Gå til innhold

Missbumblebee's Bumblebaby


Missbumblebee

Anbefalte innlegg

Ja da var det et nytt år, så jeg tenkte jeg kunne starte det med en prøverdagbok.

Er fremdeles i første pp, aner ikke egentlig når jeg venter mensen så jeg lever i spenning her. ;)

Vel, jeg har ikke så mye på hjertet akkurat nå, men det kommer nok mere snart!!

Endret av Missbumblebee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med dagbok!!!

Jippi! :hoppe: Nå kan vi besøke hverandre... ;) Ikke glem meg selv om jeg er i A-L da... og ikke V.S.P heller.... :)

Godt nytt år!

:blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har funnet ut at jeg er veldig mye mer utolmodig enn jeg trodde. Og det samme er min kjære. VIL TESTE NÅ... Men jeg skjønner jo at det er aaaaalt for tidlig ennå.

I dag har jeg vært i byen for å prøve å få refinansiert huslånet mitt. Håper virkelig det går i boks, hadde vært så greit å bli ferdig med det.

Den yngste vofsa mi startet det nye året med så tygge hull i den ene sofaen min og dra innholdet ut over stuegulvet... KJEMPEMORO! Tydelig at puberteten og den O-store pøbelalderen er på vei der ja. Fra nå av er det ingen kjære mor, nå er det bur som gjelder når jeg ikke er hjemme!

Endret av Missbumblebee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den tålmodigheten ja.... Skulle hatt en stor boks av det jeg også... Gjerne intravenøst... :ler2:

Hvor lenge er det til IKM da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, den tålmodigheten ja.... Skulle hatt en stor boks av det jeg også... Gjerne intravenøst... :ler2:

Hvor lenge er det til IKM da?

Jeg aner ikke... Er på dag 28 nå, det er bare seks dager siden jeg hadde positiv EL-test. Men vet jo ikke om jeg hadde EL engang da.. Siden jeg nettopp har slutta på pilla og jeg ikke vet hvor lange sykluser kroppen min har tenkt til å få, så er det ikke så lett å vite når jeg kan teste. Har alt for mye tid til å gruble i dag visst, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da er det ikke lett å vite når man skal teste.... Blir puppene ømme kan det kanskje være lurt? hihi.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da er det ikke lett å vite når man skal teste.... Blir puppene ømme kan det kanskje være lurt? hihi.... ;)

De er ømme alt de... Men det tror jeg bare er kroppen min som gjør ventingen ennå vanskeligere, tror den liker å erte meg litt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til nabolaget og gratulerer med dagbok! Håper det klaffer for dere om ikke så lenge da, så ventetiden ikke blir så lang! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til nabolaget og gratulerer med dagbok! Håper det klaffer for dere om ikke så lenge da, så ventetiden ikke blir så lang! ;)

Tusen takk:) Virker som et veldig trivelig nabolag dette her! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Sukk* Jeg sitter å hører på en cd som min kjære "snekret" sammen til meg til bursdagen min som nettopp var. Han er jo bare SÅ herlig.. :hjerter_rundt: Første sangen var "thank you for loving me", og så har det bare fortsatt i samme stilen. Jeg håper jeg kan gi han en positiv test i bursdagsgave i februar... :kys_2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med litt "regne-hjelp" fra ei venninne har jeg nå funnet ut at jeg burde ha IKM 10 januar, så nå er det bare å vente... Klarer vel å vente 8 dager til før jeg kan teste skulle jeg tro. Får låse inn testene så lenge kanskje.. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ny dag, og ingen planer... Jeg aner rett og slet ikke hva jeg skal gjøre i dag. Drømte at jeg var å shoppet i natt, godt jeg kan gjøre det i drømme i det minste, for lommeboka tilsier ikke at jeg kan gjøre det med det første... :sur:

Vurderer å anskaffe meg en sånn ergometersykkel, så at de har det fryktelig rimelig nå, og jeg hadde helt utvilsomt hatt godt av å få litt bedre kondis... Hmm.. Noe å tenke på det ja! Plassere den rett forran tvn, da har jeg jo ingen unnskyldning overhodet til å få trent litt.

Endret av Missbumblebee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da har jeg vært en tur ute i kulda, ikke noe særlig å skryte av, men jeg har hvertfall ikke bare vært hjemme i dag. Blir så rastløs når jeg ikke har noen å snakke med på en hel dag jeg. Godt jeg og kjærsten har fått sånn "trådløs familie" fra netcom, da kan vi skravle så mye jeg vil uten å tenke på hva det koster... Håper at han får jobb i nærheten her snart, var så koselig i jula å være sammen hver dag.. Ikke blir det så lett med prøving bestandig når man bor et stykke fra hverandre heller. Tror jeg skal saumfare nettet litt for ledige stillinger jeg :sjarmor:

Endret av Missbumblebee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, nå tror jeg tanta kommer allerede... Det driver på å murrer og romsterer i magen som bare det.... :sur::sur::sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg håper jeg kan gi han en positiv test i bursdagsgave i februar...  :kys_2:

Min samboer har også bursdag i februar, og jeg vil også gi bort en positiv test i bursdagsgave.. *krysser fingrene for oss ;) *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min samboer har også bursdag i februar, og jeg vil også gi bort en positiv test i bursdagsgave.. *krysser fingrene for oss ;) *

Skal krysse fingrene jeg også!!! ;) (er ikke så optimistisk for min egen del nå, for jeg tror kanskje tanta er på gang, og min kjære har bursdag helt i begynnelsen av februar... Men jeg HÅPER hvertfall litt ennå, og så vidt jeg har hørt, så kan tro flytte fjell, så da burde det vel klare å få til et par blå streker skulle jeg tro...?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis vi ber til høyere makter så kanskje vi får to streker hver...

;):ler:

Så lenge det er tro er det håp, er det ikke det det heter?

Vel nå må jeg køye..

God natt ms bb..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis vi ber til høyere makter så kanskje vi får to streker hver...

;)  :ler:

Så lenge det er tro er det håp, er det ikke det det heter?

Vel nå må jeg køye..

God natt ms bb..

*Kjære,kjære høye makt, kan ikke jeg og Grace (og alle de andre som ønsker seg det) få to blå streker av deg snart? Vi er veeeeldig snille og greie alle sammen!!*

:rosaengel::engel::gullengel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...