Gjest lillelou Skrevet 1. februar 2006 #121 Del Skrevet 1. februar 2006 Ja. Argh.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 2. februar 2006 #122 Del Skrevet 2. februar 2006 Nydelig kjole, men dama på bildet har jo grønt hår!!! et skal vel ikke du ha?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 2. februar 2006 #123 Del Skrevet 2. februar 2006 Tror ikke det,nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litle Lady Skrevet 2. februar 2006 #124 Del Skrevet 2. februar 2006 Grønt hår... He he... nei d må du ikke ha...men hvis du skulle få lyst likevel så er d sikkert bare å gå til min frisør.... Hun fikk iværtfall mitt til å bli gullerotfarga.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 3. februar 2006 #125 Del Skrevet 3. februar 2006 Grønt hår... He he... nei d må du ikke ha...men hvis du skulle få lyst likevel så er d sikkert bare å gå til min frisør.... Hun fikk iværtfall mitt til å bli gullerotfarga.. ← Tror ikke jeg har lyst på grønt hår,nei. Og ikke gulrotfarga heller, for den saks skyld. En gang endte jeg opp med bananfarget hår etter en hjemmefargingskatastrofe hvor Hildegard som også cruiser rundt her på kg deltok. Det var skrekkelig...og endte med en saftig og kostbar tur til frisøren.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 17. februar 2006 #126 Del Skrevet 17. februar 2006 Mannen min er så søøøøøøøøøøøøøøt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 17. februar 2006 #127 Del Skrevet 17. februar 2006 Hva har skjedd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 17. februar 2006 #128 Del Skrevet 17. februar 2006 Vi har bare hatt en skikkelig søøøøøøøt og romlemantisk lunsj sammen. Herlig med sånne små opplevelser i hverdagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 17. februar 2006 #129 Del Skrevet 17. februar 2006 Ja, sånne små ting er viktige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 17. februar 2006 #130 Del Skrevet 17. februar 2006 Vi har bare hatt en skikkelig søøøøøøøt og romlemantisk lunsj sammen. Herlig med sånne små opplevelser i hverdagen. ← Herleg!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 19. februar 2006 #131 Del Skrevet 19. februar 2006 (endret) Aaaargh! har fått akutt behov for å prøve masse slør og Maggie Sottero-aktige struttekjoler! Tror jeg blir NØDT til å ta en tur på salong og prøve traddiskjoler før august en gang. Bare for å ha gjort det, og for å kjenne på bruuuuuudefølelsen. Endret 19. februar 2006 av lillelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 19. februar 2006 #132 Del Skrevet 19. februar 2006 Kan jo hende du blir overraska... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 19. februar 2006 #133 Del Skrevet 19. februar 2006 Håper da endelig ikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. februar 2006 #134 Del Skrevet 19. februar 2006 Håper da endelig ikke det. ← Prøvde ein traddis-kjole eg også, berre for å ha gjort det - men uff, såg ut som ei posrelensdukke som var redd for å knuse.. *knis* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 20. februar 2006 #135 Del Skrevet 20. februar 2006 Det hørtes ikke bra ut. Og ikke tror jeg den "look'en" passa på deg heller, for jeg har en følelse av at du er en tøffas- en skikkelig bra dame. *selvsagt fins det tusenvis av jenter i traddiskjoler som også er bra damer * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 20. februar 2006 #136 Del Skrevet 20. februar 2006 Ehem............ jeg hadde en traddiskjole da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 20. februar 2006 #137 Del Skrevet 20. februar 2006 Mannen min er så søøøøøøøøøøøøøøt! ← Deilig med sånt i hverdagen ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 20. februar 2006 #138 Del Skrevet 20. februar 2006 Ehem............ jeg hadde en traddiskjole da ← Ja,men din var fiiiin,og ikke en sånn marengsete sak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 20. februar 2006 #139 Del Skrevet 20. februar 2006 Ja,men din var fiiiin,og ikke en sånn marengsete sak. ← Takk Nei, jeg var veldig opptatt av å ikke se ut som en svæææær bløtkake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. februar 2006 #140 Del Skrevet 20. februar 2006 Det hørtes ikke bra ut. Og ikke tror jeg den "look'en" passa på deg heller, for jeg har en følelse av at du er en tøffas- en skikkelig bra dame. ← Jepp, er eg ei skikkelig brrra dame, ass, schpaaa kæbbe, lissom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå