics varianten.

Helt grei underholdning en formiddag. Men er andre Disney tegnefilmer jeg liker langt bedre.

Skrevet

Jørgen + Anne = Sant. Måtte se den siden det var favorittboken min da jeg var myyyye yngre. Helt grei romantisk film for tweens hovedsaklig.

• Liker 1
Skrevet

Pacific Rim, bra den også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...