Gå til innhold

lous lille gledesbok


Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest lillelou

Det vil vise seg. :)

Ihvertfall var det en deilig tur, og det VAR faktisk veldig godt å hoppe i dusjen etterpå.

Nå får vi se hvordan det går med ball-planene, stua er nemlig full av O's vaskeprosjekt fortsatt, og jeg risikerer å stange borti både det ene og det andre hvis jeg faller av ballen...

Det eneste problemet når det gjelder "tempo-turer" er Pinny. Hun er en sånn vimsete sjel som helst vil lukte på ALT som er interessant langs veien.Får et veldig skuffa ansiktsuttrykk når jeg roper "kom HER,Pinny",mens hun står med nesa nedi noe spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppeluppa mi :klem:

Godt nyttår vennen min, og gratulerer med den nye dagboka. Endelig var formen min så bra at jeg kunne ta meg en tur innom deg igjen.

Her ligger vi tur og orden, og i natt har henrik kastet opp i timevis stakkars liten så han er hjemme og koser seg med mammaen sin i dag.Han var jo helt utslitt!

Ute bøtter regnet ned så det er vist slutt på det fine været ja. Har jo hatt det så nydelig lenge nå. Men slikt varer jo ikke evig! Jeg sitter for det meste med nesa i feriekataloger for tiden. regner med at vi bestiller oss en tur til varmere strøk til sommeren. Kan jo ikke lite på at det blir fine dager her hjemme akkurat nei!

Ha en fin dag da vennen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Heia ,Charmina,og velkommen i "nyboka"! :klem:

Leit å høre at dere sliter med omgangssyke-det er forferdelige greier,du! Hathathat! :sur: Verste tingen jeg vet.

Og det kanskje verste med omgangssyke,er når man kaster opp gjennom nesen.DET er ille,det!

Huff,nå skal jeg ikke snakke mer om det,men bare håpe at dere blir friske igjen snart! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou
PS: jeg ble litt rørt over tittelen på boka di altså ;)  :klem:

Skulle bare mangle når du kom med et så bra forslag ! :klem:

Det er forresten en sammensmelting av ditt og Catas forslag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

Og nå ødelegger jeg mitt nye,sunne opplegg med å bake rosinboller...men jeg kan jo late som om vi får besøk...og så måtte jeg jo bruke opp rosinene,ikke sant?De kunne jo ikke bare stå i hylla og tørke inn og dø. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurt gjort av deg å bruke opp rosinene. Du kan få noen esker av meg, aner ikke hvorfor jeg har dem, for jeg liker ikke rosiner. Dvs det er godt i gløgg, kanskje derfor?

Er nå litt bridezilla igjen, når blir du det? Slå meg hardt i hodet hvis/når jeg tar HELT av!!! :fred:

Bellmannserien var bra, stakkars tullebukk, så blakk og så genial!!! - Og så susete. Mange tror visst tekstene hans handler om morofyll og tjo og hei, men de er vel på sin måte dypt tragiske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå ødelegger jeg mitt nye,sunne opplegg med å bake rosinboller...men jeg kan jo late som om vi får besøk...og så måtte jeg jo bruke opp rosinene,ikke sant?De kunne jo ikke bare stå i hylla og tørke inn og dø. :sjenert:

Jamen, du kan spandere på oss som er innom boka di. Og siden mange av oss ikke kan komme sånn rent fysisk, så får du spise bollene for oss. Akkurat som når du var liten og hadde dukkeselskap ;) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Nå er det kakaoselskap her inne! Og jeg spiser boller for alle som ikke kan komme og spise dem selv...det vi si,jeg har bare spist to-ikke tving meg til å spise flere,for jeg er mett! :sur:

Planlegger å bli bridezilla, men akkurat denne uka er jeg så overforsynt med hormoner at det siste jeg vil i hele verden er å gifte meg med noen som helst, jeg vil bare være :frustrert::frustrert::frustrert:

:twisted::kjempesinna::grine: . Går sikkert over i neste uke, da begynner jeg nok å tenke suppete tanker igjen,skal du se. :)

I sted var attpåtil svigerfrøet innom og fortalte en utroooolig uinteressant historie om noe som hadde skjedd med dattra til en nabo. Har allerede glemt HVA,så kjedelig var det. :Gjesp:

I tillegg: Hun kommer trampende inn med en gang vi åpner døra. Hva har egentlig skjedd med "værsågod,kom inn"? Kjenner at jeg ikke kommer til å bli gammel i dette boligfeltet her. :frustrert:

Håper dere ikke blir skremt bort av min hurpete oppførsel. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Nå har vi hatt en dyyyyyyp og rensende samtale,og verden er atter lys og vakker. :)

Plan: Med en gang jeg har fått noe som ligner fast jobb,begynner vi å se oss om etter et annet sted å bo. :hoppe:

For en enorm motivasjon!!!! :hoppe:

Er ikke sunt for sønner å bo så nært mødrene sine, det er jeg helt,helt sikker på. Mødre slutter nemlig aldri å se på dem som duttebassene sine. ;)

Tok meg en liten klunk kald kakao :KOKT PÅ MØRK SJOKOLADE OG DERFOR REN HELSEKOST! Og den var namnam.Sjokoladen er fra Mexico, og var julegave fra Hildegard.

Nå tror jeg jeg skal lalle dyna- i morra skal jeg til byen og titte litt på ting og tang. :sjarmor:

Natti natt,piker! :kys_2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei vennen , måtte bare innom her tross sykdom :ler::klem:

Jeg har også akkurat drukket såmm mexicansk sjokolade-nam nam sier nå jeg! Det var charminamannen som hadde fått det fra en pasient til jul.Håper den gjør susen for den såre halsen min.

Og ellers vil jeg bare si at jeg også er vokst opp med Nesnalabber ja. :sjarmor: Hadde gråe med blå kant på. De var jo bare vidunderlige. Var inne på den siden og så isted og ble jo rent nostalgisk. Har lyst til å kjøpe sånne røde til Martine, men må vente til hun får litt større føtter. Ennå passer hun jo i str 15 den lille frøkna mi, så jeg får faktisk ikke fatt i sko som passer til henne ennå. Bare sånne små skinnsko uten såle og noe greier på H&M. Så det er jo ikke før neste vinter da tidligst at hun kan få deg sånne. Hun har nok arvet sko str fra moren for hun strever jo med å finne sko i str 35 hele tiden, og som regel må jeg finne meg i en str større ja om jeg ikke vil shoppe på barnesko avdelingen. Og det er liksom ikke alltid der de kuleste skoa befinner seg da :forvirret:

Ha en fin dag vennen min :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou
Synes dere skulle flytte i nabohuset vårt jeg ;)

Så kan jeg drikke mørk kakao med deg hver dag :)

Det hadde vært bra koselig,det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Charmina, da hadde vi like nesnalobber! Eller "ladda",som jeg mener å huske vi kalte det. :)

35 i sko er ganske smått-du har skikkelige prinsesseføtter,du! Men skjønner at det kan være et styr å finne kule sko utenom barneavdelingen.Ikke sikkert du har lyst på blinkende rosa støveletter med pels og glitter ALLTID ;) .

Og den mexicosjokoladen er kjempegod,ja-har en nrest kakao fra i går som kanskje blir varmet opp senere. :)

Håper du blir helt frisk igjen fort,for det er ikke noe gøy å gå rundt og hangle. :klem:

Nå er jeg på vei til byyyen for å slå ihjel noen hundrelapper,og ikke minst for å få lufta vettet litt.Har stort sett vært i nærområdet siden nyttårsaften,og nå trenger jeg LUFT og eksos og kaos rundt meg... :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...