Missbumblebee Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #1841 Del Skrevet 14. desember 2006 Har liten tid nå, men ville bare si at sambo har blitt bedre etter en krangel for noen dager siden. JIPPI! Jeg tror han skjønte tegninga da jeg fortalte han at jeg godt kunne tenke meg å kunne gå på do alene en gang i blandt og at han ikke burde bli sur for at jeg ber han ta henne da. Så nesten ut som det gikk et lys opp for han da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 14. desember 2006 #1842 Del Skrevet 14. desember 2006 Syntes det var en "fin" problemstillings du tok opp med samboeren Kanskje det gikk opp et lys for ham Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #1843 Del Skrevet 14. desember 2006 Hehe, ja det var nok det Cr@sh, hvertfall ble han ganske så satt ut da jeg sa det og hadde ingen flere motargumenter. Han har virkelig vært flinkere både i går og i dag, og det er veldig deilig. Håper bare det fortsetter sånn. Snuppa sover på armen min nå, så det blir ikke lange innlegget jeg skriver nå heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 15. desember 2006 #1844 Del Skrevet 15. desember 2006 Ja, du hadde så rett så rett Cr@sh, det bør sjekkes opp! Legen min begynte først å snakke om utskrapning, men det var ifølge sykehuset fryktelig sjelden at de gjør nå til dags, de lar stort sett kroppen ordne opp selv. Antar at man får noe antibiotika hvis det ligger mere igjen der inne så det ikke skal bli betent. Jeg skal nok komme med en oppdatering etter kontrollen til mandag. Ellers må jeg innrømme at jeg syns sambo er dårlig på å avlaste meg, selv om han ser at jeg er sliten. Han har alltid noe annet han må gjøre eller så er han sliten etter jobben eller han har en annen unnskyldning. Selv når hun er rolig kvier han seg for å ta henne, jeg må lissom spørre om han kan hjelpe meg, eller beordre han til å gjøre noe, som f. eks å bade henne eller skifte bleie. Tror ikke han skjønner at det er fulltids"jobb" å være hjemme med henne, at jeg også er sliten etter lite søvn (han har flyttet ut av rommet igjen fordi han ikke fikk sove nok), mye skriking og bæring. Mener ikke å klage på han altså, men det føles litt urettferdig, særlig nå når det er helg og han bare ligger og slapper av på sofaen mens jeg holder på å styrer... Heldigvis sover hun nå, så da blir det litt tid til å gjøre noe for min del også. Burde gjort noe fornuftig, men det orker jeg ikke. I kveld skal sambo ut med noen venner, og da kommer mamma hit, da får jeg endelig litt avlastning, og det skal bli veldig godt. Har prøvd å si ifra til sambo, men han reagerer da med å påstå at jeg ikke skjønner at han er sliten, og at jeg er urettferdig. Uff, føler at jeg syter litt nå altså, men jeg vil ikke klage til folk rundt oss, og et sted må jeg bare få det ut... Nei, nå skal jeg gå å få ryddet litt på kjøkkenet, for det trengs! ← Jeg tror vi har en del til felles akkurat der. Jeg gjør ALT hjemme. Sambo går fulltidsskole og jeg har 10 timer i uka på skolen. Her hjemme gjør jeg som sagt alt. Vasker, støvsuger, rydder, henger opp klær, setter på klesvask.. osv. Han hjelper til å lage mat, det er han flink til og han tar ut av oppvaskmaskina noen ganger og går ut med søpla og henter ved. Men ellers er det lite... Han sitter foran datan å spiller en del. Så jeg føler at han heller vil sitte foran datan enn å være med meg og Emma. Mens han sitter der leker jeg meg med henne, gir henne mat, skifter på henne og bader henne. Han har aldri badet henne. Det er sant som du sier det er en fulltidsjobb å være med barna hjemme. Noen ganger føler jeg meg som en hushjelp og alenemamma. Blir jo helt utslitt. Ting har blitt bedre med dataspillinga da etter jeg brøt totalt sammen en dag her.. jeg begynte å grine noe så forferdelig. Jeg var så lei meg og lei av at han spilte hele dagen og på kveldene. Jeg var helt alene. Men husarbeidet er det ikke blitt noe bedre med. Jeg gjør alt. Men hva skal en si for å forandre på det? Når jeg begynner på fulltidsskole må han rett og slett hjelpe til mer for da har vi 2 små! Jeg er ikke noe superwoman Men..jeg skjønner deg godt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 16. desember 2006 Forfatter #1845 Del Skrevet 16. desember 2006 Uff, ikke bra at du har det sånn da Marthepia! Som for å møtbevise meg har min kjære ryddet og støvsugd hele første etg i dag mens jeg og tulla var ute en tur. Hadde ikke forventet det, men det var veldig hyggelig å komme hjem til et koselig hjem igjen. Tror nok han hadde litt dårlig samvittighet for at han var så ubeskrivelig gretten i går.. Hehe, syke mannfolk er ikke til å spøke med! Ellers har tulla en veldig rar dag i dag. Kan være det er en berømt økedag på gang, hvertfall har hun nesten bare sovet og spist i hele dag, bortsett fra litt skriking da, men mindre enn vanlig heldigvis. Sambo er ute på julebord, og jeg får snart besøk av ei venninne. Det blir kjempekoselig tror jeg. Nå skal jeg gå å lage dip og skjære opp agurk og gulerøtter mens snuppa enda sover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 16. desember 2006 #1846 Del Skrevet 16. desember 2006 Så koselig at sambo hadde tatt tak hjemme Håper dere får en trivelig kveld... Dipp og grønnsaker hørtes digg ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 17. desember 2006 #1847 Del Skrevet 17. desember 2006 Så flink han har vært! Sambo tok ut oppvaskmaskinen i mårres uten at jeg spurte om det Det er et sjokk for meg! Nevnet til han at jeg kanskje skulle ta en streikedag så han får se hvordan det ser ut her hjemme når jeg ikke gjør noe. Da får han virkelig se hvor flink jeg er og hvor mye jeg har å gjøre. Vi satt bare å tulla med hverandre så han tok det ikke alvorlig. Skal støvsuge litt nå.. Sambo snorker på sofan Han blir vekket :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 17. desember 2006 #1848 Del Skrevet 17. desember 2006 Så bra din sambo har gjort litt i hjemmet! Skal se det blir bedre i fremtiden! Håper du hadde en hyggelig aften med venninna di! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 19. desember 2006 #1849 Del Skrevet 19. desember 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 21. desember 2006 #1850 Del Skrevet 21. desember 2006 Håper det fortsatt går bra i heimen etter krangelen deres! Så lenge det kommer noe godt utav det, så kan man fint krangle litt innimellom... Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 21. desember 2006 #1851 Del Skrevet 21. desember 2006 Oensker deg og dine en Riktig God Jul! fra Holly og Nurket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 21. desember 2006 #1852 Del Skrevet 21. desember 2006 Så godt at sambo har begynt å komme seg. Riktig god jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 22. desember 2006 #1853 Del Skrevet 22. desember 2006 Hei på deg! Det var godt å høre at det er forbedringer på gang,håper det holder seg sånn! Så vil jeg ønske deg og dine ei fin julefeiring og et strålende 2007! Håper dere slipper flere triste hendelser på mange evigheter fremover.. Stooor jule Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 22. desember 2006 #1854 Del Skrevet 22. desember 2006 (endret) GOD JUL TIL DEG OG FAMILIEN! Endret 22. desember 2006 av Skrållan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 23. desember 2006 #1855 Del Skrevet 23. desember 2006 Ønsker deg og mannen en riktig god jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 23. desember 2006 #1856 Del Skrevet 23. desember 2006 Vil ønke deg og dine en riktig god jul, et et godt nytt år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 23. desember 2006 #1857 Del Skrevet 23. desember 2006 Innom med ønske om en riktig så deilig jul! Juleklem fra Cr@sh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 23. desember 2006 #1858 Del Skrevet 23. desember 2006 Innom en kjapp tur for å ønske deg og dine En god jul og et godt nytt år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 23. desember 2006 #1859 Del Skrevet 23. desember 2006 God jul! Klemmar frå Linn3c og Småtten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 25. desember 2006 #1860 Del Skrevet 25. desember 2006 innom med en forsinket julehilsen. Håper du har en fin jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå