Gå til innhold

Alvorlig hekt. Hvordan komme seg ut?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg oppfatter deg som at du leter febrilsk etter tegn på at denne mannen likevel er forelsket i deg. At han bare er så «forknytt» og innesluttet at han ikke innser det/tør å innse det selv.    Det er ganske nedlatende av deg å tenke slik om en du anser som en venn. Det er faktisk en voksen mann dette.

Anonymkode: 9171c...5e4

Ok. Jeg gjør ikke det lenger altså. Jeg har skjønt det nå, han vil ikke ha meg.

Ts

Anonymkode: 66691...76d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Ok. Jeg gjør ikke det lenger altså. Jeg har skjønt det nå, han vil ikke ha meg.

Ts

Anonymkode: 66691...76d

Så lenge du er aktiv i denne tråden vil han ligge langt framme i bevisstheten din. Da vil du ikke kunne komme videre.

Det du skal gjøre er å kutte ut alt som får deg til å tenke på ham: feks musikk, klær, steder, etc

Anonymkode: 9171c...5e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Så lenge du er aktiv i denne tråden vil han ligge langt framme i bevisstheten din. Da vil du ikke kunne komme videre.

Det du skal gjøre er å kutte ut alt som får deg til å tenke på ham: feks musikk, klær, steder, etc

Anonymkode: 9171c...5e4

Already done

Ts

Anonymkode: 66691...76d

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Skjerp deg, du er ikke syk. Du klarer å kontrollere handlingene dine.

Anonymkode: ecec8...222

Si d til en narkoman se om han blir fri avhengigheten sin.

Anonymkode: 3f56f...530

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Neida, tankene mine spinner ikke. Jeg bare tenkte jeg skulle oppdatere de her inne som stadig roper at «HAN ER IKKE INTERESSERT! SKAFF SEG LITT VERDIGHET OG SLUTT Å VÆRE DESPERAT OG PATETISK!»

Han svarte, og han svarte med en hyggelig melding. Jeg tror ikke han hater meg. Alt virker normalt, og jeg er ikke en desperat patetisk kjerring for det om jeg sender en hei-melding. 

Noen her inne virker å være veldig ute etter å skulle trykke meg mest mulig ned og det virker mot sin hensikt på meg. Da blir jeg i forsvarsposisjon og det hjelper ikke.

Så var det denne oppveksten min da. Jeg har alltid tenkt at den var fin. Frihet under ansvar tenker jeg beskriver den. Vi var mange søsken, men foreldrene våre ga oss alltid det vi trengte. Sånn kjærlighetsmessig var det aldri noen som sa de var glad i meg, men jeg visste jo de var det uansett. Jeg fikk nattakos, liksom. 
Når det kom til mannen min gjennom mange år, var det nok verre. Han viste det aldri før siste dagen vår sammen, da han gråt og sa for første gang at han elsket meg. Det var trist.

Ts

Anonymkode: 66691...76d

Syns du er tøff. Som tør å si midt imot de som tror de vet bedre enn deg. 
 

Anonymkode: 3f56f...530

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen går det damer??

jeg fikk tilbud om hanky panky fra min men klarte å takke nei. Hvorpå han sier at tilbudet står ved lag fortsatt🤯. Men får se åssen d gå. Er stolt over at jeg avslo på en høffelig måte. 
 

Men å vite at muligheten fortsatt er der … er vel noe jeg må leve med. 

Anonymkode: 3f56f...530

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Åssen går det damer??

jeg fikk tilbud om hanky panky fra min men klarte å takke nei. Hvorpå han sier at tilbudet står ved lag fortsatt🤯. Men får se åssen d gå. Er stolt over at jeg avslo på en høffelig måte. 
 

Men å vite at muligheten fortsatt er der … er vel noe jeg må leve med. 

Anonymkode: 3f56f...530

Som en heroin misbruker fikk tilbud om et badekar fyllt med dop, og du sa nei, vær jævlig stolt av deg selv!

Jeg har vært ganske aktiv i denne tråden fordi jeg har et over 10 år gammal hekt bak meg, men nå lurer jeg på om det holder på å skje igjen med en jeg kun anså som en venn. Han har begynt å bli veldig på for så å bli veldig av, og denne av/på oopførselen trigger de tankene i meg. Jeg vet ikke om jeg hadde blitt klar over det uten denne  tråden, for det har gått litt under radaren. 

Anonymkode: 036d9...872

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Åssen går det damer??

jeg fikk tilbud om hanky panky fra min men klarte å takke nei. Hvorpå han sier at tilbudet står ved lag fortsatt🤯. Men får se åssen d gå. Er stolt over at jeg avslo på en høffelig måte. 
 

Men å vite at muligheten fortsatt er der … er vel noe jeg må leve med. 

Anonymkode: 3f56f...530

Bra jobba!! Fikk også melding fra min og følte rusen spre seg i kroppen.. litt ufrivillig men fortsatt deilig. Men klarte å være kald. Nå har jeg litt abstinenser som jeg jobber med, men hjelper veldig å se det som en avhengighet.

Anonymkode: 47db7...1da

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, jeg tar av meg hatten og bøyer meg i støvet, dere. At dere klarer! 🤩
Selv har jeg landet på den konklusjon at jeg ikke aktivt vil gå inn for å kvitte meg med han. Det er mulig han flytter hit jeg bor, og begynner å jobbe på samme lokasjon. Da vil vi se hverandre ofte, så jeg blir antagelig ikke kvitt han uansett.  Jeg kan heller  ikke se for meg livet mitt uten han i det, og skulle det kun være vennskap jeg får, så ville jeg blitt glad for det og. Å ikke ha han i livet mitt er utenkelig. 
Men det går bra med meg altså 😅

Ts

 

Anonymkode: 66691...76d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Wow, jeg tar av meg hatten og bøyer meg i støvet, dere. At dere klarer! 🤩
Selv har jeg landet på den konklusjon at jeg ikke aktivt vil gå inn for å kvitte meg med han. Det er mulig han flytter hit jeg bor, og begynner å jobbe på samme lokasjon. Da vil vi se hverandre ofte, så jeg blir antagelig ikke kvitt han uansett.  Jeg kan heller  ikke se for meg livet mitt uten han i det, og skulle det kun være vennskap jeg får, så ville jeg blitt glad for det og. Å ikke ha han i livet mitt er utenkelig. 
Men det går bra med meg altså 😅

Ts

 

Anonymkode: 66691...76d

Det er for å bli frisk selv. Jeg har hatt av og på men min nå i 2 år og jeg vet at han ikke avslutter det hele selv. Tror han var fornøyd med vårt «forhold» som det var. Men det er jeg som føler meg dritt i det. Jeg må ta ansvar for meg selv

Anonymkode: 47db7...1da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er for å bli frisk selv. Jeg har hatt av og på men min nå i 2 år og jeg vet at han ikke avslutter det hele selv. Tror han var fornøyd med vårt «forhold» som det var. Men det er jeg som føler meg dritt i det. Jeg må ta ansvar for meg selv

Anonymkode: 47db7...1da

Det er sånn det er hos meg og. Selv om jeg digget å få være intim med han så ble det dritt etterpå for min del når han distanserte seg. Og aldri få ett kompliment eller vite om en er bra nok i senga. Og savnet og tomheten etterpå. Det er det som fikk meg til å klare å si nei denne gangen. Han har det jo greit med å ha noen når han skulle trenge det men har vel ingen aning hvordan det har vært for meg disse 4 åra. 
 

Pluss at han vet det er en mann til inn i bildet som liker meg. Og det er helt greit at han vet. 

Anonymkode: 3f56f...530

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er for å bli frisk selv. Jeg har hatt av og på men min nå i 2 år og jeg vet at han ikke avslutter det hele selv. Tror han var fornøyd med vårt «forhold» som det var. Men det er jeg som føler meg dritt i det. Jeg må ta ansvar for meg selv

Anonymkode: 47db7...1da

 

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Det er sånn det er hos meg og. Selv om jeg digget å få være intim med han så ble det dritt etterpå for min del når han distanserte seg. Og aldri få ett kompliment eller vite om en er bra nok i senga. Og savnet og tomheten etterpå. Det er det som fikk meg til å klare å si nei denne gangen. Han har det jo greit med å ha noen når han skulle trenge det men har vel ingen aning hvordan det har vært for meg disse 4 åra. 
 

Pluss at han vet det er en mann til inn i bildet som liker meg. Og det er helt greit at han vet. 

Anonymkode: 3f56f...530

Dere har vært intime, det har ikke jeg med min, så det er nok lettere for oss «å fortsette å være venner.» Vi har jo aldri vært noe annet. Jeg må bare minne meg selv på det innimellom. VI HAR ALDRI VÆRT NOE MER ENN VENNER.

Ts

Anonymkode: 66691...76d

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

 

Dere har vært intime, det har ikke jeg med min, så det er nok lettere for oss «å fortsette å være venner.» Vi har jo aldri vært noe annet. Jeg må bare minne meg selv på det innimellom. VI HAR ALDRI VÆRT NOE MER ENN VENNER.

Ts

Anonymkode: 66691...76d

Ja det går ikke å bare være venner når en er vant til å flørte og at alt har vært lov. Vi har prøvd … jeg sprakk med en gang😂. Jeg tror ikke han har noe begrensninger på hva som er moralsk og umoralsk har jeg skjønt. Åpen for det meste. 

Anonymkode: 3f56f...530

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja det går ikke å bare være venner når en er vant til å flørte og at alt har vært lov. Vi har prøvd … jeg sprakk med en gang😂. Jeg tror ikke han har noe begrensninger på hva som er moralsk og umoralsk har jeg skjønt. Åpen for det meste. 

Anonymkode: 3f56f...530

Oh, min er motsatt. Enormt moralsk, tør ikke gjøre noe galt. Ikke gå fem minutter før jobben slutter en gang. 🤪

Ts

Anonymkode: 66691...76d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Oh, min er motsatt. Enormt moralsk, tør ikke gjøre noe galt. Ikke gå fem minutter før jobben slutter en gang. 🤪

Ts

Anonymkode: 66691...76d

ja han virker ordentlig da. Jeg glemte vel å si at min er og opptatt, det er det jeg mener med moralsk og umoralsk .. ingen begrensninger. Da jeg ble kjent med han trodde jeg han var single for han sa jo det da.  Og da jeg fant ut det så var det jo allerede for sent for det mest. 

Nå har jeg bare lyst til å løpe bort til han å gi han en gedigen klem, men ja det er abstinensene etter at jeg sa nei i går. Jeg er sånt ett svakt menneske. Og lurer jo på når jeg kommer til  å se han igjen, helt idioti når jeg vet at fornuften vil si at det er best for deg at du ser han minst mulig ha ha ha. Nei fy faan som dette her fucker opp hodet ditt. Det er som du har en fornuftig stemme på ene skuldra og så har du følelse stemmen på andre sida så er det en evig kamp mellom hvem en hører på. Kommer an på hva slags humør han er sånn ellers på dagen. 

Gud jeg håper jeg en gang kan se tilbake på disse årene og tenke at ..herregud så idiotisk jeg var. 

Men han ble bare helt spesiell for meg. Da jeg til tider kunne begynne å skjelve i nærheten av han pga adrenalin. Noe sånt har jeg aldri opplevd med noen mann før i hele mitt liv som har satt så sterke følelser i sving hos meg. 

 

Anonymkode: 3f56f...530

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

ja han virker ordentlig da. Jeg glemte vel å si at min er og opptatt, det er det jeg mener med moralsk og umoralsk .. ingen begrensninger. Da jeg ble kjent med han trodde jeg han var single for han sa jo det da.  Og da jeg fant ut det så var det jo allerede for sent for det mest. 

Nå har jeg bare lyst til å løpe bort til han å gi han en gedigen klem, men ja det er abstinensene etter at jeg sa nei i går. Jeg er sånt ett svakt menneske. Og lurer jo på når jeg kommer til  å se han igjen, helt idioti når jeg vet at fornuften vil si at det er best for deg at du ser han minst mulig ha ha ha. Nei fy faan som dette her fucker opp hodet ditt. Det er som du har en fornuftig stemme på ene skuldra og så har du følelse stemmen på andre sida så er det en evig kamp mellom hvem en hører på. Kommer an på hva slags humør han er sånn ellers på dagen. 

Gud jeg håper jeg en gang kan se tilbake på disse årene og tenke at ..herregud så idiotisk jeg var. 

Men han ble bare helt spesiell for meg. Da jeg til tider kunne begynne å skjelve i nærheten av han pga adrenalin. Noe sånt har jeg aldri opplevd med noen mann før i hele mitt liv som har satt så sterke følelser i sving hos meg. 

 

Anonymkode: 3f56f...530

Samme her. Det siste du sier med adrenalin altså. Det er fascinerende egentlig, hvor sterke krefter det er.
For min del har jeg faktisk aldri opplevd det før, og det er trodde var sterkt kjærlighet i ungdomsårene, var faktisk ingenting sammenlignet med dette, og nå er jeg 40.

Ts

Anonymkode: 66691...76d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Samme her. Det siste du sier med adrenalin altså. Det er fascinerende egentlig, hvor sterke krefter det er.
For min del har jeg faktisk aldri opplevd det før, og det er trodde var sterkt kjærlighet i ungdomsårene, var faktisk ingenting sammenlignet med dette, og nå er jeg 40.

Ts

Anonymkode: 66691...76d

Når man får sånne rush av adrenalin så er det ikke akkurat kjærlighet dette her heller.. har vært der før. 

Anonymkode: 036d9...872

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Når man får sånne rush av adrenalin så er det ikke akkurat kjærlighet dette her heller.. har vært der før. 

Anonymkode: 036d9...872

Men hvordan skal man bli av med det? Har hatt null kontakt nå i 5 måneder.. men fortsatt vondt hver dag. Trener, mediterer, svømmer, går tur med hunden, møter venner, har nytt interesse. Noe mer jeg kan gjøre?

Anonymkode: 47db7...1da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Når man får sånne rush av adrenalin så er det ikke akkurat kjærlighet dette her heller.. har vært der før. 

Anonymkode: 036d9...872

Er det ikke?
Hvordan går det med deg og det begynnende potensielle hektet? Eller er det forelskelse? Det kan være vanskelig å skille, så jeg håper ikke du blokker ut forelskelse fordi du er redd for å brenne deg igjen…

Ts

Anonymkode: 66691...76d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men hvordan skal man bli av med det? Har hatt null kontakt nå i 5 måneder.. men fortsatt vondt hver dag. Trener, mediterer, svømmer, går tur med hunden, møter venner, har nytt interesse. Noe mer jeg kan gjøre?

Anonymkode: 47db7...1da

I mitt tilfelle var lå det langt bakover i livet mitt, gjennom oppveksten..

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er det ikke?
Hvordan går det med deg og det begynnende potensielle hektet? Eller er det forelskelse? Det kan være vanskelig å skille, så jeg håper ikke du blokker ut forelskelse fordi du er redd for å brenne deg igjen…

Ts

Anonymkode: 66691...76d

Jeg er ikke forelsket i ham, men det har eskalert til at jeg tenker mye på ham, dras mot ham, jeg er urolig og usikker, og har bare trukket meg unna fordi jeg ser hva som holder på å skje. Kjærlighet er ikke adrenalin og sjokk, jeg vet at dette ikke er forelskelse. Jeg holder på å bli avhengig kun fordi han har oppført seg på en måte rundt meg som har fått underbevisstheten mln til å reagere.. 

Anonymkode: 036d9...872

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...