Holly Hobbie Skrevet 9. januar 2007 #1881 Del Skrevet 9. januar 2007 Innom med en stoooor Saa godt at jenta di legger paa seg som hun skal! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 10. januar 2007 #1882 Del Skrevet 10. januar 2007 Heia! Så herlig å høre at det går rette veien med lillesnuppa! Blir nok bare gode greier skal du se! Men fysjom så gørr med bot ja...Himmel og hav det er irriterende.Heldigvis og gudskjelov har vi gratis parkering her i byen!Så jeg trenger bare passe på at jeg står riktig,ellers hadde jeg garantert havnet i samme situasjon for jeg er så distrè! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 11. januar 2007 #1883 Del Skrevet 11. januar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 14. januar 2007 #1884 Del Skrevet 14. januar 2007 Ønsker deg og dine ei fin og rolig uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 16. januar 2007 #1885 Del Skrevet 16. januar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 17. januar 2007 #1886 Del Skrevet 17. januar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 18. januar 2007 #1887 Del Skrevet 18. januar 2007 Heisann! Så fint at snuppa legg på seg og blir stor og lang! Kor mykje veg ho no, og kor lang er ho? Eg skal på helsestasjonen i morgon og måla han no ved dåpen, tenkte eg. Skal de ha/har de hatt dåp? Masse spørsmål dette, men det er så kjekt å ha nokon som er så tett i alder med Prinsen min. Håpar de får ein flott dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 20. januar 2007 #1888 Del Skrevet 20. januar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 22. januar 2007 #1889 Del Skrevet 22. januar 2007 Håper det går bra med dere alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #1890 Del Skrevet 26. januar 2007 Hei og tusen takk for hilsner alle sammen! Jeg må nok innse at jeg ikke har allverden med tid til å være her inne på en stund... Dagene går i ett her, og med så lite avlastning som jeg får så er det sofaen som skriker etter meg når jeg endelig har litt tid til overs... Sambo er ikke flink til å avlaste meg, og han syns visst det er helt greit at det bare er jeg som har henne. Nesten så jeg føler meg som alenemor, og den følelsen liker jeg ikke. I natt sov jeg nesten ikke fordi lille snuppa bare lå og vred seg, sparket og slo med armene. Sambo sa at han kunne ta henne en time når han kommer hjem, det er vel første gang siden hun ble født at han har tilbudt seg noe sånt på eget initiativ. Håper det er begynnelsen på en positiv trend. (krysser fingrene) Ellers har jo snuppa blitt nesten 3 mnd nå, og kolikken har vært helt borte i et par uker. Hun begynner å bli mer og mer intressert i omverden nå, og har også begynt å ta i leker og prøve å stappe dem inn i munnen og riste på dem. Det er inmari morsomt å se hvor fort utviklingen skjer! Mandag skal vi på helsestasjonen på 3mnd kontroll og da blir det spennende å se hvordan utviklingen er. Sist vi var inne (for nesten to uker siden) veide hun 5350g og 62,5cm lang. Vi skal ikke ha dåp siden hverken jeg eller sambo er kristne, planen er en navnefest litt nærmere sommeren. Har mye familie som bor langt unna så det er litt enklere å få samlet folk når det ikke er midt på vinteren. Nei nå får jeg avslutte her, er litt tungt med et sovende barn på armen foran pcn... Til alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 26. januar 2007 #1891 Del Skrevet 26. januar 2007 Så koseleg å høyra frå deg Missbumblebee! Så lang jenta di er blitt! Og godt å lesa at kolikken er vekk. Synd at mannen ikkje hjelper så masse til, har følt litt på det av og til eg også, men prøver å tenka at det er masse å gjera på jobben til mannen, g at han er kjempesliten når han kjem heim om kvelden. Så i helgene pleier eg å "dumpa" prinsen litt hos mannen, for då har han ikkje den unnskyldninga at han er sliten. Eg lar han nemleg sova lenge i helgane, så han får tatt igjen litt kvile då... Men det var nok om meg. Håpar du trivst like masse i mammarollen som det eg gjer og at me får ei ny oppdatering frå deg snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 26. januar 2007 #1892 Del Skrevet 26. januar 2007 hei på deg, vennen Jeg syns det er frykteli synd at ikke mannen din stiller mer opp. Dette burde du virkeli ta opp med han. Du blir jo helt utslitt. Jeg har selv en nevø på 3 mnd, og vet hvor slitsomt det kan være siden jeg har han her ganske ofte.. Ta vare på deg selv, vennen, og ha en fantastisk helg. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 26. januar 2007 #1893 Del Skrevet 26. januar 2007 Så fint å høre fra deg... og takk for til dagboka mi... Enig med Linn3c og Liljen... synd at sambo ikke tar sin del av babyjobben. For det er det det er, i hvert fall til tider.. en fulltidsjobb og vel så det... Håper det blir bedre - ellers bør du virkelig ta det opp med han og si hvordan du vil ha det! Godt at snuppa di vokser og gror.... håper du har tid til å oppdatere etter 3mndskontrollen... Ta vare på deg selv! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 26. januar 2007 #1894 Del Skrevet 26. januar 2007 Synd det fortsatt er slik med samboeren din. Håper virkelig at det endrer seg! Du trenger avlastning, kolikk er krevende. (selv når man er to om jobben...) Håper du får hvilt deg nok innimellom, så du ikke blir helt utslitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 27. januar 2007 #1895 Del Skrevet 27. januar 2007 Så koselig å høre fra deg igjen, og godt å lese at kolikken har gitt seg. Må si at jeg er helt enig i alle andre her: utrolig dumt at ikke sambo tar sin del av jobben med den lille. Håper det bedrer seg etterhvert. Har du prøvd å tatt det opp med ham? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 27. januar 2007 #1896 Del Skrevet 27. januar 2007 Så godt å høre fra deg, og supert at kolikken har gitt seg! Er enig med de andre her, det er synd at din sambo ikke bidrar mer med jenta deres enn han gjør... Man skal ikke føle seg som en alenemor når man er to foreldre. Håper dette bedrer seg innen den nærmeste fremtiden, du fortjener å få litt hvile! Ha en super helg vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 27. januar 2007 #1897 Del Skrevet 27. januar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 28. januar 2007 #1898 Del Skrevet 28. januar 2007 3 mnder allerede! Tiden flyr Supert at kolikken er borte. Må si meg enig med de andre her. Synd at han ikke hjelper til mer enn han gjør. Hva er det egentlig han gjør hjemme? Har mine prioder der jeg føler meg som alenemamma jeg også, men det har blitt mye bedre nå. Han har sluttet i klanen sin (BF2) så det er mindre tid foran pcn nå enn det var tidligere. Han satt foran den hele tiden. Jeg matet Emma, skiftet på henne, lekte meg med henne, badet henne + ALT husarbeidet. Det er mye! Jeg var helt utslitt noen gang og så frustrert. Skjønner hvordan du har det! Men heldigvis har det blitt en endring her i hjemmet. Jeg gjør fremdeles ALT inne, husarbeid jeg mener. Men har leker seg mye mer med henne nå og skifter oftere på henne. Generelt mye mer tid til meg og hun. Men jeg er fortsatt sliten.. Høygravid og sliten.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 29. januar 2007 #1899 Del Skrevet 29. januar 2007 Håper det er som du sier,at det blir en ny trend at han kan hjelpe til. Dere var jo to om å få ungen og da burde han huske på at det er slitsomt og krevende og at han ikke er mer sliten enn deg bare fordi han er på jobb om dagene... Enn andre familiemedlemmer,er det noen som kan ha henne litt av og til? Spent på å høre om kontrollen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #1900 Del Skrevet 30. januar 2007 Hei alle sammen! Sambo har faktisk bedret seg siden jeg skrev her! Altså ingen mirakelforandring, men dog, han er mere på banen! Har vært på 3mnd kontrollen nå, og lille snupp har fått vaksiner(det gjorde vondt i mammahjertet det! De diiigre sprøytene i min lille deilige baby ) Fikk snakket masse og spurt om ca 1000 ting jeg lurte på, og fortalte også helsesøter om hvordan arbeidsfordelingen er her hjemme. Hun foreslo det geniale at sambo skal ta en turn og hjelpe meg å få snuppa til å sove for seg selv. Veldig lurt, for han vil jo gjerne ha meg litt for seg selv, og jeg kan garantere at en baby som kun sover oppå sin mor er rimelig dempende på sexlysta... Vi ble også satt opp på sånn samlivskurs for nybakte foreldre, noe han har sagt han skal vøre med på før, men i gpr da jeg nevnte det hadde han ingen interesse av det i det hele tatt... Grrrr Jeg drar alene jeg om det er sånn det skal være! Han syns visst ikke at vi hadde noen problemer som vi trengte å gjøre noe med.. Lurer litt på om han hører etter når jeg snakker, men det spørs vel... Vel, tallene fra kontrollen i går var: 5600g, 64cm lang og 41cm rundt hodet. Endelig holder hun vekstkurven sin, så nå skal vi ikke inn på sjekk før om en mnd. Jeg spurte om dette med trøska, har jo slitt med det siden hun var 2 uker gammel, og har behandlet med mixtur i laaange tider. Hadde jo fått det på puppene jeg også og det har jo bare vært helt jævløig å amme til tider.. Vel, igår spurte helsesøster om ikke jeg hadde fått salve til brystvortene... What?!! Hvorfor har ingen sagt det til meg før?? Jeg har jo vært på legevakta, på helsestasjonen og hos fastlegen! Håper nå at jeg endelig blir kvitt detta en gang for alle, for jeg er drittlei! Sutrete lillesnupp her nå, så jeg får avslutte nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå