Gå til innhold

Avhørt - Flukten fra Bolivia


Nutz

Anbefalte innlegg

malifika skrev (På 26.7.2023 den 14.51):

Hun heter Anniken Michelle. Har en minneside på Facebook som heter til minne om Anniken Michelle eller noe sånn, men har ikke peiling på hvordan hun var. Aner ikke hvem som har ungene hennes. Får håpe de har en far

De har en far ja. 
De er også voksne, mellom 25-30 år idag. 
Oppegående folk! 

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mye drama nå mellom Madeleine og søster og avhørt(podcast). Se Nikita siste 2 tiktok videoer. Avhørt mener motparten(madde+søster) har kommet med hets og trusler. Føler Nikita og spesielt Madeleine ødelegger mye med måten de snakker på, veldig aggressive. De burde roe litt ned før de legger ut videoer

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/12/2023 at 11:20 AM, LivLaga said:

 

Det er også provoserende at hun inntar offerrollen i så stor grad som hun gjør. "Jeg var bare et barn" osv. når man er 17 år vet man veldig godt at narkotika + Bolivia er en dårlig idé. ......

Dessverre ikke. Dumskapen hos mange 17-åringer kjenner ingen grenser. Når nå også noen kjendiser, samfunnstopper, politikere fremmer at narko er "nesten" eller "snart" lovlig, og politiet fratas metoder for å ta selgere og bakmenn, så kan det også gi feilaktig inntrykk av at heller ikke smugling er noen big deal. Narko = mafiastøtte = ondskap.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/6/2023 at 12:17 PM, Klappe said:

Føler Nikita og spesielt Madeleine ødelegger mye med måten de snakker på, veldig aggressive. De burde roe litt ned før de legger ut videoer

Her er jeg faktisk enig, de har dårlig språk begge to. Nikita har både språk- og uttrykksfeil i videoene sine selv om de er muntlige. Jeg forstår at dette er følsomt for dem, men man kommer aldri noen vei med en aggressiv holdning.
Bevisene Nikita har kommet med nå i form av bilder beviser jo ingenting annet enn at jentene var venner. Bildene kan ha blitt tatt hvor og når som helst.

Endret av Nutz
  • Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si at jeg synes at jeg har VELDIG mye empati med Madeleine som fortsatt ikke er ferdig med saken. Jeg mener at det er direkte feigt av de andre å legge skylden på henne. Dersom du følger tråden, Madeleine, så håper jeg at du snart får en opptur. ❤️

 

  • Liker 11
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Linnea27 skrev (På 11.8.2023 den 22.06):

Må si at jeg synes at jeg har VELDIG mye empati med Madeleine som fortsatt ikke er ferdig med saken. Jeg mener at det er direkte feigt av de andre å legge skylden på henne. Dersom du følger tråden, Madeleine, så håper jeg at du snart får en opptur. ❤️

 

Det er greit å ikke glemme at den historien Madeleine og Nikita deler er den historien de vil at andre skal høre :) 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Avocado83 skrev (23 timer siden):

Det er greit å ikke glemme at den historien Madeleine og Nikita deler er den historien de vil at andre skal høre :) 

Og de to er jo de som holder saken i media. Jeg hadde ikke hørt om avhørt -podcasten med Stina før Nikita begynte å snakke om det p tiktok og Facebook.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klappe skrev (46 minutter siden):

Og de to er jo de som holder saken i media. Jeg hadde ikke hørt om avhørt -podcasten med Stina før Nikita begynte å snakke om det p tiktok og Facebook.

Nemlig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg fikk med meg podcasten med Stina før Nikita begynte å snakke.

Jeg er enig i at de har dårlig språk. Og at disse bevisene er noe merkelige. Likevel, det de forsøker å få frem er at alle tre jentene visste hvor og hva de skulle, og der må jeg si meg enige med N og M. De har ikke vært x antall dager i Bolivia og trodd de var i Spania. Det disse bildene viser er at de også var gode venner etter de ble tatt. Det hadde de ikke vært om to av jentene ble lurt til å smugle av den tredje jenta (Madde). Stina og Madde hadde også smuglet en gang før dette, og trodde nok det skulle bli en enkel affære.

At da spesielt Stina går ut med sin historie etter så mange år, og fortsatt skal få oss til å tro hun ikke ante noen ting er jo bare teit, og ikke minst et spark i siden til Madeleine. Jeg forstår at hun reagerer. At Christina ble frikjent i Norsk rett er helt på tryne. Selvfølgelig visste hun hva hun var med på. Ung og dum - Ja! Men det var de jo alle tre. Godt de ble tatt, men synd at kun den ene skulle bli skyldt på og ta all straffen. Det er bare ikke rett.

  • Liker 15
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hvem er Nikita? Hehe, beklager, men jeg trodde jeg visste navnene på de involverte 

Madde, Stine/a og Christina. Dessuten en fyr fra Norge med sør-amerikansk bakgrunn.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/17/2023 at 8:31 PM, totti_1 said:

Hvem er Nikita? Hehe, beklager, men jeg trodde jeg visste navnene på de involverte 

Madde, Stine/a og Christina. Dessuten en fyr fra Norge med sør-amerikansk bakgrunn.

Nikita er søsteren til Madeleine.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nutz skrev (På 15.10.2023 den 18.56):

Hva ble det til med disse bevisene til Nikita? Kom det noe?

Ble stille i gården etter de anmeldte Stina. De var jo live flere ganger i uken, la ut masse videoer om saken osv. har ikke vært et pip fra de på nesten en måned. Kanskje Stina har anmeldt tilbake? Skulle jo komme en stor vg artikkel og, ikke sett noe til den heller. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, Klappe said:

Ble stille i gården etter de anmeldte Stina. De var jo live flere ganger i uken, la ut masse videoer om saken osv. har ikke vært et pip fra de på nesten en måned. Kanskje Stina har anmeldt tilbake? Skulle jo komme en stor vg artikkel og, ikke sett noe til den heller. 

Men var det noe innhold i videoene eller bare snakk om bevisene de hadde og skulle legge frem i "neste video"? Jeg så et par av dem og det eneste de hadde var bilder av jentene som visstnok skulle vært tatt i fengsel, men det beviser jo ingenting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nutz skrev (14 timer siden):

Men var det noe innhold i videoene eller bare snakk om bevisene de hadde og skulle legge frem i "neste video"? Jeg så et par av dem og det eneste de hadde var bilder av jentene som visstnok skulle vært tatt i fengsel, men det beviser jo ingenting. 

De la ut noe bilder av dokumenter fra rettssaken, tror det viste at Stina hadde smuglet før eller noe. Men det var egentlig bare de bildene der de smilte i fengselet som virker som var hovedbevisene de hadde…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 hours ago, Klappe said:

De la ut noe bilder av dokumenter fra rettssaken, tror det viste at Stina hadde smuglet før eller noe. Men det var egentlig bare de bildene der de smilte i fengselet som virker som var hovedbevisene de hadde…

Takk. Hadde de hatt noe hadde de vel lagt det frem for lenge siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nutz skrev (10 timer siden):

Takk. Hadde de hatt noe hadde de vel lagt det frem for lenge siden.

Nå la Nikita ut video om at de nå er tilbake på tiktok med live sendinger og videoer 🤷‍♀️ skulle nesten tro de følger med her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, Klappe said:

Nå la Nikita ut video om at de nå er tilbake på tiktok med live sendinger og videoer 🤷‍♀️ skulle nesten tro de følger med her

Haha! Gjør nok det. Forrige gang bestod de videoene bare av snakk om at de skulle legge ut beviser, men etter mye prat kom det ingenting og videoene stoppet. Blir vel bare det samme her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...