Gå til innhold

Du med BMI over 35, hva spiser du?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 6.7.2023 den 0.33):

Men spørsmålet var hva de som har bmi over 35 spiser. Og det er det jeg har svart på.

Anonymkode: 93687...a8b

Det var ganske så relevant at du spiste så lite for å gå ned i vekt, for det sier seg jo selv at du ikke ville hatt BMI på 35 hvis du spiste så lite. 🤗

Anonymkode: 86e66...645

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg går ikke ned i vekt ved å holde meg på 1500 kcl dagen, men holder vekten stabil. Jeg har ikke den bmi det er snakk om her, men har 5-7 kg jeg prøver å bli kvitt. Det er tungt. Så lett å få de på, og så veldig vanskelig å få de av. Jeg tipper jeg ligger på rundt 1500- 1800 kcl per dag, og må være en del fysisk aktiv for at vekten skal røre på seg. Jeg liker å føle meg mett etter middag, og det er nok måltidet jeg kan skli ut på, men spiser da ikke noe senere på kvelden. Skal jeg på et eller annet jeg vet der blir god mat og drikke prøver jeg å konstantere det med å trene ekstra mye dagen før eller samme dag. Jeg må nok også ta med alder, for jeg har jo slanket meg før også etter svangerskap f.eks. Etter jeg fylte 47-48 er kg som limt på kroppen. 

Anonymkode: f57f1...f3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror mange overvurderer hvor mye energi de trenger. Jeg spiser sjeldent opp mot 2000 kalorier om dagen, løper i snitt 80 km i uka og har en travel hverdag og halvaktiv jobb. Ligger stort sett mellom 15000-25000 skritt hver dag. 170 høy og ca 56 kg. Holdt meg stabil i maaange år. 

Jeg koser meg selvsagt med noe godt noen dager også, er ikke ukjent for smågodt, sjokolade eller annet. Men da lager jeg rom for det👍

Anonymkode: dffa3...63f

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en bmi på ca 34. 20 kg kom på i et svangerskap hvor jeg var fysisk utslitt og ekstremt sulten hele dagen. Spesielt sulten på karbohydrater, jeg kunne spise 5-6 brødskiver til frokost uten å merke at jeg hadde spist. Når babyen var ute vedlikeholdt jeg vekten med mye småspising. Ikke så usunt til vanlig, men jeg sliter med å begrense meg hvis jeg får plassert ei skål med chips eller sjokolade foran meg. 

Anonymkode: 4470b...88c

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg spiser 4 grove skiver til frokost med pålegg jeg liker, lunsj 4 boller eller pizzabolle, baguett. middag 5 poteter og grønnsaker, en grandiosa eller bigone pizza, stor hamburger med dobbel pommes frites, mye til middag alltid. kvelds 4 grove skiver med pålegg. helgekos 1 melkesjokolade plate, sjokoskruer, stor pose smågodteri, potetgull, seigmenn, marshmallows, cola drikker jeg 3 store flasker hver dag. er 38 i Bmi. skal ikke ned i vekt. nyter livet og nyter mat og kalorier og vet å leve. 

Anonymkode: dc04b...a0c

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir frustrert av alle som skylder på PCOS her.. jeg har PCOS selv. Det hindrer deg ikke å gå ned i vekt. Har gått fra BMI på 36 til 24 siste 3årene (fikk påvist PCOS og diabetes for ca 5år siden).. det var og er alltid overspising som er problemet. Ingen av dere har en magisk forbrenning som gjør at dere kan leve på luft uten å gå ned i vekt, det er ikke fysisk mulig. Det hadde vært et mirakel.

Det er mange grunner til overspising, og jeg nekter ikke for at det er ekstremt vanskelig å ta tak i, det er det absolutt.. men jo, du spiser for mye, nei du har ikke spist «kun 1000kcal i 2 uker og ikke gått ned i vekt».. det går ikke ann. Det er vanlig for folk som overspiser å glemme det man har spist, slik at man kun husker det «sunne», for den snickersen på vei hjem fra jobb «teller ikke» osv. eller så spiser man for store porsjoner eller har på dressing osv som øker kalorimengden mye mer enn man er klar over. Men fakta er at hvis dere hadde bodd hjemme hos foreks. en fitness person og kun spiste det dere var servert, så hadde dere 100% gått ned i vekt. Det er ikke kroppen din, det er deg, uten tilgang til all den maten vi har i dag, og sittestillende jobber/aktiviteter så hadde du aldri veid så mye.

Det er MYE bedre for deg å være ærlig med deg selv og ta tak enn å lure på seg unnskyldninger. Jeg føler meg så sinnsykt mye bedre nå, før slet jeg å gå i oppoverbakkene rundt huset mitt.. så mye at jeg gikk av på andre buss-stopper lengere unna bare for å unngå dem. I dag gikk det opp for meg at jeg blir ikke litt andpusten engang av å gå opp disse bakkene lenger. Tenkte ikke over det engang. Jeg orker å gjøre ting nå, løper til bussen uten å gispe etter luft når jeg setter meg. Ta vare på deg selv, for deg selv. Det er verdt det. 

Anonymkode: 4aab0...b20

  • Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 29.6.2023 den 9.54):

Helt ærlig, hva spiser du iløpet av en gjennomsnittsdag?

Anonymkode: 86e66...645

Alt for mur.

Anonymkode: 89a84...d09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Alt for mur.

Anonymkode: 89a84...d09

Alt for mye skulle det selvsagt være.

Anonymkode: 89a84...d09

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

jeg spiser 4 grove skiver til frokost med pålegg jeg liker, lunsj 4 boller eller pizzabolle, baguett. middag 5 poteter og grønnsaker, en grandiosa eller bigone pizza, stor hamburger med dobbel pommes frites, mye til middag alltid. kvelds 4 grove skiver med pålegg. helgekos 1 melkesjokolade plate, sjokoskruer, stor pose smågodteri, potetgull, seigmenn, marshmallows, cola drikker jeg 3 store flasker hver dag. er 38 i Bmi. skal ikke ned i vekt. nyter livet og nyter mat og kalorier og vet å leve. 

Anonymkode: dc04b...a0c

Jeg elsker også mat og nyter livet hver dag, men dette er jo ikke mat, det er jo søppel. Bortkastede kalorier.

Anonymkode: 89a84...d09

  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bmi på litt over 35, pcos og insulinresistens/diabetes 2 

Hva jeg spiser:

Frokost: 2 grove brødskiver med pålegg og grønnsaker på (paprika/agurk). 

Lunsj: 1 - 2 brødskiver med pålegg, eller salat. Noen ganger blir det en grov baguett.

Middag: 1 porsjon Middag. Gjennomsnittlig str.

Kvelds: rester av Middag eller 1 brødskive. 

Drikker kun vann omtrent, et - to glass Pepsi max inne i mellom. Juice, og saft hører til sjeldenhetene 

Sjokolade, kaker, potetgull tilhører en kveld i uka, eller ved spesielle anledninger som bursdag, bryllup, påske/jul.

Jeg trener styrke og kondisjon 3 ganger i uka, 1 gang i uka svømmer jeg, og 1 dag I uka deltar jeg på pilates. Går overalt jeg ferdes i tillegg omtrent da jeg ikke har bil. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De siste 3 ukene ukene har jeg slitt skikkelig med bivirkninger av ozempic. Er stort sett kvalm og sliter derfor med å få i meg mat. Kaster også opp voldsomt dersom jeg spiser for mye. Så de siste tre ukene har mitt kosthold sett slik ut:

Frokost: ett knekkebrød med ost

Lunsj: ingenting

Middag: 100 gram laks eller kylling + litt grønnsaker.

Kveldsmat: Ingenting.

Drikker vann eller farris til måltidene. Ingen snacks, ingen mellommåltider.

I helgen var vi på restaurant og spiste pizza. Jeg spiste ett og et halvt stykke og kastet opp resten av natta. 

Vektnedgang siste tre uker: 0 kg

Men jeg har ikke gått opp heller, så det er positivt...

Anonymkode: 77173...54d

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Blir frustrert av alle som skylder på PCOS her.. jeg har PCOS selv. Det hindrer deg ikke å gå ned i vekt. Har gått fra BMI på 36 til 24 siste 3årene (fikk påvist PCOS og diabetes for ca 5år siden).. det var og er alltid overspising som er problemet. Ingen av dere har en magisk forbrenning som gjør at dere kan leve på luft uten å gå ned i vekt, det er ikke fysisk mulig. Det hadde vært et mirakel.

Det er mange grunner til overspising, og jeg nekter ikke for at det er ekstremt vanskelig å ta tak i, det er det absolutt.. men jo, du spiser for mye, nei du har ikke spist «kun 1000kcal i 2 uker og ikke gått ned i vekt».. det går ikke ann. Det er vanlig for folk som overspiser å glemme det man har spist, slik at man kun husker det «sunne», for den snickersen på vei hjem fra jobb «teller ikke» osv. eller så spiser man for store porsjoner eller har på dressing osv som øker kalorimengden mye mer enn man er klar over. Men fakta er at hvis dere hadde bodd hjemme hos foreks. en fitness person og kun spiste det dere var servert, så hadde dere 100% gått ned i vekt. Det er ikke kroppen din, det er deg, uten tilgang til all den maten vi har i dag, og sittestillende jobber/aktiviteter så hadde du aldri veid så mye.

Det er MYE bedre for deg å være ærlig med deg selv og ta tak enn å lure på seg unnskyldninger. Jeg føler meg så sinnsykt mye bedre nå, før slet jeg å gå i oppoverbakkene rundt huset mitt.. så mye at jeg gikk av på andre buss-stopper lengere unna bare for å unngå dem. I dag gikk det opp for meg at jeg blir ikke litt andpusten engang av å gå opp disse bakkene lenger. Tenkte ikke over det engang. Jeg orker å gjøre ting nå, løper til bussen uten å gispe etter luft når jeg setter meg. Ta vare på deg selv, for deg selv. Det er verdt det. 

Anonymkode: 4aab0...b20

Jeg går ikke ned i vekt på 1000 kalorier om dagen. Og siden jeg har hatt spiseforstyrrelser siden jeg var barn, så kan jeg virkelig telle kalorier, og teller heller mer enn mindre. Nå har jeg vært normalvektig, eller undervektig mesteparten av livet mitt. Så fikk jeg store mage og tarm plager for 7 år siden, og da gikk vekten opp, uten at jeg endret på noe. 

Og det er fint at du er spesialist, og vet at dette ikke er mulig. 

Anonymkode: 327a4...3c4

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, tussi84 said:

Har bmi på litt over 35, pcos og insulinresistens/diabetes 2 

Hva jeg spiser:

Frokost: 2 grove brødskiver med pålegg og grønnsaker på (paprika/agurk). 

Lunsj: 1 - 2 brødskiver med pålegg, eller salat. Noen ganger blir det en grov baguett.

Middag: 1 porsjon Middag. Gjennomsnittlig str.

Kvelds: rester av Middag eller 1 brødskive. 

Drikker kun vann omtrent, et - to glass Pepsi max inne i mellom. Juice, og saft hører til sjeldenhetene 

Sjokolade, kaker, potetgull tilhører en kveld i uka, eller ved spesielle anledninger som bursdag, bryllup, påske/jul.

Jeg trener styrke og kondisjon 3 ganger i uka, 1 gang i uka svømmer jeg, og 1 dag I uka deltar jeg på pilates. Går overalt jeg ferdes i tillegg omtrent da jeg ikke har bil. 

 

Dersom du bytter ut 3 av måltidene dine med høy-protein mat, så kommer du til å gå ned i vekt uten å endre noe annet. Kroppen får ikke nok protein til å bygge muskler. Du spiser brød, og kroppen din trenger ikke så mye brød så det lagrer seg som fett. Hadde du spist mer protein hadde gått til å bygge muskler- ikke legge seg som fett. Du ville da mistet fett istedet, for du har ikke nok av karbohydrater og fett til at det kan lagres som fett

Anonymkode: 9f389...d12

  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Problemet med slike spørsmål, er jo at man ikke blir trodd på. Man får høre at man lyver, og unnlater å nevne ting.

Nå er jeg dog på dag 3 av reisen min på å komme med ned i vekt. Jeg har allerede lyst til å gi opp. Men jeg nærmer med 100 tallet, og jeg kan faktisk ikke fortsette. Problemet mange ikke forstår, er hvor vanskelig det er for folk å gå ned i vekt. Joda kalorier inn vs kalorier ut. Men prøv å gå rundt å være sulten i 2 uker å se om ikke du også blir lei og knekker litt sammen. Men sulten er nå min nye vei. Jeg skal sulte frem til jeg når målet. For magen og kroppen den justerer seg aldri. Det sies at etter en stund så blir kroppen vandt til mindre kalorier, men for min del er det ikke sant. Jeg var seriøst vurdert denne slankemedisinen som er på markedet, nettopp pga. denne sultfølelsen som ikke går bort. For jeg kan fint leve på lite kalorier. Men det er sultfølelsen som alltid tar meg.

Men ellers en normal dag for meg:

Frokost; God morgen yoghurt + et stort glass melk.

Lunsj: Hva enn de har i kantina på jobb, varierer fra å være suppe, salat, varmmat, baguetter ol.

Mellommåltid hjemme: Noen dager 1/4 vannmelon. Andre dager 2 skiver og et glass melk. Noen ganger 3-4 knekkebrød me pålegg og et glass melk. Noen dager en god morgen yoghurt med et glass melk.

Middag: Vanlig middag. Kyllingform, fiskegrateng med poteter, taco, pizza, laks med pasta, fiskeburger etc…

Står det igjen litt snop/chips fra helgen, havner noe av dette også i magen. Men stort sett vil jeg tro at kcal inntaket på en vanlig hverdag ikke er så forferdelig, men ligger på rundt 2000kcal. Når jeg sier står litt igjen, så er det snakk om kanskje et pr biter sjokolade, eller en håndneve med chips. Ikke en forferdelig stor mengde, men det utgir fort kcal som tilsvarer et ekstra måltid. 

I helga kan det nok fort gå opp mot 3000kcal. Ikke pga. jeg egentlig får i meg noe særlig mer mat, men det blir gjerne mer digg. Snop og chips må til, er også litt for flink til å prøve ut nye oppskrifter, noen muffins, noen cookies ol. det er utrolig godt, men ikke akkurat så sunt når det blir hele tiden.

Vekta den sniker seg innpå den. Det er jo ikke som om man legger på seg 30kg over natta. De har kommet snikende på over de siste 17 årene for min del. 2 kg i året, det merker man ikke så mye til. Er fort gjort. Er veldig enkelt å ligge rett over kalorimengden man skal ha i uka, det utgir gjerne ikke så alt for mye, men litt etter litt så sniker vekta seg oppover.

Anonymkode: 283c2...eb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var deprimert og alt jeg gjorde var å dra på jobb, butikken, hjem og bestille foodora for å sette meg foran PCen og game resten av kvelden.

Jeg bestilte Burger King nesten hver dag (Steakhouse Baconking med chilli cheese) og til lunsj spiste jeg nesten alltid fjorland -svenske kjøttboller var favoritten -i tillegg MÅTTE jeg ha minst 2 battery fresh hver eneste dag + potetgull og noe bakevarer. Ofte tenkte jeg at jeg måtte ha noe søtt, surt, salt, sjokolade. Jeg må ha spist 3500 kcal hver eneste dag tror jeg. Eneste aktiviteten jeg fikk var når jeg luftet hunden.

Nå spiser jeg 1800 kcal om dagen og har gått ned 20 kilo siden midten av Mars. Først startet jeg på 1400 kcal om dagen, men det ble for lite i lengden, og når jeg begynte å trene så fikk jeg også et fokus på å ville bygge muskler, og da har jeg endt opp på 1800 som det gyllne tallet, slik at jeg også får i meg nok proteiner. Da ligger jeg på ca 500-600 kcal i underskudd. 

 

  • Liker 3
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Problemet med slike spørsmål, er jo at man ikke blir trodd på. Man får høre at man lyver, og unnlater å nevne ting.

Nå er jeg dog på dag 3 av reisen min på å komme med ned i vekt. Jeg har allerede lyst til å gi opp. Men jeg nærmer med 100 tallet, og jeg kan faktisk ikke fortsette. Problemet mange ikke forstår, er hvor vanskelig det er for folk å gå ned i vekt. Joda kalorier inn vs kalorier ut. Men prøv å gå rundt å være sulten i 2 uker å se om ikke du også blir lei og knekker litt sammen. Men sulten er nå min nye vei. Jeg skal sulte frem til jeg når målet. For magen og kroppen den justerer seg aldri. Det sies at etter en stund så blir kroppen vandt til mindre kalorier, men for min del er det ikke sant. Jeg var seriøst vurdert denne slankemedisinen som er på markedet, nettopp pga. denne sultfølelsen som ikke går bort. For jeg kan fint leve på lite kalorier. Men det er sultfølelsen som alltid tar meg.

Men ellers en normal dag for meg:

Frokost; God morgen yoghurt + et stort glass melk.

Lunsj: Hva enn de har i kantina på jobb, varierer fra å være suppe, salat, varmmat, baguetter ol.

Mellommåltid hjemme: Noen dager 1/4 vannmelon. Andre dager 2 skiver og et glass melk. Noen ganger 3-4 knekkebrød me pålegg og et glass melk. Noen dager en god morgen yoghurt med et glass melk.

Middag: Vanlig middag. Kyllingform, fiskegrateng med poteter, taco, pizza, laks med pasta, fiskeburger etc…

Står det igjen litt snop/chips fra helgen, havner noe av dette også i magen. Men stort sett vil jeg tro at kcal inntaket på en vanlig hverdag ikke er så forferdelig, men ligger på rundt 2000kcal. Når jeg sier står litt igjen, så er det snakk om kanskje et pr biter sjokolade, eller en håndneve med chips. Ikke en forferdelig stor mengde, men det utgir fort kcal som tilsvarer et ekstra måltid. 

I helga kan det nok fort gå opp mot 3000kcal. Ikke pga. jeg egentlig får i meg noe særlig mer mat, men det blir gjerne mer digg. Snop og chips må til, er også litt for flink til å prøve ut nye oppskrifter, noen muffins, noen cookies ol. det er utrolig godt, men ikke akkurat så sunt når det blir hele tiden.

Vekta den sniker seg innpå den. Det er jo ikke som om man legger på seg 30kg over natta. De har kommet snikende på over de siste 17 årene for min del. 2 kg i året, det merker man ikke så mye til. Er fort gjort. Er veldig enkelt å ligge rett over kalorimengden man skal ha i uka, det utgir gjerne ikke så alt for mye, men litt etter litt så sniker vekta seg oppover.

Anonymkode: 283c2...eb3

Det er ikke bare kalorier inn og ut slik som enkelte sier. Det du spiser har mye å si. Noen matvarer krever til og med energi for å brytes ned i kroppen. Ultraprosessert matvarer, derimot, kan gjerne lettere lagres som fett uten så mye arbeid fra kroppen sin side.

Du ville muligens gått ned i vekt om du byttet ut ultraprosessert mat og snacks med "rene" råvarer (dvs rene proteinkilder, grønnsaker, bær, frø, nøtter osv). Selv om du spiste like mye

Ultraprosessert mat bidrar nok også til en økt sultfølelse eller en redusert metthetsfølelse. Samt kan skape krøll i kroppen som tukler med hormoner og annet som kan redusere fettforbrenningen din og gjøre det vanskeligere gå ned i vekt

Hva du spiser har mye å si. I fremtiden kommer nok folk til å tenke at denne perioden der vi lever hovedsaklig på mat som toro, ferdigpizza, ferdigsauser, majones osv var en katastrofe for folks helse og velferd.

Anonymkode: 9f389...d12

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er ikke bare kalorier inn og ut slik som enkelte sier. Det du spiser har mye å si. Noen matvarer krever til og med energi for å brytes ned i kroppen. Ultraprosessert matvarer, derimot, kan gjerne lettere lagres som fett uten så mye arbeid fra kroppen sin side.

