Gå til innhold

tyll,tull og rosa drømmer


Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Er det mulig????

:hoho:

Tenk de som faktsik kjøper seg disse kjolene, ser seg i speilet og tenker "JA!!! AKKURAT sånn jeg har sett for meg" :sexy:

Endret av Mart`n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lillelou
ÅH, STØNN! Nå har jeg bestilt ALLE Impiakjolene. Jeg får sikkert bruk for dem i en eller annen sammenheng. Da alle kjolene er så vakre i seg selv, gjør det ikke noe om man stiller med blek hud, ubarberte armhuler og usminket fjes. Jeg passet også på å bestille dem i str. 36, for de må jo liksom SITTE! :sjarmor:  :sjarmor:  :sjarmor:

:hoho::hoho::hoho::hoho: Åååååååå,hold på meg!!! :hoho::hoho::hoho:

Tror jeg ler meg skvett ihjel ..... :hoho::hoho: :hoho: :hoho: :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou
Er det mulig????

:hoho:

Tenk de som faktsik kjøper seg disse kjolene, ser seg i speilet og tenker "JA!!! AKKURAT sånn jeg har sett for meg" :sexy:

:hoho: De menneskene skulle jeg GJERNE likt å møte,du! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

I går var vi og gjorde helge/ukeshandel på Obs,og etterpå var vi på Sponhuset og spiste vafler og drakk te. Superidyllisk,og herlig å sitte inne og høre regnet dryppe mot ruten.

Klarer ikke helt å slippe tanken på Sponhuset,jeg altså.Det er så nydelig. I går forhørte vi oss litt angående selskap,og fikk vite at de har servert middag til så mange som 43 stykker samtidig nede. Det er jo en del som velger Sponhuset som bryllupsarena, og peoner, den vakre kjolen og sommer....*drømme*...trenger jeg å si at det hadde vært PERFEKT? :hjerte:

Går jo ikke akkurat an å "rocke" der inne da,men det kan vi jo ta på familiefesten senere på sommeren. :)

Her er hjemmesiden ; Sponhuset

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Ja, Sponhuset, eller Vertshuset Festningen, som jo også er litt i samme gate...og dessuten med en utrolig fin utsikt over Bartebyen. :)

Tok oss en kjøretur,og endte opp på Choco Boco med latte og kakao med sjokoladespon(meg). Godt som bare det,men jeg har fått dosen med sjokolade for kommende uke. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, sjokoladespon???? Morsomt om dere kunne servert det på Sponhuset! *ser for meg at kokken river spon av taket og legger det på kaka*

Hvis dette er en avstemning, gir jeg herved min stemme til Sponhuset. Dere kan, i sannhet, rocke på sommerfesten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou
Okei, da lager jeg en Avstemming Om Lokale, og så bare oppdaterer jeg den etter som tiden går. :)

Grenaderen: to stemmer

Ringve: to stemmer

Sponhuset: to stemmer

Louisenlyst gård: en stemme

Lian Herregård :

Vertshuset Festningen (inne i selve festningen,i et "hulrom der") :

Listen oppdatert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest lillelou

Jeg vet ikke...liker den ihvertfall kjempegodt. :)

Synd man ikke skal feste en uke til ende,og ha ny kjole for hver festdag...det er jo så mye fiiiiint å velge i! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...