Gå til innhold

lous lille gledesbok


Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Gjest lillelou

*puh*

Det er sjelden jeg går på salg og finner absolutt ingenting....men det skjedde altså i dag.Mulig det er dagen,og ikke bare meg, for jeg så ut som en ugle i absolutt alt jeg prøvde. :sjenert:

Endte opp med å handle litt mat, kjøpe etpar hudpleieprodukter,og å ta med meg kinesisk takeaway hjem til en sulten fyr.Ja, og så kjøpte jeg ny klotang til Pinny da, så nå kan hun bare begynne å grue seg-kloklipping er det skumleste hun vet.Kjøpte også grisehale som hun skal få når prøvelsen er overstått, og hun klarte selvsagt å lukte seg fram til den med èn gang,og ville ha den NÅ.Men det gikk ikke. :sjarmor:

Fant ikke nesnalobber, så det ser ut som om jeg må bestille dem på nett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her kommer en passelig dose medindignasjon over svigermor: :sinna::frustrert::kjempesinna::hakeslepp:

Godt at dere fikk dere en rensende prat om problemet!!!

Den sjokoladen høres jammen sunn ut! Har lyst på kakao og brødskive med egg og ansjos... Men så er jeg jo liksom på brødfri diett. Likevel har jeg spist C-mannpizza nå. Den er så god at det er umulig å la være!

:hjertesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjarmor: Gleder seg til sjokoladeaften.

PS. Hurra - endelig virker smileyene igjen. Nå har de funket 2 ganger i løpet av en uke. Jeg liker 2006 så langt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm. Når det gjelder dette med salg tror jeg vi har byttet personligheter denne gangen, for jeg finner aldri noe på salg ellers, men denne uka :sjarmor: . Noe voldsomt så shopping-modus det ble på pusla, fant masse fint joh!! Men dumt at du ikke fant noe da, men så er det enkelte dager man ikke synes man er fin i noe.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Værsågod, forsyn dere med deilig varm sjokolade!

:)

Direkte fra Mexico til oss alle sammen! ;)

Heldige du,pusla, som fant fine ting! Men det er egentlig typisk for meg at når jeg HAR penger,da finner jeg ingenting,og når jeg er blakk, da er det ååå så mye fint rundt omkring.

Ser et katteprogram på svensk tv.Mange fiiiine puser! Kjenner at jeg kunne tenkt oss en ny katt-Kanskje en britisk korthår?De syns jeg er så nydelige og rolige og "bollete".Og så har de fløyelspels.Men intet ondt sagt om vanlige huskatter altså, har vokst opp med det,og elsket hver eneste liten pus. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp! Har jeg ikke sagt hvor du kan kjøpe Labba? Jeg iler til med denne opplysningen: På Trondheim Torg, husker ikke om det var Falkanger eller Euro Sko, men en av disse har dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er egentlig typisk for meg at når jeg HAR penger,da finner jeg ingenting,og når jeg er blakk, da er det ååå så mye fint rundt omkring.

Eller når jeg trenger bukse, så kjøper jeg iallefall fire gensere og hettejakker før jeg faktisk finner en bukse som passer :roll:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma hadde shoppet ny sofa på salg, så det ble en lang telefonsamtale :) . Endelig får den 18 år "nye" sofaen avløsning av en ny og sprekere modell! Fikk forsinket julegave fra jobben; en gøyal kokebok og en diiiger stålpinsett.

Tudeluu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Haha,jeg seeer deg nok,Hildegard! :ler:

Corazon- takk for opplysningen, men de var fri der da jeg var og kikka i dag. Var der og sjekka på min mislykka shoppingrunde. :sur:

Vil være same-søt med små nesnalobber på! :sur::sur::sur:

Nå har jeg spist et grovt rundstykke med pølse (whoaa,så spennende :roll: ...) og spist et granateple. Granatepler er morsom mat,og så ser de ut som små juveler,de små røde frøene. :)

Kjenner at det begynner å bli lalletid.Eller kanskje jeg har mer lyst til å sitte oppe med boka mi? Må jo nytte godt de siste dagene før jeg begynner så smått å jobbe (antageligvis mandag) igjen, og boka er både spennende og litt :humpe: . Ikke be meg om å forklare hvorfor jeg brukte den smileyen. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Har egentlig lyst på en liten bytur i dag, men har ikke helt bestemt meg ennå. Men bilen min som har stått i ro siden før jul trenger nok å lufte seg littegranne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:vinke: Impia!

Ja, hadde sikkert vært godt for bilen å komme ut og trillet litt. :)

Jeg er verdens trøtteste menneske i dag, nest etter min søvnløse samboer. Merker at det tar på at han har en søvnløs periode,og bare ligger og kaster seg fram og tilbake for tiden.

Har vært ute og luftet Pinny,og laaaangt om lenge fant vi endelig en flekk hvor det gikk an å tisse. Hun er nå bra snål- tissing er definitivt ikke en Tilfeldig Ting. :)

I dag skal vi prøve oss på litt kloklipping også, og det kan jo bli "gøy". :sjenert:

Men først: Er grovt rundstykke med pølse til "frønsj"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hahaha :Hehe: renselsen er ikke så guggete. Ikke vær redd, lille venn!

Granatepler er toppers, hvor får man kjøpt det? Jeg har bare spist det i Syden. Det står forresten noe vakkert om granatepler i Salomos Høysang (er du her, Wagle?). Ikke sånn å forstå at jeg pugger Bibelen, men jeg var med på en kul konsert med Ketil Bjørnstad og Lill Lindfors, og der hadde hun en sensuell solo hvor bl. a. disse eplene ble nevnt.

Dumt man var utsolgt for labba, men faktisk skal jeg til Røros i morgen, og hvis du vet skonummeret, kan jeg glatt kjøpe med et par, de er neppe usolgt! Vil gjerne se deg same-søt !

:rosasmil:

Vi skal vel på neste operapøbb og skravle mens de stakkars sangerne fortvilet prøver å fange vår oppmerksomhet? (Fyyyyy skamme meg!!!) Men når sant skal sies, var de jo veeeldig langt unna oss, og vi var litt unnskyldt. Skal sjekke datoen, fikk visst en mail om det.

Har fått en heftig forespørsel, som jeg glatt takket nei til, det avstedkom en ydmyk mail, hehe. Mer om det i en eventuell PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Wagle er desverre (?) ikke her, Corazon. Har lest at han er i ferd med å bli hjerteoperert,og det har INGENTING med ting han eventulelt leser på KG å gjøre, det er heg heeelt sikker på!

*lykke til, Wagle*

Granateplene i går fant jeg på Ultra, men vet at jeg har sett dem på OBS på lade også.Så kan O få lese fra Høysangen for meg mens jeg spiser granateple neste gang. :sjarmor:

Hadde vært kjempeknall med nesnalobber,altså! Må bare sjekke kontoen først og se hva den tilsier av utskeielser først.Men tusen takk for tilbudet. :klem:

Nå skal jeg gjøre noe skikkelig gørr: Ta ut av,og sette inn i oppvaskmaskinen. :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Vi skal vel på neste operapøbb og skravle mens de stakkars sangerne fortvilet prøver å fange vår oppmerksomhet? (Fyyyyy skamme meg!!!) Men når sant skal sies, var de jo veeeldig langt unna oss, og vi var litt unnskyldt. Skal sjekke datoen, fikk visst en mail om det.

Har fått en heftig forespørsel, som jeg glatt takket nei til, det avstedkom en ydmyk mail, hehe. Mer om det i en eventuell PM.

Ja takk til operapub!- det var veldig koselig, og det jeg fikk med meg av sang var jo heller ikke direkte surt, selv om følelsesladede "svorske" lieder ikke akkurat er "partymusikk" :sjarmor::sjarmor:

Heftig forespørsel?Skrekkelignysgjerrigogmedhodetfulltavskitnetanker. :sjenert::rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou
Frønsj??? Akkurat spist frokost jeg :)

Nei, tissing er ett studie i valg av do det må vite :)

Ja de som trodde at tissing var en grei og ukomplisert ting, tar Feil. ;)

Ble det noen bytur på deg og lille bil,da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...