Du ville muligens gått ned i vekt om du byttet ut ultraprosessert mat og snacks med "rene" råvarer (dvs rene proteinkilder, grønnsaker, bær, frø, nøtter osv). Selv om du spiste like mye

Ultraprosessert mat bidrar nok også til en økt sultfølelse eller en redusert metthetsfølelse. Samt kan skape krøll i kroppen som tukler med hormoner og annet som kan redusere fettforbrenningen din og gjøre det vanskeligere gå ned i vekt

Hva du spiser har mye å si. I fremtiden kommer nok folk til å tenke at denne perioden der vi lever hovedsaklig på mat som toro, ferdigpizza, ferdigsauser, majones osv var en katastrofe for folks helse og velferd.

Anonymkode: 9f389...d12

Lager stort sett det meste av mat selv, så det jeg får i meg av ultraprossesert mat, er ting jeg ikke ønsker å kutte, ex; God Morgen Yoghurt Kirsebær.

Middag ellers lager jeg stort sett selv fra bunnen. Så lite jeg får gjort med å endre på stort det. Problemet med maten min er at det blir mye smør, fløte, olje = alt ting godt = mye kalorier.

Anonymkode: 283c2...eb3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.6.2023 den 17.41):

Har BMI på 35. Spiser ikke så voldsomt mye eller usunt, men har PCOS og er insulinresistens.
Frokost: 2 brødskiver + et halvt glass melk

Lunsj: 2 brødskiver + et eple

Mellommåltid: Frukt, evt. noen ruter med kokesjokolade.

Middag: Et eller annet lettvint. Spiser nok noe mer enn jeg trenger. 

Kvelds: To brødskiver + en sukkerfri yoghurt eller vannmelon

Holder potetgull og godteri til en dag i uka, og det holder jeg strengt. Trener styrketrening 2-3 dager i uka, har et aktivt yrke og er aktiv i hverdagen. 

Anonymkode: 47c05...fff

Jeg synes 6 brødskiver pr dag høres mye ut, men nå er jeg forholdsvis inaktiv, da. Spiser sjelden mer enn 3 måltider pr dag. av og til bare 2, og ingen mellommåltider, men det er fordi jeg blir mer sulten av å spise ofte.

Anonymkode: bcff6...eac

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.6.2023 den 21.49):

Altså, hvis jeg spiser 1700kalorier om dagen så går jeg opp i vekt. Jeg har kommet på en bmi på 38 over 10 år. Er ikke såååå mange kalorier ekstra om dagen det er snakk om. Helt uinteressant hva jeg spiser HVER dag. Idag spiste jeg 3 brødskiver med leverpostei, ikke smør, og en normal porsjon med spaghetti og kjøttsaus med 100gram kjøttdeig. Jeg har gått 12000 skritt i løpet av dagen. 

Anonymkode: ab666...46d

Det må være mer enn kalorier inn og ut, jeg trener bort ca500 kcal dagen i gjennomsnitt for ca1000 annen hver dag. Bmi kalkulator sier at om jeg spiser 2790 kcal hver dag skal jeg gå opp tre kg på seks uker. Har nå ligget på ca 3000 i 4 uker og ikke gått opp ett gram…og jeg er ei lita dame på 45 år…

Anonymkode: 748c8...2a9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er overvektig, men ikke så mye som 35 i BMI.

Jeg spiser helt normalt. Kanskje til og med mindre enn normalt. To brødskiver til lunsj, og en normal porsjon middag på kvelden. Ikke noe frokost eller kvelds.

Grunnen til at jeg sakte men sikkert har gått oppover med årene er at jeg av og til kjøper litt hasj for å kose meg, også ender jeg opp med en ustoppelig oksehunger. Helt vanvittig hvor mye kalorier jeg klarer å dytte i meg. Og siden jeg aldri trener, så blir de bare liggende. De som sier hasj ikke er skadelig kan ta seg en bolle. :P 

Anonymkode: 600c1...97e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...