Gå til innhold

Missbumblebee's Bumblebaby


Missbumblebee

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fikk ikke skrevet noe i går, for alt gikk i ett her. Vi dro inn og besøkte broren og svigerinna mi på sykehuset. Ble forberdt på at min bittelille niese ikke så så godt ut. Hun hadde vært død i noen dager, og kroppen var begynt å tæres på. Jeg ante ikke at det gikk så fort jeg, på tirsdag var hun i live, men allerede fredag da hun ble født vistes det godt at hun hadde vært død en stund. Vi fikk selv velge om vi ville se henne eller ikke. For min egen del var det helt uaktuellt å la være å se henne, jeg måtte jo vite hvem den lille niesen min var! Min kjære derimot klarte ikke, syns det ble for vanskelig, og så tror jeg han syns det var vanskelig i forhold til vår lille baby.. Han passet på lilletulla vår mens vi var inne hos dem.

Ganske tøfft å se den bittelille kroppen ligge helt urørlig, intullet i helseteppe og dyne, som alle andre nyfødte. Jeg fikk holde henne, og kjenne at hun var et lite menneske. Man så jo at hun var død, men jeg syns likevel at hun var vakker jeg. er sikker på at hun hadde vært kjempenydelig om hun bare hadde fått lov til å leve. Det blir begravelse i slutten av uka sannsynligvis.. Med en bitteliten kiste med lille jenta i... Det er så feil! :grine: Veldig godt å kunne ta opp min lille deilige datter og kjenne at hun puster, at hun er her hos meg. Samtidig er det så utrolig vondt å vite at broren min, kona og sønnen deres aldri vil å mulighet til å kjenne det samme med lille jenta deres... :tristbla:

Ellers er det greit med oss, jeg har fått trøske på begge brystene og tulla har masse i munnen, så ammingen er et sant mareritt nå, men etter en tur på legevakta i går kveld så håper jeg det gir seg snart. Fikk et middel mot det der, men det gjør like herlig vondt ennå. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff... så utrolig trist med babyen til broren din...

Må være utrolig rart for deg og sitte der med dinm perfekte lille jente... verden er rar og urettferdig noen ganger.

Varme tanker til dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg føler veldig med broren og svigerinna di! :grine:

Det har fått meg til å tenke på hvor heldig jeg er som fortsatt har en sprellende baby i magen. Og om 4 uker har jeg den forhåpentligvis levende i armene mine.

Mulig det er det at babyen dems skulle ha vært født sprell levende den også omtrent da, som har gått så sterkt inn på meg. Det får meg til å tenke at det ennå ikke er sikkert, og at det fortsatt kan skje noe med lille babyen min i magen...

Akkurat nå klarer jeg ikke å se for meg livet uten en liten baby i det! (Selv om jeg aldri har hatt en liten en før...)

Håper de får masse hjelp og støtte fra helsepersonell og familie! Det trenger de helt sikkert nå!

Og husk å nyte lille jenta di uten dårlig samvittighet på tross av det som har skjedd! Det er hverken din eller hennes feil! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen kontraster dere opplever om dagen! Veldig trist med din lille niese, og veldig spesielt når dere selv har ei som er så lita.

Håper det går bra med broren din og hans familie, og med dere alle sammen!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:grine::grine::grine:

Herregud for en urettferdig verden vi lever i...Jeg klarer ikke la være å grine nå...det må være det mest jævlige å oppleve noe sånt...

Jeg har ingen fornuftige ting å si....ord blir bare meningsløse....

:klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: til dere alle som har vært innom her!

Det blir lite nett tid på meg om dagen... Lillesnuppa har mye vondt i magen så det blir mye skriking stakkars liten. Det føles nesten som hun bare sover, spiser eller skriker. Ganske slitsomt for oss alle sammen igrunn. Har begynt å gi henne minifom dråper, og det hjelper litt på det værste, men jeg tror nok jeg skal få en time hos naprapat eller naturterapauten min til henne, er verdt å prøve om det hjelper litt hvertfall.. Jeg er forsiktig med hva jeg spiser, men det er mulig at det er fordi jeg har mye stresshormoner i melka om dagen... Det er det ikke så mye jeg får gjort med, kan lissom ikke regulere hva som skjer rundt meg heller.

Ellers er trøska på tilbakegang heldigvis, så det gjør ikke fullt så vondt å amme lengre, selv om hun har fått seg litt dårlige vaner, og tar ikke alltid brystet riktig, og det gjør ikke akkurat såre brystvorter noe bedre... Håper å få avvendt henne med det ganske snart, har fått litt tips på barselpoliklinkken.

Vel.. I går var det begravelse for lille tanteungen min. Det var en tøff opplevelse, men det var veldig godt å få være med på den også. Den bittelille kista med lille jenta i, omkranset av bamser og brev fra mamman og pappan sin. Vi kom litt tidlig, så jeg fikk se henne igjen før de lukket kisten. Tror broren min var litt bekymret for at vi skulle syns at det var ekkelt å se, fordi kroppen hennes naturlig nok har blitt mere nedbrutt allerede. Jeg sa som sant var at for meg er hun vakker uansett. Det er ikke det minnet som vil følge meg når jeg tenker på henne. Nå våkner snuppa her og er illsint og sulten tror jeg, så jeg får skrive mere siden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Stakkars Lillesnuppa som har så vondt i magen sin :tristbla: Man får jo så vondt av disse små når de har vondt. De er jo så hjelpesløse, og får ikke fortalt hva som passer seg dem...

Jeg får helt vondt inni meg når jeg tenker på små kister... Det er ingenting som er så meningsløst som det.

Håper det var en minnerik og fin opplevelse, som dere kan ta med dere resten av livet, selvom det helt sikkert var forferdelig vondt og grusomt!

Stor og god :klem: til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magevondt er ikke bra... stakkars. Er så ille å se når de ar vondt også - og ikke greie å hjelpe skikkelig... :(

:klem: og god helg... Tenker på deg!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff hva dere må gjennomgå altså...Jeg vil bare hyle høyt og grine når jeg tenker på sånne ting...det er så ufattelig grusomt at jeg blir dårlig....

Håper dere får hjelp med lillesnuppa deres sånn at det blir mindre vondt i magen hennes...

Tenker på dere,stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...