Gå til innhold

tyll,tull og rosa drømmer


Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men Lillelou!!!! Hva er det jeg leser??? :frustrert: Du er da alltid så velkledd i dine mange kreasjoner!!!! Klart du finner noe. Problemet er vel å velge!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Takk skal du ha :klem:

Av alle idiotiske ting driver jeg nå og surfer kjoler på en amerikansk side- watters- og for første gang i mitt liv irriterer det meg at vi ikke har den amerikanske skikken med voksne "bridesmaids"- da hadde utvalget vært ooooh,så mye større.Ser noen skikkelig lekre kjoler der,men å reise til USA på kjoleshopping er nok utelukket...hvorfor tenkte jeg ikke på dèt mens jeg hadde søstra mi der borte? :murvegg:

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Å tenke på framover

*form på bryllupet

*blomster (jeg er veldig glad i peoner,og det er jo sesong for det i juni)

* hvor skal vi ha festen? Må være et koselig lokale som passer for ca 25 stk.

*type seremoni- heller mot humanetisk,men hvor kan man ha seremonien,og så var det det å skaffe noen til å spille.Tviler på at mine Bergenske musikerbekjentskaper gidder å ta turen....

*kjooooooooooooooooooooooooole!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Juppelihupp! Gratulerer med nestenspikret dato!

Hva med Ringve Museum? Der kan man både vies og feires.

Vi hadde musikkinnslag der en gang, i fjøset. Der er gulvet skrått og det var litt dumt, for de mistet en av ringene på gulvet og det ble en liten leteaksjon noen meter lenger nede :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Hei,Impers! :)

Joda,humanetisk vielse kan godt foregå utendørs,men så er vi ganske avhengige av godt vær den dagen også. ;)

Lurte på om vi ikke skulle ta turen og kikke på Lian herregård, og se om de lokalene kan passe.Hvis ikke er vi på jakt etter noe intimt,gjerne litt gammeldags og romantisk. Sponhuset er jo kos,men litt lite,og det kan bli dårlig med dansing,er jeg redd. :sjenert:

Type musikk? Noe klassisk,tror jeg, og litt sommerlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grenaderen?

Lian er nok ikke sånn romantisk lenger etter oppussingen - i hvertfall ikke sånn romantisk som jeg tror dere mener

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Ringve er suuuperfint,men jeg lurer på om fjøset der ikke blir litt for stort for oss?Eller kanskje de har litt mindre lokaler også? Og så har de jo den flotte hagen hvor man kan spankulere innimellom.hvis det blir fint vær....*drømme*

*og hvis det hadde blitt Ringve,er det like før jeg bare hadde blåst en lang marsj i vaklende tro,og bare booket Lade kirke med èn gang.... :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, fjøset er stort, men man kan ha vielsen der. De var ikke mange sjelene der inne den gangen, husker jeg. Så kan man jo feste på Tordenskjold Kro, er det ikke det den heter?

Ellers kommer herved min stemme til Grenaderen (hvor mange stemmer får jeg?)

Men var det ikke noe med at O ikke ville ha det der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Impia og mannen hadde festen der, så hennes stemme får du garantert. :sjarmor:

Aaaaaner ikke hvorfor O ikke vil dit, ikke vil han si noe heller....kanskje han har hatt en mislykket klineepisode på do der,eller noe? :klø:

*notet til meg selv: må komme til bunns i den saken. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*hytter med brudeneven til o* Jeg har vært i to brylluper der, ett lite og ett stoooort. O kunne muligens ha vært i det siste, når jeg tenker meg om. For å ikke avkle O og krenke hans personvern, kan jeg sende deg et PM-spørsmål om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Okei, da lager jeg en Avstemming Om Lokale, og så bare oppdaterer jeg den etter som tiden går. :)

Grenaderen: to stemmer

Ringve: to stemmer

Louisenlyst gård: en stemme

Lian Herregård :

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest lillelou

O sverger som fyttirakkern på at han aldri har vært i bryllup på Grenaderen... :ler:

Nå har vi hatt nydelig kyllingmiddag (fantastisk enkel, det eneste man trenger er en kylling,en sitron,litt smør,litt salt,poteter,frosne erter og en dæsj melk).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duverden, hvilken middag, og ovenikjøpet massert!

Neivel, da var det ikke O som dro av seg buksa på bordet under middagen... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...