AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #101 Skrevet 16. januar 2023 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Var du ironisk eller var det skadefryd ? Anonymkode: bda7b...110 Vet du i det hele tatt hva skadefryd betyr?? Anonymkode: 87d3f...ae1
exictence Skrevet 16. januar 2023 #102 Skrevet 16. januar 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): . Og han sa at han drømmer om meg hele tiden og at jeg er perfekt for han osv, så skjønner meg ikke på de miksede signalene. TS Anonymkode: 03f46...e35 Har du spurt hvorfor han møter andre?
finn.jajo Skrevet 16. januar 2023 #103 Skrevet 16. januar 2023 Jeg har ikke lest hele tråden. Men vil si dette. Han høres ikke ut som en du skal satse på eller fortsette å ha noe som helst kontakt med. Han er ærlig, det er jo noe. Men resten er ikke mye å fare med. Og kanskje lurt å teste seg for kjønnsykdommer. Skjønner at dette sikkert oppleves trist og sårt, men best å bryte av fortest mulig 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #104 Skrevet 16. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du er bra nok, men han vil ikke ha en kjæreste eller en fast sexpartner. Han vil ligge med mange forskjellige, så mange bra damer han kan. Han kan like deg kjempegodt, synes du er kul å være med og god i senga, men han vil likevel ligge rundt. Han er jo ærlig nok til å si det rett ut, skjønner ikke hvorfor du ikke tror på ham? Anonymkode: c9419...f22 Men tenker hvorfor holder det ikke med bare meg, blir så såra når han er med andre og han kyssa meg hele tiden når vi var sammen å holdt hender, det var han som faktisk var mest på når vi var sammen og tok mest initiativ. Er alltid han som har vært mest på, og trodde han var oppriktig interessert i meg. Jeg vil bare skrive noe bra til han å si at sånn her kan han ikke oppføre seg. TS Anonymkode: 03f46...e35
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #105 Skrevet 16. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): «Takk for at du sa tydelig fra at du vil ligge rundt. Da er du nok ikke noe for meg. Hasta la vista.» Anonymkode: c9419...f22 Bra svar! Vil skrive noe om at han bare ligger rundt å at det ikke er noe for meg. Men er redd han blir sur når jeg skriver det ønsker han bare kunne slette meg eller blokke meg , det har vært bedre. Og samtidig er jeg redd for at noen har sagt noe om meg til han og at det er derfor han er sånn og ikke svarer og sånn og når vi var sammen og hadde sex så sa han at han koste seg veldig å sånn. Og det rare er at dagen jeg dro fra han, litt over 1 uke siden, så spurte han om vi kunne møtes igjen noen få dager etter jeg var der, men så avlyste han plutselig samme dagen så føler noen har ødelagt mellom oss, ettersom han ville jo møte meg men så avlyste han bare? Ts Anonymkode: 03f46...e35
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #106 Skrevet 16. januar 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Men tenker hvorfor holder det ikke med bare meg, blir så såra når han er med andre og han kyssa meg hele tiden når vi var sammen å holdt hender, det var han som faktisk var mest på når vi var sammen og tok mest initiativ. Er alltid han som har vært mest på, og trodde han var oppriktig interessert i meg. Jeg vil bare skrive noe bra til han å si at sånn her kan han ikke oppføre seg. TS Anonymkode: 03f46...e35 Du kan ikke endre han. Han er den han er, og han har sagt klart og tydelig fra til deg hvem han er. Fuckfriends er ikke eksklusive. Og er man det, så er man kjærester. Han her har sakt i klartekst at han ikke vil ha (deg som) kjæreste. Du er mer en bra nok. Men han her er ikke bra nok for deg, han er slem og sårer deg. Selvfølgelig kyssa han deg heletiden og holdt hender, han ønsker jo sex og intimitet. Det betyr ikke mer enn det. Det er ikke vits i å skrive noen ting til han. Bare slett&blokker. Dette er det tydeligste innlegget jeg får til, du tar det vel ikke til deg nå heller, men jeg forsøker. Anonymkode: 6d406...f29 1 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #107 Skrevet 16. januar 2023 exictence skrev (58 minutter siden): Har du spurt hvorfor han møter andre? Nei har ikke akkurat spurt hvorfor, skal jeg spørre om det? Eller blir han sur da. Frister å spørre om det. Ts Anonymkode: 03f46...e35
