Gå til innhold

Missbumblebee's Bumblebaby


Missbumblebee

Anbefalte innlegg

That`s the spirit!! Supert at du er så positiv og har så bra stå-på vilje!

Her sov vi lenge idag og har nettopp spist frokost........ :sjenert:

Og nå er det selvsagt sport sport og sport :sur: Liker ikke sport jeg! Langt derifra!! Så jeg blir vel hengende på nett jeg da!

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Æsj... så kjipt at Tanta kom! :frustrert:

Men det er vel første PP er det ikke? Du skal se det blir baby hos dere om ikke lenge!!!! :sjarmor:

Jeg har prøvd så godt jeg kan å skremme bort tanta mi... håper jeg lykkes... ;)

Kos deg i dag... :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært hos akupunktør/homeøpat/fotsoneterapauten min. Fikk helt sjokk over hvor lenge det faktisk er siden sist jeg var der, 10 mnd!! Utrolig, men nå tror jeg faktsik at kroppen min begynner å få igjen litt immunforsvar!!! (JUBEL-JIPPI!!!!!) :hoppe:

Vel, jeg dro jo dit for å få hjelp med PCOSen min, og jeg fikk både et homeøpat middel og masse fotsone i dag, og i tillegg så fikk jeg et "frø" i øret som jeg skal massere noen ganger om dagen. Skal tilbake om to uker igjen. Håper kroppen min reagerer like godt på denne behandlingen!!!

Er egentlig ikke så deppa over at mensen kom nå, hadde vel igrunn regnet med det. Så da var det PP2 på gang. Denne perioden skal jeg teste på min kjæres 30årsdag, så jeg håper det betyr litt ekstra!!!

Ellers er det helt klart at min lille vakre vofs er på god vei inn i trassalder og pubertet nå. Hun har tre ganger siden i går vært oppe på kjøkkenbenken og "forsynt" seg av det hun har tått tak i, selv om vi har fersket henne alle gangene så gir hun seg ikke.. Blir nok en morsom tid fremover. Storevofs er litt lei nå tror jeg, hender hun kryper opp til meg i sofaen med et blikk som sier mer enn ord, "gi meg litt fri fra det udyret der vær-så-snill-mamma".

Nei, nå er det natta her i huset snart tror jeg... Kommer sterkere tilbake imorgen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ny dag da.

Fikk overraskelsesbesøk av en kompis jeg har kjent i evigheter. (Tror faktisk han er den eneste jeg har kjent så lenge som jeg fremdeles har kontakt med.) Koselig med besøk, men guuuud så mye mer jeg har vokst opp enn det han har gjort! Han er fremdeles i sin lile verden hvor alt skal fungere som han vil, og verden er enkel. Han har utrolig nok begynt på skole, noe han virkelig skal ha all ære for, men han er jo ikke voksen i hodet på noen andre måter. Og han er snart 28 år. Hmm.. Jaja, nok om det.

Ellers har det ikke skjedd så voldsomt mye her i dag egentlig. Vil at tante rød skal forsvinne så jeg kan komme igang med PP2 helt på ordentlig snart... (ååå, så utolmodig ja!)

Imorgen skal jeg på kino med ei venninne, det blir koselig. Lenge siden sist jeg har vært på kino nå. Min kjære kan ikke fordra å se film på kino, han blir så irritert av alle de andre som bråker og sånn. Greit å dra sammen med venner istede da ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen! :klem:

Koselig med besøk av en gammel venn da... :)

Siden du har vært så "snill" å hjelpe meg med postmannen... :sjarmor:

... så tenkte jeg å hjelpe deg med å bli kvitt tanta så PP2 kommer skikkelig i gang... ;)

:frustrert::kjempesinna::sinna: Tante Rød! Fort deg ut!!! :frustrert::kjempesinna::sinna:

Ellers.... :blaaveis:... hehe :sjarmor:

:klem:

Endret av Cr@sh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Cr@sh!! Håper tanta mi har skjønt poenget nå altså! :sjarmor:

Nå skal jeg se Frustrerte Fruer her på pc`n, mens min skjønne deilige kjæreste ligger på sofaen og se på C.S.I

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, ny dag da. Ikke så mye som har skjedd egentlig. Da jeg våknet i dag var det første jeg kjente at jeg var svimmel og kvalm... Hadde jeg bare ikke hatt tanta på besøk nå, så hadde jeg blitt hoppende glad for det, men nå er det bare upraktisk og teit. Det har heldigvis gått litt over nå. Skal jo på kino i kveld, og da kan jeg jo ikke være kvalm, det går jo ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellu!

:frustrert: litt på tanta jeg også!! Så kan den bare prøve seg å komme flere ganger...

Hvordan er formen? Håper det bare var et omreisende virus som strax forsvant!

Hva så dere på kino? Er så nysgjerrig på alt jeg!

Men så er jeg ganske glad i å se film da....! Men helst hjemme ja. Er ikke glad i kino jeg heller...Er best å få smelte i ett med sofaen og bare ta pause når jeg vil osv...! Ja,ja nok om det!

Fortsatt lykke til med prøvingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da har jeg nettopp kommet hjem fra kino, så Narnia som jeg syns var veldig bra. Det er hvertfall 8-9 mnd siden sist jeg var på kino nå, så det var på tide syns jeg... Nesten ikke folk i salen i dag og det passer meg godt, da blir det ikke like mange forstyrrelser.

Ellers ser det ut som tanta er på vei ut igjen, så prøvingen kan gjenopptas for fullt! :sjarmor:

Formen har vært bra stort sett i hele ettermiddag kveld, så jeg tror nok bare det var tilfeldig forbipasserende kvalme gitt. (Og greit er det så lenge det ikke bor noen i magen min ennå!)

Min kjære kommer om få strakser, og han er så utrolig nysgjerrig på hva jeg holder på med her på KG hele tiden.. :ler: Så jeg får vel komme meg bort herfra før han begynner å lure ennå mer! Hihi ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm..... Jada, jeg TRODDE tanta var på retur, men der tok jeg grundig feil ja... ÆSJ! :frustrert:

Vel, ellers så har det jo ikke skjedd så mye nytt siden i går kveld... Det er fantastisk fint vær ute i dag, men nå som all snøen er borte er det jo ikke vinter lengre i det hele tatt. Januar du lissom!! :riste:

Min kjære er utrolig nysgjerrig på hva som foregår her på KG ja, og jeg har prøvd å berolige han med at det ikke er noe farlig overhode, bare jentesnakk, men da ble han faktisk bare ENNÅ mer nysgjerrig om mulig er!

I helgen skal min kjære hjem til huset sitt og jeg skal være alene hele helgen... Det er leeeenge siden sist det! Jeg får nok finne på noe morsomt jentete tror jeg... :sjarmor: Har dere noen forslag så bare kom med dem!

Vi har bestemt at huset til min kjære skal selges i løpet av våren, han er jo her så og si hele tiden, og det er alt for mye å betale på to hus. Han syns det er ganske leit, og det skjønner jeg jo, han har brukt mye tid og krefter på å pusse det opp. Men det er jo det eneste fornuftige å gjøre. Det blir nok litt av en utfordring da, for vi har jo alt for mange ting begge to, og mitt hus er mindre enn hans, så når alle hans ting skal inn her blir det trangt.... :overrasket: Jeg har prøvd å si at vi får kvitte oss med endel ting begge to, men han liker ikke tanken på det. Det blir vel kanskje til at vi må leie et møbellager ellerno, det er jo meningen at vi da skal bygge på her etterhvert, og da trenger vi jo flere møbler enn vi har plass til nå. En annen ting er jo at vi har totalt forskjellig stil hva møbler angår, så det kommer nok til å se litt rart ut her! :ler:

Endret av Missbumblebee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tittelitt.... Nå har jeg nettopp installert verdens fineste skriver/scanner/kopimaskin som jeg fikk i jule og bursdagsgave av min herlige storebror. Den er bare SÅÅÅÅ fin! Nå skal jeg få scannet inn masse bilder jeg har lyst til å gjøre litt om på og så skal jeg skrive ut noen virkelig gode bilder jeg har liggende på pc`n. Det gleder jeg meg til! Men jeg må selvsagt lese litt mer i instruksjonsboks før jeg setter i gang for fullt, for denne saken er er litt mer avansert enn hva jeg er kjent med fra tidligere... :ler:

Ellers så ser det ut som min kjære ikke har tenkt seg hjem likevel, han mente han ikke hadde noe å gjøre der likevel, så da så. Får gjøre jente-tingene mine med han i huset da! :sjarmor:

Håper tanta har tenkt seg på retur snart, for nå er jeg LEI! Det holder nå... :frustrert:

Driver å vurderer å søke på jobb nå, det er litt skummelt, men jeg tror kanskje jeg skal hoppe i det nå og se hvordan det går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia!

Han er ikke den eneste som er nysgjerrig!! Sambo mener jeg er så mye inne på kg at jeg bruker opp internett :ler:

Ellers får jeg :frustrert: litt mer på tanta og håpe at NÅ forsvinner hun for godt!!

Må jo ha ny pp og nye muligheter!!

Natti!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer jeg listende inn for å kikke i din dagbok etter hyggelig hilsen i min. Ser ut som vi er nybegynnere i prøvingen begge to. Håper vi blir ferdige med den fasen veldig, veldig fort!

Hva slags hunder er det du har? Ønsker meg hund jeg også, men det får bli om en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer jeg listende inn for å kikke i din dagbok etter hyggelig hilsen i min. Ser ut som vi er nybegynnere i prøvingen begge to. Håper vi blir ferdige med den fasen veldig, veldig fort!

Hva slags hunder er det du har? Ønsker meg hund jeg også, men det får bli om en stund.

Jada, er nybegynner jeg også :ler:

Jeg har en dalmatiner på 7mnd og en eventyrblanding (boarder collie, flatcoated retriver og noe annet fuglehund tror vi) på tre og et halvt år. Masse liv med de to jentene i huset ja! Det var meningen at min kjære skulle ha seg en boxer, men vi har klart å la være det med det første... Orker ikke ennå flere unghunder med det første nå... Særlig ikke hvis vi er så heldige å få en liten spire snart! (Og om noen ikke kjenner meg igjen nå, så er ikke det MIN skyld hvertfall.. Hehe!)

Jeg har klart å få min kjære til å bli litt mer tur-menneske enn han var før, jeg elsker å være ute i marka langt fra folk. Kunne godt tenkt meg å bodd "ute i ødemarka" også jeg, bare det ikke er aaalt for langt til sivilisasjonen.. Hihi, jeg vil ha pose OG sekk! :sjarmor:

Vel, nå skal jeg ta meg en runde og "besøke" noen flere dagbøker her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja da var det ny dag igjen da.

I går kveld fortalte min kjære meg at mamman hans sa at jeg var en kjempeflott jente, og at han måtte holde på meg :hoppe: Jeg ble SÅÅÅ gla!

I kveld skal vi lage taco og kose oss, tenkte kanskje jeg skulle finne en film også så slipper jeg å se teite tvprogram som jeg ikke liker.. :ler:

Han ombestemte seg visst ang å dra hjem til seg selv i helgen, så det er utsatt. Hadde tenkt til å bli med han over neste helg igjen, men da skal jeg være med ei venninne på hundeutstillinge i nærheten her, så da blir det litt vanskelig.. Men, vi finner vel på noe!

Jeg har overhodet ingen planer for resten av helgen, mulig det bare blir å slappe av.. Vi får se. Kunne godt tenkt meg en god lang tur i skogen med voffene, men det er vel sikkert bare holke der nå... :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld skal jeg og min kjære på travbanen en tur! En av hestene til min mors kjæreste skal gå løp, og siden jeg reddet den hesten fra å dø da den ble født, føles det litt ekstra spennede å følge med, selv om travsporten strengt tatt ikke interresserer meg så voldsomt.. Men det at min kjære ville være med er jo helt supert da! Ganske morsomt at han tidligere ble svett bare av å stå på utsiden av stalldøra og se inn... :ler: Nå tørr han til og med å ta av de snilleste hestene grima, så han blir stadig flinkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg så gla, for Cr@sh er gravid, og det fortjener hun så inmari syns jeg!!! :-D

Har vært på travbanen og sett på, men det gikk ikke så bra, hesten ledet et godt stykke, men så i siste sving gikk lissom lufta helt ut av han og så var det stopp. Han skal nok sjekkes litt tror jeg, virker som det er noe so plager han nå.

Hadde med vofsene på banen da, så de fikk oppleve litt annet enn bare hagen her hjemme i dag.... Tror de syns det var fryktelig spennende, særlig minsten, hun var helt i hundre en stund der. :ler:

Ellers har vi sett film og spist taco til vi nesten sprakk, både kjærsten og jeg... NAMME! Nå er det snart kvelden her, så jeg får vel lufte voffene litt..

Kommer plutselig tilbake!! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...