AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #81 Skrevet 16. januar 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Sant det vet jeg ikke. Men jeg synes det er veldig teit å rart av han at han sier han møter masse jenter, det er bare helt feil. Jeg møter ingen andre gutter. ts Anonymkode: 03f46...e35 Du gir ham makt med oppførselen din. Den fantastiske fyren du snakker om finnes kun oppi ditt hode. Den reelle gutten er ikke veldig sjarmerende. Les om hekt og hvordan du skal komme deg unna. Anonymkode: 280ec...7a5 3 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #82 Skrevet 16. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tenker bare hva skal jeg gjøre for å bli Bra nok for han ;( TS Anonymkode: 03f46...e35 Du har allerede begynt å tilpasse deg ja......? "Når den andre begynner å forholde seg uforutsigbart til deg etter å ha vært ganske så påkoblet og varm i begynnelsen, vil du være tilbøyelig til å henge på alt du kan for å oppnå det du har fått noen doser av: Nærhet, varme, oppmerksomhet. Du vet at det finnes der, og du tror at du kan få mer av det hvis du gjør de riktige tingene, hvis du bare greier å knekke koden, er utholdende nok, tilpasser deg." https://psykologisk.no/2015/03/hekta-pa-et-hap-om-kjarlighet/ Anonymkode: 280ec...7a5 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #83 Skrevet 16. januar 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Ja enig. Men samtidig klarer jeg ikke å kutte han ut jeg liker han så godt. Før han sletta meg før så sa han at han er feilen, at han kommer til å såre meg hvis vi møtes, ganske komisk ettersom det er det han har gjort nå. Så han hadde vel rett i det. Skjønner meg ikke på han. Han sa han ikke ville såre meg, så gjør han det. Han skrev også ikveld at han ikke vil såre meg. TS Anonymkode: 03f46...e35 Hva han sier og hva han gjør henger ikke sammen. Ta de alltid for det de faktisk gjør! Han sårer deg joh.. AnonymBruker skrev (18 timer siden): jeg er mye opptatt med flere og flere jenter å møter flere og flere», AnonymBruker skrev (18 timer siden): fredagen løy han til meg om at han var på date med en jente Anonymkode: 7bf46...5ba 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #84 Skrevet 16. januar 2023 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Nei han har nettopp ikke sagt det, men du oppfører deg som om han har sagt det. Fucking friends... Det er det dere er. Anonymkode: 77ae7...6bd Ja han sa også at han ville være det med meg. Når vi møttes, men trodde når man var det så var han ikke med andre jenter? Vil ikke få kjønnssykdommer . Dårlig og teit gjort av han. TS Anonymkode: 03f46...e35
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #85 Skrevet 16. januar 2023 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): 😂 sorry… UANSETT HVA DU SIER ELLER GJØR, kommer ikke til å endre han. Han vil ikke bli kjæresten din og du lar han behandle deg som dritt. Har ikke foreldrene dine lært deg, at du skal stå opp for deg selv og ikke la deg bli behandlet slik? Anonymkode: a446a...dc1 Jeg vet han ikke vil ha noe forhold. Ts Anonymkode: 03f46...e35
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #86 Skrevet 16. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Men hvorfor gjør han det? Skjønner ikke hvorfor han vil meg vondt. TS Anonymkode: 03f46...e35 Fordi hans nytelse er viktiger enn dine følelser. Altså, enkelte er det ikke vits å prøve å forstå seg på. Og om du hadde forstått det, hadde det gjort oppførselen hans grei?? Anonymkode: 7bf46...5ba 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #87 Skrevet 16. januar 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Synes du skal satse på han. Ikke gi opp. Så skjønner han at han vil ha deg til slutt. Anonymkode: 87d3f...ae1 Er det ironisk eller sant? TS Anonymkode: 03f46...e35
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #88 Skrevet 16. januar 2023 Han sa han ville være ff. Men da er det vel ikke greit at han ligger og er med andre jenter, vil ikke få kjønnssykdommer. Synes det er ekkelt av han. TS Anonymkode: 03f46...e35
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #89 Skrevet 16. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han sa han ville være ff. Men da er det vel ikke greit at han ligger og er med andre jenter, vil ikke få kjønnssykdommer. Synes det er ekkelt av han. TS Anonymkode: 03f46...e35 En ff er en man puler, ikke et forhold. Ergo kan han pule rundt som han selv vil. Han der kommer du aldri lenger med enn hvor du er nå. Om noe, så vil du ende opp psykisk nedbrutt. Det beste du gjør for deg og din helse, er å kutte han helt ut. Blokker og slett! Anonymkode: 7bf46...5ba 5 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #90 Skrevet 16. januar 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Du har allerede begynt å tilpasse deg ja......? "Når den andre begynner å forholde seg uforutsigbart til deg etter å ha vært ganske så påkoblet og varm i begynnelsen, vil du være tilbøyelig til å henge på alt du kan for å oppnå det du har fått noen doser av: Nærhet, varme, oppmerksomhet. Du vet at det finnes der, og du tror at du kan få mer av det hvis du gjør de riktige tingene, hvis du bare greier å knekke koden, er utholdende nok, tilpasser deg." https://psykologisk.no/2015/03/hekta-pa-et-hap-om-kjarlighet/ Anonymkode: 280ec...7a5 Mhm har aldri blitt hekta på noen andre før, så har aldri skjedd før. Følte bare han var helt annerledes enn de andre jeg har møtt, han var ikke som de andre, han er annerledes, trodde jeg. Jeg venter alltid på at han skal skrive noe, og gjør alt han sier liksom. Sånn kan det ikke fortsette , men vet ikke hvordan jeg skal få meg unna er nok hekta på han. Ts Anonymkode: 03f46...e35 1
Kaneel Skrevet 16. januar 2023 #91 Skrevet 16. januar 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Flere tips? TS Anonymkode: 03f46...e35 Ja dropp han slett han fra alt, du skal ikke forklare en dritt bare slett og gå videre med livet ditt. Aldri ta han tilbake men skal love deg den fyren her kan bli hekta pp deg om du gjør det! 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #92 Skrevet 16. januar 2023 Kaneel skrev (3 minutter siden): Ja dropp han slett han fra alt, du skal ikke forklare en dritt bare slett og gå videre med livet ditt. Aldri ta han tilbake men skal love deg den fyren her kan bli hekta pp deg om du gjør det! At han blir hekta på meg hvis jeg sletter han? TS Anonymkode: 03f46...e35
Kaneel Skrevet 16. januar 2023 #93 Skrevet 16. januar 2023 (endret) AnonymBruker skrev (2 minutter siden): At han blir hekta på meg hvis jeg sletter han? TS Anonymkode: 03f46...e35 Jepp blir the one who got away.. den mannen her er en dritt så for all del ikke gå tilbake til han! Men la han få smake sin egen medisin. Og nei dere har ikke noe spesielt du har bare med en dreven player/psykopat å gjøre de vet hva de skal si for å hekte deg inn å få deg til å tro du og han er spesiell Endret 16. januar 2023 av Kaneel 2
Gjest Warrior Skrevet 16. januar 2023 #94 Skrevet 16. januar 2023 Du skriver at han sa han ikke var klar for forhold. Det er da vanlig å treffe flere når man ikke er klar for forhold og ikke vet om det blir noe. Noe annet hvis det er ekte forelskelse og folk vet at de vil i forhold med den personen. Da er det ikke greit å treffe flere. Det er opp til deg om du fortsatt vil treffe han eller ikke. Du som vet hva som er greit for deg og ikke. Gjør det du føler er best og kanskje snakke med han om hva du vil?
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #95 Skrevet 16. januar 2023 Det er en ting jeg ikke har fortalt. Jeg har gjort noe jeg angret på før, og redd om det er derfor det er sånn mellom oss nå. Når vi hadde kontakt i starten å fikk kontakt så snakket jeg med andre gutter/ og de flørtet med meg osv, og jeg tror han fant ut det, at derfor han sletta meg. Fordi han var skikkelig interessert å folk sa han likte meg veldig godt, men jeg vet ikke. Og han sa noe om før at han ikke ville jeg skal snakke med andre osv, men jeg gjorde det , ikke med vilje men nå gjør jeg ikke det. Jeg tror kanskje derfor han sletta meg også? Kanskje derfor? Fordi venninna mi sladrer veldig mye, og kan hende hun har sagt til han at jeg gjorde det. Og at det er derfor han møter andre jenter nå å sånn? TS Anonymkode: 03f46...e35
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #96 Skrevet 16. januar 2023 Warrior skrev (1 minutt siden): Du skriver at han sa han ikke var klar for forhold. Det er da vanlig å treffe flere når man ikke er klar for forhold og ikke vet om det blir noe. Noe annet hvis det er ekte forelskelse og folk vet at de vil i forhold med den personen. Da er det ikke greit å treffe flere. Det er opp til deg om du fortsatt vil treffe han eller ikke. Du som vet hva som er greit for deg og ikke. Gjør det du føler er best og kanskje snakke med han om hva du vil? Ja vil skrive noe til han men vet ikke helt hvordan TS Anonymkode: 03f46...e35
Gjest Warrior Skrevet 16. januar 2023 #97 Skrevet 16. januar 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Han sa han ville være ff. Men da er det vel ikke greit at han ligger og er med andre jenter, vil ikke få kjønnssykdommer. Synes det er ekkelt av han. TS Anonymkode: 03f46...e35 Jo det er vanlig å ha flere ff også. Det er jo ikke noe ekte kjærlighetssforhold. Kondom beskytter mot kjønnssykdommer.
Gjest Warrior Skrevet 16. januar 2023 #98 Skrevet 16. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja vil skrive noe til han men vet ikke helt hvordan TS Anonymkode: 03f46...e35 Bare skriv det du har på hjerte. Vær ærlig
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #99 Skrevet 16. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tenker bare hva skal jeg gjøre for å bli Bra nok for han ;( TS Anonymkode: 03f46...e35 Du er bra nok, men han vil ikke ha en kjæreste eller en fast sexpartner. Han vil ligge med mange forskjellige, så mange bra damer han kan. Han kan like deg kjempegodt, synes du er kul å være med og god i senga, men han vil likevel ligge rundt. Han er jo ærlig nok til å si det rett ut, skjønner ikke hvorfor du ikke tror på ham? Anonymkode: c9419...f22 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #100 Skrevet 16. januar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja vil skrive noe til han men vet ikke helt hvordan TS Anonymkode: 03f46...e35 «Takk for at du sa tydelig fra at du vil ligge rundt. Da er du nok ikke noe for meg. Hasta la vista.» Anonymkode: c9419...f22 3 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå