Gå til innhold

Sex uten å ha lyst, og mannen er klar over det.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

For dere kvinner kanskje ja, men mange menn tenner på dama si etter mange år faktisk, så lenge han er glad i henne og hun holder seg greit fysisk og ikke har forandret oppførsel totalt. 

Dere kvinner ser ut til å miste lysten på deres partner over tid uten særlig grunn egentlig, men legger bare skylden på alt annet. Er vel bare slik mange kvinners natur er antar jeg. Verste en mann kan gjøre er å flytte sammen med en kvinne, da vil hennes lyst garantert dabba av med tiden! Men finnes jo en del fine unntak, men det er vel mer sjeldent en vanlig.

Anonymkode: ee357...d44

Nei det er det ikke, men vi kvinner tenner generelt ikke på sur/mutt/vrang partner, eller irritasjon eller frustrasjon. Slik er det bare, så man er selvfølgelig- på ALLE måter- tjent med å ha det hyggelig og godt sammen, og godt samarbeid. At det skulle være noe ork å gidde, ovenfor den man elsker, lever sammen med og selv ønsker et godt samliv med, det skjønner jeg faktisk ikke. 

Den man elsker skal man ikke behandle dårligere enn andre, men bedre enn andre. Selv sterkeste kjærlighet går ikke på drivstoffet dritt. Forstår man ikke dette har man egentlig lite i et forhold å gjøre, og om sexliv og hyggelig ryker så trenger man ikke være geni for å forstå hvorfor. Vil du ha et godt sexliv, og samliv, så behandler du din kvinne godt. Ellers kan du bare ha det så godt! 

Jeg har et aktivt sexliv, men jeg har det også godt med min partner generelt. Da er slikt enkelt. 

 

Endret av Trolltunge
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hvis en mann er sur eller skuffet så er det «overgrep» og «psykisk terror»,

Hvis en kvinne gjør det samme så er det «forståelig»…

TS må enten lære seg å si nei, dumpe han eller leve med status quo

Anonymkode: 2bed4...479

Les nå hva jeg skriver da. Hadde han blitt sur fordi hun alltid snudde seg vekk fra han og ikke ville gi klem eller kyss,men virket totalt uinteressert i han hadde jeg skjønt om han og ble lei seg og sur. Men mener du seriøst at du hadde hatt lyst på dama di på kvelden om hun var ekkel og slem mot deg hele dagen for å så forvente kos og sex på kvelden?

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

 

Er vel bare slik mange kvinners natur er antar jeg.
 

Men finnes jo en del fine unntak, men det er vel mer sjeldent en vanlig.

Anonymkode: ee357...d44

Nettop fordi det er vanlig og naturlig at sexlyst reduseres og varierer over tid.

Seksualitet er ikke statisk igjennom livet….heldigvis.

Anonymkode: abd37...fdf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hvis et menneske innerst inne mener «nei», men på alle måter utad sier «ja» så er det en vanskelig oppgave for de på utsiden å forholde seg til.

Hvis jeg ber en kollega om å utføre en oppgave og han sier «ja» men mener «nei», fordi han er redd for å skuffe, er det min eller hans feil?

Anonymkode: 2bed4...479

ENIG!! 

Anonymkode: 3b0bd...b2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er en grunnleggende stor forskjell på menn og kvinner når det gjelder lyst på sex. Menn synes å ha lyst på sex og er kåte, helt uavhengig av hvordan forholdet til oss kvinner er akkurat da.

For meg som kvinne er det viktig at vi har god stemning oss i mellom for at jeg skal ha lyst på sex. Jeg tennes av at vi har det koselig, og gjerne litt romantisk. Da blir jeg kåt og har lyst til å ha sex med ham. For egen del er det også superviktig at vi kysser mye før sex. En mann som vil ha sex med meg uten å ta seg tid til å vise at han elsker meg, er skikkelig turn-off, og han viser at han elsker meg ved å være intim på en ikke-seksuell måte som å kysse meg lidenskapelig, slik at jeg merker at han vil ha meg. Da vil jeg også absolutt ha sex med ham, men stemningen må være riktig, og han kan ikke bare kjøre rett på med samleie. 

K38 

Anonymkode: cfaa2...a55

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (8 minutter siden):

Nei det er det ikke, men vi kvinner tenner generelt ikke på sur/mutt/vrang partner, eller irritasjon eller frustrasjon. Slik er det bare, så man er selvfølgelig- på ALLE måter- tjent med å ha det hyggelig og godt sammen, og godt samarbeid. At det skulle være noe ork å gidde, ovenfor den man elsker, lever sammen med og selv ønsker et godt samliv med, det skjønner jeg faktisk ikke. 

Den man elsker skal man ikke behandle dårligere enn andre, men bedre enn andre. Selv sterkeste kjærlighet går ikke på drivstoffet dritt. Forstår man ikke dette har man egentlig lite i et forhold å gjøre, og om sexliv og hyggelig ryker så trenger man ikke være geni for å forstå hvorfor. Vil du ha et godt sexliv, og samliv, så behandler du din kvinne godt. Ellers kan du bare ha det så godt! 

Jeg har et aktivt sexliv, men jeg har det også godt med min partner generelt. Da er slikt enkelt. 

 

Mitt tips til alle menn i lange forhold: er du sammen med en dame og hennes lyst er lav uten noe god forklaring, GJØR DET SLUTT, uansett hvor glad du måtte være i dama.

Leser stadig vek her inne om damer som sier de er så glad i mannen sin og elsker han, men ikke har lyst på han! Menn burde lære seg å få mer selvrespekt og forlate slike forhold. Hvem gidder å være med en dame som ikke begjærer deg? Det vil sakte men sikkert tære på din psyke veldig negativt.

Anonymkode: ee357...d44

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg tror det er en grunnleggende stor forskjell på menn og kvinner når det gjelder lyst på sex. Menn synes å ha lyst på sex og er kåte, helt uavhengig av hvordan forholdet til oss kvinner er akkurat da.

For meg som kvinne er det viktig at vi har god stemning oss i mellom for at jeg skal ha lyst på sex. Jeg tennes av at vi har det koselig, og gjerne litt romantisk. Da blir jeg kåt og har lyst til å ha sex med ham. For egen del er det også superviktig at vi kysser mye før sex. En mann som vil ha sex med meg uten å ta seg tid til å vise at han elsker meg, er skikkelig turn-off, og han viser at han elsker meg ved å være intim på en ikke-seksuell måte som å kysse meg lidenskapelig, slik at jeg merker at han vil ha meg. Da vil jeg også absolutt ha sex med ham, men stemningen må være riktig, og han kan ikke bare kjøre rett på med samleie. 

K38 

Anonymkode: cfaa2...a55

Tror ingenting på at de fleste menn har lyst på kona om det er sur stemning mellom dem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Mitt tips til alle menn i lange forhold: er du sammen med en dame og hennes lyst er lav uten noe god forklaring, GJØR DET SLUTT, uansett hvor glad du måtte være i dama.

Leser stadig vek her inne om damer som sier de er så glad i mannen sin og elsker han, men ikke har lyst på han! Menn burde lære seg å få mer selvrespekt og forlate slike forhold. Hvem gidder å være med en dame som ikke begjærer deg? Det vil sakte men sikkert tære på din psyke veldig negativt.

Anonymkode: ee357...d44

Om han er sur og ekkel og slem mister hun jo så klart lysten

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg tror det er en grunnleggende stor forskjell på menn og kvinner når det gjelder lyst på sex. Menn synes å ha lyst på sex og er kåte, helt uavhengig av hvordan forholdet til oss kvinner er akkurat da.

For meg som kvinne er det viktig at vi har god stemning oss i mellom for at jeg skal ha lyst på sex. Jeg tennes av at vi har det koselig, og gjerne litt romantisk. Da blir jeg kåt og har lyst til å ha sex med ham. For egen del er det også superviktig at vi kysser mye før sex. En mann som vil ha sex med meg uten å ta seg tid til å vise at han elsker meg, er skikkelig turn-off, og han viser at han elsker meg ved å være intim på en ikke-seksuell måte som å kysse meg lidenskapelig, slik at jeg merker at han vil ha meg. Da vil jeg også absolutt ha sex med ham, men stemningen må være riktig, og han kan ikke bare kjøre rett på med samleie. 

K38 

Anonymkode: cfaa2...a55

ja, sånn er dere kvinner i lange forhold, men sprer beina gledelig i starten når alt er "spennende" eller mr kjekkas sjarmerte deg i fylla eller etter tinder date. Mange menn er ikke dumme og vet hvordan deres seksualitet egentlig er.

Anonymkode: ee357...d44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Mitt tips til alle menn i lange forhold: er du sammen med en dame og hennes lyst er lav uten noe god forklaring, GJØR DET SLUTT, uansett hvor glad du måtte være i dama.

Leser stadig vek her inne om damer som sier de er så glad i mannen sin og elsker han, men ikke har lyst på han! Menn burde lære seg å få mer selvrespekt og forlate slike forhold. Hvem gidder å være med en dame som ikke begjærer deg? Det vil sakte men sikkert tære på din psyke veldig negativt.

Anonymkode: ee357...d44

Tenker dette må være det beste, hvem har lyst på en mann som ikke engang kan holde stemningen å behandler sin dame som dritt, og etterpå kreve sex. Det er helt riktig da å gå, håper bare kvinnen går først ;) 

Endret av Forvirret23
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forvirret23 skrev (1 minutt siden):

Tenker dette må være det beste, hvem har lyst på en mann som ikke engang kan holde stemningen å behandler sin dame som dritt, og etterpå kreve sex. Det er helt riktig da å gå, håper bare kvinnen går først ;) 

Det er som regel de som går først 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maleficenta skrev (Akkurat nå):

Det er som regel de som går først 

Det er som regel det og fint er det om mannen ikke er en god mann og et godt menneske å være med. 
 

Og til den mannen som mener vi kvinner sprer beina i førsten og lukker de igjen i forholdet, så vil jeg bare si at dere menn sprer da også rundt dere med gode ord, samtaler, nærhet og oppmerksomhet. Dette stopper mange av dere med også. Min mann og jeg sammen i 20 år, har sex mange ganger i uken. Han er en god mann, han gir meg mye av det han også ga de første månedene. Han behandler meg ikke som dritt, er ikke sur eller grinete. 
Han vil heller ikke ha sex om jeg ikke vil, jeg vil heller ikke ha sex om han ikle vil, vi respekterer hverandre både i senga og i hverdagen. Forhold er ikke vanskelig, men klart går man inn i et forhold med tanke på at nå får jeg sex hver dag selv om jeg er en ufyselig fyr, så ja da går det dårlig. 
Vi kvinner er også født med lyst, men vi tar ikke alt som har en penis. 

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forvirret23 skrev (6 minutter siden):

Tenker dette må være det beste, hvem har lyst på en mann som ikke engang kan holde stemningen å behandler sin dame som dritt, og etterpå kreve sex. Det er helt riktig da å gå, håper bare kvinnen går først ;) 

Hvis du er litt oppegående, så skjønner du at de fleste menn ikke behandler dama si som dritt. De fleste menn er glad i dama si og behandler henne bra, men allikevel mister hun lysten. Dette er ganske vanlig. Har du, som kvinne, noe god forklaring på det? Tviler!

Anonymkode: ee357...d44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvis du er litt oppegående, så skjønner du at de fleste menn ikke behandler dama si som dritt. De fleste menn er glad i dama si og behandler henne bra, men allikevel mister hun lysten. Dette er ganske vanlig. Har du, som kvinne, noe god forklaring på det? Tviler!

Anonymkode: ee357...d44

Kan være hormonelt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvis du er litt oppegående, så skjønner du at de fleste menn ikke behandler dama si som dritt. De fleste menn er glad i dama si og behandler henne bra, men allikevel mister hun lysten. Dette er ganske vanlig. Har du, som kvinne, noe god forklaring på det? Tviler!

Anonymkode: ee357...d44

Du kan sikkert mene at mannen behandler damen sin bra, nå er du i en tråd med elendig mann og du velger altså da å forsvare denne mannen til ts som har sex med en person som ikke vil. 
Du kan argumentere deg blå, mister damen lyst så er det som regel mannen, eller om man faktisk har født, ikke sovet på tre år, har ekstremt mye nærhet til barnet og trenger rom for kropp uten nærkontakt, overgangsalder osv Det kan være mange grunner, men som en god mann forstår man de grunnene når livet står på hode og det ikke handler om dine behov akkurat nå. Kvinnen må også sette sine behov tilside i slike tilfeller, for et annet lite menneske trenger deg hele tiden.

Endret av Forvirret23
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maleficenta skrev (Akkurat nå):

Kan være hormonelt

Kan ikke skylde på slikt, det blir for dumt, så lenge det ikke er snakk om overgangsalder. For disse damene blir plutselig veldig gira så fort det er en ny mann i bilde. Kvinner trenger mer spenning for å holde tenninga og mange menn vet det, eller har erfart det selv.

Sånn kvinners natur er, enten dere liker det eller ikke. Som mann må man bare anerkjenne dette og gjøre så godt man kan for å holde tenninga oppe. Mannen til TS bruker i hvert fall helt feil strategi, selv om det sikkert er frustrerende for han at hun har mistet lysten.

 

Anonymkode: ee357...d44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Forvirret23 skrev (2 minutter siden):

Du kan sikkert mene at mannen behandler damen sin bra, nå er du i en tråd med elendig mann og du velger altså da å forsvare denne mannen til ts som har sex med en person som ikke vil. 
Du kan argumentere deg blå, mister damen lyst så er det som regel mannen, eller om man faktisk har født, ikke sovet på tre år, har ekstremt mye nærhet til barnet og trenger rom for kropp uten nærkontakt, overgangsalder osv Det kan være mange grunner, men som en god mann forstår man de grunnene når livet står på hode og det ikke handler om dine behov akkurat nå. Kvinnen må også sette sine behov tilside i slike tilfeller, for et annet lite menneske trenger deg hele tiden.

forsvare?? Du var visst ikke så oppegående du. Har ikke forsvart han i det hele tatt, bare grep muligheten til å få frem at det er vanlig at kvinner mister lysten i lange forhold, uansett hvor "bra" ting måtte være.

Og kan heller ikke stole "blindt" på TS, sikkert en annen side av saken. Menn og kvinner kommuniserer veldig forskjellig ofte og har forskjellige behov.

Anonymkode: ee357...d44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Mitt tips til alle menn i lange forhold: er du sammen med en dame og hennes lyst er lav uten noe god forklaring, GJØR DET SLUTT, uansett hvor glad du måtte være i dama.

Leser stadig vek her inne om damer som sier de er så glad i mannen sin og elsker han, men ikke har lyst på han! Menn burde lære seg å få mer selvrespekt og forlate slike forhold. Hvem gidder å være med en dame som ikke begjærer deg? Det vil sakte men sikkert tære på din psyke veldig negativt.

Anonymkode: ee357...d44

Jeg ville heller gått i dialog med kvinnen om hvorfor hennes lyst var lav, og lyttet. 

Det pleier å være årsaker/forklaring. 

Endret av Trolltunge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

forsvare?? Du var visst ikke så oppegående du. Har ikke forsvart han i det hele tatt, bare grep muligheten til å få frem at det er vanlig at kvinner mister lysten i lange forhold, uansett hvor "bra" ting måtte være.

Og kan heller ikke stole "blindt" på TS, sikkert en annen side av saken. Menn og kvinner kommuniserer veldig forskjellig ofte og har forskjellige behov.

Anonymkode: ee357...d44

Du går altså inn i en tråd som handler om en ufyselig fyr som har sex vel vitende om at dama ikke har lyst for å poengtere at vi kvinner mister lyst uansett hvor bra mannen er? 
Lag din egen tråd?
Og jeg kan forstå hvorfor dine kvinner mister lyst på om dette er måten du diskuterer på, klarer du ikke det uten personangrep? 
Jeg er svært oppegående kan jeg fortelle deg, derfor klarte jeg faktisk ikke å se noen andre grunner til at en mann skulle rakke ned på kvinner i en tråd der mannen begår overgrep. 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

forsvare?? Du var visst ikke så oppegående du. Har ikke forsvart han i det hele tatt, bare grep muligheten til å få frem at det er vanlig at kvinner mister lysten i lange forhold, uansett hvor "bra" ting måtte være.

Og kan heller ikke stole "blindt" på TS, sikkert en annen side av saken. Menn og kvinner kommuniserer veldig forskjellig ofte og har forskjellige behov.

Anonymkode: ee357...d44

Vi kan ikke diskutere basert på at det muligens finnes en annen side av saken når vi bare får presentert en side. Dessuten handler det om hvordan han får ts til å føle seg. Da hjelper ikke hans side

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...