Gå til innhold

tyll,tull og rosa drømmer


Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Gjest lillelou

Og så må jeg passe på at O føler seg involvert i planene og ikke tvangs-styrt mot ett eller annet som for han vil være "rooooooosa overflod". :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lillelou

Men jeg eeelsker rosa,jo! :sur::grine:

*legger luskete planer for å få O til å godta rosa,skal vise han noen bilder av buketter i kveld,og sjekke ansiktsuttrykket hans...*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Nei,nå er det ingen nåde,og vekk med all sjokolade og andre tomhjernede ting!Basta! Blir nesten deppa av å lese om "alle" de andre brudene som skal ha størrelse 34/36 i kjole.

Men ikke mer syting,her blir det trimmings og trimmings og ikke noe mat etter klokka 19.30.

*sa hun med bestemt stemme,og putta handa godt ned i sjokkis-posen....* :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tull og Tøys!!!! Du skal på ingen måte inn i str. 34/36!!!! På samme måte som jeg ikke skal det! Tenk hvor BENETE vi vil bli da! Hoftene ville stikke ut og vi ville se ut som g-nøkler.

Noen kilo kan man vel ta av, men ikke alle skal være tyyyyynne!

Lubne peoner er noe av det fineste som finnes! Rosa eller ikke. Gå for det! De vil passe uuuudmerket til kjole nr. 2. *Revurderer hele planen om kjole og roser, men ser at tiden ikke tillater det* :sjenert:

Stønn! Du blir georgeous, Lillelou!!!! - Og med DET håret, da!!!! Ser deg for meg som brud i mitt indre blikk, og kan nesten ikke vente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:hoppe: Nå kan jeg også knapt vente med å se meg selv!

Peoner er virkelig nydelig,og juni er den store peonmåneden, så den burde være grei.:hjerte:

Må finne en egnet frisyre,som lar mine korketrekkere komme til sin rett. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal du til frisøren el? ;) Jeg skal neste uke... skal bli så digg! :sjarmor: Litt klipp og litt farge blir nok tingen... :) Åså tekte jeg at jeg skulle ha kjøpt en krøll-tang i salongen.. få litt fine lokker og ikke bare ulydig fall.... som spretter alle veier.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou
Skal du til frisøren el? ;)  Jeg skal neste uke... skal bli så digg! :sjarmor:  Litt klipp og litt farge blir nok tingen... :) Åså tekte jeg at jeg skulle ha kjøpt en krøll-tang i salongen.. få litt fine lokker og ikke bare ulydig fall.... som spretter alle veier.. :ler:

Heisann, Litle Lady! :)

Nå har du kommet til den o store Bryllupsdagboken, som jeg har i tillegg til den vanlige skravleboka, med det er koselig å se deg her også. :klem:

Skal ikke til frisøren med det første,selv om det hadde vært deilig,men har så smått begynt å planlegge bryllupsfrisyren...ihvertfall TENKT på den. Man trenger jo 1 1/2 år på å planlegge sånt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er engstelig for at du er for sent ute med planlegging av frisyre!!!! :overrasket: Husk: Du kommer til å ombestemme deg x antall ganger! Pris deg lykkelig over at du antakeligvis slipper i nispare hår, slik som meg!

Sukk. Jeg vil også ha peoner! Har diskutert Brudebukett med mannen nå, og han begynner å trekke seg litt :tristbla: . Han skulle jo liksom fikse det selv, men lurer på om det ikke er best å overlate det til bruden for å "få den bra nok" :sjarmor: !

Er det peontid i februar? Nei.

Kanskje vi må utsette bryllupet til peonene har sprunget ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

I natt hadde jeg min første bryllupsdrøm.Den var absurd. :sjenert:

Drømte at vi hadde droppa alle planer om lite bryllup,og kjørte gedigent kirkebryllup med 120 gjester og fullt opplegg. O hadde glemt å bestille bukett, så jeg måtte ta til takke med noen plastblomster mora hans hadde arva av bestemora...de var falma og ekle,men de fikk nå holde. På vei inn i kirka måtte jeg slite for å få med meg skjørtet på den gedigne marengskjolen jeg hadde på inn døra, og så spilte orgelet opp- og jeg gikk. Mens jeg gikk fikk jeg øye på O som stod oppe ved alteret iført kjole og hvitt, og da ble jeg plutselig så oppspilt at jeg måtte kaste opp....bøyde meg over en kirkebenk og kasta opp på et gammelt bestemorvesen som satt der.

Og det var det.

Var merkelig å våkne, det er sikker og visst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...