Gå til innhold

Kvinner trenger faktisk ikke menn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

50 minutter siden, Sannhetsøkende said:

Skjønner du hva jenter/kvinner egentlig mener med at de ikke trenger menn?

Skjønner du som kvinne hvordan det kan få menn til å egentlig føle seg?

Anonymkode: a515f...f99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Skjønner du som kvinne hvordan det kan få menn til å egentlig føle seg?

Anonymkode: a515f...f99

Jeg vet hvordan det får små gutter til å føle seg.

Anonymkode: 5f1a9...36f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Menelaos
Sannhetsøkende skrev (9 timer siden):

Der kom offerrollen. "Hvis en mann hadde sagt dette"

Hvor mye dritt har ikke kvinner funnet seg i? Sier kvinner ifra så blir feministkortet brukt, eller kvinnegruppa Ottar. 

 

Skjønner du hva jenter/kvinner egentlig mener med at de ikke trenger menn?

Både menn og kvinner elsker å legge seg i offerrollen som en gjeng små drittunger.

Både menn og kvinner finner seg i dritt.  

menn, kvinner uduelige alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg vet hva de mener, men det er så obvious at dere behøver ikke å fortelle det til oss
om og om igjen. På dette punktet, sier dere det bare for å irritere.
Vi har skjønt det nå. Dere trenger ikke et forhold, og vi trenger det heller ikke. Jolly good?
Vil bare legge til at vestlige kvinner har det overhodet ikke forferdelig i dag.
Dere erfarer litt "urett", men dere har det ganske bra.
Så er det noen som bruker offerrollen så er det visse fruer som påstår slik

Anonymkode: 4c217...ae7

Pleier kvinner rundt deg å fortelle deg at de ikke trenger menn? Kan ikke huske en eneste samtale jeg har hat hvor jeg har tenkt at nå må jeg huske og poengtere at jeg ikke trenger noen mann. Kansje unntatt på kvinneguiden, hvor det faktum at kvinner kan forsørge seg selv nå av og til er relevant for debatten. 

 

Mitt i trykk er heller at samfunnet fremstiller kvinner som de som er desperate etter forhold og familie. Mens menn egentlig ikke er så gira. I filmer, bøker og dagligtale hører jeg skjeldent om menn som er kjempe gira på kjæreste (i motsetning til h irdan kvinner fremstilles).

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Skjønner du som kvinne hvordan det kan få menn til å egentlig føle seg?

Anonymkode: a515f...f99

Du skjønner ikke hva kvinner mener nei. Hvorfor skal menn sine følelser bety mer? Hvorfor skal kvinner alltid være den hjeøpesløse for at mannen skal føle seg som mann? Kan ikke kvinner også få være KVINNER? Kvinner, ikke små jentunger. Den som klager mest et menn. Alltid offer. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skrev (3 timer siden):

Både menn og kvinner elsker å legge seg i offerrollen som en gjeng små drittunger.

Både menn og kvinner finner seg i dritt.  

menn, kvinner uduelige alle sammen.

Menn er verst. Har en venn som snakker ned andre menn. Sier kvinner vil ha slemme menn osv, men ikke snille menn som han. Menn har en tendens til å synes veldig synd på seg selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pippi Lotta skrev (4 timer siden):

Pleier kvinner rundt deg å fortelle deg at de ikke trenger menn? Kan ikke huske en eneste samtale jeg har hat hvor jeg har tenkt at nå må jeg huske og poengtere at jeg ikke trenger noen mann

Da er ikke kommentaren min rettet mot deg

Pippi Lotta skrev (4 timer siden):

Mitt i trykk er heller at samfunnet fremstiller kvinner som de som er desperate etter forhold og familie

Da fuck....

Anonymkode: 4c217...ae7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannhetsøkende skrev (2 timer siden):

Menn er verst. Har en venn som snakker ned andre menn. Sier kvinner vil ha slemme menn osv, men ikke snille menn som han. Menn har en tendens til å synes veldig synd på seg selv.

Ånei, vet det er vanskelig, men har du forsøkt å konfrontere han på at synet hans på folk kan være det som stopper han? Å at det ikke blir så hyggelig for andre når han tenker på det viset? 

Anonymkode: ade30...922

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ånei, vet det er vanskelig, men har du forsøkt å konfrontere han på at synet hans på folk kan være det som stopper han? Å at det ikke blir så hyggelig for andre når han tenker på det viset? 

Anonymkode: ade30...922

Nei ikke enda, men bør kanskje ta det pent opp med han. Er jo litt irriterende å høre på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg vet hvordan det får små gutter til å føle seg.

Anonymkode: 5f1a9...36f

Ser det er vanskelig å svare saklig uten å være nedlatende i alle fall, men det er jo ikke noe nytt når man snakker om ytre høyre og venstre. 

Anonymkode: a515f...f99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, Sannhetsøkende said:

Du skjønner ikke hva kvinner mener nei.  

Nei, kvinner forstår ikke menn, og menn forstår ikke kvinner. Det er det mange glemmer. 

5 hours ago, Sannhetsøkende said:

Hvorfor skal menn sine følelser bety mer? 

Det synes jeg absolutt ikke at de skal.

5 hours ago, Sannhetsøkende said:

Hvorfor skal kvinner alltid være den hjeøpesløse for at mannen skal føle seg som mann? 

Aner ikke, synes ikke noen skal føle seg eller være hjelpesløs.

5 hours ago, Sannhetsøkende said:

Kan ikke kvinner også få være KVINNER? Kvinner, ikke små jentunger. 

Helt enig. Synes det er idioti at man skal drive å presse andre mennesker inn i en imaginær boks. Slik som du gjør med meg med dine antagelser og stråmenn.

5 hours ago, Sannhetsøkende said:

Den som klager mest et menn. Alltid offer. 

Ironisk nok så bestod ditt innlegg av klaging fra start til slutt, i tillegg til antagelser om meg og mine meninger. Hvem var offer sa du?

Dette føles ikke veldig "sannhetssøkende" foreløpig.

Anonymkode: a515f...f99

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Nei, kvinner forstår ikke menn, og menn forstår ikke kvinner. Det er det mange glemmer. 

Det synes jeg absolutt ikke at de skal.

Aner ikke, synes ikke noen skal føle seg eller være hjelpesløs.

Helt enig. Synes det er idioti at man skal drive å presse andre mennesker inn i en imaginær boks. Slik som du gjør med meg med dine antagelser og stråmenn.

Ironisk nok så bestod ditt innlegg av klaging fra start til slutt, i tillegg til antagelser om meg og mine meninger. Hvem var offer sa du?

Dette føles ikke veldig "sannhetssøkende" foreløpig.

Anonymkode: a515f...f99

Oi, stråmenn faktisk. Sier en som blir lei seg av innlegg der kvinner sier de ikke trenger menn. Tar det som et angrep istedet for å prøve å skjønne hva de egentlig mener. For det virker dere ikke særlig interessert i. Hvis du ikke syns noen skal føle seg hjelpesløse, hvorfor skal det gå innpå deg blant annet, at kvinner ikke trenger menn? 

Og du snakker om stråmenn. Skal liksom ta meg på brukernavnet. Buhu. Voks opp!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Da er ikke kommentaren min rettet mot deg

Da fuck....

Anonymkode: 4c217...ae7

Da fuck, hva da? 

Pleier kvinner rundt deg å fortelle deg at de ikke trenger menn? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pippi Lotta skrev (21 minutter siden):

Pleier kvinner rundt deg å fortelle deg at de ikke trenger menn? 

Dumt at man ikke kan få varsel når man blir sitert som anonym. Jeg må bare gå tilbake å se om noen har svart meg lol

Vi snakker om damene som sier dette på KG.
Jeg har fortsatt til gode å høre dette utenfor skjermen 

 

Anonymkode: 4c217...ae7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten menn kollapser samfunnet og velferdsstaten. 

Hvor mange kvinner kan løfte tungt eller bytte dekk på sin egen bil?

Kvinner koster samfunnet millioner av kroner i utgifter og disse utgiftene blir betalt av menn.

Anonymkode: 16f3d...b6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner trenger menn, det er bare ikke like opplagt for dem, som det er motsatt. 

Anonymkode: 9adba...9bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 hour ago, Sannhetsøkende said:

Oi, stråmenn faktisk. Sier en som blir lei seg av innlegg der kvinner sier de ikke trenger menn. Tar det som et angrep istedet for å prøve å skjønne hva de egentlig mener. For det virker dere ikke særlig interessert i. Hvis du ikke syns noen skal føle seg hjelpesløse, hvorfor skal det gå innpå deg blant annet, at kvinner ikke trenger menn? 

Og du snakker om stråmenn. Skal liksom ta meg på brukernavnet. Buhu. Voks opp!

Jeg stilte et enkelt spørsmål som ikke var angrep eller var nedlatende mot noen, men det ble for mye for deg slik at du henger  deg opp i meg og uttalelser og meninger jeg ikke har ytret, i stedet for å svare på spørsmålet jeg stiller. Så snakker du om at jeg skal vokse opp? Finnes det vinduer igjen i det glasshuset?

Jo da, menn er superduperekle eklinger! Sånn, nå tenker jeg du dirrer av stolthet og glede når jeg er så omtenksom at jeg til og med mater ekkokammeret. Vet dere ikke trenger det, det er bare så omtenksom jeg er. Ingen årsak.

Anonymkode: a515f...f99

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Jeg stilte et enkelt spørsmål som ikke var angrep eller var nedlatende mot noen, men det ble for mye for deg slik at du henger  deg opp i meg og uttalelser og meninger jeg ikke har ytret, i stedet for å svare på spørsmålet jeg stiller. Så snakker du om at jeg skal vokse opp? Finnes det vinduer igjen i det glasshuset?

Jo da, menn er superduperekle eklinger! Sånn, nå tenker jeg du dirrer av stolthet og glede når jeg er så omtenksom at jeg til og med mater ekkokammeret. Vet dere ikke trenger det, det er bare så omtenksom jeg er. Ingen årsak.

Anonymkode: a515f...f99

Ta deg en titt i speilet. Dirrer av stolthet. Der overgikk du deg selv gitt. Du tok svaret mitt som et angrep fordi du ikke fikk det svaret du ønsket.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ganske ironisk med tanke på hva denne jenta oppgir at hun jobber med da:

  • Forfatter, illustratør, skuespiller, tegneserieskaper og musiker

Hun bidrar altså null til å holde samfunnet gående (akkurat som det aller meste av kvinner). Det er nesten utelukkende menn som har jobbene som holder samfunnets hjul gående.

Anonymkode: 0fee2...f2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn generelt i de aller fleste land blir en netto positiv bidragsyter rundt 40 års alderen. Kvinner på den andre side blir ALDRI en netto positiv bidragsyter i økonomien. Kvinner får mer penger enn de bidrar med til staten gjennom hele livet.

Anonymkode: 0fee2...f2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...