Gå til innhold

Han sier han møter andre jenter

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.1.2023 den 22.33):

Hva bør jeg evt skrive til han? Føler dette ikke er greit. Vil bare si til han at han får meg til å ikke føle meg bra nok, tenker hva er galt med meg, utseendemessig osv, om noen har sagt noe om meg som ikke er sant til han eller noe sånt. Ts

Anonymkode: 03f46...e35

Det er helt sikkeret ikke noe  galt med utseende ditt, rent bortsett fra at du bare har ett utseende. Ikke nok variasjon.

Han er på et sted i  livet der han liker å leke  med flere forskjellige. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
I Grosny skrev (4 minutter siden):

Det er helt sikkeret ikke noe  galt med utseende ditt, rent bortsett fra at du bare har ett utseende. Ikke nok variasjon.

Han er på et sted i  livet der han liker å leke  med flere forskjellige. 

Men hvorfor gjør han det :( og kan jeg få han til å slutte med det? TS

Skrevet

Er ikke uerfaren , men at jeg var for sjenert å ikke sa noe mener jeg, hvis det er det han reagerer på kanskje :( ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Men hvorfor gjør han det :( og kan jeg få han til å slutte med det? TS

Det må du spørre han om. Ser ut som han gjør det fordi han liker det og kan det. Du får ikke han til å slutte med mindre han ønsker det selv.

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Savner han så mye :( vurderer å bare skrive at jeg savner han men vet ikke. Og når jeg var til han så sa han at han ikke ville at venninna mi skulle vite om oss( noe jeg skjønner fordi hun er gal i hodet) , og han sa også at vi holder det privat nå, og da sa begge til hverandre lover du, og vi sa ja , men angrer på at jeg sa ja, kanskje han sa det bare for å teste ut hva jeg svarte tilbake på det , men så var jeg så dum og sa at ja enig og om han lover at han heller ikke skal fortelle om oss til noen :( og han så på meg helt spesielt hele tiden når vi var sammen, og ville kYsse hele tiden , men så er jeg redd om jeg ikke virka interessert nok elns , men jeg var bare litt sjenert når jeg var der . Savner han sånn bare og vil skrive det til han. Ts

Tipper han vil holde det privat fordi han ikke vil ødelegge sjansene sine for å fortsette å holde på med de andre damene. Eller så møter han en han er interessert i ved siden av deg og ikke vil at hun skal finne det ut.

Anonymkode: 8e3cc...ae8

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Tipper han vil holde det privat fordi han ikke vil ødelegge sjansene sine for å fortsette å holde på med de andre damene. Eller så møter han en han er interessert i ved siden av deg og ikke vil at hun skal finne det ut.

Huff savner han så mye :( vil bare skrive det til han. Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Huff savner han så mye :( vil bare skrive det til han. Ts

Hold ut. Ikke ta kontakt eller svar han. 

Anonymkode: 7a978...187

Skrevet

Du ER jo uerfaren TS. Som ikke kjenner igjen en player.

Du kan google "hektet på ett håp om kjærlighet".

Selvfølgelig må det være hemmelig at dere henger sammen. De fleste jenter hadde kuttet ut en slik fyr raskt, derfor han må skjule deg. For ikke å miste draget på andre jenter.

Anonymkode: 8f727...b1f

Skrevet

Skrev til han idag. Han skrev at han må trekke seg tilbake, at det er mye som skjer og at det ikke har noe med meg å gjøre, at jeg er en kjempe snill jente. Hva skal det bety og hva mener han med at han må trekke seg tilbake? TS

Skrevet

Han blir vel neppe mer stabil enn de ustabile taktene han har vist...

Å slette noen, legge til noen igjen, si en ting og vise en annen etc., ønsker du kaos så hoppe i det om ikke så legger du dette dødt.

Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Skrev til han idag. Han skrev at han må trekke seg tilbake, at det er mye som skjer og at det ikke har noe med meg å gjøre, at jeg er en kjempe snill jente. Hva skal det bety og hva mener han med at han må trekke seg tilbake? TS

Det er en pen måte å si "slutt å mas, jeg er ikke intressert i deg" på.

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er en pen måte å si "slutt å mas, jeg er ikke intressert i deg" på.

Men tror ikke det er det heller. Fordi når jeg var til han så ville han også at jeg skulle overnatte, sove der til han, og da må han jo være litt interessert isåfall. 

Skrevet

Han ville at jeg skulle overnatte når jeg var der, at han ville det får meg til å tro at han var interessert jo. Men dumme meg sa nei fordi jeg ville sove hjem den dagen, ønsker jeg sa ja. Tenk hvis han er sur og er sånn som han er nå pga jeg sa nei til å sove der og at han trodde jeg ikke var nok interessert? Kan det være det? Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Han ville at jeg skulle overnatte når jeg var der, at han ville det får meg til å tro at han var interessert jo. Men dumme meg sa nei fordi jeg ville sove hjem den dagen, ønsker jeg sa ja. Tenk hvis han er sur og er sånn som han er nå pga jeg sa nei til å sove der og at han trodde jeg ikke var nok interessert? Kan det være det? Ts

Han driter i deg. Det er ingenting du kan, eller kunne ha gjort, fra eller til for å endre på det. Han er ikke ute etter kjæreste. Han vil leke og kose seg. Du er fin nok du, men det er ikke deg det handler om. Han vil ikke ha deg. Han vil bare at du skal ville ha han. Det vet han, så han gjør som han vil. Så og si alt i livet ditt dreier seg om han nå, du tenker på han hvert ledige øyeblikk, men han tenker ikke på deg... 

Det er utrolig pinlig å lese hvor desperat du er etter han, og det er spesielt trist når man leser hvordan han behandler deg. Du virker bledet og ekstremt naiv. 

Håper han blokkerer deg, for din egen skyld. 

Anonymkode: 4ba92...42b

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Han sier han er opptatt med andre saker, det være seg andre sexpartnere, kanskje ei han har et ekstra godt øye til eller noe annet. 
Uansett så ønsker han kun noe på eget initiativ. Han er ikke interessert i deg på andre måter enn som en tømmestasjon. 

Blokker, slett og kom deg videre. Du vil aldri skjønne deg på han, han vil aldri fortelle deg sannheten om noe som helst. For din egen del: hold deg langt unna slike giftige folk. Du får ikke noe godt ut av det! 

Anonymkode: 7bf46...5ba

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Fordi han er interessert i musa di.

• Nyttig 1
Skrevet

Hvor gammel er han, TS?

Han høres PRIKK LIK ut som en jeg nettopp datet/holdt på med. Nesten sånn at jeg lurer på om det er samme fyr😳

Mitt tips (som jeg dessverre fulgte "for seint" selv) er å komme deg bort fra ham fortest mulig før du blir enda mer såret.

Mennesker som han sliter psykisk, og han vil aldri klare å være i en stabil relasjon før psyken er ordnet opp i, dessverre:(

Anonymkode: 14fb4...0ab

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.1.2023 den 12.06):

Jeg vet jo at det er seksuelt seff, og at det ikke er noe forhold. Men trodde vi holdt oss til hverandre og ikke hadde sex med noen andre :( når man er fuckfriends er det vel ikke så vanlig å ha sex med andre. Det er bare ekkelt, og vi hadde den kjemien i senga også, han sa faktisk jeg var den beste dama han har møtt i senga, trodde det betydde noe men. TS

Det mest vanlig er ingen forpliktelser, dvs den andre har ingenting med om man har sex med andre. 

At man er åpen og ærlig om det er såklart viktige.

Aldri anta at noen man kun har sex med holder seg til kun deg, hvis de ikke poengterer det spesifikt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...