Dreamworld Skrevet 30. mai 2014 #6641 Skrevet 30. mai 2014 (endret) Manificent, eventyrfilm med Angelina Jolie- bra film, eventyrverden Anonymous poster hash: f3d8f...be7 Skal se denne neste uke en gang :D gleder meg til og se den, så godt og høre den er bra! Endret 30. mai 2014 av Dreamworld
Gjest lurven Skrevet 30. mai 2014 #6642 Skrevet 30. mai 2014 heter den ikke maleficent egentlig... siste jeg så var i am legend
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #6643 Skrevet 30. mai 2014 heter den ikke maleficent egentlig... siste jeg så var i am legend Jo- skrev feil, filmen anbefales Anonymous poster hash: f3d8f...be7
Gjest badeand1 Skrevet 1. juni 2014 #6644 Skrevet 1. juni 2014 Hobbiten - En uventet reise. Herre, så kjedelig. Klisjè på klisjè og dårlig skuespill.
skruf Skrevet 1. juni 2014 #6645 Skrevet 1. juni 2014 Malificent, likte den kjempegodt:) Igår så vi Hundreåringen som klatret ut av et vindu og forsvant. Utrolig morsom film! Både mannen min og meg lo godt av den, men 11-åringen var lettere rystet innimellom
Gjest Evelynita Skrevet 1. juni 2014 #6646 Skrevet 1. juni 2014 We're the Millers! Akkurat min type film, jeg ler så godt av den!
sofie777 Skrevet 1. juni 2014 #6647 Skrevet 1. juni 2014 Maleficent, veldig god film, ser den gjerne igjen!
Gjest lurven Skrevet 2. juni 2014 #6648 Skrevet 2. juni 2014 elysium - dårligste filmen jeg har sett på flere år
Mann 42 Skrevet 4. juni 2014 #6649 Skrevet 4. juni 2014 elysium - dårligste filmen jeg har sett på flere år Tøysekopp. Det er en super film. Se den en gang til, du gikk sikkert glipp av noe.
Mann 42 Skrevet 4. juni 2014 #6650 Skrevet 4. juni 2014 X-Men Days of Future Past. Og den var faktisk dritgod. Magneto behøver VIRKELIG å gro seg en bedre hjerne, for han er briljant på alle de totalt gale måtene. Tenker ikke, serr`i. Ikke før det er for seint. Logan blir bare bedre og bedre for hver film, og sånn alt i alt så tror jeg at jeg kommer til å oppleve en sterk trang til å kjøpe den på disk når den tid kommer.
Mann 42 Skrevet 4. juni 2014 #6651 Skrevet 4. juni 2014 Jeg har sett Pathfinder, også. Og rent bortsett fra at det var ganske mange "Yeah, right, you gotta be fucking kidding me!"-øyeblikk, relatert til vikinger og beskrivelsene av deres typiske fremtoning og væremåte, og en ganske uryddig regi og klipping, så hadde den visse kvalteter. Kanskje det bare var at Karl Urban hadde hovedrollen. Men fy faen, de vikingene! De var så lite feltmessige og totalt latterlige i kostymene sine med enorme horn og greier, at det var direkte latterlig. Og skipene! Enorme slagskip av noen langskip, som må ha stukket flere meter dypt! Og hester! Det skorta litt på instrueringen av språk-scenene også. Vikingene snakker et slags norrøntklingende kaudervelsk, og jeg mistener at Urban var den eneste som hadde jobbet med replikkene. Regissøren gav formodentlig opp ganske kjapt og erkjente at siden filmen jo ville få engelske undertekster på de relevante punktene, og ingen ville forstå hva som ble sagt uansett, så .... fuck it! Men Urban sier faktisk ting som "Eg veit kven eg er" med passabelt norrønt tonefall. Way to go, Urban!
Gjest lurven Skrevet 4. juni 2014 #6652 Skrevet 4. juni 2014 (endret) Tøysekopp. Det er en super film. Se den en gang til, du gikk sikkert glipp av noe. fordi?, syns det var en utrolig dårlig historie Endret 4. juni 2014 av lurven
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #6653 Skrevet 4. juni 2014 12 years a slave Anonymous poster hash: 90a05...970
Gjest Enhjørning Skrevet 4. juni 2014 #6654 Skrevet 4. juni 2014 The Women. Jeg angrer veldig på at jeg kastet bort tiden min på den
Mann 42 Skrevet 5. juni 2014 #6655 Skrevet 5. juni 2014 (endret) fordi?, syns det var en utrolig dårlig historie Jeg likte den. Men jeg syns slutten er litt tvilsom. Dette med at det siste som skjer er at romstasjonen reprogrammeres til å akseptere alle verdens borgere som borgere av Elysium og at den så begynner å sende en hel flåte med rom-ambulanser pakket med tusenvis av medisinske fixer-upper-kasser og alle blir friske og glade mens de snille robotene gjør det de kan nest best (det de kan best er å kverke folk, med helsetjenester som en god andreprioritet). Det ville vært en mer trovedig slutt dersom karakteren til Damon dør mens datteren til hans barndomsvenninne får de sekundene hun trenger i en doktorboks for å bli frisk. Og at det var denne store tingen han skulle utrette i sitt liv. Rumpesparke seg vei inn i det mest beskyttede stedet i solsystemet og berge livet til en liten jente. Det ville rettferdiggjort hele det råtne livet hans, og vært en ganske poetisk slutt. Og jeg mistenker at det var omtrent slik det sluttet før producerne eller testpublikummet begynte å sutre over at det måtte være en happy ending. Og han sørafrikaneren som jeg stadig glemmer navnet på? Du vet, den hemmelige agenten for Elysium på jorden? Han er bare FOR drøy, på en utrolig bra måte. Konge! En artig vri når han bringes tilbake til livet med nanobots eller hva faen det var. "The brain is still intact! He is gonna be pissed when he wakes up!" Og DET var vel årets understatement. Endret 5. juni 2014 av Mann 42
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #6656 Skrevet 5. juni 2014 Blue Jasmine. Cate Blanchett var helt fantastisk. Anonymous poster hash: 737ab...dd3
Gjest lurven Skrevet 5. juni 2014 #6657 Skrevet 5. juni 2014 (endret) Jeg likte den. Men jeg syns slutten er litt tvilsom. Dette med at det siste som skjer er at romstasjonen reprogrammeres til å akseptere alle verdens borgere som borgere av Elysium og at den så begynner å sende en hel flåte med rom-ambulanser pakket med tusenvis av medisinske fixer-upper-kasser og alle blir friske og glade mens de snille robotene gjør det de kan nest best (det de kan best er å kverke folk, med helsetjenester som en god andreprioritet). Det ville vært en mer trovedig slutt dersom karakteren til Damon dør mens datteren til hans barndomsvenninne får de sekundene hun trenger i en doktorboks for å bli frisk. Og at det var denne store tingen han skulle utrette i sitt liv. Rumpesparke seg vei inn i det mest beskyttede stedet i solsystemet og berge livet til en liten jente. Det ville rettferdiggjort hele det råtne livet hans, og vært en ganske poetisk slutt. Og jeg mistenker at det var omtrent slik det sluttet før producerne eller testpublikummet begynte å sutre over at det måtte være en happy ending. Og han sørafrikaneren som jeg stadig glemmer navnet på? Du vet, den hemmelige agenten for Elysium på jorden? Han er bare FOR drøy, på en utrolig bra måte. Konge! En artig vri når han bringes tilbake til livet med nanobots eller hva faen det var. "The brain is still intact! He is gonna be pissed when he wakes up!" Og DET var vel årets understatement. ja actionsekvensene var jo ok, men mye drøye ting i historien ja. var han sørafrikaner? syns han hørtes mer australsk ut, og han hadde en utrolig irriterende stemme Endret 5. juni 2014 av lurven
AnonymBruker 42 Skrevet 5. juni 2014 #6658 Skrevet 5. juni 2014 The Grand Budapest Hotel. Sikker ikke for alle og enhver, men jeg likte den!
Vulpes Skrevet 5. juni 2014 #6659 Skrevet 5. juni 2014 Warm Bodies Faktisk en ganske fornøyelig film. Ingen 6-er, men verdt å se, i hvert fall om man liker blandingen zombier og humor. 4/6
Version 2.0 Skrevet 5. juni 2014 #6660 Skrevet 5. juni 2014 The Secret life of Walter Mitty, m/Ben Stiller. Kanonfilm!! Tommel opp!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå