Gå til innhold

Missbumblebee's Bumblebaby


Missbumblebee

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

BLÆ!

Nå skulle jeg nettopp ringe lånekassen for de har ikke sendt meg noen papirer jeg ba om for over en uke siden, og så var klokka ett minutt etter telefontiden.. TYPISK!!!

Ellers har jeg vært i byen og handlet litt, det ble mye mindre enn jeg hadde håpet, men det er nok kort-eieren litt gla for. :ler: Kjøpte meg 7 truser på suuuuper salg og to singleter, og dessuten fant jeg en bok mamma skal få i bursdagsgave.

Satt meg bom fast med bilen på flatmark ista da, det er ikke noe særlig frustrerende når det ikke er en levende sjel i nærheten til å hjelpe... Mishandlet motoren litt og kom meg frem tilslutt... :reise:

Ellers har jeg vært kjempeflink og vasket to maskiner med tøy, og hva skjer når jeg skal henge det opp?? Jo, først revner hele skittentøyskurven, og så brekker hele føkkings tørkestativ-dritten! Defivinitivt ikke min dag i dag!

Nå skal jeg sjekke litt mer på aetat om det er noen flere ting der som jeg kan søke på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers har jeg vært kjempeflink og vasket to maskiner med tøy, og hva skjer når jeg skal henge det opp?? Jo, først revner hele skittentøyskurven, og så brekker hele føkkings tørkestativ-dritten!

Er det mulig? Du må gjerne komme hit og låne tørkeloftet mitt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig? Du må gjerne komme hit og låne tørkeloftet mitt. ;)

Det hadde vært veldig fint du!! ;) Men jeg fikk heldigvis alt opp på det ene gjenværende hele tørkestativet til slutt, så da går det nok greit! Skal nok få hentet de tre stativene som er hjemme hos min kjære i løpet av helgen, de står jo bare der og tar opp plass likevel så lenge han bare er her!

Blir sen middag her i dag, har ikke begynt å lage noe ennå, og egentlig er jeg ikke sulten i det hele tatt.. Men jeg får vel prøve å ordne til noe spiselig her snart... Skal en tur innom flere dagbøker før jeg begynner tror jeg! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh no for en uflax da....Men jeg måtte le litt også for det kunne såå godt hendt meg også! Er flink med sånne uflaxhendelser!

Huff..ringe lånekassen er et mareritt uansett syns jeg...Det er forsåvidt alle slike offentlige kontorer. Greit at de har ventemusikk liksom,men mååå det være det fæleste som verden har hørt?!

Håper dagen imorgen blir mindre uheldig! Sov godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja lånekassen er noe driiiiit, jeg er heldigvis "ferdig med dem", men jeg trenger et papir fra dem som jeg har klart å miste eller kaste ellerno sånt, så i dag er det pån igjen med telefonmas.

Ellers så har jeg ikke tenkt med ut med det første, for her snør det så mye atte fysj.... Ikke gidder jeg å måke snø ennå heller, så det så!

Blir vel sittende her og knote litt på nettet ut over dagen da.. :ler: For det gjør jeg jo aldri ellers lissom... :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

IdaC Kvelden var veldig bra, var ute med en jentegjeng og skravlet babylaging og spiste kinamat.

Fjellrypa Hehe, klærne er tørre nå ja ;) Blir værre nåe jeg skal vaske klær neste gang, for nå er hele kjellernedgangen nedsnødd... :forvirret:

Skytte Takk det samme! :)

Sniker meg nok innom dagbøkene deres i løpet av helgen! Skal være alene hjemme i helgen, for min kjære skal hjem til huset sitt og ordne litt der.

Da jeg tittet ut døra i dag til en gedigen snøfonn tenkte jeg "pokker heller nå MÅ jeg måke snø"... Kavet meg gjennom snøen og fikk kjørt et ærend og da jeg kom hjem og skulle begynne å måke snø, så kom det er veeeeldig snill mann i en liten rød traktor og smilte til meg mens han begynte å brøyte gården min!!!! Snille mannen! Jeg aner ikke hvem det er, men han har gjort dagen min myyyye bedre! ;) Det er så deilig når sånt skjer!

Ellers skal jeg egentlig dra og undervise noen jenter etterpå, men jeg aner ikke om det er mulig å ri ute i all den snøen... Er et godt stykke å kjøre til dem, og har ikke fått svar på meldingen jeg skrev tidligere i dag. Kan jo godt være det ikke er så ille der... Får vente litt til og så heller prøve å ringe tror jeg. Litt kjedelig å kjøre så langt hvis de ikke kan ri likevel lissom.

Endret av Missbumblebee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble det noen ridetur paa deg, eller? Koselig aa ri. Jeg har ikke ridd paa nesten ett aar naa, men en dag skal jeg faa tid til det igjen..*droemme droemme*

Ha en kjempefin helg i all snoen!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, for en dag!

Dvs, tuuuuusen takk til alle snille menn som har hjulpet meg i dag! Klarte å kjøre meg fast tre, ja 3(!!!!!!!) ganger med bilen på vei opp dit jeg skulle ha ridetimen i dag. Og hver gang kom det snille menn og hjalp meg. Er evig takknemlig! Bil med bakhjulstrekk uten pigger i bratte bakker som ikke er brøytet er IKKE gøy! (Og jeg som er så vant med å kjøre på vinterføret med go`bilen min... FLAUT!)

Er lettere utslitt også egentlig... Og nå sitter jeg her med litt dårlig samvittighet, for en kompis (ikke en veldig nær venn, men dog) spurte meg tidligere i dag om jeg kunne hente ungene hans hos mora (som jeg også kjenner).Jeg er litt lei av å hjepe vedkommende egentlig, har kjørt å hjulpet han en del før, og aldri fått så mye som takk for hjelpen.. Jeg var på vei innover da, og sa at jeg ikke trodde det ble så lett, men at jeg skulle si ifra på vei hjemover. Sendte en mld til han da jeg var hjemme og sa ifra at jeg ikke hadde spesielt lyst til å kjøre noe sted pga hva som har skjedd i løpet av dagen og fikk ikke svar før en god stund etterpå. Skal jeg hjelpe han vil det si at jeg nok en gang må ut i masse dumme bratte bakker, denne gangen til et svært lite trafikkert sted, sent på kvelden og det har jeg ikke spesielt lyst til nå... :sur: Nei, jeg har IKKE lyst til å kjøre dit idag. Syns det er vel sent å skulle kjøre ungene hans nå også egentlig, klokka er jo over halv elleve alt!

(Og neeeeida jeg kommer sikkert ikke til å ha dårlig samvittighet resten av kvelden...)

*sukk*

Popelka Det ble ikke noe ridning på meg, men jeg fikk undervist jentene hvertfall. Jeg kan ri når jeg vil, men nå midtvinters er det mye som frister mer enn det... Men å holde meg unna et helt år, det klarer jeg nok ikke nei...

Håper virkelig at morgendagen blir litt lettere ja... Nå skal jeg på dagbokrunde, og så er det natta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny dag, nye muligheter.... Var i byen en tur, hadde tenkt til å shoppe litt på salg, men bare bittelitt, for jeg har aaalt for mange regninger nå... Men først så fant jeg ikke parkeringsplass, og så når jeg endelig fant det, så fant jeg ingenting jeg hadde lyst på... Så da ble det bare matinnkjøp i dag. Kjøpte meg en ostekake som jeg skal koooose meg med etterpå! Nam-nam!!

Er hjemme alene i helgen, litt rart egentlig, men litt deilig også. Imorgen skal jeg sannsynligvis stikke innom en hundeutstilling og se på hunden til ei venninne... men det er så tiiiidlig på morgenen at det er med forbehold... Nei, nå skal jeg gå å lage meg noe mat gitt!

Plutselig tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trallala.....

Jeg kjeder meg........

Iiiiiingenting å finne på... Eller jeg kan jo gjøre rent og sånn da, men det frister ikke. Og så kjøpte jeg en dvd i stad, men jeg har ikke lyst til å se på film... Driver å kikker på nettet om Yoga, det har jeg lyst til å begynne med, fant et kurs som er i nærheten her, men det er alt for dyrt for lommeboka mi nå desverre. Driver å laster ned litt om det nå, så kanskje jeg kan bli selvlært....

Kommer sikkert snart tilbake ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hello!!

Så megauheldig du har vært da...Hadde nok gått opp i liminga jeg hadde det vært meg! Takler ikke å plages sånn!!

:sjarmor: Jeg har ingridienser til ostekake.....Det er snadder gitt!

Kanskje jeg skal lage det imorgen...Skal bort på middag idag så vi får sikkert nok da!

Og ostekake på en mandag er vel ikke forbudt?!

Håper du slipper ut å kjøre idag! Bare vær inne og kos deg du!

Hvilken dvd kjøpte du forresten?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!!!!!

Har du hattt det trivelig i helga? Selv om du var alene hjemme?

Takk for kooooselige meldinger i boka mi.... Du er en knupp!

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og ostekake på en mandag er vel ikke forbudt?!

Hvilken dvd kjøpte du forresten?!

Ostekake er ALDRI forbudt... Man må bare klare å la være så spise hele kaka på en gang....

Så aldri den dvd`n i går jeg... skal vi se hva het den nå da... *tenke* Må visst hente den, for jeg husker ikke..... The wedding date heter den. Har aldri hørt om den, aner ikke om den er noe. Får se den neste helg eller noe, for da skal jeg også være alene hjemme tror jeg.

Heia!!!!!

Har du hattt det trivelig i helga? Selv om du var alene hjemme?

Takk for kooooselige meldinger i boka mi.... Du er en knupp!

:kyss:

Joda, det var koslig i helga, litt deilig å være alene litt også, men det tar lissom litt tid å omstille seg.

I dag har jeg vært på hundeutstilling og sett på ei venninne. Tok med minstevoff, tenkte det var god trening for henne, og gjett om hun syns det var spennende!!! Til min store overraskelse var hun mye roligere enn jeg hadde trodd, men det er jo bare kjempefint! Hunden til venninna mi ble champion, så hun var strålende fornøyd også.

Nå skal jeg knote litt på nett for jeg skal gjøre rent og rydde litt her. Tenkte at det skulle være litt ryddig og fint til kjærsten kommer hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hørt om den jeg heller så må få høre hvis den er bra!

Er så glad i film jeg..!

Skulle ryddet her også...Men når rotet ikke har forsvunnet av seg selv til nå så trives det vel her,og da skal jeg ikke ødelegge gleden med en gang :ler:

Hunder er sååå kos!!! Fikk meg en dose fra hunden til mam og pap igår!

Skjønne lille vennen min! Hvis det går an å være forelsket i en hund så er jeg det :ler: Hun har bare så nydelige tillitsfulle øyne som bare en hund kan ha!

*sukk hvor jeg ønsker meg en hund selv..*

See ya!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ryddet her også...Men når rotet ikke har forsvunnet av seg selv til nå så trives det vel her,og da skal jeg ikke ødelegge gleden med en gang :ler:

Det er den beste unnskyldningen jeg har hørt på lenge! :grine2:

Kjedelig å kjøre ut i snøen, MissBumbleBee! Høres ut som en veldig slitsom fredag! Håper denne uka blir bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svinser innom for å ønske deg ei herlig og fruktbar uke!!

Fjellrypa; Jeg er en racer til å komme med gode unskyldninger for ting jeg ikke vil gjøre :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...