AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #141 Skrevet 16. januar 2023 Kaneel skrev (31 minutter siden): Kompisen hans hadde ikke prøvd seg på deg om fyren du er hekta på var keen på deg, kompisen prøver seg for han vet han kan for du er et ubetydelig høl for hektet ditt! Bare stryk de folka fra livet ditt! Ikke gruble gå videre det er den beste hevn! Slett uten varsel nå! Takk for svar skal skrive siste meldingen til han imorgen tenker jeg , at fint han sier ifra og er ærlig om at han bare vil ligge rundt, men at det ikke er noe for meg og at jeg ikke gjør det, og lykke til videre. Noe sånt tenker jeg. TS Anonymkode: 03f46...e35 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #142 Skrevet 16. januar 2023 Og vi snakket alltid i tlf hver dag før han sletta meg betyr noe skjedde liksom, han var helt annerledes når vi ble kjent og før han sletta meg å la meg til igjen. Før var han ikke sånn som nå, derfor jeg trodde han var annerledes. Vi snakket i tlf nesten hver dag og i flere timer og før vi la oss , om alt mulig og så plutselig sletta han meg og nå oppfører han seg sånn. TS Anonymkode: 03f46...e35
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #143 Skrevet 16. januar 2023 Tenk hvis han er sur fordi jeg sa nei til at han skulle filme under Sex? TS Anonymkode: 03f46...e35
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #144 Skrevet 16. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tenk hvis han er sur fordi jeg sa nei til at han skulle filme under Sex? TS Anonymkode: 03f46...e35 Seriøst nå må du gi deg, du har ikke gjort noe galt. Han har ikke respekt for deg, og han prøver å se hvor mye dritt du finner deg i, jo mer jo mindre respekt får han. Anonymkode: 8e3cc...ae8 5 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #145 Skrevet 16. januar 2023 det verste med KG, er at de gir fyren skylden for at hun aksepterer å gå til sengs i Bokløv-stil. Anonymkode: 77ae7...6bd 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #146 Skrevet 16. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): det verste med KG, er at de gir fyren skylden for at hun aksepterer å gå til sengs i Bokløv-stil. Anonymkode: 77ae7...6bd Hva vil det si?? Ts Anonymkode: 03f46...e35
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #147 Skrevet 16. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva vil det si?? Ts Anonymkode: 03f46...e35 Enkelt forklart, så er han synderen, for det du tillater og aksepterer at DERE gjør. Man må faktisk være 2 om et samleie. Dere er Fuck Friends, men det later til at det ikke synker inn hos deg. Anonymkode: 77ae7...6bd 1 1 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #148 Skrevet 16. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tenk hvis han er sur fordi jeg sa nei til at han skulle filme under Sex? TS Anonymkode: 03f46...e35 Hva så..? Hvorfor skal det bry deg noe? Du er jo ferdig med denne fyren i morra uansett. Anonymkode: 43c37...22a 4 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #149 Skrevet 16. januar 2023 Hvor gammel er han? Er han ung så spiller han med deg. Er han voksen så er han enda verre dust Anonymkode: 358dc...537
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #150 Skrevet 16. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tenk hvis han er sur fordi jeg sa nei til at han skulle filme under Sex? TS Anonymkode: 03f46...e35 Æsj en fyr som spør om det har jo null respekt for deg!!!! Og om han skulle bli sur for at du sa nei er det enda verre!!! For en dust!!!! Anonymkode: 358dc...537
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #151 Skrevet 16. januar 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Enkelt forklart, så er han synderen, for det du tillater og aksepterer at DERE gjør. Man må faktisk være 2 om et samleie. Dere er Fuck Friends, men det later til at det ikke synker inn hos deg. Anonymkode: 77ae7...6bd Jeg vet vi er det, men da mener jeg at han ikke skal møte andre jenter jo. TS Anonymkode: 03f46...e35
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #152 Skrevet 16. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvor gammel er han? Er han ung så spiller han med deg. Er han voksen så er han enda verre dust Anonymkode: 358dc...537 Vi begge er 20. TS Anonymkode: 03f46...e35
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #153 Skrevet 16. januar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Æsj en fyr som spør om det har jo null respekt for deg!!!! Og om han skulle bli sur for at du sa nei er det enda verre!!! For en dust!!!! Anonymkode: 358dc...537 Ja helt enig ! han filmet meg uten at jeg viste det, så så jeg det , og spurte hvorfor han filma , han sa at han skulle bare ha det for seg selv å slette det , og han viste meg han sletta da men han har det nok fortsatt på tlf sin han sa at han ville ha det for seg selv og at han ble tent av å filme , at han ville vi skulle lage «film.» ts Anonymkode: 03f46...e35