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #108 Skrevet 16. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mhm har aldri blitt hekta på noen andre før, så har aldri skjedd før. Følte bare han var helt annerledes enn de andre jeg har møtt, han var ikke som de andre, han er annerledes, trodde jeg. Jeg venter alltid på at han skal skrive noe, og gjør alt han sier liksom. Sånn kan det ikke fortsette , men vet ikke hvordan jeg skal få meg unna er nok hekta på han. Ts Anonymkode: 03f46...e35 Du blokkerer og sletter på alle kanter så han ikke får tak i deg og du får ingen påminnelser om ham. Ute av øyet,ute av sinn. Anonymkode: 280ec...7a5 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #109 Skrevet 16. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du kan ikke endre han. Han er den han er, og han har sagt klart og tydelig fra til deg hvem han er. Fuckfriends er ikke eksklusive. Og er man det, så er man kjærester. Han her har sakt i klartekst at han ikke vil ha (deg som) kjæreste. Du er mer en bra nok. Men han her er ikke bra nok for deg, han er slem og sårer deg. Selvfølgelig kyssa han deg heletiden og holdt hender, han ønsker jo sex og intimitet. Det betyr ikke mer enn det. Det er ikke vits i å skrive noen ting til han. Bare slett&blokker. Dette er det tydeligste innlegget jeg får til, du tar det vel ikke til deg nå heller, men jeg forsøker. Anonymkode: 6d406...f29 Men er han da bare en som vil ligge rundt? Er virkelig de fleste gutter sånn? Synes ikke de at det er ekkelt, og ligge rundt med masse forskjellige jenter tenker jeg. Når jenter gjør det blir det sett på som man er løs, men ikke for gutter. Det er bare ekkelt at han er sånn som person at han vil ligge rundt med masse jenter jo . Vet han ikke vil være kjærester, men trodde han holdt seg til meg , og ikke møtte masse jenter tusen takk for svar❤️ Må bare prøve å komme meg videre. TS Anonymkode: 03f46...e35
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #110 Skrevet 16. januar 2023 Når jeg var hjem til han siste gangen så var det han som var på at vi skulle møtes igjen, derfor jeg også sier han gir miksede signaler, det jeg mener med det. Og derfor jeg ikke klarer å gi slipp heller det var han som var skikkelig på , og da følte jeg jo seff at han likte meg og interessert i meg, utifra oppførselen hans når vi var sammen. Men så var det som om noe skjedde eller forandra seg rett etterpå , og skjønner ikke hva når jeg var der siste gang så spurte han om jeg ville møte han igjen snart( noen få dager etter vi møttes da) bare sånn 3 dager etterpå, og jeg sa ja, men dagen vi skulle møtes så sa han at han var opptatt og siden da har han vært sånn her han var skikkelig på at vi skulle møtes igjen, derfor jeg synes det er merkelig. Hva tror dere? TS Anonymkode: 03f46...e35
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #111 Skrevet 16. januar 2023 Just now, AnonymBruker said: Men er han da bare en som vil ligge rundt? Ja, det er han. Han vil ha kroppen din når han selv føler behov for å tømme seg, men ingen "ansvar" for dine følelser. Er virkelig de fleste gutter sånn? Nei. Men noen er slike. Han her er egentlig av de beste av den typen, fordi han tross alt er tydelig på hva han vil. Det er du som sitter fast i en fantasi og store forhåpninger. Synes ikke de at det er ekkelt, og ligge rundt med masse forskjellige jenter tenker jeg. Når jenter gjør det blir det sett på som man er løs, men ikke for gutter. Det er bare ekkelt at han er sånn som person at han vil ligge rundt med masse jenter jo . Vet han ikke vil være kjærester, men trodde han holdt seg til meg , og ikke møtte masse jenter Hvis han hadde holdt seg til deg så er det omtrent et kjæresteforhold, og det vil han ikke ha. tusen takk for svar❤️ Må bare prøve å komme meg videre. TS Ja, du må det. Og jo før du kutter kontakten, jo raskere blir du "avhekta". Tenk at du er avhengig, og du skal bryte den avhengigheten. Fordi det er skadelig for deg. Du er allerede såra, nå kan du heller bruke tiden din på ting som gjør deg godt. Anonymkode: 03f46...e35 Jeg svarte i innlegget ditt. Håper virkelig du ser veien ut av dette nå. ❤️ Anonymkode: 6d406...f29 2
Majer Skrevet 16. januar 2023 #112 Skrevet 16. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har dessverre gjort det en del ganger💔💔 derfor er det enda verre men når vi var sammen sa han at det var bare han som fikk ha sex med meg, ingen andre🤔 ts Anonymkode: 03f46...e35 Høres jo ikke bra ut. Har du vært med flere før han? Han er sjalu og eiersyk, men gjør som han selv vil. 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #113 Skrevet 16. januar 2023 Slutt bare slutt. Han er ikke ute etter noe mer enn en pulevenn, du har helt klart en skikkelig usunn hekt på han. Slett han og kom deg ut og sosialiser. Om noen år når du ser deg tilbake så kommer du bare til å bli flau av hvor sykt opphengt du var i han her fyren. Anonymkode: 8e3cc...ae8 3
Lovis Fenja Skrevet 16. januar 2023 #114 Skrevet 16. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja du har rett i det tror jeg ❤️ Han sa jeg er en kjempe bra dame før og at han ikke ville såre meg, men så kom han tilbake å gjorde det. Han gjør at jeg ikke føler meg bra nok TS Anonymkode: 03f46...e35 Det er hans lave selvfølelse han legger på deg, husk det!
Lovis Fenja Skrevet 16. januar 2023 #115 Skrevet 16. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det kommer du aldri til å bli, for han ser på deg som søppel med vagina... Finn heller en annen fyr som faktisk ser på deg som et menneske, og som behandler deg bra. Anonymkode: 6d406...f29 Dette stemmer neppe, det skjønner folk som har levd litt. Det er han som føler seg søppel. 1
Pippi Lotta Skrevet 16. januar 2023 #116 Skrevet 16. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg vil forklare han at det ikke er greit oppførselen hans, at han ikke kan behandle meg sånn. TS Anonymkode: 03f46...e35 Han vet at det ikke er bra og lyge og han vet at det ikke er bra å behandle folk dårlig. Dette er ting man får forklart i barnehagen, men noen har personligheter som gjør det allikavel. Problemet er jo ikke at han ikke forstår at han lyger og sårer deg, men at han er så manipulerende og egoistisk at han ikke bryr se om at han gjør det. Du kan ikke «fikse» han, eller lære han og oppføre seg fint. Den eneste måten du kan formidle at han ikke får behandle deg slik mer er å slutte å la han gjøre det, med å slute å snake med han. Så lenge du snaker med han kommer han til å fortsette å manipulere og lyge, den eneste måten du kan vise han at det ikke er greit er å kutte kontakten for godt. AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Når jeg var hjem til han siste gangen så var det han som var på at vi skulle møtes igjen, derfor jeg også sier han gir miksede signaler, det jeg mener med det. Og derfor jeg ikke klarer å gi slipp heller det var han som var skikkelig på , og da følte jeg jo seff at han likte meg og interessert i meg, utifra oppførselen hans når vi var sammen. Men så var det som om noe skjedde eller forandra seg rett etterpå , og skjønner ikke hva når jeg var der siste gang så spurte han om jeg ville møte han igjen snart( noen få dager etter vi møttes da) bare sånn 3 dager etterpå, og jeg sa ja, men dagen vi skulle møtes så sa han at han var opptatt og siden da har han vært sånn her han var skikkelig på at vi skulle møtes igjen, derfor jeg synes det er merkelig. Hva tror dere? TS Anonymkode: 03f46...e35 Han har vært varm og kald (manipulerende) fra starten. Først har han vært interessert når dere møtes, så ikke interessert og slettet deg, så interessert å ville møtes og nå er han ikke interessert igjen. Det er ikke noe som har forandret seg, det er bare slik han er. Om du ikke blokkerer kommer han til å «bli interessert» igjen og så kommer han til å såre deg enda mer med vilje etter det. Du spør oss hva vi tror etter 6 sider hvor alle sier du skal blokkere og glemme, men hva tror du? Når han lyger om at han møter andre damer? Tror du det betyr at han er en bra fyr?
Pippi Lotta Skrevet 16. januar 2023 #117 Skrevet 16. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vet du i det hele tatt hva skadefryd betyr?? Anonymkode: 87d3f...ae1 Er ikke ordet ganske selvforklarende? Fryd over andre menneskers skade eller lidelse. Enten var jo kommentaren ment ironisk eller så var det oppfordring til selv skading, og en slik oppfordring binder jo i skadefryd.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #118 Skrevet 16. januar 2023 Det frister å bare skrive til han at gutter skriver til meg å spør om å møtes men at jeg i motsetning til han sier nei. En gutt jeg kjenner spurte meg nå om å møtes idag eller imorgen, blir bare irritert på meg selv fordi jeg holder meg igjen pga han, uten at jeg vet hvorfor. Åå hater å være hekta vurderer å bare møte noen med vilje, men det orker jeg ikke heller. Bør jeg skrive til han noe om at andre gutter vil møte meg men at jeg ikke gjør det? Ts Anonymkode: 03f46...e35
Pippi Lotta Skrevet 16. januar 2023 #119 Skrevet 16. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det frister å bare skrive til han at gutter skriver til meg å spør om å møtes men at jeg i motsetning til han sier nei. En gutt jeg kjenner spurte meg nå om å møtes idag eller imorgen, blir bare irritert på meg selv fordi jeg holder meg igjen pga han, uten at jeg vet hvorfor. Åå hater å være hekta vurderer å bare møte noen med vilje, men det orker jeg ikke heller. Bør jeg skrive til han noe om at andre gutter vil møte meg men at jeg ikke gjør det? Ts Anonymkode: 03f46...e35 Nei det bør du ikke skrive. Da fortsetter du å la han behandle deg dårlig. Du bør tro på han når han sier han ikke bryr seg om deg eller dine følelser. 2 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #120 Skrevet 16. januar 2023 Pippi Lotta skrev (3 minutter siden): Nei det bør du ikke skrive. Da fortsetter du å la han behandle deg dårlig. Du bør tro på han når han sier han ikke bryr seg om deg eller dine følelser. Men det er jo ganske passende å skrive til han at gutter spør om å møtes men at jeg sier nei , sånn at han skjønner at det er ugreit av han. Og i tillegg skriver kompisen hans til meg hele tiden, han er masete og jeg liker det ikke, har sagt ifra både til kompisen om det og han, at jeg ikke liker kompisen skriver sånne flørte ting til meg, men han bare fortsetter. Det er veldig rart, at bestekompisen hans gjør det? Jeg har sagt ifra klart å tydelig at jeg ikke liker kompisen men han bare fortsetter å skrive til meg nå også. TS Anonymkode: 03f46...e35
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå