Gå til innhold

Missbumblebee's Bumblebaby


Missbumblebee

Anbefalte innlegg

  Vi ble også satt opp på sånn samlivskurs for nybakte foreldre, noe han har sagt han skal vøre med på før, men i gpr da jeg nevnte det hadde han ingen interesse av det i det hele tatt... Grrrr :frustrert: Jeg drar alene jeg om det er sånn det skal være! Han syns visst ikke at vi hadde noen problemer som vi trengte å gjøre noe med.. Lurer litt på om han hører etter når jeg snakker, men det spørs vel...

Før fødselen snakket vi også om å melde oss på et sånt. Og nå etterpå begynte mannen å lure på om det egentlig var nødvendig... :frustrert: Han mente at sånne kurs egentlig var for de som hadde problemer. Men det er jo ikke nødvendigvis det. Det er et kurs for å forebygge, og lære seg hvordan man takler den kjempestore omveltningen det er å få sitt første barn.

Snakket litt mer om det, og ble enige om at vi ikke meldte oss på det første kurset nå, men venter på neste runde. (Det første var allerede da småtten var 4 uker... )

Satser på at det blir to ting vi får ut av kurset. Det ene er at vi lærer noe om hvordan vi skal takle dette, og det andre er at vi lærer at andre kan passe småtten i noen timer mens vi gjør noe annet. (Tenkte å plassere han hos besteforeldrene begge kurskveldene.)

Håper han blir med deg da! Er jo for dumt hvis han ikke engang ønsker å lære hvordan dere kan beholde parforholdet samtidig som dere er gode foreldre! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Så bra at sambo har skjerpa seg litt.

A har også en tendens til å ligge å kave og sparke og herje om natta; men nå ligger han i en mykbag, men teppe, dyne også tar jeg over det vindtrekket. Da blir det litt trangt nedi der og da sovner han på et blunk!

Bare et tips! ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle! :klem: Bare en liten tur innom i dag jeg. Alt er greit i heimen her, i går hadde sambo tulla alene mens jeg var på møte, og fikk beskjed etterpå at "Det holder med 1 time altså!" :ler: Han tror vel det er så mye vanskeligere for han å ha henne. :ler: Vel,vel det er da en start, så jeg skal ikke klage.

I dag er det ett år siden jeg testet positivt første gang, men da trodde jeg ikke det var en "ekte" positiv test, fordi det tok en god stund før den ble positov. Rart å tenke på nå. Først tre dager senere fikk jeg en klar positiv test. Sambo har bursdag i dag, så vi skal kose oss når han kommer hjem fra jobb. Må en tur i butikken snart, men snuppa sover nå så jeg venter litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!!Så bra at han har henne litt alene!Det har de bare godt av begge to ;)

Og så herlig for deg å kunne begynne å bevege deg litt bort uten babyen av og til!Er viktig det!

Håper bursdagen ble bra og at helga blir like så!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Lenge siden jeg har vært innom deg nå... :sjenert:

Jeg må si at jeg syns du er veldig tapper og tålmodig med sambo-situasjonen :kose:

Du skal ikke måtte ha det sånn, men det vet du vel også... Håper han snart får opp øynene!

Men godt å lese at han hadde henne alene en liten stund her en dag,- vi får håpe at det er starten på "bedre tider" :)

Gratulerer med morsdagen :blomst:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg så glad! Så utrolig, utrolig glad! I går var det ett år siden jeg testet positivt, vi feiret mammas bursdag, kusinen til min lille deilige snupp ble 6 mnd, en venninne av meg ble lagt inn på føden (vet enda ikke om det har kommet baby, men det har det sannsynligvis!), og det aller, aller, aller beste: Broren min og kona venter baby igjen!!!! Det er enda veldig tidlig, så det er langt ifra offentlig info, men uansett, så er jeg så inmari glad på deres vegne. Og som om ikke det er nok, så har snuppa endelig skjønt at det går an å sove alene! (dvs i kurv i sengen vår, men ikke oppå meg!) Livet er herlig når det først er herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest marthepia

Til en mor, fra en mor: Vi er de heldigste på jord. Våre barn har vi kjent helt fra tiden i magen. Et større mirakel enn solen om dagen. Selv om de raser imot oss med sinne, så ha alltid i ditt minne: At bak hvert ord de sier til deg, så finnes det alltid et jeg er glad i deg. Ha en fin morsdag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye fint å lese her inne nå. Koselig for broren din med baby! :)

Og håper sambo fortsetter med framgangen. Nå har han i alle fall hatt henne litt alene, håper det gir mersmak.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Saa flott at livet er herlig! Haaper det fortsetter saann! Skal krysse fingrene for at alt gaar bra for broren din og kona denne gangen!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...