Gå til innhold

Skravletråd januar/februar 2024


EmKay

Anbefalte innlegg

Hei!☺️ For en koselig tråd! Gratulerer til alle som er gravid🥰 Jeg og samboeren venter vårt første barn. 
Jeg er 28 år og 8+2 på vei. Første gang jeg er gravid, så dette er veldig spennende. Håper alt går bra❤️

Barn 1 - Termin 24.01

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Idag har jeg vært på tidlig ultralyd på sykehuset og alt så bra ut 😭😭❤️ Jeg er sååå letta! Alle organer osv de kunne sjekke så bra ut, lav sjanse for kromosomfeil! Lille bønna ville ikke slutte å sprelle så brukte lang tid på å sjekke alt, men jeg er bare såå takknemlig for at alt gikk bra 😭 endelig er det vår tur etter 2 lange år 💕

  • Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EmKay skrev (1 time siden):

Gratulerer! ❤️ Så gøy (og sikkert travelt) med to så tette da! Hadde egentlig planer om 1,5-2 år mellom våre, men så skjedde livet og vi måtte utsette planene litt. Så når blir det vel rundt 2 år og 7ish måneder mellom. Men tenker det nok blir fint det også!

Tusentakk og ligeså!❤️ Høres fint ut med 2-3 år mellom🥰 Forberedt på at det blir utrolig travelt men sikkert veldig gøy også🙊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (9 minutter siden):

Idag har jeg vært på tidlig ultralyd på sykehuset og alt så bra ut 😭😭❤️ Jeg er sååå letta! Alle organer osv de kunne sjekke så bra ut, lav sjanse for kromosomfeil! Lille bønna ville ikke slutte å sprelle så brukte lang tid på å sjekke alt, men jeg er bare såå takknemlig for at alt gikk bra 😭 endelig er det vår tur etter 2 lange år 💕

Såå bra at alt var fint, gratulerer så mye!💗🥹

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daisy'sDuckling skrev (1 minutt siden):

Såå bra at alt var fint, gratulerer så mye!💗🥹

Tusen takk, gratulerer så mye til deg også! 💕🥳

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kristinn skrev (29 minutter siden):

Hei!☺️ For en koselig tråd! Gratulerer til alle som er gravid🥰 Jeg og samboeren venter vårt første barn. 
Jeg er 28 år og 8+2 på vei. Første gang jeg er gravid, så dette er veldig spennende. Håper alt går bra❤️

Barn 1 - Termin 24.01

Gratulerer så mye❤️ dere har mye gøy i vente!🙊👶🏼

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Jeg slenger meg med her 😊 Samboer og jeg venter også vårt første barn. Jeg tror jeg er 14 DPO i dag, men jeg kan ha feilberegnet EL litt, for jeg fikk 2-3 på Clearblue-test i dag tidlig. Kan jo også være at jeg produserer mye HCG da 🤔 Ikke si tvillinger, da får jeg dånedimpen 😬😅 Jeg er 31 år og ganske nervøs, men også glad 😊 Hadde egentlig regna med å bruke noen måneder på å bli gravid, siden jeg ikke er helt pur-ung lenger, så jeg fikk litt bakoversveis når den satt på første forsøk. Det er i hvert fall fint å ha noen å skravle med som er i samme situasjon! 😊

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (54 minutter siden):

Idag har jeg vært på tidlig ultralyd på sykehuset og alt så bra ut 😭😭❤️ Jeg er sååå letta! Alle organer osv de kunne sjekke så bra ut, lav sjanse for kromosomfeil! Lille bønna ville ikke slutte å sprelle så brukte lang tid på å sjekke alt, men jeg er bare såå takknemlig for at alt gikk bra 😭 endelig er det vår tur etter 2 lange år 💕

Åå så bra❤️❤️ er så glad på dine vegne!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Georgin skrev (3 minutter siden):

Åå så bra❤️❤️ er så glad på dine vegne!! 

❤️ Hvordan går det med deg da? 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (4 minutter siden):

❤️ Hvordan går det med deg da? 💕

Det går greit, mange tanker hele tiden 🙈 Idag er jeg 6+3 og synes dagene går såå sakte🙃 skulle egentlig på tidlig ultralyd denne uken, men timen ble flyttet til onsdag neste uke. Så da må jeg finne frem litt ekstra tålmodighet😅 

Bytter hele tiden mellom å være sikker på at det ikke går, og å ha forhåpninger om at dette kanskje er gangen det går🤞🏻 Gruer meg helt forferdelig til ultralyden, samtidig som jeg bare vil ha den unnagjort. Skulle gjerne hatt noen flere symptomer, ikke bare ømme pupper🤪

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (1 time siden):

Idag har jeg vært på tidlig ultralyd på sykehuset og alt så bra ut 😭😭❤️ Jeg er sååå letta! Alle organer osv de kunne sjekke så bra ut, lav sjanse for kromosomfeil! Lille bønna ville ikke slutte å sprelle så brukte lang tid på å sjekke alt, men jeg er bare såå takknemlig for at alt gikk bra 😭 endelig er det vår tur etter 2 lange år 💕

Så koselig ❤️ gratulerer så mye ❤️ jeg håper vi andre kommer oss dit også 🤞🏻. Det må ha vært utrolig tøft å vente 2 år. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Georgin skrev (5 timer siden):

Det går greit, mange tanker hele tiden 🙈 Idag er jeg 6+3 og synes dagene går såå sakte🙃 skulle egentlig på tidlig ultralyd denne uken, men timen ble flyttet til onsdag neste uke. Så da må jeg finne frem litt ekstra tålmodighet😅 

Bytter hele tiden mellom å være sikker på at det ikke går, og å ha forhåpninger om at dette kanskje er gangen det går🤞🏻 Gruer meg helt forferdelig til ultralyden, samtidig som jeg bare vil ha den unnagjort. Skulle gjerne hatt noen flere symptomer, ikke bare ømme pupper🤪

Skjønner deg veldig godt! De ukene før man vet om det er liv er veldig nervepirrende.. Men krysser alt for gode nyheter om en uke og ventetiden er verdt det! 💕 jeg hadde/har heller ingen symptomer utover ømme pupper 😂 enig i at flere symptomer hadde vært betryggende! Men det trenger heldigvis ikke bety noe 🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*blueberry* skrev (4 timer siden):

Så koselig ❤️ gratulerer så mye ❤️ jeg håper vi andre kommer oss dit også 🤞🏻. Det må ha vært utrolig tøft å vente 2 år. 

Tusen takk og gratulerer til deg også 😘 ja, det har vært 2 lange år... Men endelig går det vår vei 🥺❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hufsa87 skrev (3 minutter siden):

Noen som vet om hcg på 1300 4+4 er høyt?🙈

Jeg tror det er ganske normalt 😊sjekket sist gang jeg var gravid og da hadde jeg 2000 på 4+6☺️ det viktigste er om den dobler seg 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onomato skrev (7 timer siden):

Hei! Jeg slenger meg med her 😊 Samboer og jeg venter også vårt første barn. Jeg tror jeg er 14 DPO i dag, men jeg kan ha feilberegnet EL litt, for jeg fikk 2-3 på Clearblue-test i dag tidlig. Kan jo også være at jeg produserer mye HCG da 🤔 Ikke si tvillinger, da får jeg dånedimpen 😬😅 Jeg er 31 år og ganske nervøs, men også glad 😊 Hadde egentlig regna med å bruke noen måneder på å bli gravid, siden jeg ikke er helt pur-ung lenger, så jeg fikk litt bakoversveis når den satt på første forsøk. Det er i hvert fall fint å ha noen å skravle med som er i samme situasjon! 😊

Gratulerer 🥰 jeg tror det er ganske vanlig å få 2-3 uker når man er 14 dpo, jeg har selv fått det med 2 tidligere graviditeter! Og der var det bare en hver gang 🙈 Så tror ikke du trenger å bekymre deg om tvillinger på grunnlag av det altså, selv om en aldri vet 🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Elise93 skrev (14 minutter siden):

Gratulerer 🥰 jeg tror det er ganske vanlig å få 2-3 uker når man er 14 dpo, jeg har selv fått det med 2 tidligere graviditeter! Og der var det bare en hver gang 🙈 Så tror ikke du trenger å bekymre deg om tvillinger på grunnlag av det altså, selv om en aldri vet 🤭

Tusen takk 🥰 Og tusen takk for beroligende ord, det var godt å høre! 😁 Jeg er litt overvelda over graviditeten og har avtakende blanda følelser, så alt som virker unormalt gjør meg litt på tuppa. Nå begynner jeg heldigvis å senke skuldrene litt, også hjelper det å prate med andre i samme situasjon 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei 😊

Er 3+4 i dag og tenkte jeg kunne bli med her 😊. Har en forhistorie med flere SA og alle før uke 6. Så vi får se om dette går veien 🩷

Jeg er 33 og har 2 barn fra før.

Denne syklusen var medisinert. Går på progesteron for å klare å holde på graviditeten. Uff håper virkelig dette går veien 🙏🏻

Hei @Onomato er meg du svarte i innlegget om flere enn ett foster 😅 tror vi er litt i samme situasjon. Fikk også 2-3 i går 13dpo. 

I og med at jeg har mistet flere ganger sliter jeg litt med å la testingen ligge. Jeg er livredd for å se svakere streker. Havner ofte i en ond sirkel så fort jeg ser en strek. Og det er denne evige testingen frem til 3+ som er slitsom. Kanskje noen kjenner seg igjen eller er det bare meg? 🙈

Blir koselig å skravle med flere i samme situasjon og termin. Får krysse fingrene for at jeg får følge dere frem til mål 😊

Endret av Fullmåne
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kristinn skrev (20 timer siden):

Hei!☺️ For en koselig tråd! Gratulerer til alle som er gravid🥰 Jeg og samboeren venter vårt første barn. 
Jeg er 28 år og 8+2 på vei. Første gang jeg er gravid, så dette er veldig spennende. Håper alt går bra❤️

Barn 1 - Termin 24.01

Velkommen! Og gratulerer så masse ❤️ Dere har så mye gøy å se frem til!

Onomato skrev (19 timer siden):

Hei! Jeg slenger meg med her 😊 Samboer og jeg venter også vårt første barn. Jeg tror jeg er 14 DPO i dag, men jeg kan ha feilberegnet EL litt, for jeg fikk 2-3 på Clearblue-test i dag tidlig. Kan jo også være at jeg produserer mye HCG da 🤔 Ikke si tvillinger, da får jeg dånedimpen 😬😅 Jeg er 31 år og ganske nervøs, men også glad 😊 Hadde egentlig regna med å bruke noen måneder på å bli gravid, siden jeg ikke er helt pur-ung lenger, så jeg fikk litt bakoversveis når den satt på første forsøk. Det er i hvert fall fint å ha noen å skravle med som er i samme situasjon! 😊

Velkommen til deg også! Jeg prøvde regne meg frem til termindato for deg i oversikten, si ifra om jeg har bommet 😛 Var i samme båt som deg forrige svangerskap - 15 år på hormonprevensjon, og rimelig slurvete med den, så hadde slått meg litt til ro med at det kunne ta lang tid om det i det hele tatt gikk. Men jaggu satt den på første 😛 

Fullmåne skrev (1 time siden):

Hei 😊

Er 3+4 i dag og tenkte jeg kunne bli med her 😊. Har en forhistorie med flere SA og alle før uke 6. Så vi får se om dette går veien 🩷

Jeg er 33 og har 2 barn fra før.

Denne syklusen var medisinert. Går på progesteron for å klare å holde på graviditeten. Uff håper virkelig dette går veien 🙏🏻

Hei @Onomato er meg du svarte i innlegget om flere enn ett foster 😅 tror vi er litt i samme situasjon. Fikk også 2-3 i går 13dpo. 

I og med at jeg har mistet flere ganger sliter jeg litt med å la testingen ligge. Jeg er livredd for å se svakere streker. Havner ofte i en ond sirkel så fort jeg ser en strek. Og det er denne evige testingen frem til 3+ som er slitsom. Kanskje noen kjenner seg igjen eller er det bare meg? 🙈

Blir koselig å skravle med flere i samme situasjon og termin. Får krysse fingrene for at jeg får følge dere frem til mål 😊

Velkommen ❤️ Trist å høre om SA, håper virkelig den sitter for deg denne gang! Jeg har også testet ganske mye denne gang, og var deilig å til slutt se 3+! Jeg gjorde ikke det sist, så vet ikke helt hvorfor jeg hadde så behov for å se på fremgangen denne gang. Tror prøverforumet her har tullet litt med hodet mitt 🙈
Regnet meg ut til en termindato for deg også, skrik ut om den er feil! :) 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EmKay skrev (6 minutter siden):

Velkommen ❤️ Trist å høre om SA, håper virkelig den sitter for deg denne gang! Jeg har også testet ganske mye denne gang, og var deilig å til slutt se 3+! Jeg gjorde ikke det sist, så vet ikke helt hvorfor jeg hadde så behov for å se på fremgangen denne gang. Tror prøverforumet her har tullet litt med hodet mitt 🙈
Regnet meg ut til en termindato for deg også, skrik ut om den er feil! :) 

Takk 😊 Termindatoen er riktig 👏🏻

Ja man leser så mye forskjellig her inne og det gjør at man ofte blir litt usikker på diverse. Men glemmer at vi alle er forskjellige 😅

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...