Gå til innhold

Sex uten å ha lyst, og mannen er klar over det.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor er du gift med en du ikke vil ha sex med? 

Anonymkode: 635f6...bba

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor er du egentlig fortsatt sammen med en slik mann? Det virker jo ikke en gang som du elsker fyren, bare at du er redd for å være alene? Det er jo ingen smart grunn til å bli værende i et forhold der den ene bestemmer omtrent alene over sexlivet, og bestemmer at JEG VIL HA NÅ OG DA SKAL DET SKJE!.

Hjelpe meg altså, det hadde jeg aldri orket å leve med. Å måtte ha sex i frykt for at bråket skal eskalere er jo det samme som sex under tvang.

Anonymkode: fc4f2...b1d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som han bruker sex som en slags avledning? Egne tanker? Stress? Sinne? 

Dårlig gjort av han å likevel ha sex, men du må jo også si nei uren å si du kan bli med likevel. Si "nei", ikke noe mer. 

Anonymkode: 3d19a...63a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts? Hvorfor tviholder du på han? Jeg har også vært i et 20 år langt forhold, så godt å slippe pliktsex. Det ødelegger seg på alle måter. 

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

min frykt er at han skal si at forholdet vårt er dårlig og at han ikke gidder mer. 

Men synes du egentlig at dette forholdet er bra? Du skriver at han oppfører seg dårlig og er kjip mot deg i løpetav dagen, for så å kreve sex av deg senere. 

Vil du være sammen med en som behandler deg så dårlig?

Han manipulerer deg. Det han gjør er ikke greit! Du fortjener så mye bedre, og ikke la ham lure deg til å tro at du ikke kan få noe annet, for det kan du ❤️

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan snakke om dette med din fastlege. Slik skal det ikke være.
Men utifra hvordan jeg tolker deg så kommer han ikke til å synes at dere trenger noe hjelp som vil avkreve noe endring fra hans side. At dersom dere skal ha hjelp, så er det for å "fikse" deg. Da er det nok dødfødt.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Annonse

Hvordan går det med deg, TS? Kom du deg vekk?:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.5.2023 den 10.10):

Jeg har en mann som fort kan bli irritert og sint dersom vi starter å ha sex, men det avsluttes uten at han har fått komme av en eller annen grunn. (Skjer ikke så ofte). Han blir også irritert om jeg ikke vil ha sex. Han mener at det alltid er på mine premisser. Altså at jeg skal være med selv om jeg ikke har lyst, som en plikt. Jeg blir ofte med for å ha fred i heimen, men føler meg skikkelig dårlig etterpå. I går var han irritert hele dagen, men når jeg spør sier han at det ikke er noe. Jeg sier jeg tolker det som at du er sur når du går foran meg hele tiden og ikke snakker til meg. Han svarer at det er noe galt med meg som tolker hele tiden. På kvelden spør han om jeg vil ha sex, han er kåt. Jeg svarer ærlig at jeg ikke har lyst, men at jeg kan bli med. Han har sex med meg selv når jeg sier jeg ikke vil, men har jo samtykket... vet ikke helt hva jeg vil med dette.. men lurer på om det er meg det er noe galt med? Skal man bli med, selv når man ikke vil fordi man er i et forhold... er det en plikt... han sier han har sex med meg når jeg tar initiativ, at han liksom bare blir med. 

Anonymkode: e5ee0...c14

Unnskyld utrykket.. "Du har truffet den mannen ingen kvinne vil ha"💔

"Om det er noe galt med meg?" Nei, jeg synes ikke manglende sexlyst er galt..  Men han gjør jo det stikk motsatte, hvis han vil øke sexlysten din. Press i sexlivet fører også til dårlig samliv, så du kan umulig ha det bra sammen med typen din🤔

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/18/2023 at 1:50 PM, AnonymBruker said:

Jeg samtykker, men han vet jeg ikke vil. Han vet jeg gjør det for å gjøre han fornøyd eller i frykt for at det skal eskalere. Men jeg samtykket, så i grunn mitt problem  da. Hilsen trådstarter 

Anonymkode: e5ee0...c14

Du må rett og slett slutte med det. Det er lett å si at «det er hans feil», men du fortsetter med det. Du må sette grensene. Jeg sier ikke det for å være kjip, men du kan ikke gang på gang være med på det og unnskylde med «men han vet jeg ikke vil». Hvorfor er du sammen med han?

Anonymkode: 41f92...3fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slå opp eller la ham finne seg en elskerinne.

Anonymkode: 5d3d2...f45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.5.2023 den 10.15):

Mannen din er en overgriper 

Anonymkode: 262e9...677

Nei, det er han ikke, og det er utrolig dårlig gjort mot de som faktisk har blitt utsatt for overgrep og mot han det gjelder å kalle han det.

Anonymkode: 1f82b...785

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist:/ mannen min er også sånn, men kanskje mye verre, han må klå hele tiden. Vi jobber med å få han til å bli eksmann

Anonymkode: 96605...d13

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andro skrev (På 18.5.2023 den 14.36):

Nei, et samtykke som er presset fram er ikke noe samtykke.

Hun samtykker med å være fortsatt sammen med. Fy faen. Ta ansvar for deres EGNE handlinger for en gang skyld. 

Anonymkode: 2fd10...206

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trist lesing. Dette må du endre på. Du skal ikke ha sex om du ikke vil eller tenner på dette.
Jeg ville aldri klart å ha sex om min kjære sa at det ikke ga henne noe, dvs. ingen tenning, ingen orgasme. Jeg har avvist hennes initiativ noen ganger da jeg følte at hun egentlig gjorde dette for å være "snill".

Lurer på om TS ikke har sexlyst i det hele tatt, eller kunne tent på å ha sex med andre? Kanskje trekant med en annen som du selv velger kunne vekket lysten også på din mann? Mange menn tenner på dette så litt kommunikasjon om "kinks" kan avdekke om dette er noe for dere. Unødvendig at du skal gå gjennom livet uten å ha god sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.5.2023 den 10.10):

Jeg har en mann som fort kan bli irritert og sint dersom vi starter å ha sex, men det avsluttes uten at han har fått komme av en eller annen grunn. (Skjer ikke så ofte). Han blir også irritert om jeg ikke vil ha sex. Han mener at det alltid er på mine premisser. Altså at jeg skal være med selv om jeg ikke har lyst, som en plikt. Jeg blir ofte med for å ha fred i heimen, men føler meg skikkelig dårlig etterpå. I går var han irritert hele dagen, men når jeg spør sier han at det ikke er noe. Jeg sier jeg tolker det som at du er sur når du går foran meg hele tiden og ikke snakker til meg. Han svarer at det er noe galt med meg som tolker hele tiden. På kvelden spør han om jeg vil ha sex, han er kåt. Jeg svarer ærlig at jeg ikke har lyst, men at jeg kan bli med. Han har sex med meg selv når jeg sier jeg ikke vil, men har jo samtykket... vet ikke helt hva jeg vil med dette.. men lurer på om det er meg det er noe galt med? Skal man bli med, selv når man ikke vil fordi man er i et forhold... er det en plikt... han sier han har sex med meg når jeg tar initiativ, at han liksom bare blir med. 

Anonymkode: e5ee0...c14

Hvorfor bor du sammen med han? 

Man bør forresten ikke spørre om sex med ord. Bedre framgangsmåte er å holde partner tett inntil seg , kysse og kjæle, og så får begge plutselig lyst.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.5.2023 den 10.37):

Jeg fikk denne følelsen i går etter sex. Jeg var ekstremt lei meg fordi jeg ikke føler meg forstått eller respektert. Han har oppført seg dårlig mot meg hele dagen og plutselig vil han ha sex, uten å forstå at det blir helt rart og feil for meg. Han sier han klarer å distansere seg fra det om vi har et problem. Han er bare kåt og vil komme. For meg handler det om å være glad i den andre og føle seg elsket. Jeg burde sagt klart og tydelig nei, men er redd stemningen hadde eskalere og fortsatt også i dag.. helt til det blir rettet opp, feks med at jeg har sex med han. Hadde jeg ikke hatt sex med han i går hadde han fortsatt vært sur.min frykt er at han skal si at forholdet vårt er dårlig og at han ikke gidder mer. Han har truet med brudd i mange år. Jeg er kommet i en uheldig sirkel der jeg gjør ting jeg egentlig ikke kan stå for for å bevare forholdet med han. Dette vet han. Burde ikke han tenkt i går at jeg ikke ville... og da ikke utført det. Han ser lett på det som at det er gi og ta... hver sin gang liksom.. jeg kan umulig ha virka engasjert heller. Starta på brystkassa hans uten en lyd til det var over 😔 jeg forstår at jeg må endre noe her, men det er vanskelig.. han sier alle andre er anderledes og at det er jeg som er rar. (Har vært sammen med han siden jeg var 18, er nå snart 40). 

Anonymkode: e5ee0...c14

Du blir utsatt for overgrep og voldtekt. Voldtekt er ALT som ikke er entusiastisk medvirket til. Det at han i tillegg bedriver følelsesmessig utpressing, sier ganske mye om ham. Ikke deg, men ham!

Har selv vært i et forhold der jeg sa at jeg "prostituerte meg for husfreden", men har funnet ut at jeg var i et mangeårig overgrep. Det tok meg flere år å gjenvinne sexlysten, si nei når det var nei, og det å kjenne på lyst til å selv ta initiativ. 

Vanligvis ville jeg svart anonymt på noe slikt, men om du vil, så send meg en mld. Det finnes mange som deg. DU er ikke annerledes, men HAN er en overgriper. 

 

  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I Grosny skrev (4 timer siden):

Hvorfor bor du sammen med han? 

Man bør forresten ikke spørre om sex med ord. Bedre framgangsmåte er å holde partner tett inntil seg , kysse og kjæle, og så får begge plutselig lyst.

Selvfølgelig kan man spørre om sex med ord. Å forvente at kos og klemming skal føre til det, blir feil for mange. Selv er jeg kåt når jeg kåt, ikke kosete. 

Anonymkode: bd9d2...3a6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.5.2023 den 13.50):

Jeg samtykker, men han vet jeg ikke vil. Han vet jeg gjør det for å gjøre han fornøyd eller i frykt for at det skal eskalere. Men jeg samtykket, så i grunn mitt problem  da. Hilsen trådstarter 

Anonymkode: e5ee0...c14

Men hvorfor er du sammen med en sånn mann? 

Anonymkode: b91e2...f37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hun samtykker med å være fortsatt sammen med. Fy faen. Ta ansvar for deres EGNE handlinger for en gang skyld. 

Anonymkode: 2fd10...206

Flott at lovverket har en annen tolkning av samtykke enn deg. Heldigvis utformet av mennesker med mer inngående kunnskap enn deg. Ta ansvar og les deg opp på rett galt om kompasset er så på villtur at alt annet enn protest er samtykke 🤮

Anonymkode: bd9d2...3a6

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Du må rett og slett slutte med det. Det er lett å si at «det er hans feil», men du fortsetter med det. Du må sette grensene. Jeg sier ikke det for å være kjip, men du kan ikke gang på gang være med på det og unnskylde med «men han vet jeg ikke vil». Hvorfor er du sammen med han?

Anonymkode: 41f92...3fd

Du er kjip. Ingenting annet. Man må ikke si ifra om noe flere ganger. Og hvis man ikke kjenner om partner er med på leken eller ei, er det et overgrep. Dette vet alle, men noen velger å ikke ta det innover seg og heller tar side med overgripere ved å sette skylda på offeret. 

Anonymkode: bd9d2...3a6

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...