Gå til innhold

lous lille gledesbok


Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Juhu! Fint du blir bokhandler igjen! Men det er vel et klart minus at det ikke blir så mye pakking av julagaver? For det er morrrrro! :ler:

Har en super søndag så langt, men ligger ikke på latsida. Må derfor ile ut av boka di nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så stille det er her i dag??? Hvor eeeeer dere? :klø:

Kanskje alle rydder ut jula? Jo, det må være forklaringen. Jeg skylder på eksamen for å slippe å rydde i dag, men faktum er at jeg gidder ikke lese stort. Jeg henger rundt her i stedet. (Men jeg har en viss kontroll på eksamensstoffet, altså.) Får skylde på at jeg var så sein med å pynte til jul, så jeg kan la jula stå et par dager ekstra. Får gjøre en innsats i neste uke, tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:vinke: Corazon og Cata!

Ja,her er det ganske dødt i dag, det er sikkert.Vi har drevet og ryddet vekk jula,og ryddet generelt, og nå skal jeg straks legge på nytt sengetøy-et stripete et i "sjøgrønn" bomullsateng som vi fikk til jul.Skal bli deilig å sove i. :hjerte:

Og så driver vi og lager pinnekjøttmiddag,for å "spise jula ut av huset" eller noe sånt... :sjenert:

Har vært et utrolig og eventyraktig vær i hele dag.Fantastisk lys i ettermiddag,det så ut som om himmelen var i brann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sengetøyet hørtes jo bare ny-y-y-delig ut. Bomullssateng er jo så behagelig også. Og sjøgrønt er fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:) Ja,det er veldig fint.Måtte beundre det etter å ha lagt det på,og ble nesten misunnelig på meg selv. :ler:

Nå har vi spist oss stappers på pinnekjøtt,vossakorv,rødkål,mandelpoteter og kålrabistappe,og ligger i hvert vårt hjørne av stua og fordøyer. :sjenert:

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Ja,det er veldig fint.Måtte beundre det etter å ha lagt det på,og ble nesten misunnelig på meg selv. :ler:

Jeg bare må :ler: av deg :) Missunelig på deg selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

:)

Ja,tenk, så fint er det. ;) Har du forresten sett hvor utrolig vakkert det er ute i kveld? Så utrolig stjerneklart,og himmelen er lilla.:hjerte:

Nå er det leggetid i heimen. Det sjøgrønne dynetrekket venter på meg.... :sjarmor:

God natt alle sammen,sov søtt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, i dag har det vært nydelig ute :) Og vi har tatt bilder av himmelen i dag for det måtte vi jo bare forevige :)

:sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Morgenstund!

:sjenert:

Formiddagsstund! :sjarmor:

I dagf skal jeg; Gå langtur med Pinnyrumpa,og støvsuge stua og kjøkkenet. I gangen har O stabla ny "drit" som hører til et av utallige "prosjekt".

Kjenner at jeg faktisk ikke gruer meg til å begynne å jobbe, og det er jo bra. Koselig at alle er så positivt insstilt,inkludert sjefen på bokhandelen-hun er ei BRA dame.

Nå skal jeg ta en tur ut med en viss hund,og så skal jeg spise litt,og kikke i katalogen som lå i postkassen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen min :klem:

Så kult at du blir bokhandeldame igjen da snuppeluppa mi.Jeg tror du får det bra der jeg!Hadde jeg fortsatt bodd i Trondheim skulle jeg jammen ha handla ofte hos deg. :sjarmor: Men istedet ble jeg jo Bergenser.

Formen er ikke god ennå så jeg er bare så vidt innom og sjekker dagboka mi litt!Ellers føler jeg meg jo helt utenfor-en dag uten KG er liksom ikke det samme nei.

I går trosset jeg sykdom og gikk med skøyter sammen mann og barn nede på vannet her vi bor. Utrolig gøy men også kjempeskummelt siden det jo er 25 år siden sist. Og når isen begynte å smelle og lage sånne knekkelyder ble det ikke akkurat noe mindre skummelt da :overrasket:

Ha en fin dag vennne min :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:klem: Charmina!

Ååå...jeg også har lyst til å stå på skøyter!

Men det kan jeg ikke.

:sjenert:

For jeg har aldri lært det,og det var ikke vanlig at man stod på skøyter når jeg var liten dings i nordnorge.Allikevel har jeg alltid ønsket meg det.Hviiiite danseskøyter! Lurer på om jeg ikke må innvilge meg et par,og slepe med meg O ut på isen. Det kan jo være en del av 30årskrisen min. :sjarmor:

Har vært på butikken og handlet: Kyllingfilet,paprika,mais,rødløk,purre,mozarellaost,currysaus og sunt,grovt brød (gidder ikke bake før i morra,og vi var fri for brød...). Tenkte jeg skulle lage currypizza til middag i dag, noe jeg har smakt før,men aldri laget-så det kan bli spennende. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Currypizza høres unektelig spennende ut... :) Hva skal du ha oppå? (Ikke si at det er dit kyllingen i handleposen din skal, da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det var ikke vanlig å gå på skøyter i NordNorge da jeg var liten dings heller :ler:

Ble overrasket da jeg kom hit over alle disse barna som er ute på skøyter hver vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

:vinke: :vinke: :vinke: *vinker villt til Coarzon, Impia og Linnea*

Joooo....jeg hadde eeegentlig tenkt at kyllingen skulle havne på pizzaen :rodme:

For det var kylling på den currypizzaen jeg smakte sist, og den var GOD!

Nå tenker jeg at jeg skal ta igjen for alle mine tapte skøyteår i nordnorge,Impia! Skaffe meg skøyter og knø meg til en ishall! Kanskje jeg har utrolige,uante evner som isdanser-hvem vet? Håper jeg klarer å holde balansen og komme meg framover samtidig,i det minste. ;)

Åååå,mye fiiint i vårkatalogen! Og utenfor er det så lite vårlig som det vel kan få blitt.Kjente jeg fikk sånn frossen "skiløpernese" mens jeg gikk til butikken,og jodda, den ser ut som nesa til Rudolf nå.

Tenkte å snart knø meg ut med Pinny for "langtur", og så sette igang med middagen, sånn at den er ferdig til O kommer hjem, i stedet for de evindelige seinmiddagene våre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest lillelou

Neida, det er sånn omtrent som hennes&mauritz stort sett.Så har de noe merkeklær i tillegg,og de er jo en god del dyrere da, men de skal jeg ikke ha uansett. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...