Gå til innhold

lous lille gledesbok


Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Gjest lillelou

Her er de.De har vintersalg også nå. :sjarmor:

Har allerede prestert* å blinke meg ut et skjørt og etpar topper til våren, har bestemt meg for å takle 30årskrisa via shopping. :sjenert:

*ikke ekstrem shopping,altså....*

*Måtte rette.Stod "prester" i stedet. Jeg snakker ikke om prester før jeg MÅ. ;)

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lillelou

Ja,stokkteite. :roll:

Men sånn er det tydeligvis-man er fortsatt ikke mer enn et stykke kjøtt ute på markedet. Argh,jeg blir så SINT av å lese sånt! :sur:

Er klart man ikke må drive og trykke kake i trynet hver dag,og at det faktisk ER sunt å trimme regelmessig,for ens EGEN skyld, den biten er jeg fullstendig med på, men jeg er vokst opp med forskrudde tanter som omtrent hele tida gnålte om at "ja,nå er det jammen på tide å slanke seg" og "se hvor mye ekstra du har fått på sidebenene".Sånt gjør ikke akkurat underverker for ens selvtillit. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, akkurat det er ikke noe ukjent fenomen for det har jeg også vokst opp med og det kan tidvis plage meg den dag i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Og nå leser jeg om alle foreldrene i India som velger bort barnet hvis de ser på ultralyd at det blir jente.Fyttigrisen, verden er et ubarmhjertig sted!

I Kina sitter 40 millioner ungkarer... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

Nei,jenter, vi får Gripe Makta!

*og da mener jeg IKKE at vi skal bli en naziutgave av OTTAR*

Håper bare jeg, hvis jeg noen gang får en datter, klarer å oppdra henne til å skjønne at det er HJERNEN hennes,og hvem hun er som person, som teller, ikke hvorvidt hun er platinablond,dukkepen og går rett inn i størrelse 36.

*ikke at dèt er videre sannsynlig,med meg som mor....*

Og sånne slankegnålende gamle tanter er det bare å hive til måsen. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå leser jeg om alle foreldrene i India som velger bort barnet hvis de ser på ultralyd at det blir jente.Fyttigrisen, verden er et ubarmhjertig sted!

I Kina sitter 40 millioner ungkarer... :sjenert:

Leste det jeg også. Er det ikke rart Kina driver den ettbarnspolitikken ennå da, når de ser at det medfører en hel gjeng ungkarer?

Nei,jenter, vi får Gripe Makta!

*og da mener jeg IKKE at vi skal bli en naziutgave av OTTAR*

Håper bare jeg, hvis jeg noen gang får en datter, klarer å oppdra henne til å skjønne at det er HJERNEN hennes,og hvem hun er som person, som teller, ikke hvorvidt hun er platinablond,dukkepen og går rett inn i størrelse 36.

*ikke at dèt er videre sannsynlig,med meg som mor....*

Og sånne slankegnålende gamle tanter er det bare å hive til måsen. :sjarmor:

Kunne ikke vært mer enig :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou
Leste det jeg også. Er det ikke rart Kina driver den ettbarnspolitikken ennå da, når de ser at det medfører en hel gjeng ungkarer?

Jo, Kina er et merkelig land.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra, man er politiske i boka di! Fikk nesten sjokk, for jeg syntes så tydelig den ene dama i gullbikini var meg.... :grine2:

Håper jenta mi snart finner ut at Barbie og Bratzz ikke er modeller fra virkeligheten. Pussig nok har hun ikke arvet min tette benbygning.

Jeg var en liten isdanser som liten (ikke ironi nå), tok noen piruetter, faktisk. Grov frem skøytene fra loftet for noen år siden, og mannen fant sine lengdeløpere. Det var et SYN! Vi var ikke like stødige som i barndommen, og den minste måtte i tillegg hjelpes på sine. Jeg var iført pels, og svingte meg rundt og rundt, og folk glaaante, men plutselig (etter ca tre minutter) skjedde det noe VONDT. Det viste seg at jeg hadde noen muskler i anklene som ikke var blitt vekket på 30 år. Måtte jo prøve å skjule smerten, men etter kort tid var det bare å iføre seg støveletter igjen, og vi hinket hjem, alle tre. Jeg med et bitteliten knekk på stolthetsfølelsen, for de samme mannfolkene fortsatte å glane, men nå i vantro og sjokk.

Gurimalla, tror jeg på opp i 2. etg. og forhindre at sønnen dreper seg. Han spiller piano, men bommer og brøler og banner og holder på å slå i stykker pianoet.

Kult med nytt katalogforslag! Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra, man er politiske i boka di! Fikk nesten sjokk, for jeg syntes så tydelig den ene dama i gullbikini var meg.... :grine2:

Håper jenta mi snart finner ut at Barbie og Bratzz ikke er modeller fra virkeligheten. Pussig nok har hun ikke arvet min tette benbygning.

Jeg var en liten isdanser som liten (ikke ironi nå), tok noen piruetter, faktisk. Grov frem skøytene fra loftet for noen år siden, og mannen fant sine lengdeløpere. Det var et SYN! Vi var ikke like stødige som i barndommen, og den minste måtte i tillegg hjelpes på sine. Jeg var iført pels, og svingte meg rundt og rundt, og folk glaaante, men plutselig (etter ca tre minutter) skjedde det noe VONDT. Det viste seg at jeg hadde noen muskler i anklene som ikke var blitt vekket på 30 år. Måtte jo prøve å skjule smerten, men etter kort tid var det bare å iføre seg støveletter igjen, og vi hinket hjem, alle tre. Jeg med et bitteliten knekk på stolthetsfølelsen, for de samme mannfolkene fortsatte å glane, men nå i vantro og sjokk.

Gurimalla, tror jeg på opp i 2. etg. og forhindre at sønnen dreper seg. Han spiller piano, men bommer og brøler og banner og holder på å slå i stykker pianoet.

Kult med nytt katalogforslag! Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

Bedre med to,enn med 0 . :sjarmor:

Sønnen din er sikkert bare genial, det er derfor han bråker sånn. ;)

Nå har jeg pimpet te og sett andre delen av Bellmanserien. Den var trist.Stakkars geniale men pengeuvettige mann. :grine:

Vurderer å finne køya sammen med en viss fyr som har stjålet tannbørsten min. Han er nemlig søøøøøøt. :sjarmor:

Har forresten sagt strengt ifra om at han ikke kan regne med å få monogrambroderte truser, og det protesterte han villt på....

Natti natt! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Hey,Impia! :vinke:

Hihi,nederst på siden her kan du se hva de der broderigreiene egentlig er for noe tulleprat. :)

Nå venter jeg på det skikkelige møkkaværet som er spådd! Det skal jammen bli bra deilig :ironi: .

Min siste fridag skal jeg bruke til å forsyne huset med med brød! Jeg skal bake vanlige grove,og grove med soltørket tomat og oliven-forandring fryder!

Våknet av at noen fyrte av en rakett eller ti ( :overrasket: ).Hva er det egentlig med folk og ting som sier "pang"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest lillelou

Jepp, det er hun som broderer. ;)

Ikke lenge igjen til den store dagen nå, datoen er 18 februar, og åstedet Røros.Blir sikkert fantastisk. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...