Gå til innhold

lous lille gledesbok


Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Gjest lillelou

God jul, Fjellrypa! :klem:

Har hatt en fantastisk fin jul så langt-skikkelig koselig samvær,besøk og massevis av deeeilig mat og vin. :hoppe:

Av gaver kan jeg nevne at jeg bl.a fikk ny bue til celloen min av Olav,så nå er jeg ekte cellist igjen! :hjerte: BLir nok en del gnukking i løpet av juledagene. I tillegg fikk jeg en nydelig brosje og parfyme. :hjerte:

Nå er vi på vei på julebesøk til Røros,hvor vi skal treffe venner,spise godt og ha det koselig.Blir der til i morgen,og så skal vi jule videre hjemme. :sjarmor:

Ha en god jul videre,alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huhuuu! Kan ikke dingle nede på side 2 da!

I dag har jeg hodt meg varsomt og kjærlig over magen mens jeg spydde en mindre kledelig munnfull med et ømt smil i munnviken.

Akupunktur neste!!!!!! :kvalm:

Håper du har en knallers juleferie :) !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Hallaois,jenter! :klem:

Vel hjemme fra Røros,hvor vi har nytt deeeeilig indrefilet av reinsdyr med jordskokk-og potetmos,soppsaus,ripsgelè og rosenkål, pinnekjøttrester,masse brød med det deiligste pålegg,og store mengder (les magnumflaske) med champagne. :sjarmor:

Heeeeeeeelt okei. :sjarmor:

Bakdelen var at det var null snø der oppe,men desto mer is,så vi måtte parkere bilen 500 meter fra hytta og skli bort dit som Bambi på isen.Heldigvis med hjelp av to snille folk med hodelykt. Men alt i alt,en alldeles toppers tur.

I går var det vår tur til å være middagsverter,så da ble det boef bourgignon (usikker på om jeg staver rett,her etter hukommelsen) og snøflekkede brownies,samt mine hjemmelagede sjokoladetrøfler.Så vi spiser HELT GREIT. :sjarmor:

I dag blir det bacalao,for vi hadde begge behov for noe fiskeaktig og krydret.Og så skal vi slappe litt av alene.:hjerte:

Håper dere andre også har fine dager.

:klem:

Hopper litt for Rypa som bare har to dager til termin! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmm, her var det mye god matprat! Bacalao er godt! Og brownies! Og sjokoladetrøfler....

Ble sulten nå, jeg, selv om det teknisk sett burde være helt umulig! Får gå en tur på kjøkkenet og snoke i en skuff! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

Godt nytt år,alle sammen!

Nå er anda i ovnen,og lukter allerede fantastisk.Håper det beste-dette er første gang jeg helsteker and. ;)

Smartingen lillelou hadde jo bestemt seg for å servere kransekakestenger til desserten,men nå bruker jo anda ovnen,så de kransekakestengene kommer til å bli himla ferske.

Og så har vi en flaske Möet&Chandon.... :sjarmor:

Kommer tilbake mot midnatt med sprudlende humør (håper jeg). ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Godt nytt år,Cata!

:kyss:

Rakettene er skutt opp,champagnen bruser i blodet,og det er på tide å avslutte nok en dagbok.Tusen takk til alle som har fulgt meg gjennom dette året, håper virkelig å se dere alle i min nye bok;nytt år,blanke ark.

Takk for nå! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...