Gå til innhold

tyll,tull og rosa drømmer


Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest lillelou

:vinke: hei Marsy!

Jeg elsker også LR-kjolene, de er bare KNALLVAKRE! :hjerte:

Sunnis, jeg tenker jeg drøyer det til i mai en gang, så får jeg jogga noen mil til og tatt noen Pilatesøvelser,sånn at jeg føler meg litt mindre skvapsete først. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Hurraaaaaa! Jeg får 3.300 kr igjen på skatten! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Har vi fått selvangivelse i posten i dag?? oi! da blir det spennende å hente posten i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

:vinke: hei, jenter!

Jepp, vi har ihvertfall fått det, og det var jo en hyggelig overraskelse,i hvertfall for min del. :) O's har jeg ikke åpnet, da hadde han vel blitt riiiimelig sur,kan jeg tenke meg.... :sjenert: Men vi har regnet på at han får en god del tilbake han også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Gøy med penger igjen,ja.Det føles nesten som en bitteliten julaften. :)

Har tenkt å kjøpe meg sykkel,så det er nok det pengene går til, antar jeg.

Nå har jeg vært flink jente- har støvsugd og vaska kjøkken,stua og gang,vaska en maskin klær,og en maskin med kopper. Nå skal jeg ta med meg min kjære overdimensjonerte hybelkanin Pinny ut i vårværet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh! Det skulle vi ha også, men så må jeg på et møte, så det blir fiskepinner istedenfor. :sur: Hadde gledet meg... Nyyyyt det litt for meg også da, lillelou! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Det skal jeg gjøre, Floja. :)

Vi er på en skikkelig fiskebølge for tida, i går hadde vi røkt torsk, mandelpoteter og gulrotstuing, og det var også helt villt godt. Har vokst opp "nede i fjæra" og er vant til fisk fem dager i uka, så jeg var ganske anti-fisk en stund, men nå er jeg fiskespiser igjen. ;)

Og så skal vi ha brownie-cookies til "kveldskos" ,for jeg er full av pms, og KREVER søte ting. :sjenert:

*meeen jeg har også vært i klesskapet og prøvd klær som var i knappeste laget før, og yahoooo, de er passe nå! Nå ser det ut som jeg har en overkropp og en underkropp,og ikke bare en "dings"* :sjarmor:

Go,meg! :tommelsmil::danse: *heier villt på meg selv.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

Takk Sunnis! :klem:

Nå har jeg så smått begynt på talen jeg skal holde som forloveren til Hildegard. Det er så utrolig mange "svadafeller" man kan falle i med en sånn tale, og det håper jeg at jeg klarer å unngå. Håper den blir fin, og uten for mye blabla. :)

Akkurat nå er jeg nesten verdens blideste person, og jeg ANER ikke hvor det kom fra.Føler meg bare så jättenöjd og boblete at det er helt villt... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest lillelou

Morgen, morgen,morgen! :hoppe:

Jeg har hengt i graviditetsdagboken til Teddy Toria, og nå endelig ser det ut til at lillefjonken hennes er på vei for å hilse på verden, det er så spennende! :babygutt:

Kjennes ut som om jeg har en gassballong i stedet for hode, er helt susete og har sovet elendig.Våknet av en syngende trønder som bet meg i nesen.... :sjenert:

Må knø meg avgårde på jobb etter hvert. :)

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou
:hoppe: Nå er fjonken her! Og han er bare utrolig søt. :hjerte: For et fantastisk mirakel det er når sånne småttiser kommer til verden. :hjerter_rundt:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Jeg tror jeg skal fortsette å tviholde på min idè til pynting....

* peoner som blomster

* lime og sitroner dyppet i eggehvite og grovkornet sukker (de blir diamantaktige)

* elfenbenshvite lys og servietter, tror jeg

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...