Okapi Skrevet 14. august 2015 #7721 Del Skrevet 14. august 2015 Burde kanskje få sett den etterhvert da. Virket litt om anmelderne var enige om at District 9 > Elysium > Chappie representerte en nedadgånde kurve, men personlig smak, etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle âme Skrevet 14. august 2015 #7722 Del Skrevet 14. august 2015 Pusur 😂 Eg skjønna ikkje kordan dei fekk til den filmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 14. august 2015 #7723 Del Skrevet 14. august 2015 Burde kanskje få sett den etterhvert da. Virket litt om anmelderne var enige om at District 9 > Elysium > Chappie representerte en nedadgånde kurve, men personlig smak, etc. Definivt smak. Jeg likte alle de 3 veldig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 14. august 2015 #7724 Del Skrevet 14. august 2015 Chappie er awesome. I samme klasse som district 9. Den hadde mye av den samme viben. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive det, men de har noe eget ved seg. Den beste delen av filmen er utvilsomt når Ninja bestemmer seg for å kaste Chappie ut på dypt vann for å gjøre en skikkelig gangsta av ham. Og han kommer hjem med den ene armen kappet av og CPU-en hengende ut av bakhodet, etter at slumboerne satte fyr på ham og den gærne DARPA-leiesoldaten (Hugh Jackman) forsøkte å ødelegge ham. "Hvordan kunne du gjøre noe sånt! Han er bare et barn!" "Men faen, jeg trodde ikke det skulle gå sånn!" Skikkelig dysfunksjonell gangsta familie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 14. august 2015 #7725 Del Skrevet 14. august 2015 Definivt smak. Jeg likte alle de 3 veldig godt. Jeg også, men jeg skulle likt å sett den slutten som regissøren EGENTLIG så for seg i Elysium. For den ultrahappye endingen med medi-skip som lander over alt på jorda med nok nanotech behandlingsbenker tror jeg ikke på et øyeblikk. Beste filmøyeblikk: Når Krugers to henchmen står over ham på sykestua og venter på at nanobotene skal rekonstruere trynet hans. "Faen, han kommer til å være forbanna når han våkner...." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 15. august 2015 #7726 Del Skrevet 15. august 2015 Lystløgneren. Kan vel snart filmen utenat men pytt.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maia_02 Skrevet 15. august 2015 #7727 Del Skrevet 15. august 2015 Mannen med den nakne pistol. Morsomste filmen jeg har sett! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle âme Skrevet 16. august 2015 #7728 Del Skrevet 16. august 2015 Friends with benefits Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 16. august 2015 #7729 Del Skrevet 16. august 2015 (endret) Fornuft og følelser Alan Rickman Endret 16. august 2015 av Severus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huldrejenta Skrevet 16. august 2015 #7730 Del Skrevet 16. august 2015 Imitation game. Veldig god film. Godt laget med elementer av spenning og humor og en fin avveksling fra de typiske amerikanske krigsfimene der action og vold er hovedfokus. I tillegg basert på en sann historie og med et budskap. Ble (nok en gang) imponert over Benedict Cumberbatch. Verdt å se. 10/10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 17. august 2015 #7731 Del Skrevet 17. august 2015 Dragon Nest; Warriors' dawn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SardintrollReturns Skrevet 20. august 2015 #7732 Del Skrevet 20. august 2015 Reefer Madness, et narkodrama fra 1936, der marihuana er den store, stygge ulven. Et tappert forsøk med elendig skuespill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olaf Skrevet 20. august 2015 #7733 Del Skrevet 20. august 2015 Austin Powers Goldmember Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 21. august 2015 #7734 Del Skrevet 21. august 2015 Bad Teacher Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rabelais Skrevet 21. august 2015 #7735 Del Skrevet 21. august 2015 Deux jours, une nuit. Superbt sosialdrama fra de alltid bunnsolide Dardenne-brødrene med en glitrende uglamorøs Cotillard i hovedrollen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 21. august 2015 #7736 Del Skrevet 21. august 2015 Stekte Grønne Tomater 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 21. august 2015 #7737 Del Skrevet 21. august 2015 Gudfaren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 21. august 2015 #7738 Del Skrevet 21. august 2015 Halvparten av "Rock of the Ages" på Tv4. Resten er i opptak og skal sees innenfor den tiden jeg kan ha god lyd på (=før 23). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rabelais Skrevet 21. august 2015 #7739 Del Skrevet 21. august 2015 (endret) Reefer Madness, et narkodrama fra 1936, der marihuana er den store, stygge ulven. Et tappert forsøk med elendig skuespill. Posten din inspirerte meg faktisk til å ta en titt på denne klassiske propagandafilmen. Mye morsomt – påkjørselen var fantastisk – men jeg ble litt skuffet over at de ikke dro demoniseringen mye lenger. Sammenlignet med filmer som "Himmel og helvete" og "Requiem for a Dream" så er jo "Reefer Madness" nesten nøktern og velbalansert i fremstillingene. Endret 21. august 2015 av Rabelais Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SardintrollReturns Skrevet 21. august 2015 #7740 Del Skrevet 21. august 2015 Posten din inspirerte meg faktisk til å ta en titt på denne klassiske propagandafilmen. Mye morsomt – påkjørselen var fantastisk – men jeg ble litt skuffet over at de ikke dro demoniseringen mye lenger. Sammenlignet med filmer som "Himmel og helvete" og "Requiem for a Dream" så er jo "Reefer Madness" nesten nøktern og velbalansert i fremstillingene. Så bra. Enig, de fikk til påkjørselen ganske bra, var ubehagelig se på, men det er mye de kunne dratt ut litt lenger. Må nok si at jeg likte denne bedre enn Himmel og Helvete, men Requiem for a Dream har jeg ikke sett, så den kan jeg ikke uttale meg om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå