AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #41 Skrevet 16. januar 2023 Bare kutt han ut, slett og blokk han overalt og kom deg videre. Anonymkode: 000f8...b82 2 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #42 Skrevet 16. januar 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Han var tydeligvis narkoman før når han var yngre, under 18, og han har bare bodd i byen jeg bor i i kort tid, ikke noe lenge. Så han hadde vist noe problemer før, men ikke nå. Nå har han en bra jobb og sånn. Ja du har rett problemet er at jeg tenker på han hele tiden og jeg har ikke følt det sånn med noen som han, han så på meg som jeg var den eneste viktige personen i verden for han. Vi har så god kjemi å alt, men så forvirrer han meg og spiller spill med meg TS Anonymkode: 03f46...e35 Det du beskriver er en hekt. Les om det og se om du greier å se på kontakten dere i mellom på en ny måte. Det virket som du kjemper for at han endelig skal få øya opp og bli seriøs i forhold til deg. Jeg tror at han er litt ødelagt rent mentalt, og da er det en stor risiko å omgå sånne menn Anonymkode: bda7b...110 1 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #43 Skrevet 16. januar 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det du beskriver er en hekt. Les om det og se om du greier å se på kontakten dere i mellom på en ny måte. Det virket som du kjemper for at han endelig skal få øya opp og bli seriøs i forhold til deg. Jeg tror at han er litt ødelagt rent mentalt, og da er det en stor risiko å omgå sånne menn Anonymkode: bda7b...110 Ja han virker litt ødelagt mentalt dessverre TS Anonymkode: 03f46...e35
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #44 Skrevet 16. januar 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Vi har så god kjemi å alt, men så forvirrer han meg og spiller spill med meg TS Anonymkode: 03f46...e35 Ikke skyld på han, han har vært åpen og ærlig hele tiden, i følge deg. Anonymkode: eabf7...bd3 1 3
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #45 Skrevet 16. januar 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ikke skyld på han, han har vært åpen og ærlig hele tiden, i følge deg. Anonymkode: eabf7...bd3 Men han sa også når vi var sammen at jeg er den beste dama, og sånne ting. Det eneste han har vært ærlig om er at han ikke vil ha ett forhold akkurat nå , og vennskapelig «kos» som han kaller det. Men så skryter han av at han møter masse damer? Han skryter også av det til meg, som om det er bra. Og det synes jeg er veldig rart. TS Anonymkode: 03f46...e35
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #46 Skrevet 16. januar 2023 Han har heller ikke svart på hele dagen, lurer på om noe har skjedd med han. Har liksom en beskyttelses trang ovenfor han også, ettersom han har hatt rusproblemer før og sånn. Er redd noe har skjedd med han. ts Anonymkode: 03f46...e35
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #47 Skrevet 16. januar 2023 TS, les dine egne innlegg her som om din aller beste venninne har skrevet alt. Anonymkode: 6d406...f29 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #48 Skrevet 16. januar 2023 Er ulikt han og ikke svare på en hel dag også, ikke skjedd før. TS Anonymkode: 03f46...e35
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #49 Skrevet 16. januar 2023 kan ikke se at han gir noen mixed signals. Så vidt jeg kan se forteller han alt, men det er til syvende og sist DU som avgjør om DU vil være med på den leken. Anonymkode: 77ae7...6bd 3
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #50 Skrevet 16. januar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Men han sa også når vi var sammen at jeg er den beste dama, og sånne ting. Det eneste han har vært ærlig om er at han ikke vil ha ett forhold akkurat nå , og vennskapelig «kos» som han kaller det. Men så skryter han av at han møter masse damer? Han skryter også av det til meg, som om det er bra. Og det synes jeg er veldig rart. TS Anonymkode: 03f46...e35 I hvilken del av det innlegget der forteller han at dere skal være eksklusive? Anonymkode: 77ae7...6bd
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #51 Skrevet 16. januar 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Flere tips? TS Anonymkode: 03f46...e35 Et tips fra en som har levd en stund: det beste du kan gjøre er å slette hele fyren og ikke ofre han en tanke mer i hele ditt liv. Finn deg en som ikke sårer deg med slik merkelig oppførsel. Det er ikke alltid lett, men tro meg, det beste i lengden. Lykke til! Anonymkode: 6c0a2...f31 4 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #52 Skrevet 16. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): I hvilken del av det innlegget der forteller han at dere skal være eksklusive? Anonymkode: 77ae7...6bd Han har jo ikke sagt det, så det vet jeg. Men at han skryter å sier han møter masse andre jenter synes jeg er sårende og uakseptabelt. Når vi har den kjemien og vi begge liker hverandre, eller det virka som han likte meg isåfall hver gang vi var sammen. men så sier han bare sånn nå. TS Anonymkode: 03f46...e35
Nymerïa Skrevet 16. januar 2023 #53 Skrevet 16. januar 2023 AnonymBruker skrev (17 timer siden): så skjedde det rare- plutselig sa han at han måtte slette meg fra snap , at han bare er problemer og at han ikke er bra for meg, at han kommer til å såre meg osv. så sletta han meg. TS, neste gang en mann gjør noe sånt så svarer du ikke når han tar kontakt igjen. Og forøvrig lurer jeg på hva slags menneske venninna di er som framsnakker en sånn fyr til deg. Hun kommer til å bli rimelig upopulær blant folk hvis hun fortsetter på dette viset. 3
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #54 Skrevet 16. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han har heller ikke svart på hele dagen, lurer på om noe har skjedd med han. Har liksom en beskyttelses trang ovenfor han også, ettersom han har hatt rusproblemer før og sånn. Er redd noe har skjedd med han. ts Anonymkode: 03f46...e35 Han har personlige problemer. Denne vinglingen hans tyder på det. Hvorfor vil du ha en som har slitt med rus i veldig ung alder og som behandler deg skamløst ? Du kan ikke forholde deg til det han sier, selv hvor mange fine ord han bruker. Han greier ikke å leve opp til de pga personlige problem. Han mener de sikkert der og da, men så kommer han opp i nye situasjoner og da er det glemt. Når han forteller at han står i med andre damer så burde det ringe en bjelle. Om du venter på at han omsider skal velge deg så tror jeg du kommer til å oppleve mye vondt før du gir opp. Mannen trenger å bli voksen og kanskje hjelp fra helsevesenet i tillegg Anonymkode: bda7b...110 3
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #55 Skrevet 16. januar 2023 Nymerïa skrev (3 minutter siden): TS, neste gang en mann gjør noe sånt så svarer du ikke når han tar kontakt igjen. Og forøvrig lurer jeg på hva slags menneske venninna di er som framsnakker en sånn fyr til deg. Hun kommer til å bli rimelig upopulær blant folk hvis hun fortsetter på dette viset. Ja venninna mi er syk med flere diagnoser så kanskje det er årsaken, men uansett ingen grunn til at hun skal gjøre det, jeg trodde han var en ordentlig fyr, han virka veldig ordentlig å snill. Før han sletta meg sa han også om jeg ville komme å pynte juletreet med han, før jul. Men så var jeg opptatt akk da, så jeg trodde han var snill og problemet er at jeg føler det enda, han er så god når vi er sammen og alt stemmer mellom oss liksom. Men jeg vil skrive noe til han før jeg avslutter det, hva bør jeg skrive? TS Anonymkode: 03f46...e35
Pippi Lotta Skrevet 16. januar 2023 #56 Skrevet 16. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men hvorfor gjør han det? Skjønner ikke hvorfor han vil meg vondt. TS Anonymkode: 03f46...e35 Hvorfor er folk forskjellige? Noen er varme og omtenksomme andre er overfladiske og egoistiske. Han har det vel gøy når dere er samen og så er han så umoden at han tenker det ikke er hans ansvar at du blir såret. Han har nok litt sånn alle må beskyte seg selv tankegang. Poenget er ikke hvorfor han ønsker og manipulere deg, men at han tydeligvis gjør det. Så ikke lull deg selv inn i et eventyr om at han ikke greier å behandle deg bra eller ikke forstår. Han fortalte deg at han skulle såre deg og så såret han deg, det er ikke en ulykke eller en feiltagelse. Det er slik han er, så følelsesløs at han ikke bryr seg om du har det vondt eller ikke. Det handler om hvordan han er som person, ikke hvorvidt du er bra nok. 1
Lovis Fenja Skrevet 16. januar 2023 #57 Skrevet 16. januar 2023 Det er HAN som ikke føler seg bra nok for DEG, men så sitter du igjen med følelsen av å ikke være bra nok. Klassisk. Jeg kan vel si at dette stemmer med 99% sikkerhet! Men han har jo rett, du er for bra for han og du fortjener bedre. Bare kutt helt!
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #58 Skrevet 16. januar 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Han har personlige problemer. Denne vinglingen hans tyder på det. Hvorfor vil du ha en som har slitt med rus i veldig ung alder og som behandler deg skamløst ? Du kan ikke forholde deg til det han sier, selv hvor mange fine ord han bruker. Han greier ikke å leve opp til de pga personlige problem. Han mener de sikkert der og da, men så kommer han opp i nye situasjoner og da er det glemt. Når han forteller at han står i med andre damer så burde det ringe en bjelle. Om du venter på at han omsider skal velge deg så tror jeg du kommer til å oppleve mye vondt før du gir opp. Mannen trenger å bli voksen og kanskje hjelp fra helsevesenet i tillegg Anonymkode: bda7b...110 Men han virker helt frisk liksom, bare at han hadde rusproblemer før i ung alder, jeg synes bare det er veldig rart han sier han er med masse damer å skryter av det til meg? Han sa jeg er så opptatt med masse damer og sånn. TS Anonymkode: 03f46...e35
Antiviruset Skrevet 16. januar 2023 #59 Skrevet 16. januar 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Flere tips? TS Anonymkode: 03f46...e35 Du vet jo svaret selv ! Når en person holder på slik har du faktisk alle svarene. Du henger deg opp i dine egne håp, og ikke fakta. Han er helt idiot, og holder deg på vent. Du må bare ikke godta noe slikt. Si i fra at om kontakten mellom dere skal fortsette så må han satse på dere og ikke noe annet. Men når det er blitt som det er blitt hadde jeg bare avvist han, blokkert han og gått videre. Slike personer bør man aldri gi noe tillit. 3
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #60 Skrevet 16. januar 2023 Pippi Lotta skrev (2 minutter siden): Hvorfor er folk forskjellige? Noen er varme og omtenksomme andre er overfladiske og egoistiske. Han har det vel gøy når dere er samen og så er han så umoden at han tenker det ikke er hans ansvar at du blir såret. Han har nok litt sånn alle må beskyte seg selv tankegang. Poenget er ikke hvorfor han ønsker og manipulere deg, men at han tydeligvis gjør det. Så ikke lull deg selv inn i et eventyr om at han ikke greier å behandle deg bra eller ikke forstår. Han fortalte deg at han skulle såre deg og så såret han deg, det er ikke en ulykke eller en feiltagelse. Det er slik han er, så følelsesløs at han ikke bryr seg om du har det vondt eller ikke. Det handler om hvordan han er som person, ikke hvorvidt du er bra nok. Ja det virker som han mener det ikke er hans feil at jeg blir såret, at det er min egen feil. Men han sårer meg jo når han gjør sånn. Det er sykt at han sa han kom til å såre meg hvis vi møtes, og det skjedde jo. Ønsker bare han ikke var sånn, jeg har prøvd å vise at jeg er bare interessert i han å ingen andre. Og når jeg prøver å forklare følelsene mine at han såret meg, så sier han bare at han er ærlig om at han møter masse andre damer og at han ikke vil såre meg, aldri møtt en gutt som er sånn drittsekk som han der vil bare konfrontere han. ts Anonymkode: 03f46...e35
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå