Gå til innhold

Han sier han møter andre jenter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det frister veldig å bare skrive med vilje at gutter spør meg om å møtes men at jeg sier nei hele tiden, og det finnes finere gutter enn han som vil møte meg, så skjønner ikke hvorfor jeg holder fast på han heller :( TS

Anonymkode: 03f46...e35

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En nabo av meg som er like gammel som meg, og veldig pen og snill vil møte meg og bli kjent, men jeg holder bare igjen pga han dumme fyren her :( TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er en ting jeg ikke har fortalt. Jeg har gjort noe jeg angret på før, og redd om det er derfor det er sånn mellom oss nå. Når vi hadde kontakt i starten å fikk kontakt så snakket jeg med andre gutter/ og de flørtet med meg osv, og jeg tror han fant ut det, at derfor han sletta meg. Fordi han var skikkelig interessert å folk sa han likte meg veldig godt, men jeg vet ikke. Og han sa noe om før at han ikke ville jeg skal snakke med andre osv, men jeg gjorde det , ikke med vilje :( men nå gjør jeg ikke det. Jeg tror kanskje derfor han sletta meg også? Kanskje derfor? Fordi venninna mi sladrer veldig mye, og kan hende hun har sagt til han at jeg gjorde det. Og at det er derfor han møter andre jenter nå å sånn? TS

Han slettet deg for han fokuserte på ei annen 100% garantert! Passer dårlig du ser hva han gjør på snap da 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det frister veldig å bare skrive med vilje at gutter spør meg om å møtes men at jeg sier nei hele tiden, og det finnes finere gutter enn han som vil møte meg, så skjønner ikke hvorfor jeg holder fast på han heller :( TS

Han har jo sagt han bare kommer til å såre deg. Ditt ansvar at du likevel insisterer på å date et rasshøl. 

Anonymkode: c9f28...0ba

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Tusen takk for svar!❤️ Du har rett. Han sier også at han ikke vil såre meg, selv om det er det han gjør. Og det synes jeg blir feil også. Han skrev nettopp ikveld at han ikke vil såre meg , men han gjør jo det når han skriver han er med masse jenter og sånn. Sånn det er greit at han ikke vil ha noe forhold tenker jeg enda, men jeg forventa at han isåfall ikke møtte andre jenter når vi har hatt sex og har en relasjon.. jeg møter ingen andre gutter heller, så jeg trodde ikke han skulle møte andre jenter, det kom som ett sjokk at han skrev det, har ikke oppfattet han som det. Han sier han er opptatt med å møte masse andre jenter. Samtidig vet jeg ikke om det er sant engang, og ja jeg er ganske hektet dessverre.. det er bare noe spesielt med han som jeg ikke har følt med noen andre liksom, og han virka så snill og god, og ikke som den typen som er med andre jenter, han sa hele tiden før at når vi ble kjent kom jeg til å ville være med han hele tiden og finne på eventyr sammen og gjøre ting sammen osv, og sa han skulle lage mat til meg osv. men nå sier han noe helt annet. jeg vil skrive mer til han, men vet ikke hva. Jeg liker han så godt , det er det :( 

Du kan ikke forvente at en som ikke vil ha forhold, skal ha en eksklusiv relasjon til deg seksuelt. 

Det er nettopp forpliktelsen der han vil unngå, og det høres ut som han er tydelig på at han treffer flere, vil ikke ha forhold. 

Men du forventer forpliktelse selv om du sier at du godtar at dere ikke skal være kjærester. Det går ikke overens, så lenge begge to ikke ønsker det selv.

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Men det er jo ganske passende å skrive til han at gutter spør om å møtes men at jeg sier nei , sånn at han skjønner at det er ugreit av han. Og i tillegg skriver kompisen hans til meg hele tiden, han er masete og jeg liker det ikke, har sagt ifra både til kompisen om det og han, at jeg ikke liker kompisen skriver sånne flørte ting til meg, men han bare fortsetter. Det er veldig rart, at bestekompisen hans gjør det? Jeg har sagt ifra klart å tydelig at jeg ikke liker kompisen men han bare fortsetter å skrive til meg nå også. TS

Han vet at det ikke er greit, han er bare ikke en bra fyr. Du har sikkert rett i at kameraten ikke er bra heller. Det eneste du kan gjøre for å «vise han» er blokkere. 

Endret av Pippi Lotta
Skrevet
Kaneel skrev (37 minutter siden):

Han slettet deg for han fokuserte på ei annen 100% garantert! Passer dårlig du ser hva han gjør på snap da 

Du kan ha rett i det :( TS

• Hjerte 1
Skrevet

Føler meg helt knust av han. I tillegg at kompisen hans prøver seg på meg hele tiden, det er bare rart og merkelig :( ts

Skrevet

Det eneste jeg vil skrive til han er at andre gutter spør meg om å møtes men at i motsetning til han sier jeg nei. Hva skjer hvis jeg skriver det? TS

Skrevet

Hvor er han egt fra? Og alder?.. Tenker dette er en 19 åring som bare er ute etter ligg.. 

Anonymkode: 695a1...237

Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Han har jo sagt han bare kommer til å såre deg. Ditt ansvar at du likevel insisterer på å date et rasshøl. 

Anonymkode: c9f28...0ba

Trodde ikke han mente det bokstavelig :( helt sykt han kan oppføre seg sånn.hva har jeg gjort han lurer jeg på. Jeg har alltid vært der for han og vist interesse men ja :( TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvor er han egt fra? Og alder?.. Tenker dette er en 19 åring som bare er ute etter ligg.. 

Han er 20, begge vi er det. Så trodde han oppføre seg mer voksent en dette når han er 20, men han oppfører seg barnslig. TS

Skrevet
*Mocca* skrev (32 minutter siden):

Du kan ikke forvente at en som ikke vil ha forhold, skal ha en eksklusiv relasjon til deg seksuelt. 

Det er nettopp forpliktelsen der han vil unngå, og det høres ut som han er tydelig på at han treffer flere, vil ikke ha forhold. 

Men du forventer forpliktelse selv om du sier at du godtar at dere ikke skal være kjærester. Det går ikke overens, så lenge begge to ikke ønsker det selv.

Jeg forventet at vi holdt oss til hverandre selv om vi ikke hadde noe forhold, at han ikke har sex med masse jenter forventer jeg jo men han gjør det motsatte :( TS

Skrevet

Du er bare enda ett ligg og en på. Siden. Jeg vet du ikke vil lese hva de fleste av oss skriver her inne.. Men du fortjener ikke sånt søppel som han er mot deg. Og tro meg han gir seg ikke. Han sier direkte og åpent at du ikke er noe pliktoppfyllende for han du er bare ett stykke kjøtt når han vil svinge med kuken sin på deg. Ikke verdt verken din tid eller deg. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Føler meg helt knust av han. I tillegg at kompisen hans prøver seg på meg hele tiden, det er bare rart og merkelig :( ts

Ohhh ta å knull kompisen hans! Skal love deg kompisen din hadde ikke prøvd seg om du hadde noe som helst betydning for fyren her ! 

• Liker 2
Skrevet

Hvor vanskelig kan det være? "Åja, du vil treffe flere. Lykke til videre. " 

• Hjerte 1
Skrevet
Kaneel skrev (1 minutt siden):

Ohhh ta å knull kompisen hans! Skal love deg kompisen din hadde ikke prøvd seg om du hadde noe som helst betydning for fyren her ! 

Skjønte ikke helt det siste, jeg hater at kompisen hans prøver seg på meg :( og kompisen sier til meg at han jeg snakker om i tråden, kaller han « Ole», han sier at «Ole « vil at jeg og kompisen skal møtes, og det er bare enda mer merkelig :( tror kanskje «Ole» vil teste meg elns? Om jeg møter kompisen, og han skrev til meg igår hvorfor jeg ikke ville møte kompisen, med trist fjes. Han sa han ville at jeg skulle komme å møte begge, synes det bare er rart :( TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Skjønte ikke helt det siste, jeg hater at kompisen hans prøver seg på meg :( og kompisen sier til meg at han jeg snakker om i tråden, kaller han « Ole», han sier at «Ole « vil at jeg og kompisen skal møtes, og det er bare enda mer merkelig :( tror kanskje «Ole» vil teste meg elns? Om jeg møter kompisen, og han skrev til meg igår hvorfor jeg ikke ville møte kompisen, med trist fjes. Han sa han ville at jeg skulle komme å møte begge, synes det bare er rart :( TS

Kompisen hans hadde ikke prøvd seg på deg om fyren du er hekta på var keen på deg, kompisen prøver seg for han vet han kan for du er et ubetydelig høl for hektet ditt! Bare stryk de folka fra livet ditt! Ikke gruble gå videre det er den beste hevn! Slett uten varsel nå! 

• Liker 1
Skrevet

Er helt knust pga han :( ble bare brukt for sex, og jeg trodde han var helt annerledes enn andre gutter, at det var noe spesielt vi hadde. Jeg vet jeg er bedre enn dette, og han har ingen rett til å behandle meg sånn. Han var så snill jo, lurer på om det kan være at jeg snakket for lite siste gangen vi møttes fordi jeg var sliten . Kanskje han er sur pga det :( det jeg bare henger meg opp i er at han var så på å ville møtes igjen siste gangen vi møtte, og at han ville møtes fort men så avlyste han og så ble det ingenting av , men han var helt på å var skikkelig interessert i å møtes , så derfor jeg synes det er rart . TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...