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #154 Skrevet 16. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg vet vi er det, men da mener jeg at han ikke skal møte andre jenter jo. TS Anonymkode: 03f46...e35 da har du misforstått konseptet med fucking friends. Du ser vel at ordet friends er skrevet i flertall? Du kan ikke forlange eksklusivitet, når dere ikke er exclusive. JFC som å lære en delfin å snakke. Anonymkode: 77ae7...6bd 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #155 Skrevet 16. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): da har du misforstått konseptet med fucking friends. Du ser vel at ordet friends er skrevet i flertall? Du kan ikke forlange eksklusivitet, når dere ikke er exclusive. JFC som å lære en delfin å snakke. Anonymkode: 77ae7...6bd PS. "Fucking friends" betyr "jævla venner". "Fuck-friends" betyr "pulevenner". At det er i flertall betyr bare at det er to stykker som har sex, det betyr ikke at man alltid må ha sex med flere. Men å være eksklusive er ikke noe man kan forvente av en pulevenn heller nødvendigs. Og åpenbart ikke når pulevennen sier at han ikke vil være eksklusive. Kom deg videre, TS. Han her vil aldri bli bare din. Anonymkode: 43c37...22a 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #156 Skrevet 17. januar 2023 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): PS. "Fucking friends" betyr "jævla venner". "Fuck-friends" betyr "pulevenner". At det er i flertall betyr bare at det er to stykker som har sex, det betyr ikke at man alltid må ha sex med flere. Men å være eksklusive er ikke noe man kan forvente av en pulevenn heller nødvendigs. Og åpenbart ikke når pulevennen sier at han ikke vil være eksklusive. Kom deg videre, TS. Han her vil aldri bli bare din. Anonymkode: 43c37...22a Nei det er fucking friends som er skrevet rett og brukes rett. Fuckings kan også brukes i en positiv sammenheng. That was fucking great. Men det er også et helvete med fucking friends, så i denne sammenhengen har det dobbelt betydning. åde ironisk og bokstavelig. Noen idioter her i landet sier jo hun var dritpen. Ikke i en eneste sammenheng bruker jeg ordet drit i en positiv forstand og jeg ser på de som bruker ordet drit i en positiv forstand som evneveike idioter. Anonymkode: 77ae7...6bd
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #157 Skrevet 17. januar 2023 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): PS. "Fucking friends" betyr "jævla venner". "Fuck-friends" betyr "pulevenner". At det er i flertall betyr bare at det er to stykker som har sex, det betyr ikke at man alltid må ha sex med flere. Men å være eksklusive er ikke noe man kan forvente av en pulevenn heller nødvendigs. Og åpenbart ikke når pulevennen sier at han ikke vil være eksklusive. Kom deg videre, TS. Han her vil aldri bli bare din. Anonymkode: 43c37...22a Du har rett ❤️ Men føler han også bryr seg på en måte. La ut en quote på sosiale media, som var rettet imot han, og kompisen hans spurte hvorfor jeg la det ut og hva det betydde og masse spørsmål om det, og tror ikke det er kompisen som lurer på det fordi han kjenner jeg ikke engang og har aldri møtt. Så kanskje det er han , ikke kompisen, som lurer på det. Og vi snakket hele tiden i tlf hver dag før han sletta meg på snap den gangen også men får bare prøve å komme meg videre ❤️ TS Anonymkode: 03f46...e35
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #158 Skrevet 17. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja helt enig ! han filmet meg uten at jeg viste det, så så jeg det , og spurte hvorfor han filma , han sa at han skulle bare ha det for seg selv å slette det , og han viste meg han sletta da men han har det nok fortsatt på tlf sin han sa at han ville ha det for seg selv og at han ble tent av å filme , at han ville vi skulle lage «film.» ts Anonymkode: 03f46...e35 Han har begått et seksuellt lovbrudd mot deg. Anmeld han og aldri snakk med det svinet igjen! Han bare bruker deg! Du kommer til å bli knust om du fortsetter Anonymkode: 358dc...537 2 1 1
Kaneel Skrevet 17. januar 2023 #159 Skrevet 17. januar 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Takk for svar skal skrive siste meldingen til han imorgen tenker jeg , at fint han sier ifra og er ærlig om at han bare vil ligge rundt, men at det ikke er noe for meg og at jeg ikke gjør det, og lykke til videre. Noe sånt tenker jeg. TS Anonymkode: 03f46...e35 Nei! Ikke skriv til han da åpner du for mye piss lokking og forklaring eller neggs fra han bare slett han og ignorer!
Kaneel Skrevet 17. januar 2023 #160 Skrevet 17. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du har rett ❤️ Men føler han også bryr seg på en måte. La ut en quote på sosiale media, som var rettet imot han, og kompisen hans spurte hvorfor jeg la det ut og hva det betydde og masse spørsmål om det, og tror ikke det er kompisen som lurer på det fordi han kjenner jeg ikke engang og har aldri møtt. Så kanskje det er han , ikke kompisen, som lurer på det. Og vi snakket hele tiden i tlf hver dag før han sletta meg på snap den gangen også men får bare prøve å komme meg videre ❤️ TS Anonymkode: 03f46...e35 Han bryr seg ikke han kan det apillet her og kar deg tror han bryr seg du hadde ikke sitte her og spurt om han om du ikke hadde blitt servert den illusjonen! Tro meg han vet hva han driver med han vil ha ei fitte i ny og ne og din beundring det som forer han kanskje din beundring og hekt mer enn fitta di å.. han her er søppel!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå