Gå til innhold

Missbumblebee's Bumblebaby


Missbumblebee

Anbefalte innlegg

Nå er jeg så gla, for Cr@sh er gravid, og det fortjener hun så inmari syns jeg!!!  :-D

:klem: Du er så søt! ... og nå syntes jeg det skal være DIN tur denne PP'n!!!

:hoppe: Ut med tanta! INN MED :humpe: .... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:klem: Du er så søt! ... og nå syntes jeg det skal være DIN tur denne PP'n!!!

:hoppe: Ut med tanta! INN MED :humpe: .... :ler:

Tusen takk, jeg håper jo litt jeg også da... Hadde bare vært så sinnsykt moro å kunne teste positivt på 30årsdagen til kjærsten, da hadde han blitt så utrolig glad.. Men jeg regner vel egentlig med at det nok vil ta lengre tid enn bare 2pp på meg, så jeg graver meg nok ikke ned selv om det ikke skjer noe så fort. Akkurat nå har jeg tenkt til å være kjempeglad for at du har blitt gravid Cr@sh, så har jeg noe å smile litt ekstra for! ;)

Ellers har jeg sovet helt til halv tolv i dag, og det er leeeenge til meg å være, fikk helt sjokk da jeg så på klokka, og styrtet ned i 1 etg for å se hva slags rabalder lille voff hadde rukket å gjøre, men hun lå jo bare søtt og sov og ingenting var ødelagt heldigvis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmm.. Jeg har faktisk begynt å like grapefruktjuice! :overrasket:

Det som var så vondt og ekkelt for bare en liten mnd siden drikker jeg nå frivillig til frokost.. Merkelig syns jeg.

Sov ikke fullt så lenge i dag heldigvis, så da får jeg forhåpentligvis litt mer ut av dagen. Jeg var ikkeno god form i går, slapp og tung i kroppen hele dagen. Mamma har blitt skikkelig forkjøla, så det spørs om ikke hun har klart å smitte meg.. Får ta det litt med ro og se hvordan formen er utover dagen tenker jeg.

Det er gråvær ute og flere plussgrader... Midt i januar du lissom!

I går dro jeg med meg voffsene og gubben og gikk tur i strandkanten. Det var egentlig kjempekoselig, selv om min kjære ikke innrømmet at det var deilig å komme seg ut før vi satt i bilen på vei hjem igjen. :ler: Hundene storkoste seg hvertfall, masse nytt å snuse på er alltid en slager.

I dag vet jeg ikke hva som skjer, blir nok mye sofa i dag tror jeg... ;)

Nå ser det endelig ut som tanta er på full retur, så nå kan godt EL komme om ikke så fryktelig lenge... :humpe::sjarmor:

Endret av Missbumblebee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres deilig ut med en tur i strandkanten...

Kos deg i dag... En ny arbeidsuke kommer snikende på oss når som helst nå... ;)

:klem: til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært småkvalm og uvel siden jeg sto opp, og det har ennå ikke gitt seg.. :( Håper det gir seg før kvelden hvertfall. Det frister ikke egentlig å lage og spise middag i dag, men jeg får vel prøve å få i meg noe vel.

Ha en fin kveld alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har endelig kvalmen gitt seg litt. :)

Min kjære lagde "middag" i dag, spagetti med ketsjup... Hehe, han er ingen superkokk akkurat, men det gikk ned, og kvalmen ble bedre ganske kjapt etter det heldigvis.

Var hjemme hos mamma en tur tidligere i dag, leste i avisa og fant en ledig stilling hos Liten. Er nettopp ferdig med å skrive søknad nå, tenkte jeg skulle ta meg en tur innom imorgen og levere søknaden selv. Hadde vært helt kanon å få jobb der altså!!!

Nå skal vi se film her, så jeg får vel skrive mer imorgen istede. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er Liten for noe?

Lykke til med jobbsøknad! :)

Liten er en barnebutikk med utstyr og klær og slikt! Jeg har så inmari inmari lyst på den jobben... Skal dusje og kle på meg nå før jeg drar ned dit og leverer søknaden min. Må jo gjøre et godt inntrykk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med jobbsøkingen! Og håper forkjølelsen holder seg unna deg!

Tusen takk! Tror jeg greier meg unna forkjølelsen, men jeg er kvalm i dag også... Syns det er dårlig gjort å ikke være gravid, men likevel være kvalm flere dager i strekk...

Jeg fikk levert søknaden på Liten ista, personen som skulle ansette var ikke tilstede, men jeg håper søknaden min var bra nok til å høre noe tilbake hvertfall...

Jeg vil, jeg vil jeg VIL ha den jobben!!!

Ellers tok jeg en tur innom en bokhandel i byen og der gikk de siste pengene mine ja... Det var salg, og de hadde en bok som het "foreldre for første gang" eller noe lignende. Typisk nok var det flere jeg kjenner i butikken, så jeg spurte om ikke damen bak disken ville pakke den inn for meg :ler: Kjøpte også en liten kalender-bok med bilder av Anne Geddes, og den er bare sååå søt! Hun lager så utrolig flotte bilder syns jeg! Nå er lommeboka tom, men heldigvis er det masse mat i kjøleskapet og nesten full tank på bilen :sjarmor: Godt jeg får penger i slutten av uka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da har vi spist middag her, skravlet litt og planlagt hva som må ordnes fremover. Min kjære skal jo selge huset sitt og flytte inn hit på ordentlig, og da er det jo litt som må ordnes først. Det er endel praktiske ting som f. eks å liste ferdig forskjellige steder og male noen strøk på et par rom. Jeg gleder meg litt til å gjøre istand til visninger og sånn jeg, avhengig som jeg er av interiørblader/bøker/programmer så er det gøy å få gjort noe ut av det jeg har lært meg etterhvert. Vi må også få takst fra flere forskjellige meglere så vi får en realistisk pris på huset, og finne ut hvem som gir best betingelser for oss som selgere.

Jeg har lest masse i boka jeg kjøpte tidligere i dag, men egentlig er jeg litt skuffet, syns ikke den var så veldig god, kunne lissom mye av det som stod der alt. Får ønske meg flere bøker etterhvert.

Snakket litt med mamma tidligere i dag også, om barn graviditet og slikt. Hun har mistet flere ganger og selv om jeg har visst det siden jeg var liten, så har jeg ikke visst så mye detaljer, så nå fikk jeg svar på endel spørsmål jeg har tenkt på i det siste. Det er mulig at hun også har/hatt PCOS, men hun har ikke fått diagnosen. Vet ikke hvor vanlig det var før i tiden (typ 30 år siden) å finne ut slike ting jeg egentlig. Jeg vet med meg selv at jeg ikke kommer til å klare å holde mamma utenfor hvis jeg blir gravid, og jeg sa at jeg nok kom til å fortelle henne det tidlig hvis jeg er så heldig. Hvis jeg er uheldig å mister, så kommer hun uansett til å få vite det da.

Ellers sitter min kjære og glor på tv og hans kommentar når jeg satte meg ved pc`n ista var "Åh, skal du ljuge på kvinnesiden din nå igjen"... Hehe, avhengig jeg??? LAAAANGT IFRA.... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny dag da. Jeg hadde egentlig tenkt meg på en udanningsmesse i dag, men det rakk jeg jo typisk nok ikke. Det jeg ville høre om begyner nå, og jeg har jo ikke kommet meg ut av koseklærne ennå og er langt mindre klar enn jeg burde vært. Blingsa på klokkeslettet så nå er jeg litt irritert på meg selv ja! :sur:

Får vel tråle internett og finne ut det jeg trenger her istede.

Jeg har så utrolig lyst til å bli fotograf... Det skal jeg bli, før eller siden.

Nå driver jeg å prøver å ringe legen, for jeg vil ha time, men det er jo bare opptatt heeeeele tiden... NÆ, der svarte de jo!! Fikk time om en uke, og det passet jo fint. Jeg vil gjerne få tatt litt blodprøver og slikt for å sjekke status på jernlager, blodprosent, om jeg har B12 mangel nå osv. Greit å ha alt i orden så en evt liten spire har alt som trengs inni der. Dessuten vil jeg gjerne høre litt om hva jeg skal gjøre dersom jeg blir syk mens vi prøver eller hvis jeg blir gravid (har flere kroniske sykdommer, men de er alle "snille" om dagen heldigvis).

Jeg tror jeg skal skrive liste jeg! Kommer jo til å glemme alt jeg bør spørre om...

Nei, nå er det to hunder her som vil ha meg med ut ser det ut som... Får skrive mer her litt senere i dag tror jeg. Kommer plutselig tilbake!! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei paa deg, bare innom med en tirsdags- :klem: !

Saa fint du fikk legetime, skal til legen selv neste uke. Greit aa faa ting sjekket opp i ny og ne.

Ha en fin dag!

((((((((babyvibber)))))))))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på jobben, så har ikke tid til å skrive så mye...

Men ønsker deg en fin-fin tirsdag... Min har ikke vært så verst... men gleder meg til å komme hjem...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, nå har jeg nettopp søkt på ennå en jobb, på en blomsterbutikk! Det hadde også vært veldig moro!! Det stod i annonsen at det var gode karriere muligheter innenfor bedriften, og det hadde kanskje vært noe.. ;)Jeg er så utrolig lei av å gå hjemme og "ikke gjøre noe".

Tusen takk for tirsdags :klem: Popelka! Og Cr@sh jeg håper dagen din går suuuuperfort så du snart kan komme deg hjem!! ;)

Det er inmari kaldt her i dag, jeg tror nesten jeg må fyre opp i ovnen.. Brrrr!

Ellers skal jeg kikke litt mer på nettet etter flere ledige jobber, nå er jeg skikkelig på hugget kjenner jeg!! Jeg VIL, MÅ, SKAL finne på noe å gjøre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så flink og effektiv du er!! Morsomt når man har endel prosjekter å henge fingrene i!

Blir litt inspirert når det gjelder de jobbsøknadene! Skal levere tre imorgen,men tenker å prøve å få meg jobb innen det jeg virkelig har mest lyst til etterhvert!!

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny dag, nye muligheter. Fikk nettopp e-mail fra blomsterbutikken om at de har mottat søknaden min, så da er det bare å vente....

Jeg har mulighet til å dra til trysil på en kanonmorsom tur om noen uker (helt gratis til og med...), men TYPISK nok skal storebror feire bursdagen sin da... Har ennå ikke bestemt meg for hva jeg skal gjøre, men må nok finne en løsning før dagen er omme. Jeg har evt mensen når den turen er, og da kan jeg jo drikke litt hvis jeg føler for det da.. Hmmm, ikke lett!

I dag har jeg fått i oppdrag av min kjære og ta med kortet hans(!!!!) og dra til byen :sjarmor: Jeg skal få byttet batteri i klokka hans, men jeg lurer litt på om det kortet skal være med en bitteliten tur på januarsalg også ja... Hihi.

Ellers har jeg ikke de største planene for dagen egentlig, men det dukker vel opp noe. Må hvertfall vaske litt mere klær... (det er så tiltak, for jeg må ut av huset for å gå ned i kjelleren som er det eneste stedet det er mulig å ha vaskemaskin.. Blæ!)

Ellers snakket jeg med ei venninne i går som ganske nylig ble mamma for første gang. Jeg kjenner henne ikke sååå godt, så jeg har ikke villet mase på henne, men nå har vi planlagt at jeg skal ta meg en tur og besøke henne og den nye lille gutten hennes. Hun fortalte også at ei felles venninne er gravid, og det syns jeg var kjempekoselig. (For en gangs skyld ble jeg overhodet ikke misunnelig?!? WHAT??)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...