Gå til innhold

Han sier han møter andre jenter

Fremhevede innlegg

Skrevet
Lovis Fenja skrev (5 minutter siden):

Det er HAN som ikke føler seg bra nok for DEG, men så sitter du igjen med følelsen av å ikke være bra nok. Klassisk.

Jeg kan vel si at dette stemmer med 99% sikkerhet!

Men han har jo rett, du er for bra for han og du fortjener bedre. Bare kutt helt!

Ja du har rett i det tror jeg :(❤️ Han sa jeg er en kjempe bra dame før og at han ikke ville såre meg, men så kom han tilbake å gjorde det. Han gjør at jeg ikke føler meg bra nok :( TS

Anonymkode: 03f46...e35

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Ja det virker som han mener det ikke er hans feil at jeg blir såret, at det er min egen feil. Men han sårer meg jo når han gjør sånn. Det er sykt at han sa han kom til å såre meg hvis vi møtes, og det skjedde jo. Ønsker bare han ikke var sånn, jeg har prøvd å vise at jeg er bare interessert i han å ingen andre. Og når jeg prøver å forklare følelsene mine at han såret meg, så sier han bare at han er ærlig om at han møter masse andre damer og at han ikke vil såre meg, aldri møtt en gutt som er sånn drittsekk som han der :( vil bare konfrontere han. ts

men HVORFOR? Han har jo sagt sitt, du kommer ikke til å komme noen vei annet enn at du blir enda mer såra. Nå burde du lese alle svarene du har fått her i tråden. 

Anonymkode: 6d406...f29

• Liker 2
Skrevet

Tenker bare hva skal jeg gjøre for å bli Bra nok for han ;( TS

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Det kommer du aldri til å bli, for han ser på deg som søppel med vagina... Finn heller en annen fyr som faktisk ser på deg som et menneske, og som behandler deg bra.

Anonymkode: 6d406...f29

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Livsfarlig å tenke sånn .. Han er ikke bra for deg , og det vet du innerst inne 

Anonymkode: bda7b...110

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Ja venninna mi er syk med flere diagnoser så kanskje det er årsaken, men uansett ingen grunn til at hun skal gjøre det, jeg trodde han var en ordentlig fyr, han virka veldig ordentlig å snill. Før han sletta meg sa han også om jeg ville komme å pynte juletreet med han, før jul. Men så var jeg opptatt akk da, så jeg trodde han var snill og problemet er at jeg føler det enda, han er så god når vi er sammen og alt stemmer mellom oss liksom. Men jeg vil skrive noe til han før jeg avslutter det, hva bør jeg skrive? TS

"Dette fungerer ikke for meg. Jeg ønsker ikke mer kontakt." Og så blokkerer du. Det har null hensikt å diskutere med han. Og hvis blokkering var bra nok for deg når han ikke ville, så er blokkering bra nok for han når du ikke vil.

Og hun venninna di skal du være forsiktig med å ta på alvor igjen. Jeg står på at hun kommer til å miste masse venner hvis hun fortsetter slik.

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Ja det virker som han mener det ikke er hans feil at jeg blir såret, at det er min egen feil. Men han sårer meg jo når han gjør sånn. Det er sykt at han sa han kom til å såre meg hvis vi møtes, og det skjedde jo. Ønsker bare han ikke var sånn, jeg har prøvd å vise at jeg er bare interessert i han å ingen andre. Og når jeg prøver å forklare følelsene mine at han såret meg, så sier han bare at han er ærlig om at han møter masse andre damer og at han ikke vil såre meg, aldri møtt en gutt som er sånn drittsekk som han der :( vil bare konfrontere han. ts

Noen mennesker er bare ikke bra for deg og det er ikke alltid man får noen avslutning. Hva er det du ønsker å få ut av en konfrontasjon? 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Det er faktisk din skyld også, han har sagt at han kommer til å såre deg, men du har lukket ørene og fortsatt med han. Tro meg, du kommer ikke til å sitte igjen med noe annet enn ett knust hjerte hvis du ikke kutter han ut nå.

Anonymkode: 8e3cc...ae8

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Hei. Jeg vet ikke hva det er mellom meg og han, men det er en fyr jeg snakker med å møter. Jeg møtte han første gangen på utested i bursdagsselskap, da var han på meg med engang og vi har hatt kontakt siden da egt. Det er sånn 2-3 mnd siden kanskje. Men det som skjedde er veldig rart, vi snakket å han var veldig på meg og interessert , å venninna mi som hadde bursdagsselskapet kjenner han godt og sa han er interessert i meg, noe han tydelig er, og han skrev til henne at han likte meg osv. og jeg møtte han med henne i byen og da sa hun at han tydelig var interessert i meg utifra væremåten hans. Så skulle vi møtes osv, jeg skulle egt hjem til han da, for sånn 2 mnd siden, da vi ble kjent, men så hadde jeg ikke tid osv. så skjedde det rare- plutselig sa han at han måtte slette meg fra snap , at han bare er problemer og at han ikke er bra for meg, at han kommer til å såre meg osv. så sletta han meg. Da hadde vi ikke kontakt på 1 mnd ish. Plutselig på nyttårsaften så la han meg til igjen, og begynte å skrive hvordan det går osv, og om vi skulle møtes , så vi har møttes 3 ganger etter nyttårsaften, og jeg har vært hjem til han og vi gjorde det, men så er bare ting rart. Han sa han ikke er klar for forhold, men at vi kan møtes for å «kose», og at han liker meg, at jeg er beste dama han har vært med, at jeg er så pen og alt, og vi har den kjemien! Vi har så god kjemi, når vi først er sammen er det helt fantastisk. Han vil kysse meg hele tiden. Ute offentlig også, vi holdt hender når jeg dro fra der. Og nå plutselig sier han at han møter andre jenter , han skrev nettopp « jeg er mye opptatt med flere og flere jenter å møter flere og flere», jeg skjønner ingenting. Når han er så gira på meg, og jeg på han. Kompisen hans prøver seg også på meg, noe som er rart . Han gir meg så miksede signaler , fredagen løy han til meg om at han var på date med en jente , så var han i bursdagsselskap til en kompis og spurte meg om jeg ville overnatte til han, da var jeg opptatt. Og han skrev før at han drømmer om meg hele tiden og sånn , og nå sier han at jeg ikke skal vente på han, og at han møter masse jenter? Vi har noe spesielt, og jeg trodde virkelig han likte meg. Hva tror dere dette kan bety? 

Dette er jo klassiske ting en gutt/mann sier, når han player deg. Du er bra nok for sex, men ikke for et forhold. 

Han bruker klassiske teknikker. Flørting, sletting - adding (av og på), heller ikke uvanlig at han kan si til andre at han liker en. Denne gutten er ingenting å samle på, men nå er du jo en erfaring rikere. Og til neste gang, ikke ha sex med fyren før etter en god stund. 

Anonymkode: a446a...dc1

Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Han har jo ikke sagt det, så det vet jeg. Men at han skryter å sier han møter masse andre jenter synes jeg er sårende og uakseptabelt. Når vi har den kjemien og vi begge liker hverandre, eller det virka som han likte meg isåfall hver gang vi var sammen. men så sier han bare sånn nå. TS

Nei han har nettopp ikke sagt det, men du oppfører deg som om han har sagt det. Fucking friends... Det er det dere er.

Anonymkode: 77ae7...6bd

Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

😂 sorry… 

UANSETT HVA DU SIER ELLER GJØR, kommer ikke til å endre han. Han vil ikke bli kjæresten din og du lar han behandle deg som dritt. Har ikke foreldrene dine lært deg, at du skal stå opp for deg selv og ikke la deg bli behandlet slik? 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

hvorfor i alle dager vil du bli bra nok for en som du oppretter en tråd på KG over? Man oppretter rett og slett ikke tråder på KG for å få svar. Man oppretter tråder for å få sympati og kunne rakke ned på han, til tross for at du godtar hans oppførsel med å ønske han til tross for hva han gjør.

Anonymkode: 77ae7...6bd

Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Han har jo ikke sagt det, så det vet jeg. Men at han skryter å sier han møter masse andre jenter synes jeg er sårende og uakseptabelt. Når vi har den kjemien og vi begge liker hverandre, eller det virka som han likte meg isåfall hver gang vi var sammen. men så sier han bare sånn nå. TS

Han har jo sagt til deg at han ikke vil bli sammen med deg. Virker som at du har store vanskeligheter, ts. Det er du som må ta et valg, fortsette å bli såra? Eller komme deg videre å finne en mye bedre fyr? Valget er ganske enkelt. Og hvis du velger å dilte etter denne karen, så har du bare deg selv å skylde for tristheten din. Du har selv et ansvar når folk behandler deg som han gjør. 

Skrevet

Håper ikke du har ligget med han. Ville droppet han.

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Det er faktisk din skyld også, han har sagt at han kommer til å såre deg, men du har lukket ørene og fortsatt med han. Tro meg, du kommer ikke til å sitte igjen med noe annet enn ett knust hjerte hvis du ikke kutter han ut nå.

Anonymkode: 8e3cc...ae8

Men han kom tilbake og var så snill. Etter han sletta meg så kom han tilbake og jeg bare falt for det :( TS

Skrevet
Majer skrev (6 minutter siden):

Håper ikke du har ligget med han. Ville droppet han.

Har dessverre gjort det en del ganger💔💔 derfor er det enda verre :( men når vi var sammen sa han at det var bare han som fikk ha sex med meg, ingen andre🤔 ts

Skrevet
Pippi Lotta skrev (25 minutter siden):

Noen mennesker er bare ikke bra for deg og det er ikke alltid man får noen avslutning. Hva er det du ønsker å få ut av en konfrontasjon? 

Jeg vil forklare han at det ikke er greit oppførselen hans, at han ikke kan behandle meg sånn. TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg vil forklare han at det ikke er greit oppførselen hans, at han ikke kan behandle meg sånn. TS

Hva gjør du hvis han lover å være snill og ordentlig på en samtale i dag feks? 
Hadde du stolt på det han sa? 

Skrevet

Synes du skal satse på han. Ikke gi opp. Så skjønner han at han vil ha deg til slutt. 

Anonymkode: 87d3f...ae1

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Synes du skal satse på han. Ikke gi opp. Så skjønner han at han vil ha deg til slutt. 

Anonymkode: 87d3f...ae1

Var du ironisk eller var det skadefryd ? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...