Gå til innhold

lous lille gledesbok

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Kanefart i Røros må jo bare være fantastisk romantisk :)

Jeg har bestandig hatt lyst til å ta en weekend på hotell i Røros i desember :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lillelou

Ja,jeg har også tenkt på det er par,to,tre,fire ganger. Det må være skrekkelig romantisk, (kaldt),og utrolig julete. :)

*drømme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Ja,satser på det. :)

Skal bare jobbe to dager i uka inntil videre,og det burde jo gå greit.

Tusen takk for klemmen- her får du en i tilbake :klem:

Har spist rondane fjellgryte med finnbiff, og det var faktisk godt. Nå gleder jeg meg til et glass rødvin og Fruene :)

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

Du får trøste deg med at det bare er "bunnsupet" fra 3litersdunken vi kjøpte til jul.... :sjenert:

Ikke mye å skryte av,altså. Ellers skulle jeg selvsagt ha invitert deg nedover på et glass. :)

Superb er forresten et utrolig bra uttrykk.Jeg har en venninne i Bergen som bruker det hele tiden, og hun legger ekstra trykk på b'en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morra begynner jeg på jobb.... :sjenert:

Alle sammen  :hjerte: lig velkommen til den lille bokhandelen "min"!

Skal nok stikke innom neste gang jeg er på de kanter, men det kan ta litt tid så du får nok bare holde deg der ;) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Skal prøve, Cata. :)

I mellomtiden legger jeg ut denne deilige linken her. Vurderer sterkt å begynne å sove med propper i ørene-er livredd edderkopper. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får trøste deg med at det bare er "bunnsupet" fra 3litersdunken vi kjøpte til jul.... :sjenert:

Ikke mye å skryte av,altså. Ellers skulle jeg selvsagt ha invitert deg nedover på et glass. :)

Superb er forresten et utrolig bra uttrykk.Jeg har en venninne i Bergen som bruker det hele tiden, og hun legger ekstra trykk på b'en.

Ja takk :)

Skal prøve, Cata. :)

I mellomtiden legger jeg ut denne deilige linken her. Vurderer sterkt å begynne å sove med propper i ørene-er livredd edderkopper. :sjenert:

Æsj, måtte du legge ut noe sånt!!! Jeg er livredd edderkopper - og jeg ligger allerede med sov i ro i ørene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Gødd mørra alle sammen! :sjarmor:

Sitter her med verdens minste rosinøyne,innrullet i dyna,og skal kle på meg og komme meg på jobb.Kjenner akkurat nå at det er litt skummelt-men håper det går bra :) .

Håper du har fått sove i natt,Impia, til tross for mine fæle edderkopphistorier! :klem:

Nei,nå må jeg få på meg noen klær-O spurte nettop om jeg skulle gå på jobb i dyna....

Ha en fin dag,folkens! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:vinke: hallais!

Lillelou- nå også Tilbake Fra Jobb. :sjarmor:

Føles godt-jeg har bidratt aktivt til varetelling med å telle/veie kort og konvolutter i farget kartong.Og ryddet skuffen de bor i. :sjarmor:

Men jeg jobbet ikke full dag, bare så det er sagt, her skynder vi oss med billeskritt.

Fyttigrisen så glatt det er i mitt lille nabolag! Pinny og jeg har nettop skidd rundt på tur,og jeg tuller ikke-jeg hadde null styring på hvor vi fòr hen.Helt villt!

Jeg vil oppfordre eventuelle lesere av dagboka som er over 80 år om å holde seg innendørs i dag,hvis de har lårhalsen kjær :gullengel:

Fikk et nydelig kort i dag fra Hildegard, et Big Horn Steakhouse-menykort. Det var koselig og oppbyggelig,men jeg frykter for at hun har fått en hangup på Nansen, for hun skriver om han hele tiden.

Hildegard, Nansen er dau! Du kan ikke klemme deg inntil hans mandige bryst,uansett hva du gjør! Unntatt i drømme da,selvsagt... :sjarmor:

:humpe::sexy:

Nei,nok tulleprat nå! På tide å snike rundt i noen dagbøker,og så har jeg en oppvaskmaskin som står og roper på meg.Frekk maskin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er det med disse oppvaskmaskinene våre? Har de noe på gang? Jeg synes stadig vekk de finner på ting i takt, for her hyles det også fra kjøkkenet. Men min kan bare holde kj.... sin til jeg har fått spist middag. Den får ikke lov til å begynne å jobbe ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Ja,min skal også bare holde kj*** en god stund til. :sjarmor:

Hva slags merke er det du har forresten-kanskje de er synkronisert på noe vis? Vår er en Siemens (dustemaskin,med knotter som faller av i hytt og gevær...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er også en Siemens så de er sikkert i slekt!!! Knottene sitter fast, men den trenger ca. 2 evigheter på en helt normal vask. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jah. De har rottet seg sammen og kommuniserer ganske sikkert via kjøleskapet.... (I hverfall bråker mitt sånn at jeg mistenker det for å forsøke å rope ett eller annet til Bartebyen.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:ler::ler::ler:

Har vært uten internett idag,og det er så glatt ute at jeg nesten har vært Fanget I Eget Hjem *med dramatisk stemme*....

Har vasket et tonn med klær,og kokt en svær kjele med bolognesesaus, så nå havner noe av det i fryseren,og vi skal ha lasagne til middag. :sikle:

ps;min mor påstår at man ikke kan ha rosa joggesko når man er 30,bare svarte og brune og grå.Har jeg tenkt å høre på det selvutnevnte Motepolitiet? Niks! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...