Gå til innhold

Avhørt - Flukten fra Bolivia


Nutz

Anbefalte innlegg

Klappe skrev (9 minutter siden):

Nå har søsteren Nikita lagt ut ny video på tiktok der hun snakker om «løgnene» til Stina fra podcasten. Hun begynner videoen med å si at de har vært stille i 15 år, men nå er det nok. Hvis det er noen som ikke har vært stille, så er det jo de. Madeleine og søsteren har jo stilt opp på masse intervju alle disse årene.  Hun sier at i neste tiktok video skal hun legge ut bildebevis på at de to andre jentene lyver, det blir spennende å se disse bevisene.

Den informasjonen/bevisene har de annonsert lenge nå, så det var på tide! 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kaneel skrev (På 27.7.2023 den 13.39):

Det er norsk kjære deg, et allment gammelt begrep 

Lavmål 

Endret av Klappe
Redigert
  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klappe skrev (Akkurat nå):

Har likt alt du har skrevet, men når du begynner med «kjære deg» så er jeg ferdig, lavmål.

Herregud, da må jeg si du er noe for deg selv asså! Her snakker vi hårsår og å ta ting i verste mening! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

QueenQ skrev (1 minutt siden):

Den informasjonen/bevisene har de annonsert lenge nå, så det var på tide! 

Ja, blir veldig spennende å se hvilke bevis det er snakk om. Kan jo bli veldig ødeleggende for de to andre, spesielt hun som ble frikjent i retten i Norge, hvis dette faktisk er bevis på at hun visste hun skulle smugle.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

QueenQ skrev (3 minutter siden):

Den informasjonen/bevisene har de annonsert lenge nå, så det var på tide! 

Tusen takk kjære deg, jeg får ikke til å svare på pm av en eller annen grunn 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaneel skrev (5 minutter siden):

Herregud, da må jeg si du er noe for deg selv asså! Her snakker vi hårsår og å ta ting i verste mening! 

Jeg tåler faktisk en del. Forresten, så heter det bakkvinne.070D3A01-7700-47F8-A34C-3AB654265089.thumb.png.58b183a2379f21f486ff7de90f4d0550.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klappe skrev (16 minutter siden):

Ja, blir veldig spennende å se hvilke bevis det er snakk om. Kan jo bli veldig ødeleggende for de to andre, spesielt hun som ble frikjent i retten i Norge, hvis dette faktisk er bevis på at hun visste hun skulle smugle.

Jeg har mine tvil på at det kommer noe spektakulært dessverre, for ingen ved sine fulle fem hadde vel holdt igjen viktig informasjon som kunne ha renvasket uskyldige og straffet de skyldige i hele 15 år…Med mindre de ikke har turt å legge frem bevis pga trussler eller lignende. Hold oss gjerne oppdatert her i tråden. Jeg har ikke tiktok.

Endret av QueenQ
  • Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

QueenQ skrev (5 minutter siden):

Jeg har mine tvil på at det kommer noe spektakulært dessverre, for ingen ved sine fulle fem hadde vel holdt igjen viktig informasjon som kunne ha renvasket uskyldige og straffet de skyldige i hele 15 år…Med mindre de ikke har turt å legge frem bevis pga trussler eller lignende. Hold oss gjerne oppdatert her i tråden. Jeg har ikke tiktok.

Ja, skal holde deg oppdatert. Hun sa hun legger ut i begynnelsen av neste uke. Hun har offentlig Facebook, og legger ut der når hun har lagt ut video på tiktok. Hvis du trykker på den tror jeg ikke du trenger tiktok for å se, men ikke helt sikker

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nutz skrev (5 minutter siden):

Håper de faktisk har bevis som kan motbevise Stinas "uskyldighet".

Men var det ikke Christina som hadde historien om at hun trodde de skulle male? Det var jo hovedgrunnen til at hun ble frikjent, fordi de fant det de mente var «maleklær» i bagasjen hennes. 

https://www.aftenposten.no/norge/i/Wb2mg/bolivia-tiltalt-21-frikjent-takket-vaere-malerklaer

 

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff. Hørt litt av "Flukten fra Bolivia". Syns synd på både Stina og Madelene. De fremstår ikke som de ble utdelt de beste kort og et godt utgangspunkt selv før Bolivia. Jeg syns de fleste fortjener flere sjanser når tabbene deres  skjedde før 25-årsalderen. Hadde de hatt bedre støttespillere og rådgivere ville de skjønt at de burde holde seg unna media. 

