Gå til innhold

lous lille gledesbok


Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Jepp :) Det tok meg i underkant av en time og kjøpe nye og vidunderlige sorte støvletter, shampoo og "Engler og demoner" på butikken "din" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lillelou

Grattis med nye superstøveletter! :sjarmor:

Jeg er trøtt og uggen,men fornøyd, for jeg har gått en ny "tempotur" med lurvedyret,og spist sunt. O er på Risvollan og får seg litt massaaaasj fra sin faste fyr der oppe- skal se om det hjelper mot søvnløsheten.

Jeg har lyst på ChocoBoco-kakao med sjokoladespoooon! :sur:

Den er kjempegod. :sikle:

Nå skal jeg så smått begynne på middagen, og i dag blir det plukkfisk,tror jeg. Hvis det ikke blir no heeelt annet siden jeg enda ikke har løftet en finger for å komme igang.

.....det kan også godt være at jeg ikke kommer igang, men bare blir sittende på nettet og trøkke. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja takk til operapub!- det var veldig koselig, og det jeg fikk med meg av sang var jo heller ikke direkte surt, selv om følelsesladede "svorske" lieder ikke akkurat er "partymusikk" :sjarmor:  :sjarmor:

Heftig forespørsel?Skrekkelignysgjerrigogmedhodetfulltavskitnetanker. :sjenert:  :rodme:

Svorske lieder er milevidt unna opera, ja. Vi får håpe vår venn pubsangeren forstår det etter hvert. :grine2:

Det var ingen sexpreget forespørsel, men hvis jeg hadde vært mann, ville jeg kommet meeeeget langt med sex når det gjelder å få gullkantede jobber hos den dama :twisted::twisted::twisted:

Nå blir det laks her. Hvis du ikke gidder å lage den plukkfisken, kan du godt komme hit og plukke laks!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer jeg innom og så er det bare matprat... Ugh, er sprekkmett etter å ha spist pannekaker med ertesuppe til. Måtte få brukt noen egg før de gikk ut på dato...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:hoho::hoho::hoho: Corazon, er det ei manneglad dame som har tilbudt deg oppdrag? ;)

Her ble det ikke rare middagen i dag- tar det igjen i morra. Har en mann om knapt vet sitt eget navn/kjønn/hvilken planet han er på,pga søvnmangel,og jeg orker liksom ikke sette igang voldsom matlaging bare for meg selv. :sjenert:

Nå skal han snart legge seg- jeg skal "telle han i søvn", har jeg truet med. :sjarmor:

Og jeg tror jeg skal se en suppete film før det er natta.Har ikke sett "Love Actually" i desember- den er fast førjulsfilm,nemlig- lurer på om jeg skal se den. :)

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou
Her kommer jeg innom og så er det bare matprat... Ugh, er sprekkmett etter å ha spist pannekaker med ertesuppe til. Måtte få brukt noen egg før de gikk ut på dato...

Ikke mer matprat i dag- vær trygg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤

Heisann... :)

Eg har heldigvis en mann som er ganske så flink på kjøkkenet så om eg jobber kveldsvakter el helger.. så er d han som serverer meg... :sjarmor: Jada.. vet eg er heldig.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Hei, ¤Escada¤! :vinke:

Heldige du som har en mann som kokkelerer for deg. :sjarmor:

Min er ganske flink,han også,men siden jeg jobber mindre enn han,blir det stort sett jeg som lager maten.Og kjøkkenet vårt er så smalt at det er bare irriterende når to skal lage mat sammen-vi bare krasjer inn i hverandre hele tida. :sprettoy:

I dag er det skikkelig kaldt og rimete ute! Virkelig julestemning-myyye mer enn det var da det faktisk VAR jul. Fikk utrolig behov for å drikke gløgg og pakke inn pakker. :sur:

I dag er det faktisk O som skal stå for middagen, og han har lovet meg "en skikkelig ordentlig middag" siden vi bare har spist vonde fiskepuddinger og sånt siden nyttår.

Vi skal forresten spise godt hele helga,vi.Jeg kom over lammekøller (den tynneste,øvre delen på lammelåret,i tilfelle noen begynte å tenke skitne tanker nå...) på Ultra, så det blir lørdagsmiddagen. Søndag skal vi spise siste rest av pinnekjøttet,samt rydde vekk de siste små julepyntene,det blir en "farvel jula"-dag.

Så kan man begynne å glede seg til påske.

Eller,hvem gjør vel egentlig det? Påske syns jeg er årets definitivt kjedeligste høytid,og enda verre blir den når den ikke har noen åndelig betydning for en. Men nok om det-den byr jo på noen fridager sammen med O,i det minste. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Nå har jeg gjort husarbeid! :tommelsmil:

Oooog pyntet med den stchtailiche oppvaskbørsten og gryteskrubben vi fikk til jul, samt en knallrosa klut. Friskt og kult. :)

Nå blir jeg sikkert myyyye mer inspirert til å holde et naziryddig kjøkken! :sprettoy::hoppe:

Det er kaldt og disig og et merkelig vær ute-og det blir garantert epletoddy og massevis av tente telys i kveld :hjerte:

Men nå venter en viss hårball på en velfortjent tur,hun har vært en tålmodig sjel i hele dag, nokså ulikt henne,forresten.

Og på onsdag begynner jeg å jobbe igjen. :sjenert:

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest lillelou

Jeg tror jeg skal begynne på "pinglenivå",dvs. 2 dager i uka.Så kan jeg heller øke på etter hvert. Er jo meninga at jeg skal føle at jeg behersker situasjonen. Så får jeg håpe jeg ikke BARE blir satt til å prise bøker... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Epletoddy høres godt ut.

Bokhandler (heter det det?) er et skummelt sted å være for tiden. Det er så masse salg, og jeg kommer alltid hjem med alt for mange bøker (som jeg egentlig ikke skal ha).

I går kom jeg hjem med syv (!) eventyrbøker og fire romaner. I dag bestilte jeg tre bøker på internett... :sjenert:

Men det er jo en fornuftig ting å bruke pengene sine på da :)

Håper du har det fint.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:vinke: hei Bustetroll og Impia! :hjerte:

Det heter vel bokhandler,gjør det ikke det,da?En bokhandel-flere bokhandler? Tror jeg syns det høres akkurat passe korrekt ut,jeg. :)

Bøker er absolutt en verdig ting å bruke penger på, og så lenge som man kan glede seg over det! Mye smartere enn sånne forbigående gleder som støveletter og fine skjørt (snakker om meg selv her nå,altså :sjenert: ).

Nyttårsnestenforsett: Kjøpe flere bøker. :hjerte:

Kjedene har jo blitt så flinke til å kjøre tilbudskampanjer også nå,at det faktisk GÅR AN å kjøpe bøker uten å blakke seg fullstendig.

Nå har vi også rydda ut jula. :)

Det vi si, noen lysende stjerner og blanke prismer,og telysholderne som ser ut som snøkuler får være der enda, vi kaller det "vinterpynt", ellers blir det så tomt i stua.

En fin søndag,og ute er det kaldt og utrolig vakkert! Alle trær og busker (og postkasser) er fullstendig rimet ned,og det er alldeles magisk.Jeg som vanligvis ikke liker vinteren engang er helt betatt,og kniper meg selv i å fantasere om skiturer. :sjenert:

I dag skal vi vaske og rydde litt mer,og så skal vi ha pinnekjøtt til middag,for å si skikkelig farvel til jula. Januar har jo gått ganske fort så langt,og tenk-neste uke er den halvveis over!Og når februar setter igang,skal jeg begynne å fabulere om vår.Jeg regner nemlig 1.mars som første vårdag.

Håper alle har en koselig søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...