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaneel skrev (2 timer siden):

Tusen takk kjære deg, jeg får ikke til å svare på pm av en eller annen grunn 

Bare hyggelig!

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Atheena
Nutz skrev (På 30.6.2023 den 0.26):

Jeg husker saken godt, men den dro jo ut over noen år, så jeg husker ikke helt hvem det var de smuglet for.

Vet Madeleine var den som rekrutterte de to andre, men hvem var bakmennene? Moren til Madeleine er narkoman, så kanskje noen i nær slekt?

Dette blir ugrei ryktespredning. Moren er IKKE narkoman. Litt synd at det kommer øverst i denne tråden. Syns du bør ta det bort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atheena
Linazer skrev (På 12.7.2023 den 10.06):

Er nok en veldig ressurssvak familie Madeleine kommer fra. Med en narkoman mor og en bror som ble dømt for drapet på Sigrid Schjetne. 

Moren er jo ikke narkoman. Det er hun som har tatt seg av datteren hennes som var med til Bolivia og den gang var rundt 3-4 år. Regner med at hun ikke hadde hatt omsorgen om hun var narkoman. Det er heller ikke broren hennes som er dømt for drapet på Sigrid. Familien kan jo lese det som skrives her inne. Litt skummelt med slik ryktespredning som dette når ingenting av det stemmer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atheena skrev (50 minutter siden):

Moren er jo ikke narkoman. Det er hun som har tatt seg av datteren hennes som var med til Bolivia og den gang var rundt 3-4 år. Regner med at hun ikke hadde hatt omsorgen om hun var narkoman. Det er heller ikke broren hennes som er dømt for drapet på Sigrid. Familien kan jo lese det som skrives her inne. Litt skummelt med slik ryktespredning som dette når ingenting av det stemmer. 

Unnskyld med men Chris rampegutt Giske er weblogg sin sønn!! Kanskje du bør holde deg til sannheten du å! 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Atheena
Kaneel skrev (3 timer siden):

Unnskyld med men Chris rampegutt Giske er weblogg sin sønn!! Kanskje du bør holde deg til sannheten du å! 

Så det etter litt googling. Var ikke klar over det. Uansett skal man være forsiktig med å oute hele familien og kalle mor narkoman osv. Tvillingsøsteren har selv vært ute i media, men mor og den andre søsteren syns jeg er veldig ufint å legge ut hele navnet til som du gjør her. Det er stygt gjort. Du virker hensynsløs som gjør det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har søsteren Nikita lagt ut ny tiktok-video med «bevis» på at de to andre jentene ikke er uskyldig. Hun snakker mye og sier «dette kommer jeg tilbake til», noe jeg håper hun gjør. Hun legger ut 4 bilder av Madeleine og de to andre jentene i fengsel, der de smiler og holder rundt hverandre. Dette var bevisene. 
Det hadde vært mye bedre bevis hvis hun kunne bevist det hun sier on at den ene jentens far(hun første som rømte) prøvde å bestille Madeleine med 400.000kr for å ta på seg skylden.

De fleste som har fulgt saken vet jo at de 3 jentene var venner, men så ble de uvenner rundt rettssaken. Så jeg syns ikke de bildene var så veldig overraskende.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Klappe said:

Nå har søsteren Nikita lagt ut ny tiktok-video med «bevis» på at de to andre jentene ikke er uskyldig. Hun snakker mye og sier «dette kommer jeg tilbake til», noe jeg håper hun gjør. Hun legger ut 4 bilder av Madeleine og de to andre jentene i fengsel, der de smiler og holder rundt hverandre. Dette var bevisene. 
Det hadde vært mye bedre bevis hvis hun kunne bevist det hun sier on at den ene jentens far(hun første som rømte) prøvde å bestille Madeleine med 400.000kr for å ta på seg skylden.

De fleste som har fulgt saken vet jo at de 3 jentene var venner, men så ble de uvenner rundt rettssaken. Så jeg syns ikke de bildene var så veldig overraskende.

Jeg så videoen og tenkte det samme som deg. Dette var det tynneste av det tynneste. Syntes også det er rart at hun legger ut en video i uka og drar ut tiden i stedet for å bare komme med bevisene. Hadde jeg hatt sånne beviser hadde jeg heller ikke ventet 15 år på å komme med dem.

Misforstå meg rett her, jeg tror alle jentene visste hva de skulle og er like skyldige og jeg syntes det er blodig urettferdig at Madelaine er den eneste som sitter igjen i Bolivia, men "bevisene" til Nikita holder ikke.

  • Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...